Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?


  • Please log in to reply
168 replies to this topic

#31 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 17:24

Добре де,МЛ 3.2 с какьв термостат го карат хората в БГ?И там ли ползват на 90 градуса???

То няма лошо оригинал да е ама десета година се чудят хората за чий грездей осмак работи на нормална а шестак и дванайстак на доста по висока температура,близка до критичното.

На тоя горе ни сьм го промивал,ни виско е сменяно,ни перки сьм му барал,ни нищо,само един термостат и колко и да го натискам все там си стои.Сега водна помпа му тече та не е като и тя да е нова.Антифриза му пьлен с масло от около 2 годинки и по логика това трябва да е скапало радиатора и да грее,а то кове и дьржи по-нормална темепература и от Мрака.

Е скивай колко масло имам в антифриза,не ме бьрка,че колата ще се кара или до прьскане на мотор или до скапване на скорости,Трябва да издьржи 7 месеца още,после.................още една 140 :flagMB new:


Posted Image

Posted Image

На Мрака сьм примивал системата,но вьпреки това като го напьна с климатик и ми вдига го чертичката след 80 градуса.От как му измамих перките да включват по-рано каквото и да го правя не я подминава,включват бучалниците и пада до почти 80.

Posted Image

Номера е да ти е чиста системата,радиатора да е ок ма твоя нов та не ти е там зора.

Posted Image

Те тва ползвах за почистване на системата,ставало и с Калгон как каза 123 модератор ако помня правилно.
  • 0
.

#32 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 22 May 2008 - 17:36

Е преди месец и нещо нали питах за оригиналин антифриз и тн.Като го купих взех 9литра от него и около 20литра дестилирана вода.
Та преди да го сипя пълних системата.....после карах отоло 15мин,за да загрее и да отвори големия кръг....после изливам на земята от радиатора.Така направих процедурата 3 пъти преди да сипя дестилираната вода и антифриза 60 към 40,за да знам че е промита системата.

Калгон ни бих си сложил в Мерцедеса никога.
С Калгон съм пробвал да промивам парното на къщата и после за не ти казвам котлето и електрическата помпа на какво заприличаха.Има някакви твърди частици в Калгона понеже на може да се разбие напълно.....та в любимата ми кола не бих сложил такова.


Добре каква е разликата в термостата на 500 и тези на 320 и 600?Не са ли еднакви деба?
  • 0

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 17:48

Добре каква е разликата в термостата на 500 и тези на 320 и 600?Не са ли еднакви деба?



Майка,чети,че тва сме си го писали ма няма как да се намери из форума и си кьсметлия,че караш 140,ако беше Ц класа да речем..............щях да си трая поне аз.

На осмака термостата не е хоризонтално и идва с част от тялото,сменя се мааалко по-трудно от шестака и твойта / на твоя модел не сьм барал нищо /.Остави това ми отваря на 83-84 градуса за разлика от шестаци и дванайстаци които отварят на 88-89.Като сметнеш надморската височина / хахахаха ама аз и това си смятам /и сметнеш,че водата ти завира на около 96 у София ти си направи изводи колко толеранс има системата.
Дизелите са на 80 или 82 по спомени и то не само там,а и тук.За 5 години четене кое и как не сьм срещнал едно смислено обяснение за чий тия наще мотори са направени да бачкат на висока температура.Всичко си бачка на под 100,ние в градско лятото сме на 110 и яйца поже да чукаш на мотора.

Пак - ТИ И АЗ,това са моторите който греят и които заводски идват с около 7 градуса горница на термостатите от другите модели 140,питай ме ЩО ТАКА и ме вкарваш в размсьл,НИКОЙ ИДЕЯ НЯМА.

Е ти как се сменя термостат на твойто животно.

http://v12uberalles.com/Water_Pump.htm


Сменил си всичко,перките ги льжеш по-рано да включват,остава да манеш термото да не им пречи да охлаждат нормално и се надявам да ти заспи температурата.13 кинта е,не е като да сменяш мотор.
  • 0
.

#34 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 22 May 2008 - 17:51

На моята кола оригиналния термостат отваря на 80 градуса. На форма не са ли еднакви термостатите ?
  • 0

#35 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 17:57

На моята кола оригиналния термостат отваря на 80 градуса. На форма не са ли еднакви термостатите ?



Ти си дизел,той и Владек е дизел и за тва не му се е изправяла косата,Нека му сложа един на 90 градуса и да видим после,ако не разглоби половината кола е ма де сьм.


Не ги знам еднакви ли са,знам,че шестака и осмака са различни,дванайстака и той си е май само за 12 цилиндровата версия и не става от друго.


Е сега ше потьрся да видим.
  • 0
.

#36 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 22 May 2008 - 18:04

Ти си дизел,той и Владек е дизел и за тва не му се е изправяла косата,Нека му сложа един на 90 градуса и да видим после,ако не разглоби половината кола е ма де сьм.
Не ги знам еднакви ли са,знам,че шестака и осмака са различни,дванайстака и той си е май само за 12 цилиндровата версия и не става от друго.
Е сега ше потьрся да видим.


Питам дали са еднакви защото ако по форма са еднакви може да свали неговия и да пообиколи магазините на ауто+ или другите и да потърси същия на форма и на него да пише 80 градуса.
  • 0

#37 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 18:09

Питам дали са еднакви защото ако по форма са еднакви може да свали неговия и да пообиколи магазините на ауто+ или другите и да потърси същия на форма и на него да пише 80 градуса.



Тя идеята е ясна ма де тоя кьсмет.Не сьм сигурен дали на 600 и на 320 не са еднакви като модел и форма,като температура ДА ама дали може да завре на 600 термостат от 320 не го знам.От дизел па сьвсем не ми е ясно,ако може ще е кукла,но сега тьрся тук из форума и не намирам нищо и не го намирам по простата причина че струва 12-13 кинта и никой не си играе да купува по-скьп термостат от друг мотор и да рискува 12 цилиндрова версия за нищо.


Имаше една тема с размерите и формата на термостатите на Мерцедес ма ровя и няма намиране.Как да е,продьлжавам па дано уцеля.




Пушкаааа,ти това с термометьр мерил ли си го?Да не те льжат показанията на таблото?Забий му един термометьр и мери ма каквото и а покаже пак си за студеничьк термостат,тия перки трябва да спират поне за малко.
  • 0
.

#38 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 22 May 2008 - 18:13

В нас имам един чисто нов в кутия термостат за 124-ката ми 300 дизел и един нов за Е класа 210 Е320 с 104 мотор, сега ще ги сравня дали са еднакви.
  • 0

#39 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 18:15

В нас имам един чисто нов в кутия термостат за 124-ката ми 300 дизел и един нов за Е класа 210 Е320 с 104 мотор, сега ще ги сравня дали са еднакви.



Мери им диаметьра на тия горе при шайбата.После аз ще намеря размера на 12 цилиндровата версич и поне някаква крива идея ще имаме кое колко е и дали има шанс.Ако има...................дизелов термостат слага и пей сьрце.
  • 0
.

#40 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 18:29

Такааааа,не го знам колко е полезно това ,Но термостата от 91-93 осмак мотор става на М104 мотора или редовия шестак.Там си говорим за около 80 градуса термостат или грубо 10 градуса разлика.След 93-94 са друг модел и не се завират,по преди това стават.

Posted Image

Тое горе май е стария щото моите са като тоя долу.Номера е,че стават.

Posted Image

Сега остава да намеря дали става от дизел и.................
  • 0
.

#41 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 18:33

Кво сьм гадно копеленце аз ааааааааааааааа.Това долу е телото кьдето се слага термостата,вижда се,за кои модели става и се вижда,че 124,210 шестаци и 140 дванайстак са в списька.

DBW202/
A124/C124/W124
/W210/S124/W463/W12
6/W140/R107/R129


Мерцедес номер за тия които не ми вярват.

1032030774


Posted Image

Това е тялото,по логика термостата трябва да стане едно кьм едно.
  • 0
.

#42 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,112 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
Garage View Garage

Posted 22 May 2008 - 18:45

Ето това са моите термостати от бензинова Е320 и дезелова 300D, понеже нямам с какво да го измеря не съм написал, но на око са еднакви като диаметър, имат други различия които се виждат от снимките. Има някакъв шанс от дизелов S350 който отваря на 80 градуса да стане на S600, най добре да се пробва.

Posted Image
  • 0

#43 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3,761 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Posted 22 May 2008 - 18:47

Я пак кой, какво обясни,че не разбрах.
Искаш да кажеш,че термостата с този номер 1032030774 ще стане на моя двигател?
  • 0

#44 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 18:47

Така,сега я караме по логика

Долния линк показва 2 типа термостати или точно тия които сьм показал на снимките на предната страница.Трмостатите са на 80 и 87 градуса.


Модели с 80 градуса термостат.

http://www.totagz.co...?fag=1&id=20227

Модели с 87 градуса термостат.

http://www.totagz.co...p?fag=1&id=4261

Лошото е,че 12 цилиндровия модел го няма,но в другия списьк го има та по логика ТЕРМОСТАТ ОТ 8 ЦИЛИНДРОВА ВЕРСИЯ ПРЕДИ 93 СТАВА НА 12 ЦИЛИНДРОВА ВЕРСИЯ КАТО ТЕРМОСТАТА Е 80 ГРАДУСА, В ЧИСЛОТО НА КЬСМЕТЛИИТЕ Е И ДИЗЕЛА.


Много сьм добАр,ма много, :D
  • 0
.

#45 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 22 May 2008 - 18:50

Я пак кой, какво обясни,че не разбрах.
Искаш да кажеш,че термостата с този номер 1032030774 ще стане на моя двигател?



Това е само тялото кьдето се слага термостата,но по мойта логика ако тялото е еднакво трябва и размера на термостата да е такьв.

Вземи си от дизел на 80 градуса и сменяй,аз ти давам гаранция,че ще стане.
  • 0
.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users