Момчето е точно
Съмнява ме да продава менте и пак менте с 150 лева разлика
Иначе - да
Публикувано 23 септември 2013 - 20:25
Момчето е точно
Съмнява ме да продава менте и пак менте с 150 лева разлика
Иначе - да
Публикувано 23 септември 2013 - 20:29
Този пост е редактиран от Dimitar m: 23 септември 2013 - 20:38
Публикувано 23 септември 2013 - 20:35
В този ( http://www.autoperfo...ml/fpspecs.html ) сайт в който има изкарани спецификации на помпите на Walbro (които също не са лош вариант за потопяеми помпи), виждаме че разликата между 40пси и 80пси е от повече от 70% пад в дебита, което не е правопропорционално но си се доближава до правопропорционалността и е далеч от 10-15% (нече не мис е иска да е така )
Публикувано 23 септември 2013 - 20:47
Този пост е редактиран от Dimitar m: 23 септември 2013 - 20:48
Публикувано 23 септември 2013 - 20:53
Абсолютно си прав, от вече показаната от теб таблица разбирам че големия % разлика е при тези помпи в резервоара, при мен изменението не е голямо ... което означава тогава че проблема не е в помпата както си мислех ... добреее друго тогава : на мен захранващия ми маркуч е фи 10мм. а тези за високото налягане под капака са 8-ца, а тези под колата са си стоковите... възможно ли е от fuel lines дами идва ограничението? Имам в предвид Жорето или Dimitar M сменяли ли сте отдоло тръбите по колата, т.к. само вие мисля бяхте с турбинирани коли освен мен във форума?
Публикувано 23 септември 2013 - 21:02
Публикувано 23 септември 2013 - 21:24
Аз съм с фабричните горивни линии и за момента нямам проблем. Според мен почни от свещите, прегледай ги, намали им малко разтоянието и пробвай (и не само тях, ами и дистрибутор, кабели и т.н.), ако колата обеднява ще почне да детонира, а на този мотор детонациите са доста шумни т.е. няма как да ги пропуснеш. Предполагам имаш широколентова сонда, закачи я и логни сместа.
Този пост е редактиран от joreto: 23 септември 2013 - 21:25
Публикувано 23 септември 2013 - 21:30
Ще погледна свещите, на тях колко мм трябваше да е разстоянието между електродите? Широколентовата ламбда ми е постоянно на колата (един от 3-те уреда в колата), и като я гледам и докато си правим настройки с лаптоп-а и т.н смесите са ми перфектни през цялото време , а детонации грам няма (а колата не е много шумна за да ги заглуши и дан е ги чуя). То странното е че тя направо забива нос в земята като мине 5300 оборота .... все едно има Knock сензор който направо спира изцяло запалването на сместа. Така разсъждавам защото като удари 5300, забива нос и започва да работи все едно има launch control (с много огин от ауспуха и начесто)... тъпото е че доколкото знам тоя мотор няма knock сензори по него? А дори и да има нали когато има детонации те намалят аванса, а не да спират изцяло запалването ...
Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 21:31
Публикувано 24 септември 2013 - 09:59
Щом сместта ти е добре и няма детонации значи най-вероятно става нещо със запалването. Разтоянието най-добре се уцелва с проба но според мен опитай с ~0.6mm ..... не е 100% сигурно че е от свещите но почни от тях.
Публикувано 24 септември 2013 - 11:33
Еееми днеска запалих колата да я водя в сервиза иии по пътя незнам гарнитурата ли е изпуснала (най0вероятно е тва) но започна да работи неравномерно и започна да излиза белия дим от ауспуха и докато сляза да отворя капака вече водата в казанчето я нямаше, като махна капачката за маслото има бяло т.е. е смесила маслото с водата ... Ядосах се малко ииии в добрия случай ще мина с нова гарнитура и масло за 200+ лв. в кофата ... но понеже ми се изпари пак ентусиазма мисля следващата саедмица да започна да разглобявам ...
Публикувано 24 септември 2013 - 12:47
Пепи, така е с тези коли, не се коси, това са детски болести (ще те питам като почнеш да трошиш скорости .... ). Според мен е гарнитура а тя да замине значи е имало детонаций. Мисля си , че е време да се замислиш за електроника, механичната върши работа но до едно определено ниво. Основния и недостатък е, че не можеш да пипаш аванса и реално нямаш идеа какво се случва.
П.П. на какви смеси караш ?
Този пост е редактиран от joreto: 24 септември 2013 - 12:48
Публикувано 24 септември 2013 - 13:11
Смесите съм ги направил на 11,5:1 в момента. Нещата ще отидат и към електроника накрая , не съм много наясно какво трябва да се преправи за да се направи с мега, затова пък имам колеги които са правили по няколко мотора За цялата работа аз съм си виновен, т.к. от позиция 7 на езл-то която отговаря на 21 градуса под товар, го мръднах на S само за 100 метра да и дам газ за да видя дали въобще това работи ... е чук чук не чух и си го върнах на 7-ма, и след 10км. вече неможеше дасе движи колата ... тва са детски болести както казваш , ама и аз съм си детенце и немога да устискам и да помисля за миг, а ръчкам и пробвам да видя кво ще стане ... майната му ще я оправя пак вече го знам тоя мотор до болка
Смесите съм ги направил на 11,5:1 в момента. Нещата ще отидат и към електроника накрая , не съм много наясно какво трябва да се преправи за да се направи с мега, затова пък имам колеги които са правили по няколко мотора За цялата работа аз съм си виновен, т.к. от позиция 7 на езл-то която отговаря на 21 градуса под товар, го мръднах на S (тя отговря на 27 под товар ) само за 100 метра да и дам газ за да видя дали въобще това работи ... е чук чук не чух и си го върнах на 7-ма, и след 10км. вече неможеше дасе движи колата ... тва са детски болести както казваш , ама и аз съм си детенце и немога да устискам и да помисля за миг, а ръчкам и пробвам да видя кво ще стане ... майната му ще я оправя пак вече го знам тоя мотор до болка
Публикувано 24 септември 2013 - 13:14
Смесите съм ги направил на 11,5:1 в момента. Нещата ще отидат и към електроника накрая , не съм много наясно какво трябва да се преправи за да се направи с мега, затова пък имам колеги които са правили по няколко мотора За цялата работа аз съм си виновен, т.к. от позиция 7 на езл-то която отговаря на 21 градуса под товар, го мръднах на S (тя отговря на 27 под товар ) само за 100 метра да и дам газ за да видя дали въобще това работи ... е чук чук не чух и си го върнах на 7-ма, и след 10км. вече неможеше дасе движи колата ... тва са детски болести както казваш , ама и аз съм си детенце и немога да устискам и да помисля за миг, а ръчкам и пробвам да видя кво ще стане ... майната му ще я оправя пак вече го знам тоя мотор до болка
Публикувано 24 септември 2013 - 13:18
Абе какво стана колко мнения излязоха бе братче ... моля някой модератор да оправи последните 2 мнения ...
Публикувано 24 септември 2013 - 13:24
Минеш ли на Мега ще убиеш Боян - буквално
той само те хвали как си с инжекциона и се радва като дете на близалка и ми натрива носа как съм с Мега
решиш ли да минаваш обаче те хващам за ръчичка и отиваме при точният човек
Този пост е редактиран от Наско: 24 септември 2013 - 13:31
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни