Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#16 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 08:45

Може и на по-високо налягане като си поиграят с настройките на електрохидравличния регулатор (аз на м102-ката по-спомен съм пробвал до 0.8).....но аз лично би изхвърлил КЕ-то на което и да е турбинирано МБ, пробвал съм с КЕ но с ел.инжекция е в пъти по-добре (като респонс, вървеж, икономия и т.н.) :cool .

 

 

П.П. siriospepi, мислиш ли да дадеш време тази събота/неделя на кондофрей ? 


Този пост е редактиран от joreto: 14 май 2013 - 08:51

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#17 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 май 2013 - 09:34

Немисля Жоре, главно заради техническото състояние на колата ми (т.к. в момента пак ми вие дифа и избягвам рязките тръгвания на първа :D, а и не съм и свикнал на колата, директно си казвам че немога да сменям бързо ... дали съм аз или скоростната кутия нз ....  но на БМВ-то ми можех без да отлепям педала за газта, тук пробвам ли започват яките стържения и звуци ). Виж ако се правят летящи стартове 40-240км/ч бих дошъл :D
 

Относно мнението ти за КЕ-то и мегите и темподобни, и аз съм на твойто мнение: просто за да станат нещата както трябва на 100% си трябва изцяло нова програмируема електроника, но ако се видим скоро на някое събиране обещавам че ще останете приятно изненадани от лошата слава на КЕ с pyggy-back (допълнителни инжектори с контролер за тях). Най малкото имам познат който има е30-ка с М-ков мотор от е36 3.2 320 кончета, която в момента я кара на 2,4 бар-а и е 630 на гумите и е с piggy-back система,  и вече 2 години е сменил всичко останало но не и нещата по мотора (в мотора няма почти нищо сток) :)


  • 0

#18 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 10:02

КЕ-то има лоша слава защото малко са поддържани както трябва, факт е че с КЕ-то и пиджибак работи но въпреки това със стандалоун е по-добре (дори без да броим екстрите, буст контрол, лаунч контрол т.н. ), най-малкото при КЕ-то нямаш контрол на аванса освен ако не ползваш пигибак и за него при което нещата доста се усложняват (ке+едно или две пиджита). Е30-ката да не е на Сашо (fixxer - по форумите ), ако е неговата то тя е с линк г4 еку, но и да не е тя, все пак да не забравяме че Е30-ките са с ел. инжекция ;) (а тази предполагам си е с електрониката от е36-цата).

 

Според мен проблема е в скоростната кутия, при мен с втората (не гетрага) изхъркваше ако превключа на по-високи от 6200-6300 оборота, мисля си че синхронизаторите не са толкова добри (изключвам гетрага с него съм превключвал на 7800 оборота без проблеми) . Крум с компресирания w202 също има изхъркване на една от предавките ако превключва над 5800 оборота . 

 

Като оправиш диф-а и свикнеш на колата винаги може да качим гтек-а :D


Този пост е редактиран от joreto: 14 май 2013 - 10:02

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#19 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 май 2013 - 19:40

Попринцип когато опитам да превключа без да пускам газта има изхъркване, а когато го правя нормално просто неможе да стане бързо :) А извинявай аз да не се обърках за това Кондофрей? Това беше писта на която се правеха дръпки или ден в който се събират пари и се ходи масово на Дино, защото ако е второто може и да дойда ако намеря време :)

ПП: иначе аз аванса контролирам от този преключвател който е до предно ляво бомбе (ЕЗЛ КАТ пише на него), като подробно намерих запалителна карта на всяка от позициите и просто съм избрал най-добрата за мойто налягане. Общо взето всичките започват от 38-40 градуса и след 3600 оборота нагоре или без вакум слизат надоло като всяка позиция е през 3 градуса съответно от 32 до 20,7 градуса, а аз в момента карам на N позиция която отговаря на 24 градуса под товар (което засега ми върши перфектна работа от към предверение ) !
Поздрави пак и мерси на всички!


  • 0

#20 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 21:00

Кондофрей е пистата където се организират драг състезания, за дино има план за понатам :) .

За EZL е ясно, както казах минал съм по този път доста отдавна, ако не се лъжа 2002-2003 :D . Проблема е ,че не е ясно точно колко е аванса под буст, дали остава 24 градуса или го връща (ако си го мерил под товар в надналягане ще ми е интересно да споделиш), ако остава 24 градуса това значи е малко в атмосферния решим (да кажем около 92кпа - 100 кпа) т.е. аванса не е оптимален във всички режими, затова и тези коли доказно вдигат мощността като минат на друга електроника. Както казах КЕ работи, вади прилични коне но не е оптимално .


Този пост е редактиран от joreto: 14 май 2013 - 21:01

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#21 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 15 май 2013 - 18:26

извинявай сега ще се погрижа! :)


  • 0

#22 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 юни 2013 - 20:21

Колеги напоследък бая се наслушах за ползата при дрифт-а от полеуретанови тампони, а и за по-гоялмата им издържливост и т.н.... В последствие така се случи, че мойте тампони на предната стабилизираща щанга се бяха разбили и т.к. разбрах че се копуват заготовки и се обработват на струг реших да се провам (понеже никой не прави за 124-ките полеуретанови тампони... виж за е30-е36 бол ама за нас х*й :D ). Попринцип знам че от тампоните на стабилизиращите щанги голяма разлика няма да има, но т.к. те бяха лесни за правене и наложителни реших да се пробвам.

Заготовката за 4-те тампона на предната щанга ми струваше 30 лв. и около 2 часа работа за 4-те тампона. Като цяло бих казал че материала е доста гаден за обработване спрямо метала, но това е нормално (все пак е гума). Също бих казал че същата заготовка се използва за бмв е-30 и е-36 и цената за 4-те е около 80-90 лв доколкото ми казаха :) Като цяло за тези които незнят: заводските тампони са с твърдост на гумата между 80-85 по скалата на Шор а полуеретановите заготовки започват от 90 нагоре (аз използвах 90-тка), също полеуретана се характеризира с пъти по-голяма устйчивост на всякакъв вид вибрационни и ударни натоварвания и не се препоръчва за любителите на меката возия :D Ето една снимчица да се иди на живо туй чудо!

Прикачен файл  P1030463.JPG   143,03K   151 Брой сваляния

Прикачен файл  P1030464.JPG   100,46K   159 Брой сваляния


Този пост е редактиран от siriospepi: 09 юни 2013 - 20:22

  • 1

#23 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 09 юни 2013 - 20:51

цената е супер, аз мойте 4те ги плащах в БС 45лв с отстъпката преди година и нещо :)  

 

що не качиш малко фото оттук-оттам на колата, да зяпаме :)


  • 0

#24 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 09 юни 2013 - 22:34

цената е супер, аз мойте 4те ги плащах в БС 45лв с отстъпката преди година и нещо :)  

 

що не качиш малко фото оттук-оттам на колата, да зяпаме :)

Колега снимки на колата откакто е с 18-ките и със спортното окачване нямам а без тях колата не е същата :D Все пак ще гледам тея дни да я измия и наснимам и ще постна, относно цената съм казал цена за полуеретанови тампони не за оригинлани от БС (прощавайте ако е станало объркване).


  • 0

#25 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 13 юни 2013 - 14:16

да де, аз това имах предвид - твойте са по-ефективни и са по-евтини от стандартните :)

 

чакаме снимки :)


  • 0

#26 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 юни 2013 - 09:04

Колеги т.к. в мойта тема много развитие няма просто защото нямам много време и финансии да се занимавам с колата, ще постна едно клипче на което са ме хванали докато си правя малко таш*ци с колата :)
Сега очаквам да чуя: "лапешки изпълнения" и т.н, ноо аз в защита ще кажа че колата съм я направил само за кеф: качвам се отивам някъде пускам се с 2-3 бързи коли (досега съм падал само един път от една М-ка), правямалко донъти и 5-6 завоя ако някъде си намеря по-големи, после отивам в Люлин на хлъзгавия асвалт където мога да дрифтя и на 4-та едвали не и се прибирам , и така до следващата събота :)
Ето клипчето: https://www.facebook...&type=3
Иии така чаканите снимки ги няма защото не ми е стигнало до главата да се занимавам с това тея дни

 

ПП: като впечатления мога да кажа само че откакто съм с голямо прасенце с АСД и спортното окачване, лекотата в дрифта е просто незаменима!


Този пост е редактиран от siriospepi: 24 юни 2013 - 09:06

  • 1

#27 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 24 юни 2013 - 09:24

как ги пили тия горките 15ки :))))   много лачен изглежда и джантата е супер!  


  • 0

#28 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 24 юни 2013 - 09:29

как ги пили тия горките 15ки :))))   много лачен изглежда и джантата е супер!  


как ги пили тия горките 15ки :))))   много лачен изглежда и джантата е супер!  


  • 0

#29 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 юни 2013 - 09:53

Тези "лапешки" работи сме ги правили всички, дори от време на време чат пак пак ги прави ме :-D . Колата кефи, направо не си иска гумите, евала . Като гледам как лесно се върти с АСД-то почвам да се замислям дали да не намеря начин да включа пак моето . 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#30 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 24 юни 2013 - 10:32

на този надув г/д колко коня реално има на колелата, поне 240-250? 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни