Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#241
Публикувано 23 август 2009 - 21:03
Жоре, извинявай , аз не се изразих правилно, аз се нуждая от по-високи тампони за 124-ка купе.Не знам дали нещата са идентични, просто предположих, че са.Иначе мерси за инфото.И още нещо , има ли възможност колата да е ниска и задницата да не е разкрачена?
#242
Публикувано 24 август 2009 - 09:28
Адаш, до колкото ми е известно окачването а 124 и 190 са идентични,но за купе нямам идея.Жоре, извинявай , аз не се изразих правилно, аз се нуждая от по-високи тампони за 124-ка купе.Не знам дали нещата са идентични, просто предположих, че са.Иначе мерси за инфото.И още нещо , има ли възможност колата да е ниска и задницата да не е разкрачена?
А варианта ниска МБ без разкрачена задница съм се интересувал и са ми казвали че се сменяват носачите с по-къси(май спортни се водят) и се оправя.
#243
Публикувано 24 август 2009 - 10:05
Ами ти със колко mm подлошка щеше да си със 18mm отпред ли..
И със какъв размер предни гуми си не е ли вазможно да свалиш профила малко.
215/45/17 е размера. Може да мина на по-нисък профил но за мен най-доброто решение е да си я повдигна малко .
Жоре, извинявай , аз не се изразих правилно, аз се нуждая от по-високи тампони за 124-ка купе.Не знам дали нещата са идентични, просто предположих, че са.Иначе мерси за инфото.И още нещо , има ли възможност колата да е ниска и задницата да не е разкрачена?
Адаш, до колкото ми е известно окачването а 124 и 190 са идентични,но за купе нямам идея.
А варианта ниска МБ без разкрачена задница съм се интересувал и са ми казвали че се сменяват носачите с по-къси(май спортни се водят) и се оправя.
до известна степен може да се оправи с реглаж, но естествено това зависи с колко е свалена, но честно казано поне до момента не съм задълбавал по този въпрос .
Така ето малко данни от първото засичане вчера, естествено не е на 100% каране, тръгването е много спокойно (като от светофар ), също така не съм давал и пълна газ, може би ~ 2/3 като сменях предавките на ~5000 оборота. Според мен ако се кара на 100% сигурно ще е ниска 14-ка - висока 13-ка (това на 0.5).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#244
Публикувано 24 август 2009 - 11:33
215/45/17 е размера. Може да мина на по-нисък профил но за мен най-доброто решение е да си я повдигна малко .
Адаш, до колкото ми е известно окачването а 124 и 190 са идентични,но за купе нямам идея.
А варианта ниска МБ без разкрачена задница съм се интересувал и са ми казвали че се сменяват носачите с по-къси(май спортни се водят) и се оправя.
до известна степен може да се оправи с реглаж, но естествено това зависи с колко е свалена, но честно казано поне до момента не съм задълбавал по този въпрос .
Така ето малко данни от първото засичане вчера, естествено не е на 100% каране, тръгването е много спокойно (като от светофар ), също така не съм давал и пълна газ, може би ~ 2/3 като сменях предавките на ~5000 оборота. Според мен ако се кара на 100% сигурно ще е ниска 14-ка - висока 13-ка (това на 0.5).
А ти задалжително ли я искаш отпред да е със 17 цола и да е 215, защото може да я свалиш на 16 цола и да е 205 пак ако искаш пак може да е на 215 но да е на 16 но в краина сметка колата си е твоя и ти си решаваш но просто ти потхвърлям идеика..
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#245
Публикувано 25 август 2009 - 22:21
Ей този отговор вече ми допада.Бях чул хиляди простотии, като от сорта,че заден мост не се регулира.Може да се регулира , но задължително трябва да е висока за да натиснат пружините носачите и така ще са прави.И какво ли още не.Въпрос пак към Жорето, а и към всички, искам на 200це да сложа по-голям мотор.Понеже съм се засиллил към 3000к.с но моделите са много 231кс 220 кс 188кс 179кс и ако не се лъжа има още.По принцип съм се насочил към този 3000 12в ke-jetronik, кой се монтира най лесно, с нормално средстваАдаш, до колкото ми е известно окачването а 124 и 190 са идентични,но за купе нямам идея.
А варианта ниска МБ без разкрачена задница съм се интересувал и са ми казвали че се сменяват носачите с по-къси(май спортни се водят) и се оправя.
?
#246
Публикувано 26 август 2009 - 09:01
Ей този отговор вече ми допада.Бях чул хиляди простотии, като от сорта,че заден мост не се регулира.Може да се регулира , но задължително трябва да е висока за да натиснат пружините носачите и така ще са прави.И какво ли още не.Въпрос пак към Жорето, а и към всички, искам на 200це да сложа по-голям мотор.Понеже съм се засиллил към 3000к.с но моделите са много 231кс 220 кс 188кс 179кс и ако не се лъжа има още.По принцип съм се насочил към този 3000 12в ke-jetronik, кой се монтира най лесно, с нормално средства
?
И аз се бях засилил за такъв проект но незнам засега няма да стане да видим по на татък.
А с нормални средства за монтиране излиза на лесно 3.0 12в питал сам за какви ли не двигатели и за смяна и най евтино излизаше този..
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#247
Публикувано 26 август 2009 - 17:36
Ей този отговор вече ми допада.Бях чул хиляди простотии, като от сорта,че заден мост не се регулира.Може да се регулира , но задължително трябва да е висока за да натиснат пружините носачите и така ще са прави.И какво ли още не.Въпрос пак към Жорето, а и към всички, искам на 200це да сложа по-голям мотор.Понеже съм се засиллил към 3000к.с но моделите са много 231кс 220 кс 188кс 179кс и ако не се лъжа има още.По принцип съм се насочил към този 3000 12в ke-jetronik, кой се монтира най лесно, с нормално средства
?
Принципно всички тези мотори се монтират в це-то така ,че ще е доста по лесно от монтирането на такъв мотор примерно в 190-ка. 300кс се постигат с всеки един от тези мотори но с принудително пълнене (турбина/компресор). От ценова гледна точка, според мен най-евтино излиза м103 тъй като е по-стар като мотор и съответно цената му е по-ниска от 24 клапановите. Другото предимство на този мотор е ,че е с много добра статична компресия за турбиниране 9.2:1 и няма нужда да се разрежда. От гледна точка на изкарана сила, 24 клапановите са по-добре тъй като дишат доста по-добре от 12 клапановите. Общо взето всеки един от тези мотори става, всичко зависи от това с какви пари разполагаш .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#248
Публикувано 26 август 2009 - 19:47
Като цяло 103 и 104 са добри но зависи и от финансите, по ефтен проект е със 103 мотора както ти каза и Колегата.
Успех ти желая със проекта дано стане както ти го искаш.
Успех ти желая със проекта дано стане както ти го искаш.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#249
Публикувано 26 август 2009 - 22:37
Адаш, и ти си се засилил да правиш бегачка ,а .Евала, пожелавам ти успех в начинанието-ще помагаме с каквото можем . Четох във форума ТунингБг как оплюваха 190-ката и мерцедесите като цяло,4е били пенсионерски коли.Нека някои от тях се качи в МБ-то на Жорето да видят те на какво викат пенсионерска кола.
Благодаря ти Жоре че се отзоваваш на проблемите ни Малцина са такива разбирачи дет са склонни да помагат така
Благодаря ти Жоре че се отзоваваш на проблемите ни Малцина са такива разбирачи дет са склонни да помагат така
#250
Публикувано 27 август 2009 - 07:13
Благодаря на всички за подкрепата.В момента събирам информация за доста неща изтеглил съм си ръководства за ke-jetronic,смятам да го разбера като хората и като за начало колата да си стане стокова с 3000 12в двигател, а след това живот , здраве и финанси може да направя и аз нещо като вашето.Всеки би казал продай я и си вземи същата с по-голям двигател,ще ти излезе по-евтино.Истината е , че на мене ми се занимава с "щуротии", а и Жорето щом казва ,че този мотор подлежи на "турбиниране" това ще е.Относно megasquirt гледам, че има толкова много информация , че е чак объркваща.Адаш надявам се като направиш твоя да дадеш малко инфо за трудностите при монтирането и настройката.Поздрави на всички.
#251
Публикувано 27 август 2009 - 13:29
Благодаря на всички за подкрепата.В момента събирам информация за доста неща изтеглил съм си ръководства за ke-jetronic,смятам да го разбера като хората и като за начало колата да си стане стокова с 3000 12в двигател, а след това живот , здраве и финанси може да направя и аз нещо като вашето.Всеки би казал продай я и си вземи същата с по-голям двигател,ще ти излезе по-евтино.Истината е , че на мене ми се занимава с "щуротии", а и Жорето щом казва ,че този мотор подлежи на "турбиниране" това ще е.Относно megasquirt гледам, че има толкова много информация , че е чак объркваща.Адаш надявам се като направиш твоя да дадеш малко инфо за трудностите при монтирането и настройката.Поздрави на всички.
Нямаш проблеми, само веднъж да стигна до монтирането на турбото и Мегата. За сега работя още по основния ремонт на двигателя.
Жоре , Сподели с какво масло и как да разработвам двигателя,4е май момента на палене наближава
#252
Публикувано 28 август 2009 - 11:56
Нямаш проблеми, само веднъж да стигна до монтирането на турбото и Мегата. За сега работя още по основния ремонт на двигателя.
Жоре , Сподели с какво масло и как да разработвам двигателя,4е май момента на палене наближава
Мотора задължително го разработваш с минерално масло, аз ползвах този метод http://www.mototuneu..._in_secrets.htm .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#253
Публикувано 01 септември 2009 - 23:42
Мотора задължително го разработваш с минерално масло, аз ползвах този метод http://www.mototuneu..._in_secrets.htm .
Значи това което разбрах е че има 3 начина за разработка на двигателя-на дино, на пътя(както смятам и аз да процедирам ) и на писта.Трябва да се пали когато колата е готова,не преди това.До колкото ми стана ясно цилиндрите след като се шлайфат остават дребни неравности от шлайфа (наречен хонинг) и когато сегментите са нови имат работен ръб.Маслото трябва да е минерално защото има по-малка смазочност(което допринася за бързата сработка на сегментите с цилиндрите)Това което ме учуди и незнам дали съм го схванал правилно е че този метод се базира не на спокойното разработване с лекичко газ и леврене,ами точно обратното. Препопъчват да се кара с половин газ ,да загрее двигателя до работна температура и след това да започне да се подава рязко газ и да се редат бързо скоростите 2-ра,3-та,-4-та и след това да се връщат също толко рязко като моторна спирачка.По този начин се създавало по-голямо налягане на изгорелите газове,които изсуквали сегментите така че мн бързо и с 2-10% по-качествено се сработват.
Това което ме притеснява Жоре е че тук е описано за нови или шлайфани цилиндри дето имат хонинг.Аз не съм шлайфал и съответно помен от него нямам.Това най вероятно доста ще увеличи времето за сработване на сегментите,ако изобщо успее да ги сработи добре.И неразбрах точно след колко време се сменява маслото с нормалното си.Нещо пишеше след 20 мили ама за това ли идеше реч нз. На друго място в саита прочетох след 2 пълни дни работа или 1500мили.
Ти кога го смени???
Ако нещо не съм разбрал моля те поправи ме за да не направя някоя глупост(например да го блокирам от неправилно разбран смисъл на англииския текст )
#254
Публикувано 03 септември 2009 - 08:37
Значи това което разбрах е че има 3 начина за разработка на двигателя-на дино, на пътя(както смятам и аз да процедирам ) и на писта.Трябва да се пали когато колата е готова,не преди това.До колкото ми стана ясно цилиндрите след като се шлайфат остават дребни неравности от шлайфа (наречен хонинг) и когато сегментите са нови имат работен ръб.Маслото трябва да е минерално защото има по-малка смазочност(което допринася за бързата сработка на сегментите с цилиндрите)Това което ме учуди и незнам дали съм го схванал правилно е че този метод се базира не на спокойното разработване с лекичко газ и леврене,ами точно обратното. Препопъчват да се кара с половин газ ,да загрее двигателя до работна температура и след това да започне да се подава рязко газ и да се редат бързо скоростите 2-ра,3-та,-4-та и след това да се връщат също толко рязко като моторна спирачка.По този начин се създавало по-голямо налягане на изгорелите газове,които изсуквали сегментите така че мн бързо и с 2-10% по-качествено се сработват.
Това което ме притеснява Жоре е че тук е описано за нови или шлайфани цилиндри дето имат хонинг.Аз не съм шлайфал и съответно помен от него нямам.Това най вероятно доста ще увеличи времето за сработване на сегментите,ако изобщо успее да ги сработи добре.И неразбрах точно след колко време се сменява маслото с нормалното си.Нещо пишеше след 20 мили ама за това ли идеше реч нз. На друго място в саита прочетох след 2 пълни дни работа или 1500мили.
Ти кога го смени???
Ако нещо не съм разбрал моля те поправи ме за да не направя някоя глупост(например да го блокирам от неправилно разбран смисъл на англииския текст )
Значи идеата е след като загрее постепено да почва да се натоварва като по-този начин сегментите се сработват по-добре. Аз лично в началото почнах с малко газ като постепенно давах повече. Вначалото почнах на 3-та скорост 1/3 газ 2000 - 4500/5000 rpm известно време , после пак същото с 1/2, 2/3, и пълна газ. Този пише ,че е хубаво след тази процедура веднага да се смени маслото пак с минерално и после да се кара 1500 мили но аз още не съм го сменил а вече минах 1200+км. Лично аз ще го сменя тази събота но с MOTUL 300v competition .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#255
Публикувано 03 септември 2009 - 08:44
Ето поредния клип на изруда Roman , този път е на 300СЕ - 12в турбо
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни