Колега не мисля, че сме тръгнали по грешен път или че са ме хванали за опитно зайче. Аз много добре знам, че се чете най-добре със Стар диагностика, изчел съм доста по форума, но при нас такава няма и затова нямам друг избор. Явно не си прочел темата от самото начало и някъде си изгубил нишката. Бобината е била изметната и е зацепвала на криво, вследствие на което започва да трие неравномерно и да пили намотките. По този начин е оголила едното кабелче, което се намира вътре в намотките и то е опряло, като по този начин е дало на късо. След като е дало на късо е изгърмял транзистора. Така, че едното е последица от другото, а не опити и погрешни диагнози. Да си призная специално този майстор при който съм в момента съм го признал наистина за голям. Щом успя да направи бобина, едно към едно с оригиналната (която стурва 1100 лева), значи не е от вчера и си има понятие. Всеки ми казваше, че това няма да стане и че и други са се пробвали да я направят, но без успех.
Електромагнитен съединител на компресораПроблем с включването на компресора на двигателя
Започната от Velazkes, 22 фев 2014 - 08:35:46
компресор електромагнитен съединител електромагнитна бобина шайба на компресора
85 мнения по тази тема
#31
Публикувано 08 март 2014 - 08:22
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#32
Публикувано 08 март 2014 - 08:27
mitkofitnes по 8$ без транспорта.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#33
Публикувано 08 март 2014 - 11:31
Защо колегата не казва какви са грешките?
Ако обичате, напише грешките които показва колата!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#34
Публикувано 08 март 2014 - 17:49
Ама ти си много хитър,хем знаеш,за Стар диагнозата,хем ремонтираш собствената си кола по това какво казва Боша.После майстора хем има оригинална диагностика на мерцедес,пък е гледал колата и с нея пък после във вашия град няма такава.Аз съм се научил да чета и се опитвам да помагам на такива като тебе,ама явно на такива всезнаиковци не им трябва помощ.............
Парите са си твой,а АЗ исках само да ти помогна ..............
#35
Публикувано 08 март 2014 - 21:09
Вай Басо не ти казвам за това какви са грешките, защото и аз самия не знам какво точно е показало. На мен ми е казано, че първоначално компресора не е включвал и дава грешка в него. След като е монтирана новата бобина, отново е закачена диагностиката и е показало грешка, от която станало ясно за изгорялото транзисторче, което служи за управление на компресора на колата. Това знам от майстора, нито съм присъствал когато го е закачал, нито съм видял какво точно е изписало като грешка при диагностиката. В крайна сметка днес намерих транзисторче от едно приятелче в Пловдив и той ми го прати. Човека го монтира на компютъра и колата в момента е самолет. Когато направих кръгче за да я изпробвам направо не можах да повярвам как върви тази кола. Останах приятно изненадан от ускорението след 2000 оборота. Аз така и не съм я виждал в действие, защото откакто съм я купил е била с неработещ компресор. Благодаря на всички колеги, които се отзоваха и ми помогнаха да реша проблема с колата.
chochone да ти кажа честно и аз не знам с какво точно е правил диагностика. Дали със Стар или с BOSCH все тая, за мен важното е, че е диагностицирал правилно и е намерил проблема в колата. Благодарение на моето търпение и неговите усилия резултата е много добър в момента и аз съм предоволен. Извинявай, ако съм те засегнал, но със сигурност не съм всезнайко и не се имам за такъв. Благодаря ти за помощта и компетентното мнение.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#36
Публикувано 08 март 2014 - 21:34
Това транзисторче е на ЕКУ-то на двигателя нали така? Питам информативно Много полезна темичка, само снимков материал липсва и малко подробности около грешките. Твоя майстор дали няма да ги помни, какви грешка е била преди новата бобина и след това, грешката която го е насочила към транзистора?
Този пост е редактиран от CarlBenz: 08 март 2014 - 21:48
The Best or Nothing
#37
Публикувано 08 март 2014 - 21:54
Да транзисторчето е на ЕКУ-то. Съжалявам за липсата на снимков материал, но просто така се стекоха при мен нещата, че не успях да направя снимка нито на износената бобина, нито на новата самоделна такава. Когато пристигнат транзисторчетата, които съм поръчал, ще ги снимам и ще ги кача. Относно грешките мисля, че ще си спомни за тях. Ще се опитам да разбера какви точно са били грешките и ще ги напиша за да бъде темата изчерпателна и полезна за останалите колеги.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#38
Публикувано 08 март 2014 - 23:19
Браво за щастливия финал на темата. Всичко е добре, щом свършва добре
Е сега ще видиш как върви компресора
#39
Публикувано 09 март 2014 - 06:56
Добре,че сте оправили колата на другото м-му.......
#40
Публикувано 09 март 2014 - 09:36
Ето малко снимки от чуждестранния форум.Резисторите са общо три.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от mitkofitnes: 09 март 2014 - 09:40
#41
Публикувано 09 март 2014 - 09:56
Наистина видях как върви компресора - надмина очакванията ми Просто няма такава луда лимузина. Хем е широка и дълга, съответно комфортна и луксозна, хем като и стъпиш на педала направо откача и става супер спортен автомобил. Докато имах тези проблеми на главата за миг започнах да се отчайвам и да съжалявам, но сега осъзнах, че колата е №1 и отговаря напълно на моите изисквания за автомобил
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#42
Публикувано 09 март 2014 - 18:06
Ето малко снимки от чуждестранния форум.Резисторите са общо три.
Може ли да дадеш линк към форума? Транзисторите не са ли 5? Или тези, които са един срещу друг, не са като този BUK101-50DL
Този пост е редактиран от CarlBenz: 09 март 2014 - 18:07
The Best or Nothing
#44
Публикувано 10 март 2014 - 12:13
Пристигнаха транзисторчетата BUK 101-50DL. Ето как изглеждат те:
08032014381.JPG 223,4K
16 Брой сваляния
08032014377.JPG 108,16K
16 Брой сваляния
08032014389.JPG 146,38K
16 Брой сваляния
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#45
Публикувано 16 март 2014 - 11:48
Колеги ново двайсе След като всичко беше ОК с колата и наистина върви като самолет, на следващата сутрин когато колата беше студена и я запалих, забелязах, че оборотите яко играят и колата изобщо не може да се изфорсира. След като изчаках на място няколко минути, колата вдигна градуси и колата работи добре, като на моменти придърпва и заглъхва, като тръгна да я цепя.
Реших да се върна при майстора и да проверим къде е проблема. На компютъра изписва, че няма грешки. Пуснахме актуална информация и едно по едно гледахме данните и съответно дали стойностите отговарят на нормите (компютъра е BOSCH, защото на MERCEDES компа му е прекъснат кабела и не може да отчита, затова гледа с BOSCH-a, а не защото е по-добър от MERCEDES-a). Абсолютно всичко беше ОК и в допустимите норми, освен забавянето на ламбда сондата, която влиза в нормите след като се вдигне 60 градуса. Дебитомера е изправен и в норми, работата на 4-те цилиндъра е нормална, дюзите също впръскват както трябва, компресора включва, дросела работи, температурите и датчиците са ОК.
От там започнахме да проверяваме кабели, лули, запалителни бобини, сменихме свещите с по-хубави - BOSCH 0 242 240 653, които ги дават точно за компресорните двигатели и са за газови автомобили. Явно причината е в ламбда сондата, но не мисля сега да я сменям. Дотук добре.
След като тръгнах от него колата изобщо не вървеше - беше като в началото, все едно не работи компресора. Върнах се пак при него, обаче се оказа че комрпесора си включва както трябва. От там реших да сваля дроселовата клапа (голямата) и да я позачистя, както казват колегите от форума. Изпълних всичките стъпки една по една, имаше доста нагар по нея, цедката беше чисто черна. След като я направих като нова, сглобих си я и реших да направя едно кръгче за да видя какъв е ефекта от почистването.
Стана още по-зле Като тръгвам да я натискам колата се изцепва както трябва, но до 4000 оборота, не може да ги премине. Забива и все едно е в авариен режим, стои на 4000 оборота. Някой има ли някакви идеи, какво да търся ? Дали не трябва да се обучава по някакъв начин дросела ? Ако изключа акумулатора за 10 мин. дали компа и дросела ще се синхронизират сами ?
В една тема колегата Алфонсо беше казал за това с оборотите 100% е от дебитомера и че ако не работи както трябва, може компа да не го хване. Мисля да го сменя с един приятел, който има C200 Kompressor и да видя дали ще има разлика.
Този пост е редактиран от Velazkes: 16 март 2014 - 11:49
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Also tagged with one or more of these keywords: компресор, електромагнитен съединител, електромагнитна бобина, шайба на компресора
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни