
автоматична VS ръчна скоростна кутияизберете за ВАС..
Започната от SAMURAIJACK, 11 май 2007 - 13:48:37
62 мнения по тази тема
#31
Публикувано 13 май 2007 - 10:23
260E 4MATIC AUTOMATIC= 7.62 AK
MB-моето бъдеще!?
#32
Публикувано 13 май 2007 - 10:36
Автоматика е за жените.
Ръчката за карачите.![]()
Типтроника е Унисекс
който не е в час(не е карал по дълго авт.) ,така ще каже много ясно


аааа само да питам ..жените дето карат ръчни скорости КАРАЧКИ ли са


СИРОМАХ DJ , ЖИВ ДЯВОЛ !!!!!
DON`T FUCK WITH MODERATORS!
MY FACEBOOK
http://stara-sofia.com/
Гласувайте за доброто име на "Мерцедес - Бенц Клуб България" В БГ ТОП

#33
Публикувано 13 май 2007 - 11:48
Ей бил съм унисекс тц тц тц. Колеги ясни са плюсовете и минусите на двата типа кутий. На финала си е до собствен избор. Аз до сега карах ръчка, но да си призная особено градско с много задръствания някак си се измарям и изнервям да ръгам първа, втора, първа, втора. Сега с автомата кеф. Нито се бутам или изпреварвам с другите шофьори. Спомням си преди време попаднах на едно яко задръстване около Хановер, хорааааааааааааааа 2 часа първа, нулева ужасс. В тези 2 часа просто завиждах на хората с автоматик

Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#34
Публикувано 13 май 2007 - 21:47
Моят отговор е че зависи от модела. За C63AMG една ръчна много добре ще му седи, за S класата там ако може и волана сам да се върти, но нищо в W222 ще може

#35
Публикувано 13 май 2007 - 22:17
... За C63AMG една ръчна много добре ще му седи...
Да бе... Представям си как се удържа 6,3 мотор с ръчна кутия.1ва-2ра-3та и все на място

Бая пилене на гуми ша падне

#36
Публикувано 13 май 2007 - 22:33
При всички положения предпочитам да карам автоматик на каквата и да е кола. Просто на W140 или пура не би отивало да е с ръчни скорости, добре че само малките двигатели е имало опция за ръчни скорости.
#37
Публикувано 14 май 2007 - 09:46
Е какво излезе? Може ли да се каже, че принципно на по-малък мотор ръчната май е за предпочитане, а за големите обратното ако не се влияем от типа шофьор?При всички положения предпочитам да карам автоматик на каквата и да е кола. Просто на W140 или пура не би отивало да е с ръчни скорости, добре че само малките двигатели е имало опция за ръчни скорости.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#38
Публикувано 14 май 2007 - 10:01
Малко тъпо е с обобщения от тоя род, ама.... "Мерцедеса е Мерцедес ако е автоматик".
Колко ми е търсене, ако знаете прехода автомат-->ръчка, само аз си знам
Балжени са тея дето цял живот са на ръчка и идея нямат каква екстра е автомата
Колко ми е търсене, ако знаете прехода автомат-->ръчка, само аз си знам

Балжени са тея дето цял живот са на ръчка и идея нямат каква екстра е автомата


светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#39
Публикувано 14 май 2007 - 11:09
Първата кола тик беше '78 Мерцедес 240Д,че цялата беше 700$,а достатъчно голяма да си мушкам патериците в нея.Климатик имаше пущината,като го включа и с кикдаун не ми тръгваше по светофарите....
Е, зависи от двигателя. С 200 Д-то на бащата, също ме хваща охтиката, нищо, че е с ръчни скорости.
Преди известно време се улових, че като има пред мен на светофара други коли, аз с автоматика имитирам потегляне с ръчни скорости - първо леко газ, после отнемане на газта за да може този отпред да превключи, после пак газ. И ме хвана яд, щото що карам автоматик, ако ще потеглям, като с ръчни... Ако не ми се пречкат отпред, без никакъв зор и усилия потеглям и ускорявам много по-бързо от повечето автомобили с ръчка. Теоретично е обратното, но на практика автоматика е по-бърз в такива случаи.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#40
Публикувано 14 май 2007 - 13:11
Честно казано за мен вече въпроса "автоматик или ръчни" не стои. Откакто преди 3 години си взех 124-та автоматик свикнах и сега като си купих "очиларката" търсех само автоматик. И не желая да сядам на нищо друго.... Willy555 знае колко мрънках и се ядосвах когато купих 124-та точно защото беше автоматик. Но той ме нави, защото беше карал преди това и наистина се оказа прав. А сега при "очиларката" автоматика е друго поколение и няма нищо общо с предишния - със съжаление трябва да кажа че той превключва по добре отколкото ако превключвам аз.... И силно се съмнявам че някои би се справял по добре ръчно. И в нанадолнище си държи на скоростта на която е, докато не подадеш газ и ако искаш може да включиш на постоянно зацепено от 1 до 4, може и кик-бутона да натискаш ако имаш желание. Възможности за "ръчка" и за спортно каране има достатъчно. Просто трябва да свикне човек. Така че аз съм с две ръце за автоматика - особено за по новите, както каза някой - след `95 г.
#41
Публикувано 15 май 2007 - 14:14
За тия години, които карам автоматик, съм установил само един принципен недостатък на автоматика - ако затънеш в пряспа, не можеш да "лашкаш" напред-назад. Ама с хубави гуми и блокаж на дифа, до такава ситуация не се стига
аз пък да ти кажа че и с автома става, само пряспата в която си затънал да е една идея по голяма, т.е. да имаш барем 1/4 оборот на гумата. Тогава ако си сръчен с ръцете и краката можеш да я лашкаш колага


#42
Публикувано 15 май 2007 - 14:25
Предните са като нови - дискове и накладки са ОК,но сам му взел карбонови накладки,като смели дисковете му слагам ЗИМЕРМАН дупчени...........бе не ме питай,че беснея с тая кола.Примера го дадох само за сравнение на цените - който търси намира.........
Колега, я да ми кажеш за тия немските надупчените, Цимерман. Че в момента и аз съм с такива отпред и ми късат нервичките. Направени са така, че ако караш по-бързичко и не спираш откъдето трябва, ама в последния момент и свирят. Ако си натискаш лекичко, т.е. спокойно си караш и прочие няма грижи, но щом скочиш мощно на спирачката и свирят да ги ... Така ли е и при теб или??

#43
Публикувано 15 май 2007 - 17:07
Аз съм с нормалните дискове в момента,тия дни ще ги смеля при тестовете на МРАКА и после минавам на ЗИМЕРМАН.От това което сам чел са тия дискове е,че държат доста по-здраво от обикновенните,не загряват,не цапат,не се кривят...........а свиренето ти е от накладките.Има една паста която се маже между накладката и спирачния апарат - просто сваляш накладката и мажеш задника с пастата.Много от накладките са така,едно време БАВАРЕЦ правят тая грешка и първите коли свирят та се кине.Е те на какво прилича пастата.

1.95$ Да ги таковам аз тия които са ти слагали накладките,като работят ЗИМЕРМАН мажат без да мислят,че спортно и комфортно НЯМА.
1.95$ Да ги таковам аз тия които са ти слагали накладките,като работят ЗИМЕРМАН мажат без да мислят,че спортно и комфортно НЯМА.

.
#44
Публикувано 17 май 2007 - 16:18
Аз съм с нормалните дискове в момента,тия дни ще ги смеля при тестовете на МРАКА и после минавам на ЗИМЕРМАН.От това което сам чел са тия дискове е,че държат доста по-здраво от обикновенните,не загряват,не цапат,не се кривят...........а свиренето ти е от накладките.Има една паста която се маже между накладката и спирачния апарат - просто сваляш накладката и мажеш задника с пастата.Много от накладките са така,едно време БАВАРЕЦ правят тая грешка и първите коли свирят та се кине.Е те на какво прилича пастата.
1.95$ Да ги таковам аз тия които са ти слагали накладките,като работят ЗИМЕРМАН мажат без да мислят,че спортно и комфортно НЯМА.
бе майсторите ми са екстра на мен. Доста по-добре от всички други. И като сменявахме дисковете, естествено се смениха и накладки и тогава гледах че се маже с нещо диска. Обаче защо ще свири само при крайно напрежение/спиране накладката, а не веднага щом добре диска?? нещо логиката не ми се струва правилна, ама незнам. Тя тая паста колко време ще изтрае?? пък и не можеш да изкиснеш накладката в нея

#45
Публикувано 17 май 2007 - 16:39
Диска се мие със сапин преди да се сложи да му се махнат мазилата с които идва от завода,накладката и се маже гърба и се слага,Паджит си идва като оригинал............ба ли го защо свири.
Карам какви ли не изгазени накладки и ми свирят само задните на Машината на времето,но са Азбестос / или там както се пише / за 12$,свирят малко преди да спра,като му перна спирачките на скорост и си е тишина,малко преди да спре и изреват.Да не са изгорели преди да ги сработиш?Това с готини накладки сефте го чувам,добри коли караш и щом майсторите са ти добри.............идея нямам,остава да са накладките,не ми се вярва да е от диска,а и няма как да е от него поне според мен.
Карам какви ли не изгазени накладки и ми свирят само задните на Машината на времето,но са Азбестос / или там както се пише / за 12$,свирят малко преди да спра,като му перна спирачките на скорост и си е тишина,малко преди да спре и изреват.Да не са изгорели преди да ги сработиш?Това с готини накладки сефте го чувам,добри коли караш и щом майсторите са ти добри.............идея нямам,остава да са накладките,не ми се вярва да е от диска,а и няма как да е от него поне според мен.
.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни