Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#226 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 септември 2013 - 20:25

Момчето е точно

Съмнява ме да продава менте и пак менте с 150 лева разлика

Иначе - да


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#227 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 23 септември 2013 - 20:29

При по-високо налягане помпата би трябвало да дава по-нисък дебит.
Но това го дават в рамките на 10-15%
И преди някой да ме нареди,ето една диаграма на примерна бош помпа.Даже като гледам напрежението също оказва голямо значение.
http://imageshack.co...rge/30/7uso.jpg

Този пост е редактиран от Dimitar m: 23 септември 2013 - 20:38

  • 0

#228 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 20:35

В този ( http://www.autoperfo...ml/fpspecs.html )  сайт в който има изкарани спецификации на помпите на Walbro (които също не са лош вариант за потопяеми помпи), виждаме че разликата между 40пси и 80пси е от повече от 70% пад в дебита, което не е правопропорционално но си се доближава до правопропорционалността и е далеч от 10-15% (нече не мис е иска да е така :) )


  • 0

#229 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 23 септември 2013 - 20:47

Щом е така,хубаво е да сравняваме точния модел помпа.Щото както ти ,така и аз съм дал някакви различни помпи.
Ето тука я има таблицата от някакъв тест на твоята.Кажи колко процента разлика има между 40 и 80 пси?
http://realstreetper...son-test-5.html

Този пост е редактиран от Dimitar m: 23 септември 2013 - 20:48

  • 0

#230 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 20:53

Абсолютно си прав, от вече показаната от теб таблица разбирам че големия % разлика е при тези помпи в резервоара, при мен изменението не е голямо ... което означава тогава че проблема не е в помпата както си мислех ... добреее друго тогава : на мен захранващия ми маркуч е фи 10мм. а тези за високото налягане под капака са 8-ца, а тези под колата са си стоковите... възможно ли е от fuel lines дами идва ограничението? Имам в предвид Жорето или Dimitar M сменяли ли сте отдоло тръбите по колата, т.к. само вие мисля бяхте с турбинирани коли освен мен във форума?


  • 0

#231 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 23 септември 2013 - 21:02

Аз за сега нямам осъществен такъв проект за съжаление.Жорето има опит да каже какво е сменял.Виж си и напрежението ,да не би във високи обороти да се получава някакъв пад щото и там има някакви големи разлики между 13.4 и 12 волта па тая помпа дърпа бая ток. Другото ,което че има противоналягане в смукателя.Тоест при атмосферно и налягане от 1 бар има разлика в дебита дето ги дават тия помпи. На 300е-24 с механична инжекция бяха 2 помпи,малка и голяма.Еднта даваше 140 литра при 6 бара,а дргата или 70 или 100,не помня.
  • 0

#232 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2013 - 21:24

Аз съм с фабричните горивни линии и за момента нямам проблем. Според мен почни от свещите, прегледай ги, намали им малко разтоянието и пробвай (и не само тях, ами и дистрибутор, кабели и т.н.),  ако колата обеднява ще почне да детонира, а на този мотор детонациите са доста шумни т.е. няма как да ги пропуснеш. Предполагам имаш широколентова сонда, закачи я и логни  сместа. 


Този пост е редактиран от joreto: 23 септември 2013 - 21:25

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#233 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 21:30

Ще погледна свещите, на тях колко мм трябваше да е разстоянието между електродите? Широколентовата ламбда ми е постоянно на колата (един от 3-те уреда в колата), и като я гледам и докато си правим настройки с лаптоп-а и т.н смесите са ми перфектни през цялото време , а детонации грам няма (а колата не е много шумна за да ги заглуши и дан е ги чуя). То странното е че тя направо забива нос в земята като мине 5300 оборота .... все едно има Knock сензор който направо спира изцяло запалването на сместа. Така разсъждавам защото като удари 5300, забива нос и започва да работи все едно има launch control (с много огин от ауспуха и начесто)... тъпото е че доколкото знам тоя мотор няма knock сензори по него? А дори и да има нали когато има детонации те намалят аванса, а не да спират изцяло запалването ...


Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 21:31

  • 0

#234 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2013 - 09:59

Щом сместта ти е добре и няма детонации значи най-вероятно става нещо със запалването. Разтоянието най-добре се уцелва с проба но според мен опитай с ~0.6mm ..... не е 100% сигурно че е от свещите но почни от тях. 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#235 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 11:33

Еееми днеска запалих колата да я водя в сервиза иии по пътя незнам гарнитурата ли е изпуснала (най0вероятно е тва) но започна да работи неравномерно и започна да излиза белия дим от ауспуха и докато сляза да отворя капака вече водата в казанчето я нямаше, като махна капачката за маслото има бяло т.е. е смесила маслото с водата ... Ядосах се малко ииии в добрия случай ще мина с нова гарнитура и масло за 200+ лв. в кофата ... но понеже ми се изпари пак ентусиазма мисля следващата саедмица да започна да разглобявам ...


  • 0

#236 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2013 - 12:47

Пепи, така е с тези коли, не се коси, това са детски болести (ще те питам като почнеш да трошиш скорости ....  :D ). Според мен е гарнитура а тя да замине значи е имало детонаций. Мисля си , че е време да се замислиш за електроника, механичната върши работа но до едно определено ниво. Основния и недостатък е, че не можеш да пипаш аванса и реално нямаш идеа какво се случва. 

 

П.П. на какви смеси караш ? 


Този пост е редактиран от joreto: 24 септември 2013 - 12:48

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#237 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 13:11

Смесите съм ги направил на 11,5:1 в момента. Нещата ще отидат и към електроника накрая , не съм много наясно какво трябва да се преправи за да се направи с мега, затова пък имам колеги които са правили по няколко мотора :D За цялата работа аз съм си виновен, т.к. от позиция 7 на езл-то която отговаря на 21 градуса под товар, го мръднах на S само за 100 метра да и дам газ за да видя дали въобще това работи ... е чук чук не чух и си го върнах  на 7-ма, и след 10км. вече неможеше дасе движи колата ... тва са детски болести както казваш , ама и аз съм си детенце и немога да устискам и да помисля за миг, а ръчкам и пробвам да видя кво ще стане ... майната му ще я оправя пак вече го знам тоя мотор до болка :D


Смесите съм ги направил на 11,5:1 в момента. Нещата ще отидат и към електроника накрая , не съм много наясно какво трябва да се преправи за да се направи с мега, затова пък имам колеги които са правили по няколко мотора :D За цялата работа аз съм си виновен, т.к. от позиция 7 на езл-то която отговаря на 21 градуса под товар, го мръднах на S (тя отговря на 27 под товар ) само за 100 метра да и дам газ за да видя дали въобще това работи ... е чук чук не чух и си го върнах  на 7-ма, и след 10км. вече неможеше дасе движи колата ... тва са детски болести както казваш , ама и аз съм си детенце и немога да устискам и да помисля за миг, а ръчкам и пробвам да видя кво ще стане ... майната му ще я оправя пак вече го знам тоя мотор до болка :D


  • 0

#238 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 13:14

Смесите съм ги направил на 11,5:1 в момента. Нещата ще отидат и към електроника накрая , не съм много наясно какво трябва да се преправи за да се направи с мега, затова пък имам колеги които са правили по няколко мотора :D За цялата работа аз съм си виновен, т.к. от позиция 7 на езл-то която отговаря на 21 градуса под товар, го мръднах на S (тя отговря на 27 под товар ) само за 100 метра да и дам газ за да видя дали въобще това работи ... е чук чук не чух и си го върнах  на 7-ма, и след 10км. вече неможеше дасе движи колата ... тва са детски болести както казваш , ама и аз съм си детенце и немога да устискам и да помисля за миг, а ръчкам и пробвам да видя кво ще стане ... майната му ще я оправя пак вече го знам тоя мотор до болка :D


  • 0

#239 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 24 септември 2013 - 13:18

Абе какво стана колко мнения излязоха бе братче ... моля някой модератор да оправи последните 2 мнения ...


  • 0

#240 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 24 септември 2013 - 13:24

Минеш ли на Мега ще убиеш Боян - буквално

той само те хвали как си с инжекциона и се радва като дете на близалка и ми натрива носа как съм с Мега

решиш ли да минаваш обаче те хващам за ръчичка и отиваме при точният човек


Този пост е редактиран от Наско: 24 септември 2013 - 13:31

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни