Значи и моя е реплика, няма нищо общо с тва дето показа в линка Жорето .... прецакан съм ... голяма работа Все пак Насе ще ти дам инфо на ЛС от къде съм копувал повечето неща заколата ми , и да да ти кажа съм доволен от момчетата. Там има бая избор за клапани като започват от 50 до 400лв
W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#61
Публикувано 09 юли 2013 - 11:39
#62
Публикувано 09 юли 2013 - 12:03
Пепи аз си взех 6те дюзи от ей тоя пич : http://www.tuning.bg...s/view/id/16694
60 лева броя / 465ци БОШ
При дилъра с намалението ми идваха на 170 от 250 лева
Вече са на колата и проблеми няма , щом и Жорето вика няма ядове .. значи всичко е точно
Ясно ми е , че за тея пари не може да е истински БОВ-а ама .. щом дюзите са перфе .. вярвам и че това от линка е перфе
Най вероятно ще се метна на този БОВ : http://www.tuning.bg...-50мм-тип-tial/
Може да ми го даде на 80 кинта .. отделно има и някакво Греди на 50 пак на тея пари , но казва , че е по добро
Момчето ми каза , че доставчика му е същият като на 1 от големите сайтове за рейсинг аксесоари и части
само надценката им е различна
Е , реших си май проблема
Иначе 35цов БОВ го дават до 500 кончета , че даяни
Това във връзка с това , че ти малее
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 12:15
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#63
Публикувано 09 юли 2013 - 13:09
Насе, взимай този или гредито и не го мисли и двата ще ти вършат идеална работа. Освен колко е голям, важно е и колко бързо работи самия БОВ, с каква пружина е, мястото където е монтиран и .т.н , т.е. доста фактора определят това как ще работи .
П.П. Насе, няма ли да пуснеш една тема за твоята кола, вече имаш 2-3 снимки като за начало
Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 13:13
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#64
Публикувано 09 юли 2013 - 13:51
Пепи благодаря за ЛС-то
От тях и аз пазарувам през повечето време
Ламбо_Рамбо и той ми ги препоръча
Ясно , ясно
Сега се образовам аз на тази тема , цял ден чета по тунерските форуми и паланки
Слагаме БОВа .. правиме клипче .. пускам тема
Ти нямаше ли и ти шпионски снимки , а ?
Ей сега вика ще я наснимам .. и кво .. къде ти е темата ти имаш снимки .. не те е срам
Кажи сега .. кога ще ходим надолу ?
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 13:54
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#65
Публикувано 09 юли 2013 - 13:58
Е нали ти пратих снимки .... нищо де ти пусни тема аз ще пусна снимки ....... стига цапахме темата на колегата
Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 13:58
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#66
Публикувано 09 юли 2013 - 16:04
На колегатаму е хубаво че на Насето колата прогресира, ще си направим един twin vs single BATTLE!
Иначе наско готова ли ти е колата вече, върви ли, ще бъдеш ли и ти готов за дино дей-а?
Момчета мерси пак много за инфото и на двамата Keep it coming!
Ииии снимки как седят вече нещата:
P1030750.JPG 135,49K 8 Брой сваляния
P1030756.JPG 169,43K 8 Брой сваляния
P1030757.JPG 180,06K 8 Брой сваляния
Най важното : рънове по 30см грубо, хорозионтално са разположени турбините и всичко е подведено и остава само downpipes, лека корекцийка в турбо пътищата и лека корекцийка в маслените магистрали! (дет се вика ако имам време 3-4 дена, ако нямам 2-3 седмици )
PS: термолентата в синя, защото беше на промоция в комплект със скобите, а и не беше от боклучавите!
Този пост е редактиран от siriospepi: 09 юли 2013 - 21:22
#67
Публикувано 09 юли 2013 - 16:53
Дино дея върви , утре ще ме запознаят с точните хора от Хеед и Оувърдрайв и до края на седмицата ще пусна точно инфо
Колата е настроена до 2 бара и върви / по думите на тоя дето вика , че сме спамели /
Остава само да се бодне БОВа и да се ръчнеме до доле ..
ама он се прави на луд , че не вижда въпросът ми .. нищо .. така и така ще му се обадя тея дни
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 16:57
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#68
Публикувано 09 юли 2013 - 17:01
Този път нещата са станали перфектно, евала . На Насето колата я раздвижихме още в неделя, върви много приятно , останаха само едно-две неща да се коригират и да се настрои окончателно. Дино батъл назнам дали ще има тъй като Насето не иска да я кара на повече от 0.5-0.6 за момент но според мен и така ще е доста бърза, абе според мен стана много приятна кола за каране .
П.П. Ето една снимка...Насе няма се сърдиш
Този пост е редактиран от joreto: 09 юли 2013 - 17:04
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#69
Публикувано 09 юли 2013 - 17:13
PS: термолентата в синя, защото беше на промоция в комплект със скобите, а и не беше от боклучавите!
Нищо, то така по-фешън, ходят си със снадките на турбо пътищата
Аз сега гледам, че тоя на наско продава някаква титаниева за 55лв за 10м, може да я пробвам по някое време. Тоя между другото е някакъв луд тунер, инжектори продава, помпи, разтоварващи клапани, термоленти, кулери, гейтове и тн, при това на доста добри цени..
Тия турбо проекти много бързо ги правите, за по 1-2 седмици
Follow your own star...
#70
Публикувано 09 юли 2013 - 17:53
Пича има астро турбо 2.0 и е 4х4 дето не знам какво точно им се викаше ... кара на някакви умопомрачителни 2 бара ... луди , луди хора ...
Зарежда от 1 и също място като един от големите тунинг магазини .. само надценките са му различни
слага си по 10 - 20 лева на "предмет" вместо х2 или х3 както прави магазина ..
Пепи Конов е със същите инжектори на дрифтачката .. отделно мой приятели си взеха от него неща след като аз им го препоръчах и проблеми нямат
А и като му звъниш по често .. дава и отстъпки
Клапана който съм си харесал ще ми го даде на 50 процента от цената му в интернет магазините .. нямам какво повече да кажа
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 17:54
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#71
Публикувано 09 юли 2013 - 20:00
Тези клапани чисто нови са по 40 долара с безплатна доставка до България.Представи си каква отстъпка ти прави.
Проекта се получава много добре ,на тия тдс-ки турбини какъв им се води фланеца?
Този пост е редактиран от Dimitar m: 09 юли 2013 - 20:01
#72
Публикувано 09 юли 2013 - 20:11
Мите, зависи какви са клапаните, оригиналните са си бая цифра, евтини са репликите .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#73
Публикувано 09 юли 2013 - 20:16
За китайци говорим.Аз не вярвам примерно този от продавалника да е оригинален.
Аз за това си купих от стоков да ми е мирна главата.
Този примерно оригинален ли е?
http://tuning-parts....vashti-bov/846/
Този пост е редактиран от Dimitar m: 09 юли 2013 - 20:18
#74
Публикувано 09 юли 2013 - 20:21
Тези клапани чисто нови са по 40 долара с безплатна доставка до България.Представи си каква отстъпка ти прави.
Проекта се получава много добре ,на тия тдс-ки турбини какъв им се води фланеца?
Еми на 1,5 курс .. 60 лева и да си сложи 20 кинта за него .. нормално да го взема за 80 лева
На никой труда не му е безплатен
От магазина същият му искат 160 лева ...
Този пост е редактиран от Наско: 09 юли 2013 - 20:22
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#75
Публикувано 09 юли 2013 - 20:29
Така си е екстра,най-малко не се чака една - две седмици.Просто го казвам да не се получи като този ,който дадох за пример от 300 кинта с неясен произход да го продава "ужким" на половин цена ,пък реално да струва 60-70лв.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни