Дневни светлини
Започната от Borovkata, 12 дек 2016 - 23:11:50
127 мнения по тази тема
#121
Публикувано 10 април 2020 - 05:48
Ами такъв, какъвто вече си направил само че вътре да влиза цокъл 1157.
Както оригиналният на колата, който е за 1156 за крушка с една светлина с модификация.
Не знам дали може да се издяла че то трябват електрически контакти, блабла.
Между другото чайниците продават някакви такива, имам дори но МБ формата на фара е различен.
При поръчка на украинският кит се указва за каква кола е именно защото всеки си прави свободни съчинения по фара.
После стандарта крушка се адаптира със специфични решения за всяка марка.
И тетака...
Както оригиналният на колата, който е за 1156 за крушка с една светлина с модификация.
Не знам дали може да се издяла че то трябват електрически контакти, блабла.
Между другото чайниците продават някакви такива, имам дори но МБ формата на фара е различен.
При поръчка на украинският кит се указва за каква кола е именно защото всеки си прави свободни съчинения по фара.
После стандарта крушка се адаптира със специфични решения за всяка марка.
И тетака...
#122
Публикувано 10 април 2020 - 06:31
Сега погледнах какво се предлага в нашият таковалник и се оказва, че масовият модел е както твоят.
Гуменият цокъл вече е предвиждан само за един размер, 20мм.
Моите боклуци (първата снимка) са правени да влизат в 2 диаметъра - 20 и 28мм.
...Doesn't matter, one size fits all...
Ако изключим заигравката с Rammstein при МБ фитва големият - 28мм.
Явно в последствие чайниците са редуциали разходи, което естествено не се е отразило на крайната цена.
Доколкото си спомням и моите г.вна струваха също толкова.
На последната снимка са адаптерите за МБ от украинският кит.
Но те не са за стандартен цокъл а конкретно за техният продукт.
Те също не могат да си позволят да правят различни модели за всяка марка.
Фитват го с адаптери за всяка кошница.
2018-05-31-1279.jpg 73,11K 10 Брой сваляния
2018-08-02-1392.jpg 96,7K 10 Брой сваляния
И имам предложение към управата - вдигнете малко времето в което може да се редактира пост!
Много драконовски го давате - след 5 мин вече не може!
Този пост е редактиран от Esper: 10 април 2020 - 06:32
#123
Публикувано 10 април 2020 - 09:47
А каква е идеята да вкараш 1157 в мигача? 1157 стандартно е с една светлина.
При мен исках да ползвам дневни светлини и мигач в едно и допълнително с това да разтоваря и генератора от постоянното каране на къси светлини.
Иначе да, мога да го направя без проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
При мен исках да ползвам дневни светлини и мигач в едно и допълнително с това да разтоваря и генератора от постоянното каране на къси светлини.
Иначе да, мога да го направя без проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Този пост е редактиран от rabbitshoot: 10 април 2020 - 09:47
#124
Публикувано 10 април 2020 - 09:56
1156 е цокъл за една светлина.
1157 е цокъл за лампа с 2 светлини,
Има DLR с мигач или както ги казват Switchback DRL с 1157 цокъл.
По мои наблюдения има по-добри решения на такъв цокъл - по-сериозни светодиоди ползват.
Някои пишат, че в тях ползват 1W Cree LED.
И не на последно място стандартният цокъл няма да изчезне след година, щото бай жълтур така решил.
Поне според мен е по-добре да се ползват такива решения.
Този пост е редактиран от Esper: 10 април 2020 - 09:57
#125
Публикувано 10 април 2020 - 10:08
Тия ги гледах. Само не разбрах къде им е товарното съпротивление за мигача.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#126
Публикувано 10 април 2020 - 10:26
Допълнително и отделно.
Независимо, че може да консумират повече ток, определено няма да го докарат до 20W електрическа мощност.
Не съм ги оставил да висят като м...е на пръча, така, както да го предвидили жълтите!
Дори съпротивлението е от Комет, защото на китайците даже за това не се доверявам
Естествено сега на другият край на кутииката е украинският кит.
Както казах двата китайски ги взех единствено и само за тестове.
Между другото другарите от Киев също предлагат товарен резистор, НЕОБХОДИМ е и не се предлага в комплект с кит-а.
Поръчва се отделно, както адаптора.
2018-05-27-1239.jpg 127,94K 9 Брой сваляния
IMG_7152.JPG 138,33K 10 Брой сваляния
#127
Публикувано 10 април 2020 - 12:30
В женската букса на мигача влиза точно мъжка цилиндрична кабелна обувка и държи много стегнато. Останалото съм го прихванал на камара с опашка. Така ако в един момент остана без мигач, взимам старите от багажника и възстановявам оригиналното състояние за 30 сек.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#128
Публикувано 10 април 2020 - 13:03
И аз цялата тази постановка я правих с идеята ако нещо се строши да има лесно връщане.
Само да разкуплирам буксата от оригиналната инсталация дето сега е на черната кутиика и да я пъхна в МБ фасонката за мигач с нормална ламБа.
Но това така и си остана, само като идея.
Нито гори DRL-a нито карам с мен оригиналната фасонка от фара за да го направя бързо.
Пък и с кола не помня откога на съм бил на повече от 200км от дома, тоест фасонките.
Ще оцелея без мигач за толкова.
А покрай моторите направо съм ги отказал та съвсем няма да бъде голяма щетата
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни