Този пост е редактиран от Владимир Борисов: 04 август 2020 - 12:34
Дилема относно покупка на w208 Kompressor.
Започната от EseAmor, 29 май 2020 - 10:23:36
217 мнения по тази тема
#181
Публикувано 04 август 2020 - 12:30
H1 е при W210 крушката за халогена. Наскоро е сменях. И при w208 трябва да е такава. 55W
#183
Публикувано 04 август 2020 - 14:35
Намерих крушките, намерих и всички бушони (не знаех, че са разделени на няколко места). Проверих бушоните, но явно проблема е в крушката. Ударих на камък, но може и да успея да сменя крушката, без да свалям гумата. Обаче това ще се случи след няколко дни, защото сега не ми се ляга пред входа.
Kdl, много хубав гайд! Благодаря! Благодаря и на Владимир Борисов!
Този пост е редактиран от EseAmor: 04 август 2020 - 14:37
#184
Публикувано 04 август 2020 - 19:19
Честито и от мен колега! Наливай дестилирана вода в охладителната система!
Ex: BMW E36 318ti Compact 95'
#185
Публикувано 04 август 2020 - 21:37
Дестилирана и дейонизирана мисля че е една и съща.
Крушките можеш да намериш в каталог на реномиран производител като Филипс или Осрам.
Крушките можеш да намериш в каталог на реномиран производител като Филипс или Осрам.
#186
Публикувано 04 август 2020 - 21:51
Принципно, има някаква разлика в технологията, но не разбирам. Днес помирисах антифриза на един приятел и мирише по същия начин като моя (леко докарва на мърша), но по-малко, защото той го слага скоро, като си сменя радиатора. Обаче аз по принцип съм карък и ме е нападнало много натрапчиво неприятно усещане и като си знам късмета, сигурно ще се окаже, че в охлаждането има някакви маслени отлагания... Опитвам се да търся теле под вола, но може би няма смисъл. Ако не бяхте чували за човек, който си търси кола 4 месеца и накрая е прее*ан - ето го тук. Колата работи, върви и се кара перфектно, но това няма да има никакво значение ако подозренията ми се окажат вярни. Чисто хипотетично, има ли от къде да влезе масло в охладителната система, освен директно от двигателя. Тоест, маслото пак може да е двигателно, но да не влиза през гарнитура, а от някъде другаде?
#187
Публикувано 05 август 2020 - 15:55
Здравейте отново! Току-що взех колата, като днес са оправени скърцащите втулки, почистена е охладителната система и е налята дестилирана вода. Майстора каза, че отлаганията не му приличат на масло, съдейки по това, което е виждал да изтича от други автомобили. Според него, проблема е некачествен или доста стар антифриз. Не е ползвал препарат за промивката, защото се е притеснявал да не се пукне нещо, но както и да е. Сега мазньоча изглежда значително по-малко, но ми се вижда невъзможно да изчезне напълно. Предполагам, че ще се наложи утре да долея още малко вода - трябва да бъде до ръба, когато е студен двигателя, нали? Ще повъртя така 1-2 седмици, а после ще сменя маслото и ще сложим антифриз. Сега ще проверявам маслото всяка сутрин, и ще сравнявам дали е толкова, колкото е било и предишната. Вчера и днес е едно и също. Долу пускам снимки как изглеждат отлаганията, една не много качествена снимка на казанчето отвътре, както и маслото по щеката, снимано сутринта, когато двигателя е студен. Какво мислите?
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от EseAmor: 05 август 2020 - 15:59
#188
Публикувано 05 август 2020 - 18:04
На мен ми прилича на майонеза, но майстора щом е спокоен,значи и ти трябва да си.
Според мен е нормално след едни 300000км.принципно да смениш гарнитура и направиш ревизия на главата.
Според мен е нормално след едни 300000км.принципно да смениш гарнитура и направиш ревизия на главата.
#189
Публикувано 05 август 2020 - 18:32
Честно казано, аз не вярвам и на майстори вече. Ще я гледам как е тия дни, дали има промяна в щеката. Сега покарах малко и проверих - изглеждаше доста по-добре в казанчето.
Този пост е редактиран от EseAmor: 05 август 2020 - 18:34
#190
Публикувано 05 август 2020 - 21:09
Хм, до сега мислех, че си автомобилен хипохондрик, но и аз съм на мнение вече, че гарнитурата има пропуски. Което не е кой знае колко скъпо и трудоемко. В крайна сметка правиш и забравяш.
#191
Публикувано 05 август 2020 - 21:51
Явно все пак се оказах прав, въпреки сравнително малкия ми опит в тази област. Този мотор има ли маслени охладители или някакви други подобни, от които може да е пропуска?
#192
Публикувано 06 август 2020 - 00:51
Е90 BMW-то ми беше така като я купих. Нямаше никакъв пробив в мотора. Не гореше масло (след като смених гумичките на клапаните) и не сме цепили главата.
Извадих казанчето, измих го, промих няколко пъти системата с много разреден анрифриза и над 3 години я карах без никакви грижи по мотора. Направѝ същото, най-лесно е.
(и стига се филмира)
#193
Публикувано 06 август 2020 - 07:39
Ще послушам колегата kdl и след няколко дни ще направя тази процедура, продължавайки да следя нивото на маслото. Надявам се да ме изтърпите. Притеснява ме обаче, чисто хипотетично - да не се случи така, наистина гарнитурата да пуска по малко и изведнъж да започне да пропуска повече, без да усетя, примерно докато пътувам.
Този пост е редактиран от EseAmor: 06 август 2020 - 07:44
#194
Публикувано 06 август 2020 - 14:12
Е ти няма да правиш роуд трип през цяла Европа до Испания без да спираш, нали?
Отделно и нова кола да си беше купил, там рискът дори щеше да е по-голям
Тези сополи се получават при всякакви обстоятелства: достатъчно е да са "смазали" с някаква грес маркучите на антифриза, при монтажа на радиатора, и ето ти малко масло в антифриза. А това е редовна сервизна практика и няма лошо в нея. По-новите коли с бързи връзки, там задължително смазваш.
Е90-ката ми имаше ужасно много подобна субстанция. Чак си мислех, че нещо е наливано погрешка в казанчето.
Източих си съдържанието му, затапих маркучите, киснах го половин ден с Меглио и какво ли още не в банята. И стана като ново. От тогава, без грижи.
#195
Публикувано 06 август 2020 - 14:28
Да,ама майстора го било страх да сложи очистител че да не текнело нещо...
За мен е по-добре да текне нещо в сервиза и да се смени на време отколкото да текне на пътя,ама майстора си знае...
За мен е по-добре да текне нещо в сервиза и да се смени на време отколкото да текне на пътя,ама майстора си знае...
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни