Значи повече няма да коментирам по такива въпроси, че от много теми голяма каша ми е станала в главата
W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#46
Публикувано 29 юни 2013 - 21:12
#47
Публикувано 29 юни 2013 - 22:30
Ти го бъркаш с другото CE (320-24v) с компресора :-), този няма време под ниска 14-ка.
Случайно да има инфо, за тая кола, да не 300 или си е 320, случайно някой да знае с какъв компресор е?
#48
Публикувано 29 юни 2013 - 23:05
Колата е 3.2 , използва whipple(autorotor) 1.6l компресор. Колата доста е направена, ковани бутала, обработени биели на дробоструи (мисля така се казваше), нова изпускателна система и т.н. . Последно беше изкарал 398.7 кс и ~ 519 nm на гумите при ~0.8 бара но с Е85 за гориво .
Ето линк към темата http://www.peachpart...ooled-m104.html
Този пост е редактиран от joreto: 29 юни 2013 - 23:05
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#49
Публикувано 08 юли 2013 - 21:25
Аз колеги да се похваля че имам напредък! Направих двата колектора, и мисля че станаха добре, само дето така се получи че трябваше да преправя малко предната тройка (първите 3 цилиндъра), затова ще кача снимки само на задната която е готова и окончателна:
IMG_20130708_144413.jpg 103,05K
13 Брой сваляния
IMG_20130708_144340.jpg 100,72K
11 Брой сваляния
IMG_20130708_144352.jpg 92,22K
11 Брой сваляния
Иии с "цинк-керамично" Покритие:
IMG_20130708_145517.jpg 97,76K 12 Брой сваляния
IMG_20130708_145528.jpg 112,66K
11 Брой сваляния
Ии е навита вече с термолента, ноо забравих да я снимам, все пак като направя другата и ги навия и двете ще ги снимам заедно с турбините за да се види разликата в положенията им! (да се надяваме че ще ми остане време и това ще стане тея дни) И след това остава само нови downpipes и леко преправяне на турбо-пътища и дай боже за дино дей-я съм налиния!
Този пост е редактиран от siriospepi: 08 юли 2013 - 21:26
#50
Публикувано 08 юли 2013 - 22:13
Браво, готино изглежда. Аз да питам с какво устройство заваряваш, и каква термо лента си ползвал, от къде си я взел, сигурен ли си че не съдържа азбест (предполагам не си рискувал със азбестова) и тн, дай повече инфо.
Follow your own star...
#51
Публикувано 08 юли 2013 - 22:49
За заварките прихващам с телоподаващо, докато оформя целия колектор да е готов от-до , след това всичко заварявам с аргонов апарат, като всеки шев го правя по 2 или 3 пъти зависи ( 1 път тъничък и с дълбок провар, вторият пут наливам много материал отгоре и го правя широк 6-7-8мм ), после с едни глави за пилене на метал (на които комплекта 10 накрайника на Wurth и Forch струва 400лв. пиля). Относно лентата не е Азбестова а незнам си къква керамична, не съм се задълбочавал много в избора и, от добрите е но не е титаниева , 50х2мм дълга 10м 40 лв с 10 скоби за стягане, на едната снимка се вижда топчето зад колектора Ако има още казвайте ще споделям и казвам!
#52
Публикувано 08 юли 2013 - 23:17
Брааат препоръчвай ми blow off :Д
Еднобутален , не ми трябва рециркулиращ , а да бумти
Засилил съм се към нещо голямо и сериозно .. щото тея на 25мм ми идват малко малки за 3.0 турбо
ти с какви си ?
Този пост е редактиран от Наско: 08 юли 2013 - 23:18
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#53
Публикувано 08 юли 2013 - 23:25
BOV-a е Greedy type RS 30мм или 35мм бутало беше И не ми стига да знаеш, изпуска леко през турбините но все пак не е много и затова не съм се заел да слагам втори (засега)
#54
Публикувано 08 юли 2013 - 23:31
Оргиналдъ ?
или копийце ?
регулируем или не ?
Доколкото знам тези са регулируеми
Този пост е редактиран от Наско: 08 юли 2013 - 23:35
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#55
Публикувано 09 юли 2013 - 00:13
Оргиналдъ, ама изпадна на 80лв. аз затва го взех (в БГ сайтовете са по 130-160лв. е-бей по 100 с доставката), иначе е реголируем , ама моя стои максимално отпуснат естествено,и се намира след кулера.
#56
Публикувано 09 юли 2013 - 01:06
диря си нещо оригинално и аз , че само това ми остана ... ако намериш тука до 1 -2 дена свиркай .. ако не ще се ръся и тва е
За момента съм се спрял на ей това
http://prodavalnik.c...reddy-i26593299
Утре му звъня на момчето и директно се мятам и го взимам , ако не го е продал ... )))
Другият вариант е .. ако твоят не ти стига .. да го купя и ти да си вземеш нов :P
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 01:18
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#57
Публикувано 09 юли 2013 - 08:17
BOV-a е Greedy type RS 30мм или 35мм бутало беше И не ми стига да знаеш, изпуска леко през турбините но все пак не е много и затова не съм се заел да слагам втори (засега)
Нещо не е наред, не би трябвало да имаш този проблем, знам няколко коли които карат с подобен с 2.8-3.0 (24в) мотори и доста голями турбини и нямат проблеми.
П.П. Насе, ако искаш много шумен клапан си търси blitz super sound, аз бях с такъв и като изпускаше хората по спирките се стряскаха, на мен ми дойде прекалено шумен и го смених. Аз бях с по-стария модел, ето снимка
Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 08:26
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#58
Публикувано 09 юли 2013 - 08:24
Насе тоя си е оферта, защото ти ще му звъннеш и той ще ит го продаде за 90 кинта да кажем което е добре, има 1 проблем обаче: моя е малко по различен като визия, и кутията му беше по-разалична сега като се замислям .... има 2 варианта в този случай: или моя е менте или този дето го продават е менте .... мам*а му...
Нещо не е наред, не би трябвало да имаш този проблем, знам няколко коли които карат с подобен с 2.8-3.0 (24в) мотори и доста голями турбини и нямат проблеми.
Относно работата на BOV-a Жоре, немисля че има проблем защото когато го форси някое фр отвътре и аз си сложа ръката пред клапана, веднага щом пусне газта то си се вижда вътре как се отваря и духа зверски от него... ама много много Според мен или не стига този клапан (на други места сщо ме посъветваха да сложа втори), или можеби защото е много далеч от турбините (ако това би било възможен вариант), т.к моя клапан се намира след кулера, а от кулера до двете турбини така като си ги меря пътищата са ми 1м д едната и 1,15м до другата... ще има investigate! тея дни, но ако на Насето колата стане скоро ще имам добра отправна точка. Иначе сега се сещам че и аз ползвам турбини от коли на по почти 20 години, те не са луфтави и т.н. т.к. съм ги водил в сервиз да ги гледати казаха че и двете са си перфектни ... нооо кой знае
#59
Публикувано 09 юли 2013 - 08:37
Човек няма нужда от втори клапан, аз карам с един и съм го карал и на 1.2 бара и никога не съм имал проблеми с разтоварването...освен с Blitz-a който бях натегнал много и при налягане около 0.2 не разтоварваше но на плъна газ нямаше проблеми, след като го отпуснах всичко се оправи. Моя клапан е близо до дросела т.е. възможно най-далеч от турбините (ето нагледно - http://forums.mbclub...турбо/?p=324417), идеата е че искам веднага като затвори дросел, клапана да отвори. Ето малко по въпрос за реплика и истински гредди клапан .
http://www.greddy.com/featured/25
П.П. този дето е дал Наско като гледам май е реплика .....
Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 08:53
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#60
Публикувано 09 юли 2013 - 10:22
Реплика е , реплика е !
Мислех да сложа от 1,8турбо на Ауди ама е мъничък .. дават го за съвсем различни двигатели и коне
25мм е вход / пружина ... малее
Продължавам да търся ... ако не .. чувам се с Нано да видим какво е намерил той , ако е търсил
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 12:15
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни