Дневни светлини
Started by Borovkata, 12 Dec 2016 - 23:11:50
127 replies to this topic
#61
Posted 14 July 2018 - 19:56
Това с УК и митница е "играно" неколкократно, няма неизвесни там.
Именно защото почти е сигурно, че ще спре на митница го доставих до там.
Нямам нерви да го играя същото тук.
Ураинеца го е пуснал без стойност, като подарък.
Това е ново, нямам идея островитяните как ще го приемат.
Другата седмица надявам се ще се разбере!
Sent from my SGP511 using Tapatalk
Именно защото почти е сигурно, че ще спре на митница го доставих до там.
Нямам нерви да го играя същото тук.
Ураинеца го е пуснал без стойност, като подарък.
Това е ново, нямам идея островитяните как ще го приемат.
Другата седмица надявам се ще се разбере!
Sent from my SGP511 using Tapatalk
#62
Posted 14 July 2018 - 20:35
....
Ураинеца го е пуснал без стойност, като подарък.
Това е ново, нямам идея островитяните как ще го приемат.
...
Всичко е до служители.Или го отварят или го препращат за куриерите
#63
Posted 15 July 2018 - 12:51
Ще се радвам като го монтираш, да направиш някоя друга снимка и да видим отзиви. Ако не се дупче нещо по фара, не набива грешки и работи в режим ауто ще е супер
Наскоро разбрах ,че чувството да шофираш МЕРЦЕДЕС Б150 е УНИКАЛНО ,но имам намерение скоро да разбера ,какво е чувството да си собственик на W203....
#64
Posted 15 July 2018 - 17:07
Ще пиша впечатления, разбира се.
Не зная как ще изглежда в кристален фар, обаче.
Моят е "демоде" но задължително ще се опитам да снимам.
Относно набиването на грешка в мигача така и не получих от говор от украинеца.
Ако контролера не симулира 21W консумация на канал ще се монтира външен резистор.
Това решава проблема и така се прави на всичко останали афтър маркет лед мигачи.
Фар не се дупчи по никакъв начин - навива се на мястото на фасонката на мигача а тя се явява като външна капачка.
Аз именно за това ги платих - колкото и да мислех варианти за допълнителни дневни светлини, така и не намерих вариант, който да не изглежда ужасно.
Чисто от естетична гледна точка.
Тея неща, колкото и уникални продукти да са ако не се намери някой да ги внася, купуване от Украйна е тежка мисия.
Освен това са прекалено скъпи за да има някакъв сериозен пазар.
Да,
Sent from my SGP511 using Tapatalk
Не зная как ще изглежда в кристален фар, обаче.
Моят е "демоде" но задължително ще се опитам да снимам.
Относно набиването на грешка в мигача така и не получих от говор от украинеца.
Ако контролера не симулира 21W консумация на канал ще се монтира външен резистор.
Това решава проблема и така се прави на всичко останали афтър маркет лед мигачи.
Фар не се дупчи по никакъв начин - навива се на мястото на фасонката на мигача а тя се явява като външна капачка.
Аз именно за това ги платих - колкото и да мислех варианти за допълнителни дневни светлини, така и не намерих вариант, който да не изглежда ужасно.
Чисто от естетична гледна точка.
Тея неща, колкото и уникални продукти да са ако не се намери някой да ги внася, купуване от Украйна е тежка мисия.
Освен това са прекалено скъпи за да има някакъв сериозен пазар.
Да,
Sent from my SGP511 using Tapatalk
#65
Posted 02 August 2018 - 21:26
Пристигнаха комплекта, днес е 2 Август.
Както казах по-горе, платих ги на 11 Юни.
За малко 3 месеца.
Не че се оплаквам, ще ги ползвам наесен
Ето малко снимки, ще направя още като ги монтирам във фаровете.
Ето тези адаптори за МБ чакаме от Русия към месец:
Ето референция с китайският еквивалент - чайника е в дясно:
Видимо са доста сходни като конструкция.
Разликата в изпълнението е голяма.
Украинската има поне 3 пъти по-голям по площ радиатор, алуминии а не някаква незнайна сплав както е при китаеца.
Освен това по-голямата му част е извън фара. При китаеца всичко е в затворен обем.
Това предразполага към по-ниска работна температура на LED модула.
Което пък е основното за по-дълъг живот.
Повече - когато ги "светна".
#66
Posted 05 August 2018 - 12:30
Аз съм се спрял на този вариант , да 200 евро са но са 100 пъти по красиви от това да свети дългата крушка . ( поне за мен )
Sent from my iPhone using Tapatalk
#67
Posted 05 August 2018 - 19:26
Възприятие на една визия е доста индивидуално усещане.
Ако приемем, че има значение.
При мен нямаше избор на афтър маркет решение за конкретен модел (W208) и затова се спрях на решение, което не променя по абсолютно никакъв начин визуално колата.
Не че излезе по-евтино но по щастлива случайост не спря на митница.
В противен случай щеше да излезе и по-скъпо от тези 200 евро.
По отношение на ползването на основен фар непракъснато и аз съм на мнение, че не е практично решение.
Основните светлини не са предвиждани за ползване нон-стоп!
Особено конвенционалните крушки на по-старата генерация автомобили.
Да, не се върти "електромер". Обаче температирата и светлината амортизират рефлектори, кабели и пластмаси.
Ето пример...
Както и да е, днес жервах един прекрасен ден и монтирах украинският кит.
Комплектацията му е добра, освен адаптора за MB формат на крушката са оставили резервни компоненти.
Резервни уплътнения, болчета. Немците не правят така.
Преходника е втулка но е стругована от ТЕФЛОН - нещо, което няма да се деформира от температура.
Така изглежда окомплектовано и поставено на мястото на крушката за мигача.
Няма никакво рязане, завива се точно както стоковата фасонка.
Контролера е малък, добавили са и изкуствен товар (CAN - цилиндъра в ляво), който спира грешки по таблото зa дефектна крушка на мигачите
Свързването към инсталацията е доста семпло и опростено, необходими са минимум 2 кабела.
Препоръчват в инструкцията да се свърже директно към акумулатора.
Контролера сам разбира кога автомобила работи и пуска днвените светлини.
Справя се безспорно но аз премерих консумацията на всичко при това свързване, тоест директно към батерията.
Консумация в режим на дневни светлини - 1.2А.
Това е много добре.
Много груба сметка, без да смятане КПД на контролера: Общa консумация 16W за 6 броя LED.
Тоест около 2.6 W на светодиод.
Нямам идея какъв тип LED ползват конкретно но изглежат да са 3W. Ако извадим КПД при преобразуването изглежда, че светодиодите работят доста под максимума, който могат.
Като се вземе предвид, поне визуално, че топлоотдването е изпълнено много добре ще се повторя: Вложена е мисъл в проектирането този продукт да работи в оптимална среда и продължително време!!!
Нещо, което никога не съм виждал при чайниците.
Обаче консумациата на контролера в режим на покой е леко разочароваща: 0.012А.
Тоест 12mA.
Не че е фрапираща но на единият мотор имам аларма, която в режим на покой консумира 0.9mA заедно със светодиода за индикация!
Да, мотора има акумулатор 10Ah, мечока - 100Аh но за мен поне подобно нещо е разочароващо.
Както и да е, не е фатално, украинците са направили добър продукт безспорно.
Ето и визуално крайният резултат, нещо с което обикновено се започва
Edited by Esper, 05 August 2018 - 19:37 .
#68
Posted 30 August 2018 - 06:51
Ударих още един конструктивен проблем на украинският ProBright DRL.
След като реших да включа акумулатора на заряд, релето взе че включи дневните светлини!
Нещо, за което трябваше да се досетя че ще се случи още като го монтирах.
Този проблем го няма в нито един от българските варианти за DRL модули на пазара.
Причината е че те изискват допълнителен сигнал от контактният ключ за това, че колата работи.
Тоест ако няма контакт не пускат светлини.
В алгоритъма си не използват единствено повишаването на напрежението при работещ автомобил върху АКБ за да включват светлините!
Някой се е сетил, че като си зареждаш акумулатора без да го махаш от колата напрежението пак се повишава а светлини не трябват
Това, както и прекалено високата консумация в режим на покой за която споменах по-горе ме накараха да закача контролера не както е указано а през контакт.
Така обаче се губи фунцията за забавено изключване на светлините след спиране.
Не че е проблем, поне за мен. Другите 2 обаче определено са!
Също така деактивирах дневните светлини при включване на основните.
Добре, че поне това са предвидили да може
Разликата в цвета на LED модула и конвенционалната крушка е драстичен.
На мен лично никак не ми допада това, чисто естетически не го приемам.
Предвид цената на ProBright, тези проблеми никак не са на място.
За тях са можели да сложат и G сензор в контролера за да си гарантират работа само в движение.
Като алтернатива на допълнителен кабел от контакт и това не е никак екзотично решение.
На мотора например имам устройство за мазане на веригата (оливерник демек) в контролера на който има точно такъв сензор.
Така разбира, че се движа и почва да работи. Само от него.
Неговият контролер също се захранва само с 2 кабела, директно от акумулатора.
И консумацията му в режим на покой е доста под 1mА а не каквато е на TDLR - 12mА.
#69
Posted 30 August 2018 - 10:02
Колега, не бях видял тази тема. Респект за желанието да споделяш информация. Много приятна изненада, че изпълнението е качествено, от продуктова гледна точка.
Това с консумацията и директното закачане към батерията наистина е огромен пропуск, но е ясно защо са го направили... да е максимално лесно за монтаж. Поздравления и за желанието и познанията да го свържеш смислено. Има ли опция да се направи хибрид между 2 системи: крушките от тази, а управлението от нашенските.
Иначе има оше един вариант на качествени DRL, но е по-удачен за SUV-ове. На Осрам мисля бяха едни 2 тела, които се слагат в халогените. Мой колега беше сложил в Infinity такива. Около 400лв ги намери. Могат да се монтират и на Мерцедесите, понеже осветителните тяло е кръгло зад наложената плака (поне на 209 и на 170).
Това с консумацията и директното закачане към батерията наистина е огромен пропуск, но е ясно защо са го направили... да е максимално лесно за монтаж. Поздравления и за желанието и познанията да го свържеш смислено. Има ли опция да се направи хибрид между 2 системи: крушките от тази, а управлението от нашенските.
Иначе има оше един вариант на качествени DRL, но е по-удачен за SUV-ове. На Осрам мисля бяха едни 2 тела, които се слагат в халогените. Мой колега беше сложил в Infinity такива. Около 400лв ги намери. Могат да се монтират и на Мерцедесите, понеже осветителните тяло е кръгло зад наложената плака (поне на 209 и на 170).
#70
Posted 30 August 2018 - 11:29
... Има ли опция да се направи хибрид между 2 системи: крушките от тази, а управлението от нашенските.
...
Не - драйвера за LED е в контролера.
Не е както при китайците в корпуса на самата "крушка".
Това е технологично по-изпипано решение но не позволява тя да се управлява директно от нашенско реле.
Сега, принципно няма да има проблем техният контролер да се захранва от друг но стават 2 последователно и...
По-скоро не
Става все по-трудно да кажа "струва" ли си конкретно това решение.
Ако се продава тук без епопеята с плащане и шипинг може би да.
Иначе дали това или смислена алтернатива със сигурност, поне за мен е задължително.
Ползването на основни фарове непрекъснато със сигурност е кофти решение!
Sent from my SGP511 using Tapatalk
#71
Posted 05 June 2019 - 21:24
Здравейте на всички. Сдобих се с дневни светлини които се слагат на халогените, като колегата в пост 66 които е показал. Обаче ударих на камък с 12волта които да дойдът към модула за да спре дневните когато се пуснат късите. От предния сам модул има 12 волта постоянно за габарита където искам да се вържа и предполагам че управлява по маса и за това е такава ситуацията. Има ли някакъв начин да се вържа към габарита с резистор или диод, поне намирам такава информация в един полски форум ?
#72
Posted 06 June 2019 - 22:44
Оправих се. Ако някой се сблъска с тоя проблем - пред САМ модул, букса C2 пин 1 сиво син проводник. От там се взима информация за модула на дневните за да ги изключва когато се пусне габарита. Поздрави.
#73
Posted 07 June 2019 - 06:37
Ще дадеш ли снимки, когато ги монтираш?Оправих се. Ако някой се сблъска с тоя проблем - пред САМ модул, букса C2 пин 1 сиво син проводник. От там се взима информация за модула на дневните за да ги изключва когато се пусне габарита. Поздрави.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
#74
Posted 14 June 2019 - 10:03
Някой слагал ли е от ценово алтернативните DRL (китайски) и дали дават грешка за изгоряла крушка?
#75
Posted 14 June 2019 - 11:12
Аз имам 2 броя китайци, които така и не ползвам:
Левият комплект е като показаният от теб.
И двата ги ползвах само за сравнение/тест защото им нямам и грам доверие.
Светят си. Десният комплект видимо по-добре.
Не предизвикват грешка за изгоряла крушка.
Нито в системата на мигачите, нито в контрола на габаритите.
Това разбира се монтираш двете съпротивления които са си в комплекта.
При мен съм ги затворил в черните пластмасови кутии, защото оригиналното окабеляване на китаеца е...
Грозна работа, китайска!
Имай предвид, че тези съпротивления при възможност е добре да се монтират някъде върху рамата за да могат да топлоотвеждат.
Нагряват доволно особено ако оставиш колата на аварийни продължително време.
Edited by Esper, 14 June 2019 - 11:12 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users