Пепи, гарнитурата е Виктор Рейнц.
За мен е по-добра от елринга. Отделно има ментета на елринг, на рейнц-не съм чул/видял.
Главата бих я шлайфнал (около 25лв е), има микро кривина само от предишното стягане, без да е прегрявана, поне така сме го учили. Друго си е да я стегнеш абсолютно права, особено щом е с турбо.
Сложи една косъмна линийка на блока за проверка. колкото и да е невероятно и блок се криви, а може да е крив отпреди да го купиш.
Странното е че точно на 1ви и 6ти, все едно е станал като лодка, но на обратно.
Не пренатягай болтовете. Щото са ти стари и уморени и имаш шанс да го скъсаш.
Истината за мен е шпилки и гайки. тогава можеш да пренатягаш щом те влече и е по сигурно при надут мотор.
Отделно, болтовете много се усукват заради голямото триене в резбата и не е добра идея за пренатгане.
Когато натягаш болт, преди да се скъса, усещаш леко "охлабване" причинено от разтягането. Тогава или го оставяш така, т.е. спираш да натягаш, или развиваш и нов.
Един въпрос към Жорето, от чисто любопитство, щото това не го знам, а само предполагам:
EFI, след рязко отваряне на дросела на 90%, за колко милисекунди реагира, т.е дюзите започват да пълният на нужния дебит?
Или с други думи, на базата на кои променящи се входящи данни, Мегата изчислява коя кутийка от мапа да ползва и за колко време го прави
Сравняване с механичния К- инжекцион (не КЕ), аналогична ситуация, рязко отваряне на дросела на 90% и за колко милисекунди реагира, дюзите да увеличат дебита на впръскването.
А тия разходи където ги давате, направо са ми нереално ниски.
Само аз ли не съм имал кола, която да дава при нормално за мен каране, под 18 софийско. даже Е-класата ми 2.2CDI, скача на 12/Софийско.
Купето ми 18-40л/софийско
CL-а с М119-същото