Ясно. Ами ще видим. Аз така или иначе имам голям мерак за тази кола, така че няма да я оставя да работи половинчато... Като се развива виското не трябва ли да се направи контра с друг ключ?
Дилема относно покупка на w208 Kompressor.
Started by EseAmor, 29 May 2020 - 10:23:36
217 replies to this topic
#151
Posted 31 July 2020 - 19:05
#152
Posted 31 July 2020 - 20:02
Купувай! От написаното звучи като добра кола. По-добра, за тези пари едва ли ще излезе
#153
Posted 31 July 2020 - 21:11
Решил съм го вече. В понеделник предполагам ще свърша това нещо.
#154
Posted 31 July 2020 - 22:55
Ясно. Ами ще видим. Аз така или иначе имам голям мерак за тази кола, така че няма да я оставя да работи половинчато... Като се развива виското не трябва ли да се направи контра с друг ключ?
Най вероятно има инструмент който законтря самата шайба на помпата защото нямаш място за втори ключ, но казвам как по друг начин става хубаво е преди да се сложи новото на резбата да се сложи малко медна паста да може последващата смяна да е по лесна.новото се стяга леко с ключа после се самонатяга само от въртенето.
Успех с покупката
#155
Posted 01 August 2020 - 07:11
Благодаря!
#156
Posted 01 August 2020 - 16:50
...Като пуснеш волана, трябва точно така да тръгва леко вдясно...
Това защо е така?
Ex: BMW E36 318ti Compact 95'
#157
Posted 01 August 2020 - 19:55
Като заспиш на волана да не изхвръкнеш в насрещното.
#158
Posted 02 August 2020 - 11:31
За да не отварям нова тема, може ли някой да ми каже каква е разликата между два виско съединителя? Първия е 145 лева, а втория - 309. Мога ли да си взема евтиния, след като установя на 100%, че е за смяна?
SACHS 2100 019 031 за Mercedes CLK (C208) 200 Kompressor (208.345)
SACHS 2100 019 032 за Mercedes CLK (C208) 200 Kompressor (208.345)
Edited by EseAmor, 02 August 2020 - 11:33 .
#159
Posted 02 August 2020 - 11:48
Единия ще е за оригинално вграждане с лого на MB а другия е без.За да не отварям нова тема, може ли някой да ми каже каква е разликата между два виско съединителя? Първия е 145 лева, а втория - 309. Мога ли да си взема евтиния, след като установя на 100%, че е за смяна?
SACHS 2100 019 031 за Mercedes CLK (C208) 200 Kompressor (208.345)
SACHS 2100 019 032 за Mercedes CLK (C208) 200 Kompressor (208.345)
Лично за мен вече няма класни марки след като чисто нов воден радиатор на Behr(500лв клиент 800лв беше този за оригинално вграждане пак на Behr) за w220 ми гръмна след 400км върнах им го на елиткар и ми върнаха парите но не там е въпроса а в ситуацията в която попадаш когато си тръгнал на някъде.
Колкото до виското на 124-та за 8 години съм го сменял 2 пъти когато я купих не се развърташе като хората и в жегите дигаше градуси, тогава си го купих от германия през ebay на Febi изкара около 2.5 години ~ 35к км и се завари. След това си купих от тук на Meyle и до ден днешен работи вече 5 години и отгоре ~80к км).
И двете са в ниския ценови диапазон.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Edited by slavimaster, 02 August 2020 - 11:52 .
#160
Posted 02 August 2020 - 14:02
Чета,чета и не мога да разбера това кой го е казали или писал официално.Като заспиш на волана да не изхвръкнеш в насрещното.
Има ли някакъв документ който го потвърждава?
Да се челосаш в стълб,дърво или сграда или да убиеш група пешеходци по-добре ли е?
Не съм имал кола която да дърпа на някъде освен ако е била с проблем по управление или окачване.Другата причина за мен е само и единствено крена на пътя.
#161
Posted 02 August 2020 - 14:11
Единия ще е за оригинално вграждане с лого на MB а другия е без.
Значи спокойно мога да си взема по-евтиния от двата SACHS-а и да се надявам, че ще работи коректно. Въпреки, че няма как да сме сигурни в качеството, възнамерявам да заложа на тази марка, а да не експериментирам с по-евтини.
Edited by EseAmor, 02 August 2020 - 14:11 .
#162
Posted 02 August 2020 - 21:59
Значи спокойно мога да си взема по-евтиния от двата SACHS-а и да се надявам, че ще работи коректно. Въпреки, че няма как да сме сигурни в качеството, възнамерявам да заложа на тази марка, а да не експериментирам с по-евтини.
Така е да пробвай, времето ще покаже колко ще изкара
#163
Posted 02 August 2020 - 22:02
Чета,чета и не мога да разбера това кой го е казали или писал официално.
Има ли някакъв документ който го потвърждава?
Да се челосаш в стълб,дърво или сграда или да убиеш група пешеходци по-добре ли е?
Не съм имал кола която да дърпа на някъде освен ако е била с проблем по управление или окачване.Другата причина за мен е само и единствено крена на пътя.
И за мене е от пътя. И двата бенца дърпат леко на едни и същи отсечки (някой път на ляво, някой път на дясно).
EseAmor, вземай Закс-а и няма да съжаляваш. На 124-ката сложих такъв и 6 години никакъв проблем. Температурата не мърдаше от 85гр.
Edited by ЦецоКолев, 02 August 2020 - 22:04 .
#164
Posted 03 August 2020 - 12:10
Решил съм го вече. В понеделник предполагам ще свърша това нещо.
Стана обредно време а нищо не казваш?
Да отваряме ли шампанско?
#165
Posted 03 August 2020 - 12:33
Нямам TSB по темата. Има откъслечна информация на различни места, че дори и дилърите потвърждават лекото носене вдясно, според различни коментари из международни форуми.
Това е нещо което съм наблюдавал на всичките си Мерцедеси. Кренът на пътя определено влияе.
Това засяга и автомобили като 169/245, които нямат нищо общо с моделите от типа 202/203/208/209/210/211...
Определено не говорим за кофти реглажници или некачествено оборудване. (убеден съм, че ако задълбаем по темата, ще стигнем и до такива твърдения).
Ако се разровите из чуждите форуми, в Англия им тегли наляво, при нас надясно.
Praetorian беше писал преди време, че се компенсира с toe-in на дясното колело навътре (дясна сходимост, мисля ставаше негативен негативен 0.1 градус.). Англичаните сътоветно коригират лявото. Драсни ако помниш какво се правеше.
Ако някой има магическо решение какво се прави, ще се радвам да го направим полезно. При всички положения, слагането в средата на "зеленото" на реглажните параметри, не решава проблема с лекото носене вдясно.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users