Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#226
Публикувано 09 август 2009 - 00:09
Евала Жоре. За 16 сек от 50 до 180. Аз на моя ако му ги вдигна за 1 минута ще се кефя максимално . Каква ли е тръпката да си в колата.А и още повече че не я настъпваш смело.Браво,браво , много ме радва колицата ти
#227
Публикувано 09 август 2009 - 06:33
Абе на мен нещо неми тръгва клипа Много ме е яд че като чета отговорите гаделичкаме така но няма как...... Другаде има ли го качено тово видео.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#228
Публикувано 09 август 2009 - 08:05
Евала Жоре. За 16 сек от 50 до 180. Аз на моя ако му ги вдигна за 1 минута ще се кефя максимално . Каква ли е тръпката да си в колата.А и още повече че не я настъпваш смело.Браво,браво , много ме радва колицата ти
Мерси, аз така като гледам е 20+ сек. но според мен си е добре като се има предвид че е само на 4-та скорост и на ~1/2 газ, ако мина през предавките както си му е реда (2-ра, 3-та и 4-та) е доста по-бързо
Абе на мен нещо неми тръгва клипа Много ме е яд че като чета отговорите гаделичкаме така но няма как...... Другаде има ли го качено тово видео.
странно, да не ти липсва някой plugin ?
Ето още едно клипче, тояя път е 3-ти и 4-та но пак на ~1/2 газ
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#229
Публикувано 09 август 2009 - 13:03
Екстра е - хайде скоро като се разработи кипче на пълна газ с предавки
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#230
Публикувано 09 август 2009 - 17:33
Мерси, аз така като гледам е 20+ сек. но според мен си е добре като се има предвид че е само на 4-та скорост и на ~1/2 газ, ако мина през предавките както си му е реда (2-ра, 3-та и 4-та) е доста по-бързо
странно, да не ти липсва някой plugin ?
Ето още едно клипче, тояя път е 3-ти и 4-та но пак на ~1/2 газ
Е браво сега видях и двете клипчета незнам нещо сутрента неискаще да ми отворе клипа първия но вече ги видях.
И да ти кажа чесно доста бързо се истреля на 4-твърта само на 4-твърта караш нали пак и доста добре варви на четвърта на 50% газ браво браво ако я намачкаш ще си стъкне ританките доста си се постарал и много добре е станала
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#231
Публикувано 09 август 2009 - 20:40
Как да не те радва тая колица, на мен оборотомера на 2-ра по-бавно се развърта от твоя киломертаж.Разработи я и кажи някой път да се съберем да я видим на живо, че ми е мн интересно.Добре че правя основен ремонт на моя двигател пък дано заприлича поне малко на твоя
#232
Публикувано 12 август 2009 - 08:21
Екстра е - хайде скоро като се разработи кипче на пълна газ с предавки
надявам се тази събота да имам време да смения маслото и после ще видим как е, че нещо ми се струва бавна като гледам клипа но се успокоявам ,че като и дам цялата газ ще е по-бърза (да не говорим ако мина през предавките както си трябва)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#233
Публикувано 12 август 2009 - 10:44
надявам се тази събота да имам време да смения маслото и после ще видим как е, че нещо ми се струва бавна като гледам клипа но се успокоявам ,че като и дам цялата газ ще е по-бърза (да не говорим ако мина през предавките както си трябва)
Те тогава като минеш през предавките на 100% газ ще е фиеста голяма.
И като смениш маслото ще я качиш на дино та да разберем колко кончета извади от 6-стака.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#234
Публикувано 22 август 2009 - 19:34
Такааа, тъй като имам проблем с триене на предните гуми в калниците при по-големи неравности (предимно от моята страна дори и да са 4-ри човека, явно съм доста дебел :oops: ), взех едни подложки за да увелича малко разстоянието между гумата и калника (23мм от пред и 18мм от зад), тъй като в момента няма подложки. Надявам се с това да реша проблема иначе ще се наложи да сменям пружините.
Като оставим това настрана колата върви много добре и да чукна на дърво до момента няма никакви ядове с мотора, даже достигна максималната си скорост на 1/2 газ ....... смазващите 230км/ч (ограничител на 6300обо. на 5-та) :oops: .
ето това е положението в момента
а тези трябва да решат проблема...поне така се надявам
Като оставим това настрана колата върви много добре и да чукна на дърво до момента няма никакви ядове с мотора, даже достигна максималната си скорост на 1/2 газ ....... смазващите 230км/ч (ограничител на 6300обо. на 5-та) :oops: .
ето това е положението в момента
а тези трябва да решат проблема...поне така се надявам
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#235
Публикувано 22 август 2009 - 22:01
Само така Жоре. хиляди и БЕЗАВАРИИНИ километри със това сладурче
Това май е прроблем на всеки със 190-ка сменил пружините. Аз карам с чевени пружини и като го взех имах сериозни проблеми с обръшане на веждите,както казваш и ти -повече от лявата страна (на какво се дължи незнам).Смених си амортесьорите не със спортни-с обикновени MONROE, все пак ми е ежедневка и не ми се ще да се возя като в каруца,каквото е характерно за всяко спортно окачване, и се пооправи.Но въпреки това пак в по-големи неравности жулеше.Сложих и подложка, но пак понякога закачаше. Накрая проблема го реших по малко нестандартен начин.Купих си по-нископрофилни предни гуми.Аз нямам ABS и колата заспа.Малко ме дразни така като я гледам, но повече ме дразнеше преди като жулеше
Това май е прроблем на всеки със 190-ка сменил пружините. Аз карам с чевени пружини и като го взех имах сериозни проблеми с обръшане на веждите,както казваш и ти -повече от лявата страна (на какво се дължи незнам).Смених си амортесьорите не със спортни-с обикновени MONROE, все пак ми е ежедневка и не ми се ще да се возя като в каруца,каквото е характерно за всяко спортно окачване, и се пооправи.Но въпреки това пак в по-големи неравности жулеше.Сложих и подложка, но пак понякога закачаше. Накрая проблема го реших по малко нестандартен начин.Купих си по-нископрофилни предни гуми.Аз нямам ABS и колата заспа.Малко ме дразни така като я гледам, но повече ме дразнеше преди като жулеше
#236
Публикувано 22 август 2009 - 22:31
Няма ли вероятнос когато сложиш подлошките да счупиш някоя пружина, за жалост и нашето купенци не побира повече от 205 отпред а отдзад е свободна зона за повече от 225..
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#237
Публикувано 22 август 2009 - 23:13
Жоре, извинявай за въпроса, тези тампони с колко мм повдигат колата има ли подобни за задница?И ако някой знае кой е най-големият размер за отзад?
#238
Публикувано 22 август 2009 - 23:47
За отзад е този дето е описал адаша-18 мм.(с трите белегчета).Мойте задните бяха с две(13 мм. по спомен).
Има една уловка обаче.Нали се сещате че носача отпред и отзад са лостове и реално тези 5 мм. повдигат колата с близо 1 см. Знам го от личен опит.
п.п. Предните са 4 размера,а задните 3 (9,13 и 18 мм.)
п.п. На предните не им знам размера но са в тоя диапазон горе долу.
Има една уловка обаче.Нали се сещате че носача отпред и отзад са лостове и реално тези 5 мм. повдигат колата с близо 1 см. Знам го от личен опит.
п.п. Предните са 4 размера,а задните 3 (9,13 и 18 мм.)
п.п. На предните не им знам размера но са в тоя диапазон горе долу.
#239
Публикувано 23 август 2009 - 08:17
Mitaka000, мерси . Определено жуленето е много неприятно. При мен проблема е не само ,че гумите са по-широки но и ,че самите джанти ги изнасят малко по навън.
MB_W124, самата подложка няма как да е причина за счупване на пружина
точно така, отпред са 4-ри размера а от зад 3-ри. Аз взех 23мм отпред с 4-ри белега и 18мм отзад с 3-ри белега.
Dimiter_m eто ти различните размери и тяхните номерата по МБ (за w201, демек 190-ка) :
FRONT (ПРЕДНИ)
201 321 09 84 (8mm) 1 bump
201 321 10 84 - (13mm) 2 bumps
201 321 11 84 - (18mm) 3 bumps
201 321 12 84 - (23mm) 4 bumps
REAR (ЗАДНИ)
201 325 09 44 (8mm) 1 bump
201 325 10 44 (13mm 2 bumps
201 325 11 44 (18mm) 3 bumps
MB_W124, самата подложка няма как да е причина за счупване на пружина
За отзад е този дето е описал адаша-18 мм.(с трите белегчета).Мойте задните бяха с две(13 мм. по спомен).
Има една уловка обаче.Нали се сещате че носача отпред и отзад са лостове и реално тези 5 мм. повдигат колата с близо 1 см. Знам го от личен опит.
п.п. Предните са 4 размера,а задните 3 (9,13 и 18 мм.)
п.п. На предните не им знам размера но са в тоя диапазон горе долу.
точно така, отпред са 4-ри размера а от зад 3-ри. Аз взех 23мм отпред с 4-ри белега и 18мм отзад с 3-ри белега.
Dimiter_m eто ти различните размери и тяхните номерата по МБ (за w201, демек 190-ка) :
FRONT (ПРЕДНИ)
201 321 09 84 (8mm) 1 bump
201 321 10 84 - (13mm) 2 bumps
201 321 11 84 - (18mm) 3 bumps
201 321 12 84 - (23mm) 4 bumps
REAR (ЗАДНИ)
201 325 09 44 (8mm) 1 bump
201 325 10 44 (13mm 2 bumps
201 325 11 44 (18mm) 3 bumps
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#240
Публикувано 23 август 2009 - 10:26
Ами ти със колко mm подлошка щеше да си със 18mm отпред ли..
И със какъв размер предни гуми си не е ли вазможно да свалиш профила малко.
И със какъв размер предни гуми си не е ли вазможно да свалиш профила малко.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни