То няма лошо оригинал да е ама десета година се чудят хората за чий грездей осмак работи на нормална а шестак и дванайстак на доста по висока температура,близка до критичното.
На тоя горе ни сьм го промивал,ни виско е сменяно,ни перки сьм му барал,ни нищо,само един термостат и колко и да го натискам все там си стои.Сега водна помпа му тече та не е като и тя да е нова.Антифриза му пьлен с масло от около 2 годинки и по логика това трябва да е скапало радиатора и да грее,а то кове и дьржи по-нормална темепература и от Мрака.
Е скивай колко масло имам в антифриза,не ме бьрка,че колата ще се кара или до прьскане на мотор или до скапване на скорости,Трябва да издьржи 7 месеца още,после.................още една 140


На Мрака сьм примивал системата,но вьпреки това като го напьна с климатик и ми вдига го чертичката след 80 градуса.От как му измамих перките да включват по-рано каквото и да го правя не я подминава,включват бучалниците и пада до почти 80.

Номера е да ти е чиста системата,радиатора да е ок ма твоя нов та не ти е там зора.

Те тва ползвах за почистване на системата,ставало и с Калгон как каза 123 модератор ако помня правилно.