Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#211 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4597 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 септември 2013 - 09:43

Процедурата за повдигачите, описана във WIS, е да се монтират напълнени.

 

Даже има картинка как с парче тел се отваря съчмения клапан и се потапя в масло повдигача, за да се напълни.

 

Новите повдигачи идват напълнени.


  • 0

#212 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 10:02

За това с номерата мисля, че в наща държавица няма грам за какво да се притесняваме .... аз качвам клипове с номера от както имам книжка ... те наще разследващи тея с телефонните измами ги мързи да хванат, пък ще ни гонят нас затова че съм си палнал гумите на 1 паркинг ... и глобата накрая ще ми е 50лв. за нарушаване на обществения ред, и в най-лошият случай ще ме съдят 8 години за да си я вземат и накрая делото или акт-а ще загуби давност ....


  • 0

#213 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2013 - 10:11

Като ще се събирате да правите донъти......направете и 1-2 старта между двете коли  :wind14


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#214 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 11:13

Като ще се събирате да правите донъти......направете и 1-2 старта между двете коли  :wind14

 

Задължително! А ти Жоре защо не дойдеш и ти? То и без това следващото ми излизане е след 2 седмици, такаче ако имаш нещо малко да доизкусоряваш, може и да смогнеш. Тя и мойта в момента се кара на 0,6 отново т.к. при налягания на 0,9 и нагоре нещо забива предница на 5500 оборота ... точно се 1 съм ударил ограничител, все едно спира бензиновата помпа (това ми се случи точно 15 минути преди да направим тоя клип, и странното е че до този ден си карах с 95октана на 0,9 бар-а, и същата вечер заредих за 50лв. 98 и започна да го прави ... а досега винаги съм карал с 98 и не е имала проблеми ... а помпата си ми е БОШ 044, която уж държи до 500-600 коня такаче не би трябвало тя да ми е проблема...)


  • 0

#215 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2013 - 11:36

Яко успея да оправя скоростната до тогава може и аз да дойда да направим 1-2 старта (по донъти не си падам :-D ). Проблема е ,че напоследък имам много други неща на главата и за колата не остава време, а реално ми трябват 1-2 дни . Ако си с истинско 044, то помпата определено не ти е проблема, аз в момента съм със стоковите помпи вързани паралелно и нямам проблем с горивотo а гаранция съм над 400кс на мотора (044 по спомен имаше по-голям капацитет от тях).....


Този пост е редактиран от joreto: 23 септември 2013 - 11:37

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#216 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 11:44

Еми 044-ката я взех за 280 лв. нова, истинска ли е според теб защото наистина незнам тая цена като за менте или истинска е? А мойта заводска помпа си беше една само, която обаче със сигурност има по-малък дебит от новата ми ... помня още в началото спорихме с едни колеги и ги срявнявахме и нямаха нищо общо ... тъпото е че преди такова нещо ми се е случвало един-2 пъти за цялото каране преди да направя ремонта, а сега ми го направи 10-тина пъти, и накрая ми писна и върнах налягането надоло ...


Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 11:47

  • 0

#217 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 септември 2013 - 14:10

високата цена НИКОГА не е гаранция за качество.

но пък свръх ниската е гаранция за съмнение!


  • 0

#218 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 септември 2013 - 15:16

Цената не е гаранция

Аз си взех директно от Китай Бош дюзи Гриин Джаянт 460 кубика  за 60 лева парчока

В БГ такива са по 270 лева

Работят си ми идеално на 0,7 бара , че може и още коне да хранят

Мога да ти докарам и Бош 044 за под 100 лева помпата и бачкат безотказно

гаранция държи над 400 коня


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#219 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 15:44

Тва за цените е ясно, просто тая помпа в представителство на БОШ струва 600лв... затова питам според вас 280 дали е прекалено ниско ... а за под 100 лв. работата освен на менте, отива и на бая съмнителна цифра даже за реплика ... :D


  • 0

#220 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 септември 2013 - 16:59

Аз доколкото знам по 280лв вървят китайските 044 но както каза Насето си работя без проблеми :) 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#221 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 септември 2013 - 17:12

Тва за цените е ясно, просто тая помпа в представителство на БОШ струва 600лв... затова питам според вас 280 дали е прекалено ниско ... а за под 100 лв. работата освен на менте, отива и на бая съмнителна цифра даже за реплика ... :D

 

Е пазарувал съм си какво ли не - ядове никакви

Ти карай с таая от 600 аз с такава от 80  и пак същата работа


Този пост е редактиран от Наско: 23 септември 2013 - 17:12

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#222 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 17:33

Явно и мойта е китайче, дали за 280 или 80 най-важното е да нямаме проблеми с тях :D Сега се замислям обаче че т.к. аз нали карам със заводското КЕ впръскване, и с допълнителен ред инжектори за обогатяване на сместа... обаче КЕ-то, поне мойто работи на 6 бар-а (имам манометър и виждам такаче не е чуденка така ли или не е така), а дебита на 044-ката е 250 литра на час при 3 бар-а, разбира се при 6 бар-а на теория тя трябва да даде 2 пъти по-малък дебит, което пак на теория означава че ако тя държи до 600 коня при 3 бар-а (поне така пишеше в описанието на мойта), на 6 бар-а тя ще държи около 300 (това са много грубо нахвърлени цифри), и моежби затова на налягания над 0,6 колата ми дъхне след 5300 оборота ... тя не дъхне а направо си удря ограничител така се усеща ... ако трябва ще взема още една (ама вече от на Насето за 80лв. че 300 за нова ми се струват бая), и да ги вържа двете в паралел, по тоя начин ще вдигна дебита 2 пъти. Все пак нека Жорето се изкаже по въпроса или някой друг от разбиращите, но ако не селъжа при вдигане на работното налягане на помпата на нея дебита и пада правопропорционално ?

ПП: И дори това да е/не е вярно пак излиза въпроса : защо чак оня ден стана това а не през цялото каране преди ремонта и 2-те седмици каране след ремонта ...
 


Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 17:34

  • 0

#223 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 23 септември 2013 - 17:50

Да, дебита и налягането са право пропорционално свързани. Едни инжектори при 3 бара ако са 200 кубика при 6 бара ще са 400 и така.. 

 

http://www.tuning.bg...sch-0580254044/ Ето тия ги бяхме коментирали преди време, аз ако ще си сменям помпата ще е с такава. В представителствата хранят толкова хора по веригата че няма да се учудя наистина 110лв да е себестойността на помпата..


  • 0
Follow your own star...

#224 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 септември 2013 - 18:28

Преди беше на 100 , аз я взимах на 80

ако му се обадя пак надали няма да ми я скъне до 80 - 90

Няма проблем

Казваш и действаме

Само чакаме Жорето , но според мен си прав


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#225 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 19:29

Насе ти най вероятно си купил такава: http://www.tuning.bg...60#entry1328760

(това е ментето)
Аз съм купил ето такава, в същата опаковка и т.н. и т.н. : http://www.tuning.bg...27#entry1352727
(незнам може и да е менте но си дойде в кутийката на бош с всичко в нея)

 

Тея двете ги продава един ГСИ16в от тунинг форума, ти най-вероятно и помпата и дюзите си взел от него?
Неискам да изтъквам нищо просто се разтърсих да видя преебал ли съм се или не ... и излиза че в най-лошия случай съм дал 150лв. за опаковка и книжка на БОШ, абе майната му ще разследвам малко още с тоя проблем с наляганията  и може и да взема още една помпа за да може това да го отметна като възможен проблем :)

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 19:30

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни