
Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?
Започната от shotgun600, 15 май 2008 - 23:12:47
168 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 май 2008 - 23:12
Тия дни съм намислил да търся такъв термостатен клапан.Някой знае ли изобщо дали продават в България такива?BOSSа ми показа,че по принцип има,но аз не знам тук дали се продават.Писах мейл на Ивайджет ама не ми отговалят вече седмица и май ще се наложи да ходя на място да питам.Та ако някой е чувал или знае нека напише къде да ида,за да не обикалям цяла София като гламав.
#2
Публикувано 16 май 2008 - 07:00
Тия дни съм намислил да търся такъв термостатен клапан.Някой знае ли изобщо дали продават в България такива?BOSSа ми показа,че по принцип има,но аз не знам тук дали се продават.Писах мейл на Ивайджет ама не ми отговалят вече седмица и май ще се наложи да ходя на място да питам.Та ако някой е чувал или знае нека напише къде да ида,за да не обикалям цяла София като гламав.
На Ивайжет им звънни по телефона,кажи номера на рамата и ще ти кажат какво-що вместо да чакаш отговор по мейл-а.Ако не им знаеш телефоните:
700 11 500,0888 475 811.Любезни са и правят справки по телефона-за цени,наличност,взаимозаменяемост и т.н.
#3
Публикувано 16 май 2008 - 07:17
Добре, след малко ще ги търся.Дано имат,че иначе лошо.
#4
Публикувано 20 май 2008 - 00:35
Преди като ровех за пурата ми в ЕРС гледах че има три вида термостати за 500SEL, бяха на 75, 80, 84 градуса явно според страните за които са правени. За твоята кола единствено излиза един модел на 87 градуса, ако правилно съм гледал модела на двигателя 120.982 и 120.980.
#5
Публикувано 20 май 2008 - 08:28
Аз още не съм ходил да питам,но BOSS ми даде един линк,където имаше такъв какъвто искам.Беше американски сайт,но поне видях че съществуват такива термостати.
Наистина ми трябва понеже съм направил една фатка като поставих резисторче на датчика за двете ел.перки.Чрез него включват с около 10градуса по-рано,но един път като включат много трудно охлаждат дотолкова че да изключат.BOSS и той е направил същото с резистора,но ме светна че ако не сменя термостата с такъв,който също почва да отваря 10градуса по-рано,няма да им е лесно на перките.И наистина като се замислих след смяната на термостата ной-накрая ще успея да понижа работната температура на колата,която е доказано вредна за нея.Целта ми е хем да работи на по-ниска температура хем перките да не бичат почти постоянно.
Дано намеря,че иначе трябва от интернет да поръчвам,а тогава занимавката става огромна понеже никога не съм купувал нещо така.
П.С Ееее top най накрая сложи хубава кола за аватар вместо онова "Мондео"
Наистина ми трябва понеже съм направил една фатка като поставих резисторче на датчика за двете ел.перки.Чрез него включват с около 10градуса по-рано,но един път като включат много трудно охлаждат дотолкова че да изключат.BOSS и той е направил същото с резистора,но ме светна че ако не сменя термостата с такъв,който също почва да отваря 10градуса по-рано,няма да им е лесно на перките.И наистина като се замислих след смяната на термостата ной-накрая ще успея да понижа работната температура на колата,която е доказано вредна за нея.Целта ми е хем да работи на по-ниска температура хем перките да не бичат почти постоянно.
Дано намеря,че иначе трябва от интернет да поръчвам,а тогава занимавката става огромна понеже никога не съм купувал нещо така.
П.С Ееее top най накрая сложи хубава кола за аватар вместо онова "Мондео"

#6
Публикувано 21 май 2008 - 17:01
Ходих до Ивайджет и на програмата не им излиза да имат такъв термостатен клапан,какъвто търся.Имат само такъв,който си е стандартния/почващ да отваря на 87гр и който напълно отваря на почти 100градуса/.
BENZBOSS, каква е процедурата с поръчването от онзи сайт който ми показа за термостатните клапани?
BENZBOSS, каква е процедурата с поръчването от онзи сайт който ми показа за термостатните клапани?
#7
Публикувано 21 май 2008 - 17:29
Ако не се льжа пращат по цял свят,а за плащането с ПЕЙПАЛ сьм сигурен на 110%.Термостата ти беше около 30$,а доставката няма да е повечко от 15 по моите сметки.Доставка за около 20 дни обаче,няма да стане веднага.
За тия пари би трябвало наще да ти го намерят 2 пьти и да ти го доставят.Тия наще са големи терци,те са 6 и 12 цилиндровите мотори ако нямат термостати пролетно време какво точно имат???Тия на 87 градуса да си ги карат те,това вьрви отворено постоянно
За тия пари би трябвало наще да ти го намерят 2 пьти и да ти го доставят.Тия наще са големи терци,те са 6 и 12 цилиндровите мотори ако нямат термостати пролетно време какво точно имат???Тия на 87 градуса да си ги карат те,това вьрви отворено постоянно
.
#8
Публикувано 21 май 2008 - 17:38
БОСС ето.Ще поръчам и двата.Виж ги да не поръчам нещо дето да не стане,като пристигне.
http://www.autoparts...O321710602.html
http://www.autoparts...O321710601.html
П.С Мисля преди да пристигнат да махна термостата и да карам без него.Има ли проблем ако го направя?Просто ще загрява по-бавно,нали?
Просто сегащния термостат спъва фатката с резистора и се дразня,че перките бичат постоянно.
http://www.autoparts...O321710602.html
http://www.autoparts...O321710601.html
П.С Мисля преди да пристигнат да махна термостата и да карам без него.Има ли проблем ако го направя?Просто ще загрява по-бавно,нали?
Просто сегащния термостат спъва фатката с резистора и се дразня,че перките бичат постоянно.
#9
Публикувано 21 май 2008 - 17:57
http://www.autoparts...O321710601.html
Е те тоя втория ти трябва,това е студения,160 градуса дето пише,това го обьрни в Целзий да видиш колко е.
Термостата ти трябва,колата достига бьрзо нормална работна температура,маслото маже нормално,изгарянето е добро...............не го махай ако не ти пречи много макар,че си зависи и от температурата де.Карал сьм дизел Нисан без термостат ма само лятото и големи проблеми няма.Мотора обаче няма как да се сравнява с твоя,мой сьвет - не го махай.
Студени за М104 мотора или редови шестак нямат ли?Ако такива имат...............защо нямат за твоя???Тоя мотор / шестака / го има в Е класата и старата и новата 210,МЛ го има,Г ако не се льга,140 го има.................не е като 12 само ти и никой друг.И за шестак ли нямат?
Е те тоя втория ти трябва,това е студения,160 градуса дето пише,това го обьрни в Целзий да видиш колко е.
Термостата ти трябва,колата достига бьрзо нормална работна температура,маслото маже нормално,изгарянето е добро...............не го махай ако не ти пречи много макар,че си зависи и от температурата де.Карал сьм дизел Нисан без термостат ма само лятото и големи проблеми няма.Мотора обаче няма как да се сравнява с твоя,мой сьвет - не го махай.
Студени за М104 мотора или редови шестак нямат ли?Ако такива имат...............защо нямат за твоя???Тоя мотор / шестака / го има в Е класата и старата и новата 210,МЛ го има,Г ако не се льга,140 го има.................не е като 12 само ти и никой друг.И за шестак ли нямат?
.
#10
Публикувано 21 май 2008 - 18:08
Ами смятах ги с конвертор за градуси.160 по Фаренхайт са 71градуса по Целзии.Значи казваш да е другия?Той е 180 което е 82градуса и ми се вижда прекалено близо до стандартния/87гр/.Все пак ние търсим ефект -10градуса от сегашната температура.Затова ще взема и двата и ще пробвам.
Добре BOSS,аз принтирах и двата термостата и ще ги дам на жената на брат ми понеже е американка и редовно си поръчва разни боклуци и знае как става.Аз нямам идея.Но дотогава ще взема да сваля сегашния,че кой знае кога ще дойдат тези.
Мисълта ми е че преди да ползвам колата ще я оставям да поработи 10мин,за да загрее колкото може.Така ще има ли проблем да се кара?
Добре BOSS,аз принтирах и двата термостата и ще ги дам на жената на брат ми понеже е американка и редовно си поръчва разни боклуци и знае как става.Аз нямам идея.Но дотогава ще взема да сваля сегашния,че кой знае кога ще дойдат тези.
Мисълта ми е че преди да ползвам колата ще я оставям да поработи 10мин,за да загрее колкото може.Така ще има ли проблем да се кара?
#11
Публикувано 21 май 2008 - 18:12
НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ,колко по-студен,толкова по-добре за теб лятото.Това ще си работи отворено ако ще и 60 градуса да му сложиш,голям мотор и грее.Взимай най-ниския и не му мисли,целта е да докара до 70 вьзможно най-бьрзо,после проблеми нямаш,след това работи отворен постоянно.
Вярвай ми - и на брата и моя е на 167 градуса и разлика има.И това само лятото,Ноември обатно стария.
Вярвай ми - и на брата и моя е на 167 градуса и разлика има.И това само лятото,Ноември обатно стария.
.
#12
Публикувано 21 май 2008 - 18:18
ОХ нещо съм се объркал като съм ти чел поста.Помислих,че ми казваш да взема 180,ама съм се шашнал нещо тия дни и затова така.
Пак те питам,ако временно махна сегашния,за да не се мъчат перките и двигателя,може ли да си карам при условие,че оставя колата да поработи преди да я подкарам?Да не прецакам нещо?
Пак те питам,ако временно махна сегашния,за да не се мъчат перките и двигателя,може ли да си карам при условие,че оставя колата да поработи преди да я подкарам?Да не прецакам нещо?
#13
Публикувано 21 май 2008 - 18:43
Маслото маже оптимално на работна температура,мотора изгаря оптимално на работна температура..................ако искаш да не ти смазва нормално и да харчи доста го махни.Ако вьн е 30 градуса и горница може да я караш седмица без термостат,но не те сьветвам.
Гуми Мишелин с джанти от новите за 400 кинта искаш ли или много им е доставката до БГ?
Гуми Мишелин с джанти от новите за 400 кинта искаш ли или много им е доставката до БГ?
.
#14
Публикувано 21 май 2008 - 18:51
Ммм много голяма става разправията с тия джанти.Аз едва термостат се навих да купя по нета,а ти джанти с гуми ми предлагаш
пък и съм харесал тези които продава top.Точно такива каквито искам са.
Относно термостатът .След като този дето е на 71градуса седи перманентно отворен при загряла кола,каква е разликата ако го няма изобщо.Не е ли разликата само при пърмоначалното загряване?Просто с термостат стига работна температура по-бързо....след това все едно го няма като отвори.Абе не знам вече.Кара ми се колата,но не искам да я мъча.То пък хем с тоя термостат лошо,хем без него.

Относно термостатът .След като този дето е на 71градуса седи перманентно отворен при загряла кола,каква е разликата ако го няма изобщо.Не е ли разликата само при пърмоначалното загряване?Просто с термостат стига работна температура по-бързо....след това все едно го няма като отвори.Абе не знам вече.Кара ми се колата,но не искам да я мъча.То пък хем с тоя термостат лошо,хем без него.
#15
Публикувано 21 май 2008 - 20:57
Ммм много голяма става разправията с тия джанти.Аз едва термостат се навих да купя по нета,а ти джанти с гуми ми предлагаш
пък и съм харесал тези които продава top.Точно такива каквито искам са.
Относно термостатът .След като този дето е на 71градуса седи перманентно отворен при загряла кола,каква е разликата ако го няма изобщо.Не е ли разликата само при пърмоначалното загряване?Просто с термостат стига работна температура по-бързо....след това все едно го няма като отвори.Абе не знам вече.Кара ми се колата,но не искам да я мъча.То пък хем с тоя термостат лошо,хем без него.
Бавно ще загрява първоначално и на дълъг път ще ти държи ниска температура иначе за градско и за задръствания няма проблем.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни