Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#196 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 септември 2013 - 10:37

 и повдигачите са изпразнени и старателно обезмаслени даже

 

Kaк тогава ги изпразни? и обезмасли?


  • 0

#197 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 септември 2013 - 15:31

Със мнго райнигер през маслените магистрали които отиват до тях ... иначе току що изкарах колата за 1-2 кръгчета (10-тина км), и абсолютно всичко и е перфектно от към мотора с изключение на тея повдигачи .... покарах я даже 1 километър на 4000 оборота на 3-та и пак не им мина ... започвам да се чудя дали случайно не съм зацепил веригата грешно и да тракат клапаните в буталата, но след 1 минута размисъл се сетих че колата пали от четвърт и работи и върви чудесно, а ако се бяха набили капаните в буталата тея неща нямаше да са налице ....
 

ПС: Най-тъпото е че свалих капака на клапаните, и запалих колата без него, и абсолютно всички повдигачи плувнаха в масло, просто нямаше един от който да не излиза и да не прелива (от горната му страна), абе за 3 секунди работа имам чувството че половин литър масло се източи през тях ...


Този пост е редактиран от siriospepi: 14 септември 2013 - 15:35

  • 0

#198 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 септември 2013 - 16:44

А това колеги удачно ли е да се пробва или? : http://art.rexbo.net...ntilspiel-d.pdf


  • 0

#199 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 14 септември 2013 - 21:42

такова чистене на повдигачи, досега не съм правил, даже немога да си го представя.

Повдигач се чисти както съм ти писал горе. Само с разглобяване

Въобще не го мисли дали е от маслото. не е от него.

 

Ако не си ги отварял повдигачите, незнам как би могло да е влязъл въздух в камерката на буталце-цилиндърът, съответно как е възможно да прави подобен проблем...

Или ако са се напълнили с райнигер, той е 100тици пъти по летлив (тънък) от маслото и неможе да задържи налягане. Но на толкова работа, отдавна да се е изпомпал.

 

Това че горе всичко прелива от масло, няма връзка с маслото/въздухът в повдигача

 

1км, си го минал за 15-20 секунди. демек тва не върши работа.

 

Виж упътването от Феби е почти същото като това на INA.

пробвай го. 4те минути на 3000об

 

Има още един , гаден вариант.

Шлайфал си клапаните.

Което означава, че сега клапанът седи по-навътре (по-потънал) в леглото, отколкото преди!!!!

АКО, допуснем че сега клапанът е толкова потънал, че повдигачът е прекалено свит, то същият е извън работна позиция.

Т.е. ако свиеш много повдигач, то клпанчето му неможе да отвори за да напълни.

 

Когато се шлайфат клапани,трябва да замерят колко стърчи стеблото на клапана СЛЕД шлайфа. И ако стърчи повече от предписаното, ИЛИ сменят леглата на клапаните с нови, или отнемат малко от върха на стеблото им (непрепоръчително, защото се разкалява)


  • 0

#200 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 16 септември 2013 - 14:14

Колеги каквото и да правих тея повдигачи не спряха да тракат, та имах една резервна глава и взех нейните повдигачи. запалих колата повдигачите изтракаха 2-3 пъти в началото и после остана отново абсолютно същият шум като преди, което означава директно че не е от тях ... просто няма начин. И съответно сега започвам да търся в друга посока, и първото което се сещам е че дадох вал-а с 3 градуса закъснение (както е спрямо стоковия, и нали разглобих завъртях колеото както трябва и когато започнах да сглобявам видях че докато съм разглобявал се е строшило ето това :

Прикачен файл  IMG_20130916_150152.jpg   57,4K   2 Брой сваляния

 

За тези които не се сещат това е така дасе каже елемента на който се хваща палеца на дистрибутора (този който се набива на вал-а). Аз винаги мога да го заваря и престържа на струга, но ако го заваря с 1-2-3 градуса по-настрани ше ми избяга аванса ... а нещата при турбо системите както знаете са много капризни от към аванс (а със заводското запалване е още по-тегаво). Затова ви моля ако някой има такова здраво да пише веднага на ЛС или да звънка на 0887206068 и да търси Петьо. Просто тази част ми трябва здрава за да запаля мотора отново със стоковото газоразпределение и да видя дали тракането все още го има :)

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 16 септември 2013 - 14:15

  • 0

#201 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 септември 2013 - 16:35

http://www.youtube.c...eature=youtu.be
Колеги от клипа се разбира че съм отстранил всички проблеми :) Съжалявам че само такива клипове ви поствам ама приятелчето ми което снима, през останалото време е в неговата си кола и караме заедно :) Аааа с повдигачите проблема беше че 4 от тях се бяха набили много лошо и въобще неможаха да се разпънат ... смених ги с други работещи и всичко е ЧУК! :) Относно връщането на газоразпределението с 3 градуса в закъснени, немога да споделя впечатления т.к.  имам някакъв проблем при по-високите налягания и в момента карам на 0,5-0,6 бар-а. Аааа и клипа е заснет на 0,5-0,6 (нече ако беше 1.0 нямаше да е същото ама да :D )


Този пост е редактиран от siriospepi: 21 септември 2013 - 16:41

  • 0

#202 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 септември 2013 - 21:44

Колега кажи това гърне на колко Ф ти е входящия отвор?


  • 0

#203 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 21 септември 2013 - 23:03

76мм му е входа и изхода ;)


  • 0

#204 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 септември 2013 - 22:57

важното е че си оправил хидро компенсаторите....

Блокаж сложил ли си ?

 

къде ходи да въртиш?

аз другата неделя съм си в България и ще изкарам купето да закрия сезона, да направим тандем бърнаут?


  • 0

#205 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 22 септември 2013 - 23:35

Ами Боянски аз излизам, отивам винаги първо на 202-ра, там обаче има прекалено много хора и куки, и след това отивам на Темпо зад летището.... мисля че пак има Баумакс или Баухаус ... там съдирам едни гуми и след това слагам Тойто и правя стартове, после отивам на околовръстното към Икея има 2 големи кръгови на които караме понякога, и после ако има някой на Бояна ... Абе общо взето изляза ли обикалям цяла София. Относно излизане нямам нищо против но не и следващата седмица по куп причини... Виж по-следващата и най-добиря ми приятел се връща от Германия и с него от сега сме разбрали ... такаче ако ти се идва няма кво да ме питаш! :) А относно блокажа: да с АСД диф съм но не ми е навързана системата с блокирането на 100%. Ииии ако си с отворен диф колата въобще неиска да прави донъти на грапав асвалт ... виж в Люлин няма значение какъв ти е диф-а ... ама на 202 и и другите там места си оказва влияние, но държа да отбележа че между отворен диф и диф с АСД който не е заключен (не му подаваш високо налягане) си има огромна разлика! :)


  • 0

#206 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 септември 2013 - 07:32

супер, значи по другата ще закриваме.

 

точно на 202 правих донъти, е не беше супер лесно, но станаха. наско ако не го мързи може да качи някой клип


  • 0

#207 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 23 септември 2013 - 08:16

Наско нз какво се тутка просто ... :D


  • 0

#208 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 септември 2013 - 08:49

Наско нз какво се тутка просто ... :D

 

Такъв съм си аз , малко бавен си падам

 

Ако някой ми каже как да скрия номерата - качвам веднага

 

Просто не мисля , че е хубаво да се виждат , ако кажете .. качвам

 

Ти гледай да не ми се обадиш пак .... па щи кажа аз на тебе един Наско


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#209 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 септември 2013 - 09:12

ейй верно бе-номерата!... добре че е Насето да мисли.

насе, никво качване доде не ги скрием


  • 0

#210 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 23 септември 2013 - 09:28

викат ми Наско бавният ама жените ;)

 

тука говорих с тоя , ония .. ще оправим нещата


Този пост е редактиран от Наско: 23 септември 2013 - 09:30

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни