
W140-300TD смяна на подгревателни свещиНе мога да запаля
Започната от Vladek, 16 ное 2007 - 10:52:48
112 мнения по тази тема
#61
Публикувано 18 ноември 2007 - 22:46
Vladek докато смениш свещите, сутрин подгреи 3-4 пъти преди да запалиш, при мене помага и аз като тебе чакам се последния момент.
Свещите съм ги купил преди година и половина в резерва да има и преди година ми изгоря една ама колата пали сега за 3 и да ти кажа сега стана струдено и паленето доста ми се затродни
ама вторник съм на сервиз . Та пробваи да подгрееш няколко пъти преди да запалиш докато ги смениш
Свещите съм ги купил преди година и половина в резерва да има и преди година ми изгоря една ама колата пали сега за 3 и да ти кажа сега стана струдено и паленето доста ми се затродни
ама вторник съм на сервиз . Та пробваи да подгрееш няколко пъти преди да запалиш докато ги смениш
#62
Публикувано 18 ноември 2007 - 23:39
Да бе приятел,Vladek докато смениш свещите, сутрин подгреи 3-4 пъти преди да запалиш, при мене помага и аз като тебе чакам се последния момент.
Свещите съм ги купил преди година и половина в резерва да има и преди година ми изгоря една ама колата пали сега за 3 и да ти кажа сега стана струдено и паленето доста ми се затродни
ама вторник съм на сервиз . Та пробваи да подгрееш няколко пъти преди да запалиш докато ги смениш
Прав си ама се нещо друго излиза та накрая ни се е-е мама та
На колко си сега(свещи не ракия)

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#63
Публикувано 20 ноември 2007 - 22:52
За сега съм на 3 само, сутрин паля като зил после почва да пушляви докато изчисти ама се опавя слет 30 сек. някаде :) Утре ми предстои влизане в сервиз и се надявам да стане до Четвъртък че съм се приготвил да ходя в Пловдив на збирката, ама само да неми мине котка път че ще ме е яд много
#64
Публикувано 20 ноември 2007 - 23:54
За сега съм на 3 само, сутрин паля като зил после почва да пушляви докато изчисти ама се опавя слет 30 сек. някаде
Утре ми предстои влизане в сервиз и се надявам да стане до Четвъртък че съм се приготвил да ходя в Пловдив на збирката, ама само да неми мине котка път че ще ме е яд много
А така, заповядай, добре си дошъл

#65
Публикувано 21 ноември 2007 - 21:33
Абе ти палиш кат ЗилЗа сега съм на 3 само, сутрин паля като зил после почва да пушляви докато изчисти ама се опавя слет 30 сек. някаде
Утре ми предстои влизане в сервиз и се надявам да стане до Четвъртък че съм се приготвил да ходя в Пловдив на збирката, ама само да неми мине котка път че ще ме е яд много
Ама аз изобщо не паля(не мъча поне)
Седи като голям и готин паметник-на моята тъпота(яка , голема обеца на ухото-от далеч се скива)
Тия дни май ще съм по -свободен и ще парвя нещо по тоя въпрос
Пиши като я оправиш

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#66
Публикувано 21 ноември 2007 - 21:49
Гайка по размер или сцепена(сцепена се съмнявам-ама зна е ли човек) за Брикулаж говоряБях ти написал че имам и гайката и дълбоката вложка за гедоре.
Също така бях написал че мога да ти ги дам за да си свършиш работа.
Не че не можеш да минеш и през бриколаж например - повече от 10лв няма да са ти консумативите.
Там ще намериш гайката и всичко останало.
Друг и дори по-добър вариант е Ташев-Галвинг в "Дървеница".
За сметка на това като опреш до свещите, доста взиране ще ти трябва и там, за да видиш златната нишка
Днес си купих дълбока "12"и"19"-тя е за термото на 124-не мога да източа антифриза та да сменя термото
Ако можеш отговори за гайка"12"
Предварително ти благодаря

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#67
Публикувано 22 ноември 2007 - 19:55
Гайката не е с нормална стъпка на резбата - обикновена няма да стане.
И в мойта статия и в тази на Veni написано:
М12х1,25мм
1,25мм е стъпката на резбата което се води "ситна".
Предполагам че на много мяста можеш да си купиш специални гайки, аз обаче ползвам ТАШЕВ-ГАЛВИНГ.
В Дървеница се намират и с огромна радост си спестявам влизането в града!
Ето ти контакти - ЦЪК.
Като излизаш от Дървеница в посока околовръстното, в ляво ще видиш сервиз на Фиат - Ауто Италия.
От другата страна на Ауто Италия е Ташев Галвинг.
Крепежите и гайките са малко по-нагоре но там ще ти обяснят.
Гарантирано имат такава гайка.
Сцепена обаче няма да намериш, гаранция
И в мойта статия и в тази на Veni написано:
М12х1,25мм
1,25мм е стъпката на резбата което се води "ситна".
Предполагам че на много мяста можеш да си купиш специални гайки, аз обаче ползвам ТАШЕВ-ГАЛВИНГ.
В Дървеница се намират и с огромна радост си спестявам влизането в града!
Ето ти контакти - ЦЪК.
Като излизаш от Дървеница в посока околовръстното, в ляво ще видиш сервиз на Фиат - Ауто Италия.
От другата страна на Ауто Италия е Ташев Галвинг.
Крепежите и гайките са малко по-нагоре но там ще ти обяснят.
Гарантирано имат такава гайка.
Сцепена обаче няма да намериш, гаранция

#68
Публикувано 22 ноември 2007 - 20:08
Да,Гайката не е с нормална стъпка на резбата - обикновена няма да стане.
И в мойта статия и в тази на Veni написано:
М12х1,25мм
1,25мм е стъпката на резбата което се води "ситна".
Предполагам че на много мяста можеш да си купиш специални гайки, аз обаче ползвам ТАШЕВ-ГАЛВИНГ.
В Дървеница се намират и с огромна радост си спестявам влизането в града!
Ето ти контакти - ЦЪК.
Като излизаш от Дървеница в посока околовръстното, в ляво ще видиш сервиз на Фиат - Ауто Италия.
От другата страна на Ауто Италия е Ташев Галвинг.
Крепежите и гайките са малко по-нагоре но там ще ти обяснят.
Гарантирано имат такава гайка.
Сцепена обаче няма да намериш, гаранция
Видях ,че е Х1,25(прочетох пак и двата материала)
Май и газаджиите работят с такава резба а до колкото знам и климатиците са така
Дървеница е доста далеч от мен и колкото и да имаш добро желание -не мож я приближи
Утре сутринта ,започвам да ги обикалям
Благодарско за инфото приятел
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#69
Публикувано 23 ноември 2007 - 18:40

Днес 140-ката пак ми се сърди и лешех да се подготвя за смяна на свещи на място(не можах пак да я запаля за да отида на сервиз)
Май нямам друг избор и приех подхвърлевата от нея ръкавица

Намерих гайки-от амортесьори със същата стъпка и диаметър на резбата

С ножовка разрязах първата(взех 2 типа гайки- тази е за ключ 19)
Така изглежда гайката и свеща в отвора на ключа

Разрязах и другата гайка - за ключ17-нарочно търсих с по-малък размер в предвид трудноста на поставяне описана от Esper в предишни материали

Това е гайка 17 със свещта в с нахлузен клйч 17(в работно полажение)

Започнах да режа с белия лист за ножовка но на втората гайка среза ми създаде проблеми
След като смених листа с друг вид -нещата са оправиха(ползвайте този пип лизт за ножовка)
За днес толкоз
Утре почвам смяната на свещите на полеви условия

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#70
Публикувано 24 ноември 2007 - 17:37
Днес след обет се захванах със свещите
Процедурата е подобна на тази която описаха Veni и Esper
Има малка разлика в модела на двигателя

Дългият болт който се вижда пред удължителя на гидорето е навит от долната страна
Нужен е наистина подемник или крик за да се отвие нормално

Намам такъв защото съм на полеви условия и за това вързах с здрав канот този ключ "10"
По този начин без да ме е страх от изтървана на ключа пъхнах ръка от долната страна и развих болта
Така свалих гадните тръби и си открих място за работа по свещите

Това открих на четвърта свещ-измъкнат кабел от куплунгчето на свещта

Понеже кабелът беше отвратителен и не се омокряше с припой -използвах аспирин като флюс
За тези които не знаят -аспирина е незаменим за запояване в някои случаи(просто киселината му влиза в реакция с кислорода и спойката става добра

Ето го куплунгчето -поправено

Тази малката свещ беше забучена в скъсаната оригинална свещ на 1-ви цилиндър
Процедурата е подобна на тази която описаха Veni и Esper
Има малка разлика в модела на двигателя

Дългият болт който се вижда пред удължителя на гидорето е навит от долната страна
Нужен е наистина подемник или крик за да се отвие нормално

Намам такъв защото съм на полеви условия и за това вързах с здрав канот този ключ "10"
По този начин без да ме е страх от изтървана на ключа пъхнах ръка от долната страна и развих болта
Така свалих гадните тръби и си открих място за работа по свещите

Това открих на четвърта свещ-измъкнат кабел от куплунгчето на свещта

Понеже кабелът беше отвратителен и не се омокряше с припой -използвах аспирин като флюс
За тези които не знаят -аспирина е незаменим за запояване в някои случаи(просто киселината му влиза в реакция с кислорода и спойката става добра

Ето го куплунгчето -поправено

Тази малката свещ беше забучена в скъсаната оригинална свещ на 1-ви цилиндър

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#71
Публикувано 24 ноември 2007 - 17:50
Забравих да попитам
Не можах да намеря "медна грес"
Намерих тубичка с "литиева" може ли да я използвам като заместител
Не можах да намеря "медна грес"
Намерих тубичка с "литиева" може ли да я използвам като заместител

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#72
Публикувано 24 ноември 2007 - 17:55
Владек тази свещ изобщо не е за твоя модел двигателТази малката свещ беше забучена в скъсаната оригинална свещ на 1-ви цилиндър

И да не ги намажеш резбите на новите не е фатално.
#73
Публикувано 24 ноември 2007 - 18:04
Абе явно колата е била немърливо подържанаВладек тази свещ изобщо не е за твоя модел двигател
имало е доста пипане по мотора от неуки и кой знае какви майстори,прилича ми на бавно подгряваща свеш но не съм 100% сигурен.
И да не ги намажеш резбите на новите не е фатално.
Толкова много зарязани неща по нея,че нямам думи
Не знам за сега мисля да я оставя на 5 свещички щото не ми се сваля глава-пък ще видим
Ейиии
Сега слизам да свзема размерите

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#75
Публикувано 24 ноември 2007 - 18:25
Уникално налиБоже господи!
Да не искаш да кажеш, че са скъсали свещта и после са навили късата щото парчето им и пречило да турят каквато трябва?
Ебаси измекярите...
На мен все такива уникални неща ми се случват
Изключвам жената ,че тя си ми е нормална и готинка(за мен де)
Май ще я оставя колата на 5 свещи иначе големо къртене ще падне и ми се струва ,че без връзки ще ми оредят място в лудницата

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни