
Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?
Започната от shotgun600, 15 май 2008 - 23:12:47
168 мнения по тази тема
#46
Публикувано 22 май 2008 - 18:52
Да разбирам.....Значи там където ляга термостата е еднакво като на дизел 300 и 350?
Обаче дали е еднакво и това което го захлупваш..там главата на термостата да го наречем?
Обаче дали е еднакво и това което го захлупваш..там главата на термостата да го наречем?
#47
Публикувано 22 май 2008 - 18:54
Кво сьм гадно копеленце аз ааааааааааааааа.Това долу е телото кьдето се слага термостата,вижда се,за кои модели става и се вижда,че 124,210 шестаци и 140 дванайстак са в списька.
DBW202/
A124/C124/W124
/W210/S124/W463/W12
6/W140/R107/R129
Мерцедес номер за тия които не ми вярват.
1032030774
Това е тялото,по логика термостата трябва да стане едно кьм едно.
Това е тяото кьдето влиза термостата,тук като модел го има,а щом тялото става за 124 и за 140 то по логика и термостата който влиза в това тяло става.
Ей ма не ми вярваш значи а???Аз знам,че модела 12 го няма в списька ма го има като тяло,а това за мен е все едно.
.
#48
Публикувано 22 май 2008 - 18:54
Това е само тялото кьдето се слага термостата,но по мойта логика ако тялото е еднакво трябва и размера на термостата да е такьв.
Вземи си от дизел на 80 градуса и сменяй,аз ти давам гаранция,че ще стане.
Щом ще стане му давам оригинален номер да ходи да го взима. Ето това е от моята рама термостат на 80 градуса: А 602 200 00 15 - цена към 50лв.
#49
Публикувано 22 май 2008 - 18:57
Ами отивам и взимам,пък ако не стане голяма работа 50лв си струват да се опита.
top сигурен ли си че ти е на 80 ,защото в сайта на BOSS 80 градусовия е A 601 200 01 15?
top сигурен ли си че ти е на 80 ,защото в сайта на BOSS 80 градусовия е A 601 200 01 15?
#50
Публикувано 22 май 2008 - 19:03
Ами отивам и взимам,пък ако не стане голяма работа 50лв си струват да се опита.
top сигурен ли си че ти е на 80 ,защото в сайта на BOSS 80 градусовия е A 601 200 01 15?
Сигурен съм защото така пише в EPC. За всеки случай като го взимаш го погледни, на самия термостат пише на колко отваря.
#51
Публикувано 22 май 2008 - 19:06
Е да прав си.Ама защо така им се разминават номерата на двата термостата?
Значи отивам и казвам,че искам термостат на 80градуса за W140 S350 дизел с номер А 602 200 00 15?
Значи отивам и казвам,че искам термостат на 80градуса за W140 S350 дизел с номер А 602 200 00 15?
#52
Публикувано 22 май 2008 - 19:08
Е да прав си.Ама защо така им се разминават номерата на двата термостата?
Значи отивам и казвам,че искам термостат на 80градуса за W140 S350 дизел с номер А 602 200 00 15?
Другия номер също го проверих и пак е актуален и отваря на 80 градуса, незнам дали имат разлика в големината, ако ги имат и двата в Балкан стар може да ги сравниш.
#53
Публикувано 22 май 2008 - 19:08
Ето това са моите термостати от бензинова Е320 и дезелова 300D, понеже нямам с какво да го измеря не съм написал, но на око са еднакви като диаметър, имат други различия които се виждат от снимките. Има някакъв шанс от дизелов S350 който отваря на 80 градуса да стане на S600, най добре да се пробва.
Топе ти зи ЗВЕР майка,това потвьрждава писанията на един от Аризона дето е сменил с такьв и аз му напипах писанията.ЕВАЛА за инфото,вече на 100% сьм сигурен,че от дизелова версия 80 градусов термостат става на Е320 модели 124 и 210 както и дванайстак на 140 както и всичко из списька с термостатите.
Това не важи за 140 с осмаци мотори след 94 ГАРАНЦИЯ,поне един ми стои в багажника та освен ако не сьм много кьорав няма как да стане.
Пушка,скачай смело брат,гледай как каза ТОПа да пише 80 градуса на термостата и сменяй.Ако имат и на по-ниска температура още по-добре.Тук за един модел кола продават по 3-4 различни термостата.
.
#54
Публикувано 22 май 2008 - 19:10
Другия номер също го проверих и пак е актуален и отваря на 80 градуса, незнам дали имат разлика в големината, ако ги имат и двата в Балкан стар може да ги сравниш.
Формата им леко различна ма няма да се снимаме с тия я,номера е да легне и вьрши работа,другото майната му.
Ей ТОПе,радвам че,че има луди като теб из тоя форум,на мен тая информация сьшо много работа ми вьрши.

.
#55
Публикувано 22 май 2008 - 19:11
Да отивам утре в Ивайджет,че в Балкана не го доближавам даже.
В Събота сутринта почвам да разглабям.
Другия ми въпрос е какво още трябва да купя с термостата?Уплътнението нали?
В Събота сутринта почвам да разглабям.
Другия ми въпрос е какво още трябва да купя с термостата?Уплътнението нали?
#56
Публикувано 22 май 2008 - 19:13
То е едно тьнко прьстенче и си идва в кутията с термостата заедно.За всеки случай го отвори на място и виж дали е вьтре.

И снимай,че такава тема не намерих ни в Англия,ни в САЩ,ни в Австралия.................един сменил и дал линк ма снимки на тая каскада няма.
Ако не снимаш.............ше те льжем другия пьт,да ти заври чайника

И снимай,че такава тема не намерих ни в Англия,ни в САЩ,ни в Австралия.................един сменил и дал линк ма снимки на тая каскада няма.
Ако не снимаш.............ше те льжем другия пьт,да ти заври чайника

.
#57
Публикувано 22 май 2008 - 19:17
Охох спокойно ще снимам.
Ама наистина има малка вероятност да не стане понеже отгора са леко различни ама дреме ми.Ако пък стане ще си празнувам рождения ден на този ден......
Между другото има логика да стане,защото съм чувал че дизеловите двигатели загрявали по бързо от бевзиновите/или се бъркам/,и по тая логика за това май на дизеларките им слагат термостати отварящи на по-рано.Има ли нещо такова или дрънкам с оная си работа?
Ама наистина има малка вероятност да не стане понеже отгора са леко различни ама дреме ми.Ако пък стане ще си празнувам рождения ден на този ден......
Между другото има логика да стане,защото съм чувал че дизеловите двигатели загрявали по бързо от бевзиновите/или се бъркам/,и по тая логика за това май на дизеларките им слагат термостати отварящи на по-рано.Има ли нещо такова или дрънкам с оная си работа?
#58
Публикувано 22 май 2008 - 19:17
Формата им леко различна ма няма да се снимаме с тия я,номера е да легне и вьрши работа,другото майната му.
Ей ТОПе,радвам че,че има луди като теб из тоя форум,на мен тая информация сьшо много работа ми вьрши.
Ти нали си казвал че 12 цилиндровия е от два 104 съединени тъй че би трябвало термостатите да са еднакви още повече че са на една температура. Мога по принцип да си направя някога екперимент като сложа на W210 E320-ката термостат на 80 градуса от моята S350. Между другото да спомена че в момента от един месец тая Е320 е с термостат който е развален и е постоянно отворил, защото имаше проблеми с загряването и отиваше на 100 градуса, от както сложих разваления термостат всичко е ок, малко бавно загрява първоначално, но после в града не стига до 100 градуса а си седи на 90 и нещо и то с пуснат климатик винаги, затова новия термостат е в нас - ще го сложа зимата а лятото с разваления.
#59
Публикувано 22 май 2008 - 19:27
Ти нали си казвал че 12 цилиндровия е от два 104 съединени тъй че би трябвало термостатите да са еднакви още повече че са на една температура. Мога по принцип да си направя някога екперимент като сложа на W210 E320-ката термостат на 80 градуса от моята S350. Между другото да спомена че в момента от един месец тая Е320 е с термостат който е развален и е постоянно отворил, защото имаше проблеми с загряването и отиваше на 100 градуса, от както сложих разваления термостат всичко е ок, малко бавно загрява първоначално, но после в града не стига до 100 градуса а си седи на 90 и нещо и то с пуснат климатик винаги, затова новия термостат е в нас - ще го сложа зимата а лятото с разваления.
Ти на тая кола имаш сьщия мотор като на 124 Е320 и термостата ти е сьщия като на Духа и на Мрака и като на Пушката.Оригинала грее,преебания отворен си я дьржи нормално - е те точно това е информацията която му трябва на Пушката,че сега той е с работещи перки на 95 градуса,а термостата му отваря на 90,малко газ да и даде и как няма място под капака и перките нямат спиране.
Пушка,не им гледай формата,сменяй смело,по снимки,по номера,по размери,от опита на Аризонеца ..................става ясно,че напипахме рогата ба бика.Ако напипаш друго...............свиркай да знаем ама на мен ми мирише,че термостатите стават едно кьм едно.
Аз ако сьм на теб влизам у Ивайджет с една бира,трескам я на теггяха и ревь - искам 2 термостата,един за дизелова 140 и втория за 12 цилиндров мотор.

Пий една бира и стискай палци..............плащам и отивам да сменям.Тия са пичове там или поне от инфото от форума е така,да ти извадят двата за сравнение да си спокоен.
Мен така като ме видят у магазина и не сьм си отворил устата още и ония ме пита ЗА КОЙ ОТ ТРИТЕ...............пусто,че няма начин да ми ги пращат у нас направо,само се разхождам.
.
#60
Публикувано 22 май 2008 - 19:30
Сега някой ако ми каже за ЧИЙ ХУЙ тия мотори работят на по-висока температура и ще му се зарадвам.По-пьлно изгаряне ли,повече мощност ли вадят грели / обратното е /по-добре за виското,за кабелите на мотора,за упльтненията ли...................за чий им е да врьт тия мотори не ми е ясно и то не само на мен.

.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни