Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дневни светлини


  • Please log in to reply
127 мнения по тази тема

#61 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 14 юли 2018 - 19:56

Това с УК и митница е "играно" неколкократно, няма неизвесни там.
Именно защото почти е сигурно, че ще спре на митница го доставих до там.
Нямам нерви да го играя същото тук.

Ураинеца го е пуснал без стойност, като подарък.
Това е ново, нямам идея островитяните как ще го приемат.
Другата седмица надявам се ще се разбере!

Sent from my SGP511 using Tapatalk
  • 0

879897.png


#62 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 232 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 14 юли 2018 - 20:35

....

Ураинеца го е пуснал без стойност, като подарък.
Това е ново, нямам идея островитяните как ще го приемат.
...

Всичко е до служители.Или го отварят или го препращат за куриерите


  • 0

#63 adrianski

adrianski

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 69 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    E320 CDI Avantgarde EVO
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2018 - 12:51

Ще се радвам като го монтираш, да направиш някоя друга снимка и да видим отзиви. Ако не се дупче нещо по фара, не набива грешки и работи в режим ауто ще е супер :)
  • 0
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
Публикувано изображение

#64 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 15 юли 2018 - 17:07

Ще пиша впечатления, разбира се.
Не зная как ще изглежда в кристален фар, обаче.
Моят е "демоде" но задължително ще се опитам да снимам.

Относно набиването на грешка в мигача така и не получих от говор от украинеца.
Ако контролера не симулира 21W консумация на канал ще се монтира външен резистор.
Това решава проблема и така се прави на всичко останали афтър маркет лед мигачи.
Фар не се дупчи по никакъв начин - навива се на мястото на фасонката на мигача а тя се явява като външна капачка.
Аз именно за това ги платих - колкото и да мислех варианти за допълнителни дневни светлини, така и не намерих вариант, който да не изглежда ужасно.
Чисто от естетична гледна точка.

Тея неща, колкото и уникални продукти да са ако не се намери някой да ги внася, купуване от Украйна е тежка мисия.
Освен това са прекалено скъпи за да има някакъв сериозен пазар.
Да,

Sent from my SGP511 using Tapatalk
  • 1

879897.png


#65 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 02 август 2018 - 21:26

Пристигнаха комплекта, днес е 2 Август.

Както казах по-горе, платих ги на 11 Юни.

За малко 3 месеца.

Не че се оплаквам, ще ги ползвам наесен :)

Ето малко снимки, ще направя още като ги монтирам във фаровете.

 

20180802220747-eba863a2-me.jpg

 

Ето тези адаптори за МБ чакаме от Русия към месец:

 

20180802220747-c24634af-me.jpg

 

Ето референция с китайският еквивалент - чайника е в дясно:

 

20180802220746-099edba7-me.jpg

 

Видимо са доста сходни като конструкция.

Разликата в изпълнението е голяма.

Украинската има поне 3 пъти по-голям по площ радиатор, алуминии а не някаква незнайна сплав както е при китаеца.

Освен това по-голямата му част е извън фара. При китаеца всичко е в затворен обем.

Това предразполага към по-ниска работна температура на LED модула.

Което пък е основното за по-дълъг живот.

 

Повече - когато ги "светна".


  • 1

879897.png


#66 aleexx332

aleexx332

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:ВИДИН
  • Автомобил:
    MB E280 CDI V6 w211

Публикувано 05 август 2018 - 12:30

1a2af007865058fc420fbcd45a869fee.png

Аз съм се спрял на този вариант , да 200 евро са но са 100 пъти по красиви от това да свети дългата крушка . ( поне за мен )


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#67 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 05 август 2018 - 19:26

Възприятие на една визия е доста индивидуално усещане.

Ако приемем, че има значение.

При мен нямаше избор на афтър маркет решение за конкретен модел (W208) и затова се спрях на решение, което не променя по абсолютно никакъв начин визуално колата.

Не че излезе по-евтино но по щастлива случайост не спря на митница.

В противен случай щеше да излезе и по-скъпо от тези 200 евро.

 

По отношение на ползването на основен фар непракъснато и аз съм на мнение, че не е практично решение.

Основните светлини не са предвиждани за ползване нон-стоп!

Особено конвенционалните крушки на по-старата генерация автомобили.

Да, не се върти "електромер". Обаче температирата и светлината амортизират рефлектори, кабели и пластмаси.

Ето пример...

 

Както и да е, днес жервах един прекрасен ден и монтирах украинският кит.

 

Комплектацията му е добра, освен адаптора за MB формат на крушката са оставили резервни компоненти.

Резервни уплътнения, болчета. Немците не правят така.

Преходника е втулка но е стругована от ТЕФЛОН - нещо, което няма да се деформира от температура.

 

20180805193158-6ff8fb02-me.jpg

20180805193158-e61b3a4f-me.jpg

 

Така изглежда окомплектовано и поставено на мястото на крушката за мигача.

Няма никакво рязане, завива се точно както стоковата фасонка.

 

20180805193158-91566286-me.jpg

 

Контролера е малък, добавили са и изкуствен товар (CAN - цилиндъра в ляво), който спира грешки по таблото зa дефектна крушка на мигачите

 

20180805200140-2f27fbd2-me.jpg

 

Свързването към инсталацията е доста семпло и опростено, необходими са минимум 2 кабела.

Препоръчват в инструкцията да се свърже директно към акумулатора.

Контролера сам разбира кога автомобила работи и пуска днвените светлини.

Справя се безспорно но аз премерих консумацията на всичко при това свързване, тоест директно към батерията.

Консумация в режим на дневни светлини - 1.2А.

Това е много добре.

Много груба сметка, без да смятане КПД на контролера: Общa консумация  16W за 6 броя LED.

Тоест около 2.6 W на светодиод.

Нямам идея какъв тип LED ползват конкретно но изглежат  да са 3W. Ако извадим КПД при преобразуването изглежда, че светодиодите работят доста под максимума, който могат.

Като се вземе предвид, поне визуално, че топлоотдването е изпълнено много добре ще се повторя: Вложена е мисъл в проектирането този продукт да работи в оптимална среда и продължително време!!!

Нещо, което никога не съм виждал при чайниците.

 

Обаче консумациата на контролера в режим на покой е леко разочароваща: 0.012А.

Тоест 12mA.

Не че е фрапираща но на единият мотор имам аларма, която в режим на покой консумира 0.9mA заедно със светодиода за индикация!

Да, мотора има акумулатор 10Ah, мечока - 100Аh но за мен поне подобно нещо е разочароващо.

 

Както и да е, не е фатално, украинците са направили добър продукт безспорно.

Ето и визуално крайният резултат, нещо с което обикновено се започва :)

 


Този пост е редактиран от Esper: 05 август 2018 - 19:37

  • 4

879897.png


#68 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 30 август 2018 - 06:51

Ударих още един конструктивен проблем на украинският ProBright DRL.

След като реших да включа акумулатора на заряд, релето взе че включи дневните светлини!

Нещо, за което трябваше да се досетя че ще се случи още като го монтирах.

 

Този проблем го няма в нито един от българските варианти за DRL модули на пазара.

Причината е че те изискват допълнителен сигнал от контактният ключ за това, че колата работи.

Тоест ако няма контакт не пускат светлини.

В алгоритъма си не използват единствено повишаването на напрежението при работещ автомобил върху АКБ за да включват светлините!

Някой се е сетил, че като си зареждаш акумулатора без да го махаш от колата напрежението пак се повишава а светлини не трябват :happy

 

Това, както и прекалено високата консумация в режим на покой за която споменах по-горе ме накараха да закача контролера не както е указано а през контакт.

Така обаче се губи фунцията за забавено изключване на светлините след спиране.

Не че е проблем, поне за мен. Другите 2 обаче определено са!

 

Също така деактивирах дневните светлини при включване на основните.

Добре, че поне това са предвидили да може :)

Разликата в цвета на LED модула и конвенционалната крушка е драстичен.

На мен лично никак не ми допада това, чисто естетически не го приемам.

 

Предвид цената на ProBright, тези проблеми никак не са на място.

За тях са можели да сложат и G сензор в контролера за да си гарантират работа само в движение.

Като алтернатива на допълнителен кабел от контакт и  това не е никак екзотично решение.

 

На мотора например имам устройство за мазане на веригата (оливерник демек) в контролера на който има точно такъв сензор.

Така разбира, че се движа и почва да работи. Само от него.

Неговият контролер също се захранва само с 2 кабела, директно от акумулатора.

И консумацията му в режим на покой е доста под 1mА а не каквато е на TDLR - 12mА.

 

 

 

20180803163413-efeb73f7-me.png


  • 1

879897.png


#69 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2018 - 10:02

Колега, не бях видял тази тема. Респект за желанието да споделяш информация. Много приятна изненада, че изпълнението е качествено, от продуктова гледна точка.
Това с консумацията и директното закачане към батерията наистина е огромен пропуск, но е ясно защо са го направили... да е максимално лесно за монтаж. Поздравления и за желанието и познанията да го свържеш смислено. Има ли опция да се направи хибрид между 2 системи: крушките от тази, а управлението от нашенските.

Иначе има оше един вариант на качествени DRL, но е по-удачен за SUV-ове. На Осрам мисля бяха едни 2 тела, които се слагат в халогените. Мой колега беше сложил в Infinity такива. Около 400лв ги намери. Могат да се монтират и на Мерцедесите, понеже осветителните тяло е кръгло зад наложената плака (поне на 209 и на 170).
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#70 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 30 август 2018 - 11:29



... Има ли опция да се направи хибрид между 2 системи: крушките от тази, а управлението от нашенските.
...


Не - драйвера за LED е в контролера.
Не е както при китайците в корпуса на самата "крушка".
Това е технологично по-изпипано решение но не позволява тя да се управлява директно от нашенско реле.
Сега, принципно няма да има проблем техният контролер да се захранва от друг но стават 2 последователно и...
По-скоро не ;)

Става все по-трудно да кажа "струва" ли си конкретно това решение.
Ако се продава тук без епопеята с плащане и шипинг може би да.

Иначе дали това или смислена алтернатива със сигурност, поне за мен е задължително.
Ползването на основни фарове непрекъснато със сигурност е кофти решение!


Sent from my SGP511 using Tapatalk
  • 0

879897.png


#71 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 05 юни 2019 - 21:24

Здравейте на всички. Сдобих се с дневни светлини които се слагат на халогените, като колегата в пост 66 които е показал. Обаче ударих на камък с 12волта които да дойдът към модула за да спре дневните когато се пуснат късите. От предния сам модул има 12 волта постоянно за габарита където искам да се вържа и предполагам че управлява по маса и за това е такава ситуацията. Има ли някакъв начин да се вържа към габарита с резистор или диод, поне намирам такава информация в един полски форум ? 


  • 0

#72 asensiobg

asensiobg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Кюстендил
  • Автомобил:
    W211 Е 350 4matic

Публикувано 06 юни 2019 - 22:44

Оправих се. Ако някой се сблъска с тоя проблем - пред САМ модул, букса C2 пин 1 сиво син проводник. От там се взима информация за модула на дневните за да ги изключва когато се пусне габарита. Поздрави. 


  • 0

#73 DaDiablo

DaDiablo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W211 E320 Avantgarde 2007

Публикувано 07 юни 2019 - 06:37

Оправих се. Ако някой се сблъска с тоя проблем - пред САМ модул, букса C2 пин 1 сиво син проводник. От там се взима информация за модула на дневните за да ги изключва когато се пусне габарита. Поздрави.

Ще дадеш ли снимки, когато ги монтираш?

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
  • 0

#74 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 14 юни 2019 - 10:03

Някой слагал ли е от ценово алтернативните DRL (китайски) и дали дават грешка за изгоряла крушка?

white-yellow-dual-color-led-car-drl-turn 


  • 0

#75 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 14 юни 2019 - 11:12

Аз имам 2 броя китайци, които така и не ползвам:

 

20180604082023-7623d766-me.jpg

 

Левият комплект е като показаният от теб.

И двата ги ползвах само за сравнение/тест защото им нямам и грам доверие.

 

Светят си. Десният комплект видимо по-добре.

 

Не предизвикват грешка за изгоряла крушка.

Нито в системата на мигачите, нито в контрола на габаритите.

Това разбира се монтираш двете съпротивления които са си в комплекта.

При мен съм ги затворил в черните пластмасови кутии, защото оригиналното окабеляване на китаеца е...

Грозна работа, китайска!

 

Имай предвид, че тези съпротивления при възможност е добре да се монтират някъде върху рамата за да могат да топлоотвеждат.

Нагряват доволно особено ако оставиш колата на аварийни продължително време.


Този пост е редактиран от Esper: 14 юни 2019 - 11:12

  • 1

879897.png





3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни