и повдигачите са изпразнени и старателно обезмаслени даже
Kaк тогава ги изпразни? и обезмасли?
Публикувано 14 септември 2013 - 10:37
и повдигачите са изпразнени и старателно обезмаслени даже
Kaк тогава ги изпразни? и обезмасли?
Публикувано 14 септември 2013 - 15:31
Със мнго райнигер през маслените магистрали които отиват до тях ... иначе току що изкарах колата за 1-2 кръгчета (10-тина км), и абсолютно всичко и е перфектно от към мотора с изключение на тея повдигачи .... покарах я даже 1 километър на 4000 оборота на 3-та и пак не им мина ... започвам да се чудя дали случайно не съм зацепил веригата грешно и да тракат клапаните в буталата, но след 1 минута размисъл се сетих че колата пали от четвърт и работи и върви чудесно, а ако се бяха набили капаните в буталата тея неща нямаше да са налице ....
ПС: Най-тъпото е че свалих капака на клапаните, и запалих колата без него, и абсолютно всички повдигачи плувнаха в масло, просто нямаше един от който да не излиза и да не прелива (от горната му страна), абе за 3 секунди работа имам чувството че половин литър масло се източи през тях ...
Този пост е редактиран от siriospepi: 14 септември 2013 - 15:35
Публикувано 14 септември 2013 - 16:44
А това колеги удачно ли е да се пробва или? : http://art.rexbo.net...ntilspiel-d.pdf
Публикувано 14 септември 2013 - 21:42
такова чистене на повдигачи, досега не съм правил, даже немога да си го представя.
Повдигач се чисти както съм ти писал горе. Само с разглобяване
Въобще не го мисли дали е от маслото. не е от него.
Ако не си ги отварял повдигачите, незнам как би могло да е влязъл въздух в камерката на буталце-цилиндърът, съответно как е възможно да прави подобен проблем...
Или ако са се напълнили с райнигер, той е 100тици пъти по летлив (тънък) от маслото и неможе да задържи налягане. Но на толкова работа, отдавна да се е изпомпал.
Това че горе всичко прелива от масло, няма връзка с маслото/въздухът в повдигача
1км, си го минал за 15-20 секунди. демек тва не върши работа.
Виж упътването от Феби е почти същото като това на INA.
пробвай го. 4те минути на 3000об
Има още един , гаден вариант.
Шлайфал си клапаните.
Което означава, че сега клапанът седи по-навътре (по-потънал) в леглото, отколкото преди!!!!
АКО, допуснем че сега клапанът е толкова потънал, че повдигачът е прекалено свит, то същият е извън работна позиция.
Т.е. ако свиеш много повдигач, то клпанчето му неможе да отвори за да напълни.
Когато се шлайфат клапани,трябва да замерят колко стърчи стеблото на клапана СЛЕД шлайфа. И ако стърчи повече от предписаното, ИЛИ сменят леглата на клапаните с нови, или отнемат малко от върха на стеблото им (непрепоръчително, защото се разкалява)
Публикувано 16 септември 2013 - 14:14
Колеги каквото и да правих тея повдигачи не спряха да тракат, та имах една резервна глава и взех нейните повдигачи. запалих колата повдигачите изтракаха 2-3 пъти в началото и после остана отново абсолютно същият шум като преди, което означава директно че не е от тях ... просто няма начин. И съответно сега започвам да търся в друга посока, и първото което се сещам е че дадох вал-а с 3 градуса закъснение (както е спрямо стоковия, и нали разглобих завъртях колеото както трябва и когато започнах да сглобявам видях че докато съм разглобявал се е строшило ето това :
IMG_20130916_150152.jpg 57,4K 2 Брой сваляния
За тези които не се сещат това е така дасе каже елемента на който се хваща палеца на дистрибутора (този който се набива на вал-а). Аз винаги мога да го заваря и престържа на струга, но ако го заваря с 1-2-3 градуса по-настрани ше ми избяга аванса ... а нещата при турбо системите както знаете са много капризни от към аванс (а със заводското запалване е още по-тегаво). Затова ви моля ако някой има такова здраво да пише веднага на ЛС или да звънка на 0887206068 и да търси Петьо. Просто тази част ми трябва здрава за да запаля мотора отново със стоковото газоразпределение и да видя дали тракането все още го има
Този пост е редактиран от siriospepi: 16 септември 2013 - 14:15
Публикувано 21 септември 2013 - 16:35
http://www.youtube.c...eature=youtu.be
Колеги от клипа се разбира че съм отстранил всички проблеми Съжалявам че само такива клипове ви поствам ама приятелчето ми което снима, през останалото време е в неговата си кола и караме заедно Аааа с повдигачите проблема беше че 4 от тях се бяха набили много лошо и въобще неможаха да се разпънат ... смених ги с други работещи и всичко е ЧУК! Относно връщането на газоразпределението с 3 градуса в закъснени, немога да споделя впечатления т.к. имам някакъв проблем при по-високите налягания и в момента карам на 0,5-0,6 бар-а. Аааа и клипа е заснет на 0,5-0,6 (нече ако беше 1.0 нямаше да е същото ама да )
Този пост е редактиран от siriospepi: 21 септември 2013 - 16:41
Публикувано 21 септември 2013 - 21:44
Колега кажи това гърне на колко Ф ти е входящия отвор?
Публикувано 21 септември 2013 - 23:03
76мм му е входа и изхода
Публикувано 22 септември 2013 - 22:57
важното е че си оправил хидро компенсаторите....
Блокаж сложил ли си ?
къде ходи да въртиш?
аз другата неделя съм си в България и ще изкарам купето да закрия сезона, да направим тандем бърнаут?
Публикувано 22 септември 2013 - 23:35
Ами Боянски аз излизам, отивам винаги първо на 202-ра, там обаче има прекалено много хора и куки, и след това отивам на Темпо зад летището.... мисля че пак има Баумакс или Баухаус ... там съдирам едни гуми и след това слагам Тойто и правя стартове, после отивам на околовръстното към Икея има 2 големи кръгови на които караме понякога, и после ако има някой на Бояна ... Абе общо взето изляза ли обикалям цяла София. Относно излизане нямам нищо против но не и следващата седмица по куп причини... Виж по-следващата и най-добиря ми приятел се връща от Германия и с него от сега сме разбрали ... такаче ако ти се идва няма кво да ме питаш! А относно блокажа: да с АСД диф съм но не ми е навързана системата с блокирането на 100%. Ииии ако си с отворен диф колата въобще неиска да прави донъти на грапав асвалт ... виж в Люлин няма значение какъв ти е диф-а ... ама на 202 и и другите там места си оказва влияние, но държа да отбележа че между отворен диф и диф с АСД който не е заключен (не му подаваш високо налягане) си има огромна разлика!
Публикувано 23 септември 2013 - 07:32
супер, значи по другата ще закриваме.
точно на 202 правих донъти, е не беше супер лесно, но станаха. наско ако не го мързи може да качи някой клип
Публикувано 23 септември 2013 - 08:16
Наско нз какво се тутка просто ...
Публикувано 23 септември 2013 - 08:49
Наско нз какво се тутка просто ...
Такъв съм си аз , малко бавен си падам
Ако някой ми каже как да скрия номерата - качвам веднага
Просто не мисля , че е хубаво да се виждат , ако кажете .. качвам
Ти гледай да не ми се обадиш пак .... па щи кажа аз на тебе един Наско
Публикувано 23 септември 2013 - 09:12
ейй верно бе-номерата!... добре че е Насето да мисли.
насе, никво качване доде не ги скрием
Публикувано 23 септември 2013 - 09:28
викат ми Наско бавният ама жените
тука говорих с тоя , ония .. ще оправим нещата
Този пост е редактиран от Наско: 23 септември 2013 - 09:30
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни