жорка... стига бе, гадния опел ли те би с 0,01s....
Следващият път съм сигурен че ще ги разплачеш...
Публикувано 16 май 2013 - 23:11
жорка... стига бе, гадния опел ли те би с 0,01s....
Следващият път съм сигурен че ще ги разплачеш...
Публикувано 17 май 2013 - 08:32
Е па би си ме ... макар ,че аз не се състезавах, просто си тествах апаратурата (гтека и 10hz гпс) , то затова и на повечето стартове ми взимаха старта с 2-3 коли и после ги застигах нагоре .
П.П. не подценявай Орлетата има доста бързи, този май беше дал 13.0х същия ден ....
Публикувано 01 юни 2013 - 22:36
Този пост е редактиран от joreto: 01 юни 2013 - 22:37
Публикувано 01 юни 2013 - 23:21
Браво, бързо работите Между другото защо не разкараш тоя амортисьор от кормилния механизъм? И без това сигурно е заминал, само тежи
Публикувано 02 юни 2013 - 07:57
Основно ни забави намирането на два диска за тази кутия (и празниците, трябваше да обърна малко внимание и на жената ), иначе щяхме да сме на този етап още преди 2 седмици .
Публикувано 06 юни 2013 - 18:12
очаквайте шпионски снимки от мен
хванаха ме ... за шпионин не ставам
Този пост е редактиран от Наско: 07 юни 2013 - 15:30
Публикувано 08 юни 2013 - 06:46
Хахахаха нищо Насе, другия път
Публикувано 24 юни 2013 - 06:18
След два дни работа (събота почнах доста късно), скоростите, кардана и новото турбо с даунпайпа са монтирани окончателно на колата. Явно надробяваме тъй като всичко пасна от първия път . За съжаление се оказа че има лек теч на масло от една от тръбите на масленото охлаждане (надявам се да е от уплътнението и да спре да тече когато го сменя ) и не успях много много да тествам скоростите, но първите впечатления са много добри, включват много по-лесно, по-директно и с по-къс ход от оригиналните. От турбото също съм доста очарован, благодарение на туин-скрола и промените които направих по изпускателния колектор, турбината спулва много бързо и според мен ще има пълно налягане дори по-рано от предишната въпреки че е по-голяма. Остана другата седмица да монтирам централната конзола на таблото (забравих си схемата а там си е е*ло м*та от вакуми) и да кача останалата част от изпускателната система.
Този пост е редактиран от joreto: 24 юни 2013 - 06:19
Публикувано 24 юни 2013 - 08:54
На мен ми беше много мерак някой ден да се пуснем поне от летящ старт с теб ... ама като гледам на къде отидоха нещата можеи да пропусна!
Незнам за 10-ти или за 11-ти път , отново ти завиждам благородно
Този пост е редактиран от siriospepi: 24 юни 2013 - 08:58
Публикувано 24 юни 2013 - 09:47
Публикувано 24 юни 2013 - 10:34
като се свърши с карантията и имаш време за пипкави неща, изрежи добре една предна косуъртска броня за кулера и да е с нея, ще изглежда по-истински не че е от първостепенно значение, ама аз нали само гиздисвам, не засилвам колите
Публикувано 24 юни 2013 - 13:01
Това е в плановете, искам да изглежда оригинален (кулера ще се смени и премести) но от други неща все не остава време....обещал съм му ако изкара този сезон без да роди :-D , това да стане зимата.
Публикувано 13 юли 2013 - 22:56
Публикувано 13 юли 2013 - 23:06
А с Г-тека направи ли сравнение спрямо преди, на мен ми е интересен резултата
Публикувано 14 юли 2013 - 07:41
Направих, но като се прибера в София ще анализирам по подробно, че предишните рънове ми останаха на другия компютър, иначе не е това което очаквах (вярно че не е 100% настроена но..) . В високите дръпна много, вече не се задъхва след 6000 оборота а си върти до 7100 (прекъсвач) без проблеми, максималната мощност си е вече към 6200-6300, където и трябва да е но стана по-лагава и то доста като гледам лог-а. За сметка на това е много плавна, много предсказуема защото буста идва плавно, поради тази причина вече няма проблеми със сцеплението.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни