Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#646 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 12 юни 2016 - 21:01

Да се похваля колеги : 
Вчера и днес бях на тунинг изложението в Експо Център София, където имах възможността да извадя и представя първия си турбо-проект (туин турбо м103-ката ми). Като цяло съм доста доволен от реакциите на хората когато минаваха и разбираха че това не е Беденве или Тойота мотор!
Благодарности на Боян че ми предостави възможността!

:beer   :beer   :beer 

 

Прикачен файл  13442187_10201622613324312_735638848216999973_n.jpg   102,85K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  13428595_10201622613484316_7375213615740168600_n.jpg   92,17K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  13445580_10201622613084306_8310967028069403079_n.jpg   64,71K   12 Брой сваляния


Този пост е редактиран от siriospepi: 12 юни 2016 - 21:05

  • 10

#647 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 юни 2016 - 00:13

:) и аз се радвам, че с Пепи обединихме усилия, за да представим тунинг на Мерцедес в България.

Помежду другото, това беше единствения, така да го наречем "щанд" за тунинг на Мерцедеси в изложението.

имаше 50% БМВ-та, 30% Голфове...

Пепи, сега осъзнавам, че наистина за малко този първи твой тунинг битурбо мотор да изчезне. Като се сетя че щеше да се раздели на части....

 

Само ще кажа, че до нас бяха оуврдрайв, с 3 коли за над милион лева, При нас имаше повече погледи и снимки отколкото при тях...


  • 4

#648 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 юни 2016 - 01:15

Ето няколко снимки.

Използвам случая да Благодаря на:

SiriosPepi

Наско (24V)

Ванката от Казичене (Гумаджията), че предостави S-класата си.

Асен Асенов-фотографа (чакаме качествени снимки от него)

на момчетата от benz.bg ООД: Цецо и Лъчо

Стилян Кирчев (tuning.bg)

и Любо Вангелов (ecasting.bg)

 

 

Прикачени файлове


  • 4

#649 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 20 юни 2016 - 22:09

Колеги да отбележа един от ъпгрейдите които правя по колата си когато имам свободно време (другите като го довърша). И той е мега-супер-дупер лек маховик. Ето направо снимки на моя и един който завъртях за клиент:
Прикачен файл  20160619_175835.jpg   115,06K   9 Брой сваляния
Прикачен файл  20160619_175742.jpg   105,39K   9 Брой сваляния
Прикачен файл  20160619_175826.jpg   63,45K   10 Брой сваляния
Прикачен файл  20160430_154233.jpg   90,57K   10 Брой сваляния

Това което мога да отбележа е че максимума до който мога да олекотя мерцедесов маховик е до посоченото тегло от 4.4 килограма без зъбчатката за стартера, с нея теглото става малко под 5кг. Разбира се също ще отбележа че този ефект постигам като монтирам притискател от 202-ка 250ТД т.к. той е с изключително ниска периферия и ми позволява да изям стъпалото на което ляга притискателя. Разбира се ако човек би искал да си запази стоковия притискател трябва да очаква че маховика ще бъде с около 1-2 кг. по-тежък. Дори с тело 7кг, маховика пак би тежал наполовина от стоков твърд... А от демпферен да не говорим че ми става лошо... Разбира се маховиците минават и през баланс след процедурата. Продължавам да се очудвам как масово тунинговите фирми се хвалят че са направили алуминиеви маховици които тежат по 7кг... след като аз с един Ц-6 струг го правя 5 кг, и смятам че всеки стругар ако помисли малко с главата си ще може в рамките на ден да постигне моя резултат... а маховика може да се хапне на още няколко места ако имам фреза на разположение ...
:) :) :)

ПП: Разбира се моя маховик е този който е по-мърляв (на последната снимка)... Просто ми омръзва а и нямам много време вече да се заигравам с мойта кола... Правя я колкото да издържа на това на което я подлагам... А вида и визията за жалост остават на втори план...


Този пост е редактиран от siriospepi: 20 юни 2016 - 22:46

  • 0

#650 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 април 2017 - 16:45

Колеги тази година предстоят и настъпиха бая промени по колата. Т.к. бая хора са ми казвали че темата ми е прекалено голяма за да се изчете и губят интерес от масата глупости изписани в нея, реших да направя нова тема в която да продължа с развитието на проекта . Ето и линк от нея:

 

http://forums.mbclub...urbo-drift-car/

 

:beer  :beer  :beer


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни