Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#241 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 15:01

Боян ми е приятел ииии немога да го прецакам и да мина на мега... ще отварям мотора всеки месец ако трябва... шегувам се разбира се. На мега засега няма да мина на просто защото нямам пари да го направя както трябва :) Аз нямам за да го направя някък камоли да го направя както трябва. Попринцип с механиката работата става но не оптимално... просто този вид система на е за high boost apps :) Все пак от предишния ремонт не качих една снимка такаче сега започвам с няколко :D

Прикачен файл  P1030864.JPG   110,97K   1 Брой сваляния
Боян ако скоро не ми докара бели мигачи за калниците защото тея жълтите ме дразнят много може и да мина на мега накрая :D

 

Прикачен файл  P1030814.JPG   178,34K   1 Брой сваляния

 

Прикачен файл  P1030861.JPG   180,04K   1 Брой сваляния

Мазало си е с 2 турбини под 1 капак си е гъчканица ...

 

Прикачен файл  P1030862.JPG   169,63K   1 Брой сваляния

Първи и шести цилиндър са изтървалите ...

 

И още съм поразглобил ама от снимане работа не се върши... Все пак добрече беше укоражаващия пост на Жорето за да започна още сега ... то ако няма други щети и се размина само с гарнитура, още другата седмица пак ще плачат задните гуми :)


  • 0

#242 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 септември 2013 - 15:46

То Жорето си е много прав

 

Сега ги правим за да почнат да се чупят

 

както казва и Ламбо_Рамбо

 

Чакам с нетърпение момента да  почHе да се чупи , стига съм я правил


Този пост е редактиран от Наско: 24 септември 2013 - 16:40

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#243 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2013 - 20:15

Минеш ли на Мега ще убиеш Боян - буквално

той само те хвали как си с инжекциона и се радва като дете на близалка и ми натрива носа как съм с Мега

решиш ли да минаваш обаче те хващам за ръчичка и отиваме при точният човек

 

С цялото уважение към Боян но инжекционна работи благодарение на допълнителния контролер за инжектори (т.е. не се справя сам), и следващия път като са опита да ти натрие носа го питай що след като е толкова добър мех. инжекционна, при 190-ки в ДТМ е сменен с електронна инжекция (да не говорим че аз не знам за бърза 190-ка или бърз турбо мерцедес с механична инжекция, всичко живо минава на ел. инжекция, що ли ... :-D ). Мех. инжекционна е бил хубав за времето си но е все едно да сръвняваш пишеща машина с компютър :-D ...... дето се вика минал съм по този път и повярвай, че не си направил грешка като си минал на мега ;) .

 

Пепи, сега като си погледнах настройките на м103-то на 0.5 съм карал с 24 градуса аван, на 0.8 с 21 а на 1 бар на 19 ....  т.е. тия 27 на 1 бар са прекалено много и затова ти е заминала гарнитурата на главата.


Този пост е редактиран от joreto: 24 септември 2013 - 20:18

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#244 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 септември 2013 - 20:18

Разбира се всичките тези натривания , подхвърляния са повече за дразнене , бъзикане и да става лафа :D


Този пост е редактиран от Наско: 24 септември 2013 - 20:19

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#245 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2013 - 20:22

Насе, това ми е пределно ясно  :) , така трябва да се приеме и моето мнение по-горе  ;)


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#246 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 септември 2013 - 20:25

Пиша го за някой който чете и не ни познава :D

 

Ама ти мое да не си фен на дрифта ама ще се намери с кой да се пуснеш :D


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#247 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2013 - 20:32

Насе, аз съм фен на дрифта но лошото е че съм многоооо зле, при мен ако се возиш е като влакчето на ужасите :D  :D


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#248 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 21:08

Насе, аз съм фен на дрифта но лошото е че съм многоооо зле, при мен ако се возиш е като влакчето на ужасите :D  :D

Това както с всичко друго се учи с практика и малкоталант разбира се :) Иначе за градусите ми беше пределно ясно, просто преди като сме говорили относно авансите на ЕЗЛ-то, излезе че най-нисък има на 7-ма (21 градуса под товар ) позиция, обаче започнах да се усъмнявам данеби информацията ми да не е вярна, и реших за една дръпка да пробвам на "уж" най-високия възможен ... иии гарнитурата ми издуха ... дано не и нещо друго покрай нея, но по работата на мотора едвали, защото работата почти не му се промени ... но това ще го разбера тея дни ... все пак и аз съм на твойто мнение за мегата - просто мойта система куца от към аванс ... 7-ма позиция на плъзгача ми дава 42 градуса до 3200 оборота, и след 3200 21,5 , които цифри нито са точните за караното от мен налягане, нито са оптимални за различните режими на работа ... все пак според мен системата е стабилна до 0,8-0,9 просто защото преди основния ремонт на колата карах няколко хиляди КМ само като на клипчето по-горе, и накрая двигателя "роди" от старост/детска болест (не го знаем какво е точно или дали не е комплексно от двете). ВСЕ ПАК EFI e най-оптималния и надежден вариант според мен :)


  • 0

#249 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 септември 2013 - 21:16

А той Боян понеже незнае, че Пепи е с допълнителен контролер на инжекциона...

Натриването е по друг повод, ама са да не въвличаме форума в семейни бъзици... ;)

Или Насето да сподели, че само последния път като му подкарах колата, не се прибра с пътна помощ :D  (т.е. евала на последния майстор дето е пипал мегата)

 

Само за протокола.... Мерцедес ползват електрически многоточков инжекцион, много преди 190тките DTM, още отпреди да съществува "официално " електрониката.

А що минават към механичната в серада на 70те?... май щото няма лаг при нея.

 

Пепи, абе мигачите са ти при мене, ама аз май съм се отплеснал нещо.. :)


  • 0

#250 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2013 - 22:00

Да, има го преди механичната но тогава не е бил толкова надежден и е бил доста скъп и затова слагат механична, но от тогава е минало доста време. Това с лаг не е вярно, незнам от къде ти е информацията но е точно обратното,  ЕФИ-то е много по-прецизно от механичната инжекция и това е една от причините механичната постепено да изчезне. 

 

 

 

The K-Jetronic mechanical injection system was highly reliable and flexible, and a big step up from the carburetors of the 1970s. It finally fell out of fashion when the more precise, true multiport EFI systems became reliable... and the throttle-body EFI systems became cheap.

 

 

П.П. не случайно в ДТМ колите механичната инжекция е заменена с ЕФИ ;) 

The K-Jetronic mechanical injection system was highly reliable and flexible, and a big step up from the carburetors of the 1970s. It finally fell out of fashion when the more precise, true multiport EFI systems became reliable...

The K-Jetronic mechanical injection system was highly reliable and flexible, and a big step up from the carburetors of the 1970s. It finally fell out of fashion when the more precise, true multiport EFI systems became reliable...The K-Jetronic mechanical injection system was highly reliable and flexible, and a big step up from the carburetors of the 1970s. It finally fell out of fashion when the more precise, true multiport EFI systems became reliable...


Този пост е редактиран от joreto: 24 септември 2013 - 22:03

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#251 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 22:13

А кога на Насето колата се е строшила? Той защо не ми се похвали тамън да сподели мъката , щяхме да си плачем заедно :D Иначе според мен преди 70-те просто ЕФИ-то освен че е било адски скъпо, всичко е било с огромните размери, нужда от охлаждания , чипове които саколкото юмрука ми а в днешни дни са колкото нокътя ми ... и все такива неща. Абе общо взето като разглобиш един електронен блок от нова кола (т.к. на мен ми се случва честичко) и един на кола или каквото и да е отпреди 30 години, разбираш колко хиялди пъти електрониката е дръпнала на горе ... не от към закони и разбирания, а от към технологии и размери ( аз си спомням как татко ми ми беше показал снимка на копютър в училището му, който компютър е голям колкото една стая и има производителност 5 пъти по ниска от днешните и т.н.) ... тя физиката си е една и съща от 100 години на сам ... в днешно време нищо ново не се открива, като изключим някви адски тъпотии и  глупости във физиката (примерно че слънцето е най-близо до абсолютно черно тяло във света ... става въпрос за една скорошна дискусия  :D ) :)
PP: Надявам се ви разсеях, че не искам пак спореве и караници.. по-добре да говорим за абсолютно черни тела отколкото да спорим  като американците за неща от типа Imported vs Muscle! :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 24 септември 2013 - 22:20

  • 0

#252 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 септември 2013 - 23:19

и все пак отговора е 81 !

 

Нема кой се кара ,

 

Преди да се турбинира :)

 

Сега като я подкара каза , че турбото си е турбо


Този пост е редактиран от Наско: 24 септември 2013 - 23:33

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#253 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2013 - 09:58

Насе, кога преди турбото се е чупила, предполагам е било преди онези момчета да направят мегата както трябва ? Колата ти в момента върви доста добре , има 1-2 неща които не ми харесват по настройките на мегата и трябва да се оправят, ама пусто все не остава време да я погледна :)

 

П.П.  ако тази събота/неделя успея да събера моя кош може да измислиме нещо другата да нагласим твоята кола   :)

 

 

П.П.П. Пепи, извинявай за отклонението от темата ....


Този пост е редактиран от joreto: 25 септември 2013 - 10:03

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#254 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 25 септември 2013 - 10:53

Насе, кога преди турбото се е чупила, предполагам е било преди онези момчета да направят мегата както трябва ? Колата ти в момента върви доста добре , има 1-2 неща които не ми харесват по настройките на мегата и трябва да се оправят, ама пусто все не остава време да я погледна :)

 

П.П.  ако тази събота/неделя успея да събера моя кош може да измислиме нещо другата да нагласим твоята кола   :)

 

 

П.П.П. Пепи, извинявай за отклонението от темата ....

 

Точно тогава

След като минах през Ради - проблеми никакви

 

След Нано - също няма проблем

 

Горя комутатор , бобини , имах проблеми с настройката и все такива дертове

 

Един плъх ми беше изял кабела от бобината :D :D :D

 

Не тоя дето идва , а другият ми е идеален

 

Тоя слагам ДВД и задна ел.щора ако ми остане време .. ако не само карам и тва е

 

 

п.п ПетЙО е пич ама само дето не ми се обади като реши да си остави гумите долу на Баумакса :(


Този пост е редактиран от Наско: 25 септември 2013 - 10:56

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#255 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 25 септември 2013 - 13:43

И сегаааа главата е свалена, ето и и пораженията (първи и шести са много зле, на другите почти не е мръдналаааа... :D ) .
Прикачен файл  P1030865.JPG   125,87K   1 Брой сваляния Прикачен файл  P1030866.JPG   118,66K   1 Брой сваляния

За щастие инспекцията останови че само гарнитурата е заминала което много ми хареса :)

И сега въпросчета няколко към разбиращите и най-вече към Жорето :) :

Гарнитурата старата ми е на Виктор Рензо или нещо подобно беше, има ли смисъл да взимам на Елринг (те са най-скъпи) или не? Също колата не е прегрявала когато стана това... да кажем че вдигна малко под 100 градуса, има ли смисъл от шлайф след като не е прегрявала и е шлайфана преди 200км (хубаво е да се има в предвид че през последните 50 км от тея 200 колата си изяде бая бой - първите 150 бяха разработка след това си я покарах здравичко). Ииии последно исках да попитам за затягането на гарнитурата: нали на на този мотор го дават применро 70 нютона и след това 2 пъти по 90 градуса (нещо такова беше), по книгата на Корки Бел съветват допълнително затягане с около 15%, въпросът ми е да го правя ли и ако го правя към градусите да добавям да кажем по 10-15 или към първоначалното затягане с динамометричен ключ да добавя 10-15 нютона?
Мерси пак за съветите колеги :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 25 септември 2013 - 13:43

  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни