Процедурата за повдигачите, описана във WIS, е да се монтират напълнени.
Даже има картинка как с парче тел се отваря съчмения клапан и се потапя в масло повдигача, за да се напълни.
Новите повдигачи идват напълнени.
Публикувано 23 септември 2013 - 09:43
Процедурата за повдигачите, описана във WIS, е да се монтират напълнени.
Даже има картинка как с парче тел се отваря съчмения клапан и се потапя в масло повдигача, за да се напълни.
Новите повдигачи идват напълнени.
Публикувано 23 септември 2013 - 10:02
За това с номерата мисля, че в наща държавица няма грам за какво да се притесняваме .... аз качвам клипове с номера от както имам книжка ... те наще разследващи тея с телефонните измами ги мързи да хванат, пък ще ни гонят нас затова че съм си палнал гумите на 1 паркинг ... и глобата накрая ще ми е 50лв. за нарушаване на обществения ред, и в най-лошият случай ще ме съдят 8 години за да си я вземат и накрая делото или акт-а ще загуби давност ....
Публикувано 23 септември 2013 - 10:11
Като ще се събирате да правите донъти......направете и 1-2 старта между двете коли
Публикувано 23 септември 2013 - 11:13
Като ще се събирате да правите донъти......направете и 1-2 старта между двете коли
Задължително! А ти Жоре защо не дойдеш и ти? То и без това следващото ми излизане е след 2 седмици, такаче ако имаш нещо малко да доизкусоряваш, може и да смогнеш. Тя и мойта в момента се кара на 0,6 отново т.к. при налягания на 0,9 и нагоре нещо забива предница на 5500 оборота ... точно се 1 съм ударил ограничител, все едно спира бензиновата помпа (това ми се случи точно 15 минути преди да направим тоя клип, и странното е че до този ден си карах с 95октана на 0,9 бар-а, и същата вечер заредих за 50лв. 98 и започна да го прави ... а досега винаги съм карал с 98 и не е имала проблеми ... а помпата си ми е БОШ 044, която уж държи до 500-600 коня такаче не би трябвало тя да ми е проблема...)
Публикувано 23 септември 2013 - 11:36
Яко успея да оправя скоростната до тогава може и аз да дойда да направим 1-2 старта (по донъти не си падам :-D ). Проблема е ,че напоследък имам много други неща на главата и за колата не остава време, а реално ми трябват 1-2 дни . Ако си с истинско 044, то помпата определено не ти е проблема, аз в момента съм със стоковите помпи вързани паралелно и нямам проблем с горивотo а гаранция съм над 400кс на мотора (044 по спомен имаше по-голям капацитет от тях).....
Този пост е редактиран от joreto: 23 септември 2013 - 11:37
Публикувано 23 септември 2013 - 11:44
Еми 044-ката я взех за 280 лв. нова, истинска ли е според теб защото наистина незнам тая цена като за менте или истинска е? А мойта заводска помпа си беше една само, която обаче със сигурност има по-малък дебит от новата ми ... помня още в началото спорихме с едни колеги и ги срявнявахме и нямаха нищо общо ... тъпото е че преди такова нещо ми се е случвало един-2 пъти за цялото каране преди да направя ремонта, а сега ми го направи 10-тина пъти, и накрая ми писна и върнах налягането надоло ...
Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 11:47
Публикувано 23 септември 2013 - 14:10
високата цена НИКОГА не е гаранция за качество.
но пък свръх ниската е гаранция за съмнение!
Публикувано 23 септември 2013 - 15:16
Цената не е гаранция
Аз си взех директно от Китай Бош дюзи Гриин Джаянт 460 кубика за 60 лева парчока
В БГ такива са по 270 лева
Работят си ми идеално на 0,7 бара , че може и още коне да хранят
Мога да ти докарам и Бош 044 за под 100 лева помпата и бачкат безотказно
гаранция държи над 400 коня
Публикувано 23 септември 2013 - 15:44
Тва за цените е ясно, просто тая помпа в представителство на БОШ струва 600лв... затова питам според вас 280 дали е прекалено ниско ... а за под 100 лв. работата освен на менте, отива и на бая съмнителна цифра даже за реплика ...
Публикувано 23 септември 2013 - 16:59
Аз доколкото знам по 280лв вървят китайските 044 но както каза Насето си работя без проблеми
Публикувано 23 септември 2013 - 17:12
Тва за цените е ясно, просто тая помпа в представителство на БОШ струва 600лв... затова питам според вас 280 дали е прекалено ниско ... а за под 100 лв. работата освен на менте, отива и на бая съмнителна цифра даже за реплика ...
Е пазарувал съм си какво ли не - ядове никакви
Ти карай с таая от 600 аз с такава от 80 и пак същата работа
Този пост е редактиран от Наско: 23 септември 2013 - 17:12
Публикувано 23 септември 2013 - 17:33
Явно и мойта е китайче, дали за 280 или 80 най-важното е да нямаме проблеми с тях Сега се замислям обаче че т.к. аз нали карам със заводското КЕ впръскване, и с допълнителен ред инжектори за обогатяване на сместа... обаче КЕ-то, поне мойто работи на 6 бар-а (имам манометър и виждам такаче не е чуденка така ли или не е така), а дебита на 044-ката е 250 литра на час при 3 бар-а, разбира се при 6 бар-а на теория тя трябва да даде 2 пъти по-малък дебит, което пак на теория означава че ако тя държи до 600 коня при 3 бар-а (поне така пишеше в описанието на мойта), на 6 бар-а тя ще държи около 300 (това са много грубо нахвърлени цифри), и моежби затова на налягания над 0,6 колата ми дъхне след 5300 оборота ... тя не дъхне а направо си удря ограничител така се усеща ... ако трябва ще взема още една (ама вече от на Насето за 80лв. че 300 за нова ми се струват бая), и да ги вържа двете в паралел, по тоя начин ще вдигна дебита 2 пъти. Все пак нека Жорето се изкаже по въпроса или някой друг от разбиращите, но ако не селъжа при вдигане на работното налягане на помпата на нея дебита и пада правопропорционално ?
ПП: И дори това да е/не е вярно пак излиза въпроса : защо чак оня ден стана това а не през цялото каране преди ремонта и 2-те седмици каране след ремонта ...
Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 17:34
Публикувано 23 септември 2013 - 17:50
Да, дебита и налягането са право пропорционално свързани. Едни инжектори при 3 бара ако са 200 кубика при 6 бара ще са 400 и така..
http://www.tuning.bg...sch-0580254044/ Ето тия ги бяхме коментирали преди време, аз ако ще си сменям помпата ще е с такава. В представителствата хранят толкова хора по веригата че няма да се учудя наистина 110лв да е себестойността на помпата..
Публикувано 23 септември 2013 - 18:28
Преди беше на 100 , аз я взимах на 80
ако му се обадя пак надали няма да ми я скъне до 80 - 90
Няма проблем
Казваш и действаме
Само чакаме Жорето , но според мен си прав
Публикувано 23 септември 2013 - 19:29
Насе ти най вероятно си купил такава: http://www.tuning.bg...60#entry1328760
(това е ментето)
Аз съм купил ето такава, в същата опаковка и т.н. и т.н. : http://www.tuning.bg...27#entry1352727
(незнам може и да е менте но си дойде в кутийката на бош с всичко в нея)
Тея двете ги продава един ГСИ16в от тунинг форума, ти най-вероятно и помпата и дюзите си взел от него?
Неискам да изтъквам нищо просто се разтърсих да видя преебал ли съм се или не ... и излиза че в най-лошия случай съм дал 150лв. за опаковка и книжка на БОШ, абе майната му ще разследвам малко още с тоя проблем с наляганията и може и да взема още една помпа за да може това да го отметна като възможен проблем
Този пост е редактиран от siriospepi: 23 септември 2013 - 19:30
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни