Няма да се плашиш - и аз минах успешно процедурата наскоро.
Без
Veni нямаше да се оправя или поне трябваше да правя пътеката наново.
Ето я моята сага
ТУК.
Един съвет - ако се закучи ваденето на някоя свещ ( а е малко е вероятно да не ), освен инструмента тип "срязана гайка", приготви си и газ за горене.
Развъртиш докъдето може.
След това със спринцовка капваш между свеща и блока няколко пъти и оставяш газта да разкисне нагара - справя се перфектно.
Не е толкова страшно но много внимавай да не скъсаш някоя при развиването - след 40Nm усилие дори и BERU не дава гаранции за запазване на целостта и.
За нови ти препоръчвам да се разходиш до вносителя V&D Auto, контактите ги има в моя линк.
Те са официален вносител на BERU.
Накрая не забравяй да намажеш резбата на новите с грес. Можеш да си купиш такава от V&D.
И още нещо - имай предвид че без нито една свещ колата няма да запали независимо колко градуса е навън.
Пробвал съм го на 3 дизела - никакъв шанс.
Така че преди да разхвърляш свещите ( опасявам се че ще струват
много пари ), убеди се че с релето всичко е наред.
П.С> Ако решиш да ги бориш сам, всички тулове са в наличност и мога да ти ги дам. Включително и шибаната грес - остана достатъчно.
Казвам "шибана" изхождайки от цената и