Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W140-300TD смяна на подгревателни свещиНе мога да запаля


  • Please log in to reply
112 мнения по тази тема

#1 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 10:52

W140-300TD е колата
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#2 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 ноември 2007 - 10:58

W140-300TD е колата
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете


Лоша работа Vladek, ако беше някаква друга кола щях да ти дам няколко акъла, ама все пак това е W140 и може да е нещо съвсем елементарно.
Следи темата, предполагам LYNX, ще ти даде правилния отговор ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#3 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:03

W140-300TD е колата
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете


Сакън-никакви спрейове за стартиране на двигателя!!!!!Голяма е вероятността да почупиш двигателя-челата на буталата,например...!В тези спрейове има етер,който се използва за дизеловите двигателчета в авио-моделизма,много е летлив,упойва,и ако предозираш етера пръскайки със спрея става една...!Отиди до Супер-Дизел на околовръстното и сменявай свещите!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#4 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:03

Лоша работа Vladek, ако беше някаква друга кола щях да ти дам няколко акъла, ама все пак това е W140 и може да е нещо съвсем елементарно.
Следи темата, предполагам LYNX, ще ти даде правилния отговор ;)

Да бе приятел
Знаех,че има някоя изгорела свещ ама нямах много време
Сега ми остана малко време и реших да ги сменя в сервиз ама нъцки-неще да запали
Благодаря ти все пак
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#5 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:08

Сакън-никакви спрейове за стартиране на двигателя!!!!!Голяма е вероятността да почупиш двигателя-челата на буталата,например...!В тези спрейове има етер,който се използва за дизеловите двигателчета в авио-моделизма,много е летлив,упойва,и ако предозираш етера пръскайки със спрея става една...!Отиди до Супер-Дизел на околовръстното и сменявай свещите!

За там се каних да тръгвам ама не става
Зареждам батерията и пак ще мъча
Казваш спрейове - абсурт
ОК
Благодаря ти mbenz
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#6 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:13

За там се каних да тръгвам ама не става
Зареждам батерията и пак ще мъча
Казваш спрейове - абсурт
ОК
Благодаря ти mbenz


Недей мъчи колата, натоварваш стартера и акумулатора.
Като не иска да запали, сменяй свещите на място.
Сируген ли си че отива някакъв ток към тях? Защото съм имал такъв филм и като разбрах..... :kill_myself:
  • 0

logo-600-1002.png


#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:14

За там се каних да тръгвам ама не става
Зареждам батерията и пак ще мъча
Казваш спрейове - абсурт
ОК
Благодаря ти mbenz


АБСУРД-никви спрейове!А и трябват двама-единия върти на стартер,докато другия впръсква със спрея във въздушния филтър(свален по-добре,за да не минава етера през него,а директно да отива в мотора).При мноооого точно уцелване на количеството етер може да запали,но при предозиране....!!!Абе рискът е много голям!Гориво подкачва ли,мирише ли на неизгоряла нафта отзад като я въртиш на стартер?Явно имаш бая изгорели свещи,но все си мисля,че и без подгрев ще запали с известно въртене!Или ти падна акумулатора?
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:18

Недей мъчи колата, натоварваш стартера и акумулатора.
Като не иска да запали, сменяй свещите на място.
Сируген ли си че отива някакъв ток към тях? Защото съм имал такъв филм и като разбрах..... :kill_myself:

Ти ме разби
Тя си палеше и преди малко по-трудно ама сега си ба мамата
Не съм гледал никога за токови и такива работи
Просто ми казваха,че имам свещи за смена и лампата светеше няколко секунди - до минута след като я запалех
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#9 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:19

mbenz, ако е някакъв кучешки студ, и ако не му работа нито една свещ, няма да запали посмъртно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.
  • 0

logo-600-1002.png


#10 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:21

АБСУРД-никви спрейове!А и трябват двама-единия върти на стартер,докато другия впръсква със спрея във въздушния филтър(свален по-добре,за да не минава етера през него,а директно да отива в мотора).При мноооого точно уцелване на количеството етер може да запали,но при предозиране....!!!Абе рискът е много голям!Гориво подкачва ли,мирише ли на неизгоряла нафта отзад като я въртиш на стартер?Явно имаш бая изгорели свещи,но все си мисля,че и без подгрев ще запали с известно въртене!Или ти падна акумулатора?

Няма да се правя на химик
Гориво има миреше на навта
Май ще изчакам да се зареди акумолатора та дано се и стопли времето
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:22

Ти ме разби
Тя си палеше и преди малко по-трудно ама сега си ба мамата
Не съм гледал никога за токови и такива работи
Просто ми казваха,че имам свещи за смена и лампата светеше няколко секунди - до минута след като я запалех


Vladek, на тази дизеловата Кочина от долу, съм ги имал тези проблеми, вярно е че няма база за сравнение, но приципа е един и същ (хубави свещи, здрав акумулатор и стартер да завърти мотора). Не знам при 140-ката къде са ти свещите и ако са ти на чалъм ги сменяй на място и ще видим какъв е резултата ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#12 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:23

mbenz, ако е някакъв кучешки студ, и ако не му работа нито една свещ, няма да запали посмъртно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.

Къ де е това реле
Някъде из Форума го имаше но нямам време сега да търся
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#13 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:26

mbenz, ако е някакъв кучешки студ, и ако не му работа нито една свещ, няма да запали посмъртно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.


хайде,бе-няма да запали без подгрев при температура около 2-3 градуса...????????да не съм го правил този номер с няколко модела цедеси да ти повярвам...! ;)
и хайде,ако може да се помогне реално на човека,а не да се получава някакво чесане на езици,и на всяка манджа мерудия!
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#14 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:32

Vladek, на тази дизеловата Кочина от долу, съм ги имал тези проблеми, вярно е че няма база за сравнение, но приципа е един и същ (хубави свещи, здрав акумулатор и стартер да завърти мотора). Не знам при 140-ката къде са ти свещите и ако са ти на чалъм ги сменяй на място и ще видим какъв е резултата ;)

Някъде са заврени под едни тръби на много ебано място
Трябва май да се свалят доста железа та затова май не са и сменяни(така мисля)
Още като я купих ми светеше лампата след старт ма мотора ама май не са и останали свещи вече
Пък и мен ме е шубе да не прецакам нещо
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#15 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 16 ноември 2007 - 11:37

Пичове,
Ще мъча пак след малко
То надеждата ми беше в някъкво чудо от типа на старт пилот ама явно се оказва по-опасно ако не знаеш как да го ползваш
Благодаря ви
Отивам да мъча дано се е заредил акумолатора
Ще пиша после
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни