Аз съм с гарнитура Виктор Рейнц и нямам никакви ядове откакто я сменихме преди 3 години
При следваща смяна / ревизия слагам пак Виктор и пей сърце
Публикувано 25 септември 2013 - 15:05
Аз съм с гарнитура Виктор Рейнц и нямам никакви ядове откакто я сменихме преди 3 години
При следваща смяна / ревизия слагам пак Виктор и пей сърце
Публикувано 25 септември 2013 - 15:19
Elring ми протече при уплътненията около свещите за 1,5 години / 20 000км.
Публикувано 25 септември 2013 - 16:46
Тва го гледах преди няколко дни, доста добре е обяснено всичко
http://www.youtube.c...h?v=5WHBskK_F3o
Публикувано 25 септември 2013 - 18:52
Този всичките му клипове обяснява доста хубаво, като цяло много приятен канал за гледане като остане свободно време
По темата : Първо измери дължината на болтовете. Не трябва е повече от 108,4мм. После следва тристепенно затягане(както ти си написал), като първо минаваш всички на 70Нм и после още 2 пъти по 90 градуса.
Този пост е редактиран от saitov: 25 септември 2013 - 19:26
Публикувано 25 септември 2013 - 20:38
За гарнитурата горе-доло получих отговор, въпросът ми за болтовете обаче е да ги презатягам ли, т.к. в много книги за доработка на двигатели с принудително пълнене се препоръчва леко презатягане, аз колеги знам как да си сложа главата на колата (преди 3 седмици го направих с един куп още неща) , просто питам опитните с турбинирането (Жорето примерно) дали правят така, и третият въпрос си остава за шлайфането на главата?
ПП: Все пак мерси за клипа, пича наистина обенсява задълбочено, но когато си си махал вече главата няколко пъти неможеш да издържиш 25 минути да го гледаш т.к. когато се замисли човек смяната на гарнитура не еникакъва философия... просто трябва да се спазят 3-4 прости правилца за да не се наакаш
ПП: До колегата с протеклата Елринг гарнитура на интересни места : колега тея гарнитури от много наистина завидни майстори са ми препоръчани като едни от наи-добрите масово използвани на пазара, според мен е имало някакъв друг проблем с твоят автомобил, или гарнитурата е била ментак... просто в няколко тунинг гурота с които си говорим ми споделят как когато разреждат използват само гарнитури на Елринг и нищо друго.. все пак може и да греша и ти да си попаднал на някоя дефектна или нз
Този пост е редактиран от siriospepi: 25 септември 2013 - 20:40
Публикувано 25 септември 2013 - 21:09
Aйде и аз да питам колегата за разхода. Та въпроса ми е колко ти дава разход градско, и съпоставял ли си го с този преди да сложиш турбото, интересни са ми цифрите ,че да си направя някой заключения по въпроса с разхода на М103.
Публикувано 25 септември 2013 - 22:21
Пепи, която и от двете гарнитури да сложиш е ок, според мен тази гарнитура си е заминала от детонации а не че самата гарнитура е слаба. Относно болтовете, аз никога не съм престягал, винаги ги стягам според фабричното предписание. Според мен няма смисъл от шлайф, щом не е прегряла , надали е кривнала .
Публикувано 25 септември 2013 - 22:35
И аз в началото си викам бах кво толкоз обяснява 25мин.. Но казва наистина интересни неща, целия ми интерес към това беше провокиран преди няколко дни понеже на братчеда 3.6така духнал гарнитура, болтовете не били стегнати добре.. Интересно че 2-3 000км си кара без грижи, докато наскоро му пръсна радиатора, и се оказа че гарнитурата е духнала и явно през някаква дупка двигателя е надул във водата. Та се разчетох, имаше доста обстойна тема в офроуд форума.. Иначе поне това което разбрах от клипчето е че тия които се затягат на градуси са стреч болтове, тези които не са стреч се затягат на 3 пъти на различни моменти.
Между другото и на мен ми е интересен разхода.. Сега колегата шарки като спомена. Гледам доста сериозни преходи из софия правиш.
Публикувано 26 септември 2013 - 01:53
Като знам тази кола как се кара, не мисля че разхода е нещо което изобщо трябва да има някакво значение
Този пост е редактиран от saitov: 26 септември 2013 - 01:53
Публикувано 26 септември 2013 - 08:57
Aйде и аз да питам колегата за разхода. Та въпроса ми е колко ти дава разход градско, и съпоставял ли си го с този преди да сложиш турбото, интересни са ми цифрите ,че да си направя някой заключения по въпроса с разхода на М103.
Колега шарки и Ламбо-Рамбо, преди разхода на колата беше 13-14 в града без значителни натискания и 10-11 извън града да кажем със 140 по магистралата. Сега разхода ми в града ако НЕ Я НАТИСКАМ е 15-16 в града, а извън града не е карана откакто е турбинирана Сега ако я натискам разхода зависи от натискането но никога не пада под 20 , а понякога си минава 30 (в края накраищата има моменти в които тая кола се кара в продължение на 1 час както на клипа преди 1-2-3 страници). Абе общо взето аз правя големи преходи из града ноооо стрелката мръдва незабележимо между дистанциите ... на самите места на които ходя минавам по няколко километра в радиус от 200 метра и там мръдва жестоко ... чак боли
Като знам тази кола как се кара, не мисля че разхода е нещо което изобщо трябва да има някакво значение
Този тип ми е най-добрия приятел (и кум) иии е голям фен на Мерцедес, и всеки път плаче за колата ми като се качи вътре и само ми мрънка че отнася много бой... НО истината е че когато той е вътре, колата само страда повече!
Пепи, която и от двете гарнитури да сложиш е ок, според мен тази гарнитура си е заминала от детонации а не че самата гарнитура е слаба. Относно болтовете, аз никога не съм престягал, винаги ги стягам според фабричното предписание. Според мен няма смисъл от шлайф, щом не е прегряла , надали е кривнала .
Абсолютно съм съгласен за детонациите, новата гарнитура пак ще е Виктор Рензо, презатягане едвали ще има и мисля да пропусна шлайфа, пък ако съм сгрешил за шлайфането то ще си покаже и ще има пак 1 седмица без кола
ПП: Да това което аз забеялзах като интересно инфо е че той еднвали не препоръчва да се сменят стреч болтовете (нали стреч са тея които се затягат на градуси), все пак аз ще измеря дължината им както е описано по специфиакция на МБ и ако не са минали 108,4мм (мисля че толкова беше) смятам да не ги сменям. Мерси все пак клипчето беше полезно! (ето аз примерно не се бях сетил да духам с въздух в местата на болтовете и какви ли не сложни техники съм използвал за да чистя там вътре)
Този пост е редактиран от siriospepi: 26 септември 2013 - 09:02
Публикувано 26 септември 2013 - 16:59
А не нещо много ниски разходи даваш като за София, аз моята в Пловдив един път ми е дала 16 с много зор инак все 20/100 а извън градско 10/10.5. Те на тоя мотор по каталог май му даваха 15-16 градско. Ама тая работа с разхода е много сложна ма и Наско да каже какво му дава неговото купе ,че да докараме разхода на тоя мотор. Между другото аз се съмнявам ,че настройките на мегата не са ми много добри , но аз на глава с Пловдиските майсторчета не мога да излезна и накрая ще си купя иновейт сонда.
Публикувано 26 септември 2013 - 17:18
Публикувано 26 септември 2013 - 17:32
Моя извън града при нормално каране е малко под 10 (моето нормално е ..... ) в града не съм го засичал много но е около 18-20 пак при горе-долу нормално каране (доколкото може да се кара нормално такава кола ) . На Насето в момента най-вероятно му харчи малко повечко тъй като не е сетната една опция в мегата ....
П.П. става въпрос за м104...а мисля че Сашето беше дал 7-8 извън града с неговия (м104 2.8 атмосферка с мегасмърт :-D) .
Този пост е редактиран от joreto: 26 септември 2013 - 17:35
Публикувано 26 септември 2013 - 19:15
Аз незнам засега не познавам хора които са сложили мега на атмосферен мотор и тя е азпочнала да гори по-малко ... просто са ни малко маперите които настройват колата на дино, камоли да я настройват на нещо различно от 100% натоварване ... относно разхода ми съм абсолютно обеден, на мойта механичния инжекцион си работи перфектно, и винаги е работел перфектно. Колегата Sayotv кара ц124 с 3.2 мотор и може да потвърди разхода ми в града (неговата дава по-нисък даже), и може да потвърди и за вървежа на колата когато беше атмосферна защото вървеше малко по-малко от неговата (примерно от 50-150 ме е дръпнал с полвин кола, все пак трябва да се зане че мойта галва на инжекциона е пипана малко от единствения разбиращмайстор за мен на механични инжекциони. Той и направи така да се каже "чиптунинг" ) Също колегата Saytov си ходи с неговата често до Германи и с рядко падане под 150км/ч си му дава 9-10л.....Просто внесените коли в България много често са на умиране, съживени, полуомъртвени и горивото ни е едно голямо говно. Иначе и мен ме питат бая често за разхода на колата като аз на всички им казвам че тая кола не ми е ежедневка и нестава за сравнение, те все пак искат да разберат и като им кажа 20-30 и всички ахкат ... а като ги питам : "е добре една кола 400 коня на мотора да кажем някое АМГ което тежи 1500-2000кг да не дава по малко? " и започват едни размисли и страсти и т.н. Иначе Жорето е прав че на тея наще коли неможеш да хванеш нормален градски разход, просто защото няма как да караш един резервоар без да я настъпиш... особенно когато колата се изрва само за дивотии... и особенно когато да напълниш резервоара ти струва 200 лв
Този пост е редактиран от siriospepi: 26 септември 2013 - 19:19
Публикувано 26 септември 2013 - 19:55
При нормално каране градско ми дава 15 - 16
При палене без значение топла студена имам чувството , че гълта 2 литра
С леко вкл на турбината около 20
Петък - Събота - Неделя говоря след трафика
При 1 дръпка обаче ми изгаря 3 - 4 литра и нагоре / това е донякъде нормално - донякъде не сравнявайки го с другите коеги /
Като цяло ми е нужна донастройка , но и в момента ми е кеф да я карам
Kато я прибирах от Благоев на гюрунтия ми даде 17 на 100
25 литра сипах - 25 литра изгорих докато стигна до нас
По километраж минати 170 километра от които последните 20 в града - спокойно
П.С
Жоре , ако ми кажеш какво още й трябва
Отивам при Волен , цитирам му директно и ще я направи медец
ама ... ти си я почнал и съм на принципа , че е по добре 1 да бърника
Този пост е редактиран от Наско: 26 септември 2013 - 20:00
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни