Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?


  • Please log in to reply
168 мнения по тази тема

#61 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 19:34

Слагам спокойно,не съм за 50лв.Все пак 50лв ли стурва кефа? :drift1:
Отивам и взимам пък ако не стане,като дойда на някоя среща ще го подаря на top да си има още един :lol: .Даже в Събота ще опитам да поправя и клаксона :)
Нямам търпение да го взема.Мерси много момчета.Направо ако стане съм ви задължен до гроб,пък и да не стане вие достатъчно сте помагали :)
  • 0

#62 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2008 - 19:36

Ти на тая кола имаш сьщия мотор като на 124 Е320 и термостата ти е сьщия като на Духа и на Мрака и като на Пушката.Оригинала грее,преебания отворен си я дьржи нормално - е те точно това е информацията която му трябва на Пушката,че сега той е с работещи перки на 95 градуса,а термостата му отваря на 90,малко газ да и даде и как няма място под капака и перките нямат спиране.
Пушка,не им гледай формата,сменяй смело,по снимки,по номера,по размери,от опита на Аризонеца ..................става ясно,че напипахме рогата ба бика.Ако напипаш друго...............свиркай да знаем ама на мен ми мирише,че термостатите стават едно кьм едно.


Тая Е320 е много странна, всичко съм и сменил и пак грее и то не винаги. Установил съм че когато тръгне да загрява почва да се чува един звук като цъкане (два пъти казва цъц-цък през определен период от време) зад таблото или задната част на кутията с бушони - някъде от там се чува не съм установил точно от къде. Когато цъка перките не включват въобще а когато включват го няма цъкането, незнам какво има там може би някакво реле което пуска ел перките ? да взема и него да го сменя ако съществува може пък да се оправи проблема с загряването ?
  • 0

#63 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2008 - 19:40

Слагам спокойно,не съм за 50лв.Все пак 50лв ли стурва кефа? :drift1:
Отивам и взимам пък ако не стане,като дойда на някоя среща ще го подаря на top да си има още един :lol: .Даже в Събота ще опитам да поправя и клаксона :)
Нямам търпение да го взема.Мерси много момчета.Направо ако стане съм ви задължен до гроб,пък и да не стане вие достатъчно сте помагали :)


Ако вземеш с тоя номер А 602 200 00 15 и не ти стане на колата ще го купя от теб да си имам един резервен защото моя е сменен преди една година в Балкан Стар но не съм видял как го сменят и може само на фактурата да пише че е сменен.
  • 0

#64 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 19:47

Абе човек с удоволствие ще ти го подаря :friends:
Ама вярвам,че ще стане.....трябва да стане. :allhail:
  • 0

#65 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 май 2008 - 19:52

Тая Е320 е много странна, всичко съм и сменил и пак грее и то не винаги. Установил съм че когато тръгне да загрява почва да се чува един звук като цъкане (два пъти казва цъц-цък през определен период от време) зад таблото или задната част на кутията с бушони - някъде от там се чува не съм установил точно от къде. Когато цъка перките не включват въобще а когато включват го няма цъкането, незнам какво има там може би някакво реле което пуска ел перките ? да взема и него да го сменя ако съществува може пък да се оправи проблема с загряването ?



Е това не го знам как е,не му знам релетата кьде са,но ще ти кажа аз какво направих за да спя спокойно.


Перките ми зацепват на около 5 градуса горница след виското.Едно виско е около 180$ за Мрака и 450$ за Бебчо,електрическата перка е 137 кинта и няма разваляне това,сменям за нула време.

Купих нов включвател за перките,това което стои до термостата,купих си 1.1 ом за 9 кинта и то 100 бройки / квартала мога да му смькна температурата /запоих го за включвателя и сега перките не дават на виското да се обади,включват на около 5 градуса по-ниско от температурата на която би трябвало да зацепи виското.


По спомени - ключ 17,поялник,18 кинта включвател и си ти.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Синьото е това което включва перките,това до него е сензора който ти показва температурата на таблото.

Сега перки включват преди да зацепи виското,малко над 95 и почва да бучи,електромотори са,няма трошене там,а и да откаже лесно се сменя,не е скьпо и ще го хвана като спре да бучи на място.

Имаш релета там,резистори разни ма с това не ьм се занимавал,перки работят и не ми вдига температура,ако се преебе нещо го сменям с ново за 130 кинта и ни тече,ни се мацам,спре ли да бучи е за смяна.


http://www.autoparts...p...&ddKeyword=

раздел Cooling System ,кликай да видиш какво реле и какви глупости имам аз на Мрака.
пасноста да караш преебано виско е това което се е случило на Пушката - виското зацепва на оста,кьса я и имаш летящ снаряд под капака,за кьсмет се води ако не ти пробие капака с радиатора.
  • 0
.

#66 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 май 2008 - 20:05

И ако не сьм го казвал................да го духат тия от МЕРЦЕДЕС,лятото очите ми все там в тая температура.
  • 0
.

#67 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 20:06

По-точно блокирала ролка съм имал.Виското си е било ОК ама какво да се прави.После помпа,радиатор,търби за скоростната кутия,част от пластамасовите кори на мотора и дупка в предния капак.Това виско е шибана работа.Да го бяха направили с ел.мотор и него.

Иначе фатката с резистора,за която говори BOSS действа.Тъй че top вземай и слагай!

Аз намерих тук:
http://eshop.bg/

Има каквито се сетиш ел.неща и компоненти.1920932 вида контактни спрейове,кабели букси,резистори,работи за ТВ.
Намира се в Студентски град,на малко забутано място,но имат всичко.Казвам ти за този магазин, защото такъв резистор намерих само там.
  • 0

#68 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 20:14

http://www.bgmaps.co...e...ix=49&iy=20

Караш по тази улица Странски и завиваш по проф.Кирил Попов докато в ляво не видиш оградено със синя метална ограда и зелена тревица,че и паркинг за коли с бариера има,няколко пилона със знамена се веят......не може да го сбъркаш.Малко е забутано,но като ти трябва нещо по електрическите джунджуии е номер 1.
  • 0

#69 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 май 2008 - 20:30

И номера е да имаш разлика при отваряне на термостата и включване на перките поне десетина градуса,че то добре ги сваляш да включват от 105 на 95 ма файдата никва при положение,че термостата ти е на 90 градуса.Той им играе сечено,те почват да охлаждат и след 5 градуса термостата почва да затваря,а те не са стигнали температурата при която трябва да изключат и.................вятьр ечи,Балкан Стар такова,сам юнак на коня...............нямат спиране еле градско,на магистрала не играят роля.


Виското перфектно да ти е температурата не стига до температурната му граница при която зацепва то.Това го елиминираш и караш на перки само.
  • 0
.

#70 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 май 2008 - 20:34

Пушка..............направи друго ако искаш.Махни му термостата на това и виж каква температура ще дьржи без него,дали ще се включат перки или не и ако се включат на колко изключват.Така поне ще си сигурен,че не е някое шибано сьпротивление или кирливо реле някьде.Ако изключват,а не както до момента бучи постоянно.............слагай новия дизелов термостат и пета в задника,отивай да черпиш ТОПа и снимки да пускаш из форума.
  • 0
.

#71 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 20:40

Не те и сега изключват,но преди това пада бая въртене и после след 3мин пък включват.И това беше като вънка е 20гр.и като колата е на място в двора.Ами като стане 38 и се набутам в центъра?Тогава наистина няма да спират.Те са си наред.Само термостатчето остана.Направо нямам търпение.
  • 0

#72 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2008 - 20:41

Благодаря за информацията за резистора и за снимките на датчика където се запоява. Проблема е че на тая Е класа датчика над термостата е само един с 4 пина и няма да знам къде да запоя тоя резистор.
  • 0

#73 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 20:44

Еее чакай.Тоя дъртия от който го видяхме това е показал и за 4 пина как става.BOSS намеси се,че аз ще го преведа неточно.

http://pages.prodigy...ione/CH_V2d.gif
  • 0

#74 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 май 2008 - 20:49

Еее чакай.Тоя дъртия от който го видяхме това е показал и за 4 пина как става.BOSS намеси се,че аз ще го преведа неточно.

http://pages.prodigy...ione/CH_V2d.gif


Супер точно за такъв датчик ми трябваше информация, тия дни ще отида да го взема и да видим какво ще стане.
  • 0

#75 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 20:51

Не е така.Ние се борим перките да спират по-лесно.Иначе вече нямам проблем с прегряване.Просто ще се улесни работата им, защото сега те тамън охладят и термостата се затвори и айде пак в малкия кръг,и след 5мин пак трябва да се включат за да работят 15мин докато температурата не спадне до 85гр някъде.




top,ако знаеш английски виж цялата страница.Ако пък не знаеш,BOSS ще ти преведе.

http://pages.prodigy...ne/MB_S500.html
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни