КЕ-то има лоша слава защото малко са поддържани както трябва, факт е че с КЕ-то и пиджибак работи но въпреки това със стандалоун е по-добре (дори без да броим екстрите, буст контрол, лаунч контрол т.н. ), най-малкото при КЕ-то нямаш контрол на аванса освен ако не ползваш пигибак и за него при което нещата доста се усложняват (ке+едно или две пиджита). Е30-ката да не е на Сашо (fixxer - по форумите ), ако е неговата то тя е с линк г4 еку, но и да не е тя, все пак да не забравяме че Е30-ките са с ел. инжекция (а тази предполагам си е с електрониката от е36-цата).
Според мен проблема е в скоростната кутия, при мен с втората (не гетрага) изхъркваше ако превключа на по-високи от 6200-6300 оборота, мисля си че синхронизаторите не са толкова добри (изключвам гетрага с него съм превключвал на 7800 оборота без проблеми) . Крум с компресирания w202 също има изхъркване на една от предавките ако превключва над 5800 оборота .
Като оправиш диф-а и свикнеш на колата винаги може да качим гтек-а
Този пост е редактиран от joreto: 14 май 2013 - 10:02