
W140-300TD смяна на подгревателни свещиНе мога да запаля
Започната от Vladek, 16 ное 2007 - 10:52:48
112 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 ноември 2007 - 10:52
W140-300TD е колата
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#2
Публикувано 16 ноември 2007 - 10:58
W140-300TD е колата
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете
Лоша работа Vladek, ако беше някаква друга кола щях да ти дам няколко акъла, ама все пак това е W140 и може да е нещо съвсем елементарно.
Следи темата, предполагам LYNX, ще ти даде правилния отговор

#3
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:03
W140-300TD е колата
Знам,че имама изгорели подгревни свещи
Сутринта изобщо не можах да запаля
Остана ми малко време и реших да отида на сервиз но уви
Чувал съм за старт пилоти и др неща за палене в зимни условия но не съм стигал до тук никога
Да търся ли такива неща и как се работи с тях
Моля помогнете
Сакън-никакви спрейове за стартиране на двигателя!!!!!Голяма е вероятността да почупиш двигателя-челата на буталата,например...!В тези спрейове има етер,който се използва за дизеловите двигателчета в авио-моделизма,много е летлив,упойва,и ако предозираш етера пръскайки със спрея става една...!Отиди до Супер-Дизел на околовръстното и сменявай свещите!
#4
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:03
Да бе приятелЛоша работа Vladek, ако беше някаква друга кола щях да ти дам няколко акъла, ама все пак това е W140 и може да е нещо съвсем елементарно.
Следи темата, предполагам LYNX, ще ти даде правилния отговор
Знаех,че има някоя изгорела свещ ама нямах много време
Сега ми остана малко време и реших да ги сменя в сервиз ама нъцки-неще да запали
Благодаря ти все пак

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#5
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:08
За там се каних да тръгвам ама не ставаСакън-никакви спрейове за стартиране на двигателя!!!!!Голяма е вероятността да почупиш двигателя-челата на буталата,например...!В тези спрейове има етер,който се използва за дизеловите двигателчета в авио-моделизма,много е летлив,упойва,и ако предозираш етера пръскайки със спрея става една...!Отиди до Супер-Дизел на околовръстното и сменявай свещите!
Зареждам батерията и пак ще мъча
Казваш спрейове - абсурт
ОК
Благодаря ти mbenz

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#6
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:13
За там се каних да тръгвам ама не става
Зареждам батерията и пак ще мъча
Казваш спрейове - абсурт
ОК
Благодаря ти mbenz
Недей мъчи колата, натоварваш стартера и акумулатора.
Като не иска да запали, сменяй свещите на място.
Сируген ли си че отива някакъв ток към тях? Защото съм имал такъв филм и като разбрах.....

#7
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:14
За там се каних да тръгвам ама не става
Зареждам батерията и пак ще мъча
Казваш спрейове - абсурт
ОК
Благодаря ти mbenz
АБСУРД-никви спрейове!А и трябват двама-единия върти на стартер,докато другия впръсква със спрея във въздушния филтър(свален по-добре,за да не минава етера през него,а директно да отива в мотора).При мноооого точно уцелване на количеството етер може да запали,но при предозиране....!!!Абе рискът е много голям!Гориво подкачва ли,мирише ли на неизгоряла нафта отзад като я въртиш на стартер?Явно имаш бая изгорели свещи,но все си мисля,че и без подгрев ще запали с известно въртене!Или ти падна акумулатора?
#8
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:18
Ти ме разбиНедей мъчи колата, натоварваш стартера и акумулатора.
Като не иска да запали, сменяй свещите на място.
Сируген ли си че отива някакъв ток към тях? Защото съм имал такъв филм и като разбрах.....
Тя си палеше и преди малко по-трудно ама сега си ба мамата
Не съм гледал никога за токови и такива работи
Просто ми казваха,че имам свещи за смена и лампата светеше няколко секунди - до минута след като я запалех

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#9
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:19
mbenz, ако е някакъв кучешки студ, и ако не му работа нито една свещ, няма да запали посмъртно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.
#10
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:21
Няма да се правя на химикАБСУРД-никви спрейове!А и трябват двама-единия върти на стартер,докато другия впръсква със спрея във въздушния филтър(свален по-добре,за да не минава етера през него,а директно да отива в мотора).При мноооого точно уцелване на количеството етер може да запали,но при предозиране....!!!Абе рискът е много голям!Гориво подкачва ли,мирише ли на неизгоряла нафта отзад като я въртиш на стартер?Явно имаш бая изгорели свещи,но все си мисля,че и без подгрев ще запали с известно въртене!Или ти падна акумулатора?
Гориво има миреше на навта
Май ще изчакам да се зареди акумолатора та дано се и стопли времето

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#11
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:22
Ти ме разби
Тя си палеше и преди малко по-трудно ама сега си ба мамата
Не съм гледал никога за токови и такива работи
Просто ми казваха,че имам свещи за смена и лампата светеше няколко секунди - до минута след като я запалех
Vladek, на тази дизеловата Кочина от долу, съм ги имал тези проблеми, вярно е че няма база за сравнение, но приципа е един и същ (хубави свещи, здрав акумулатор и стартер да завърти мотора). Не знам при 140-ката къде са ти свещите и ако са ти на чалъм ги сменяй на място и ще видим какъв е резултата

#12
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:23
Къ де е това релеmbenz, ако е някакъв кучешки студ, и ако не му работа нито една свещ, няма да запали посмъртно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.
Някъде из Форума го имаше но нямам време сега да търся

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#13
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:26
mbenz, ако е някакъв кучешки студ, и ако не му работа нито една свещ, няма да запали посмъртно.
Също така изведнъж да не иска да запали, да провери и релето, ама е малко вероятно.
хайде,бе-няма да запали без подгрев при температура около 2-3 градуса...????????да не съм го правил този номер с няколко модела цедеси да ти повярвам...!

и хайде,ако може да се помогне реално на човека,а не да се получава някакво чесане на езици,и на всяка манджа мерудия!
#14
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:32
Някъде са заврени под едни тръби на много ебано мястоVladek, на тази дизеловата Кочина от долу, съм ги имал тези проблеми, вярно е че няма база за сравнение, но приципа е един и същ (хубави свещи, здрав акумулатор и стартер да завърти мотора). Не знам при 140-ката къде са ти свещите и ако са ти на чалъм ги сменяй на място и ще видим какъв е резултата
Трябва май да се свалят доста железа та затова май не са и сменяни(така мисля)
Още като я купих ми светеше лампата след старт ма мотора ама май не са и останали свещи вече
Пък и мен ме е шубе да не прецакам нещо

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#15
Публикувано 16 ноември 2007 - 11:37
Пичове,
Ще мъча пак след малко
То надеждата ми беше в някъкво чудо от типа на старт пилот ама явно се оказва по-опасно ако не знаеш как да го ползваш
Благодаря ви
Отивам да мъча дано се е заредил акумолатора
Ще пиша после
Ще мъча пак след малко
То надеждата ми беше в някъкво чудо от типа на старт пилот ама явно се оказва по-опасно ако не знаеш как да го ползваш
Благодаря ви
Отивам да мъча дано се е заредил акумолатора
Ще пиша после

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни