Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#46 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 29 юни 2013 - 21:12

Значи повече няма да коментирам по такива въпроси, че от много теми голяма каша ми е станала в главата :D


  • 0

#47 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 29 юни 2013 - 22:30

Ти го бъркаш с другото CE (320-24v) с компресора :-), този няма време под ниска 14-ка.

Случайно да има инфо, за тая кола, да не 300 или си е 320, случайно някой да знае с какъв компресор е?


  • 0

#48 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2013 - 23:05

Колата е 3.2 , използва whipple(autorotor) 1.6l компресор. Колата  доста е направена, ковани бутала, обработени биели на дробоструи (мисля така се казваше), нова изпускателна система и т.н. . Последно беше изкарал 398.7 кс и ~ 519 nm на гумите при ~0.8 бара но с Е85 за гориво .

 

Ето линк към темата http://www.peachpart...ooled-m104.html


Този пост е редактиран от joreto: 29 юни 2013 - 23:05

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#49 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 08 юли 2013 - 21:25

Аз колеги да се похваля че имам напредък! Направих двата колектора, и мисля че станаха добре, само дето така се получи че трябваше да преправя малко предната тройка (първите 3 цилиндъра), затова ще кача снимки само на задната която е готова и окончателна:

Прикачен файл  IMG_20130708_144413.jpg   103,05K   13 Брой сваляния
Прикачен файл  IMG_20130708_144340.jpg   100,72K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20130708_144352.jpg   92,22K   11 Брой сваляния
Иии с "цинк-керамично" Покритие:

Прикачен файл  IMG_20130708_145517.jpg   97,76K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20130708_145528.jpg   112,66K   11 Брой сваляния

Ии е навита вече с термолента, ноо забравих да я снимам, все пак като направя другата и ги навия и двете ще ги снимам заедно с турбините за да се види разликата в положенията им! (да се надяваме че ще ми остане време и това ще стане тея дни) И след това остава само нови downpipes и леко преправяне на турбо-пътища и дай боже за дино дей-я съм налиния!

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 08 юли 2013 - 21:26

  • 1

#50 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 08 юли 2013 - 22:13

Браво, готино изглежда. Аз да питам с какво устройство заваряваш, и каква термо лента си ползвал, от къде си я взел, сигурен ли си че не съдържа азбест (предполагам не си рискувал със азбестова) и тн, дай повече инфо.


  • 0
Follow your own star...

#51 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 08 юли 2013 - 22:49

За заварките прихващам с телоподаващо, докато оформя целия колектор да е готов от-до , след това всичко заварявам с аргонов апарат, като всеки шев го правя по 2 или 3 пъти зависи ( 1 път тъничък и с дълбок провар, вторият пут наливам много материал отгоре и го правя широк 6-7-8мм ), после с едни глави за пилене на метал (на които комплекта 10 накрайника на Wurth и Forch струва 400лв. пиля). Относно лентата не е Азбестова а незнам си къква керамична, не съм се задълбочавал много в избора и, от добрите е но не е титаниева , 50х2мм дълга 10м 40 лв с 10 скоби за стягане, на едната снимка се вижда топчето зад колектора :) Ако има още казвайте ще споделям и казвам! :)


  • 1

#52 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 08 юли 2013 - 23:17

Брааат препоръчвай ми blow off :Д

Еднобутален , не ми трябва рециркулиращ , а да бумти :D

Засилил съм се към нещо голямо и сериозно .. щото тея на 25мм ми идват малко малки за 3.0 турбо

ти с какви си ?


Този пост е редактиран от Наско: 08 юли 2013 - 23:18

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#53 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 08 юли 2013 - 23:25

BOV-a е Greedy type RS 30мм или 35мм бутало беше :) И не ми стига да знаеш, изпуска леко през турбините но все пак не е много и затова не съм се заел да слагам втори (засега) :)


  • 0

#54 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 08 юли 2013 - 23:31

Оргиналдъ ?

или копийце ?

регулируем или не ?

Доколкото знам тези са регулируеми


Този пост е редактиран от Наско: 08 юли 2013 - 23:35

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#55 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 юли 2013 - 00:13

Оргиналдъ, ама изпадна на 80лв. аз затва го взех (в БГ сайтовете са по 130-160лв. е-бей по 100 с доставката), иначе е реголируем , ама моя стои максимално отпуснат естествено,и се намира след кулера. :)


  • 0

#56 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 09 юли 2013 - 01:06

диря си нещо оригинално и аз , че само това ми остана ... ако намериш тука до 1 -2 дена свиркай .. ако не ще се ръся и тва е

 

За момента съм се спрял на ей това

 

http://prodavalnik.c...reddy-i26593299

 

Утре му звъня на момчето и директно се мятам и го взимам , ако не го е продал ... :))))

 

Другият вариант е .. ако твоят не ти стига .. да го купя и ти да си вземеш нов :P


Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 01:18

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#57 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2013 - 08:17

BOV-a е Greedy type RS 30мм или 35мм бутало беше :) И не ми стига да знаеш, изпуска леко през турбините но все пак не е много и затова не съм се заел да слагам втори (засега) :)

Нещо не е наред, не би трябвало да имаш този проблем, знам няколко коли които карат с подобен с 2.8-3.0 (24в) мотори и доста голями турбини и нямат проблеми.

 

П.П. Насе, ако искаш много шумен клапан си търси blitz super sound, аз бях с такъв и като изпускаше хората по спирките се стряскаха, на мен ми дойде прекалено шумен и го смених. Аз бях с по-стария модел, ето снимка 

$T2eC16NHJGQFFhsjtzh+BRwlITp3dw~~60_12.J


Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 08:26

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#58 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 юли 2013 - 08:24

Насе тоя си е оферта, защото ти ще му звъннеш и той ще ит го продаде за 90 кинта да кажем което е добре, има 1 проблем обаче: моя е малко по различен като визия, и кутията му беше по-разалична сега като се замислям .... има 2 варианта в този случай: или моя е менте или този дето го продават е менте .... мам*а му...
 

 

Нещо не е наред, не би трябвало да имаш този проблем, знам няколко коли които карат с подобен с 2.8-3.0 (24в) мотори и доста голями турбини и нямат проблеми.

Относно работата на BOV-a Жоре, немисля че има проблем защото когато го форси някое фр отвътре и аз си сложа ръката пред клапана, веднага щом пусне газта то си се вижда вътре как се отваря и духа зверски от него... ама много много :D Според мен или не стига този клапан (на други места сщо ме посъветваха да сложа втори), или можеби защото е много далеч от турбините (ако това би било възможен вариант), т.к моя клапан се намира след кулера, а от кулера до двете турбини така като си ги меря пътищата са ми 1м д едната и 1,15м до другата... ще има investigate! тея дни, но ако на Насето колата стане скоро ще имам добра отправна точка. Иначе сега се сещам че и аз ползвам турбини от коли на по почти 20 години, те не са луфтави и т.н. т.к. съм ги водил в сервиз да ги гледати казаха че и двете са си перфектни ... нооо  кой знае :)


  • 0

#59 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 юли 2013 - 08:37

Човек няма нужда от втори клапан, аз карам с един и съм го карал и на 1.2 бара и никога не съм имал проблеми с разтоварването...освен с Blitz-a който бях натегнал много и при налягане около 0.2 не разтоварваше но на плъна газ нямаше проблеми, след като го отпуснах всичко се оправи. Моя клапан е близо до дросела т.е. възможно най-далеч от турбините (ето нагледно - http://forums.mbclub...турбо/?p=324417), идеата е че искам веднага като затвори дросел, клапана да отвори. Ето малко по въпрос за реплика и истински гредди клапан :) .

 

http://www.greddy.com/featured/25

 

 

П.П.  този дето е дал Наско като гледам май е реплика .....


Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 08:53

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#60 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 09 юли 2013 - 10:22

Реплика е , реплика е !

Мислех да сложа от 1,8турбо на Ауди ама е мъничък .. дават го за съвсем различни двигатели и коне

25мм е вход / пружина ... малее

Продължавам да търся ... ако не .. чувам се с Нано да видим какво е намерил той , ако е търсил


Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 12:15

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни