Заповядай
W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#136
Публикувано 01 август 2013 - 08:25
#137
Публикувано 01 август 2013 - 10:17
Коляновия вал за тия мотори е редно да ти го подарят, ама като знам какви "търговци" има може и много пари да казват.
Дали няма дизелов вал по-често да изпадне, вероятно по-често имат проблеми по-главите те.
Много амг варианти ползват дизелов вал. Ако се знае кви биели трябват и лесно се намират, то проблеми мисля нямаш, и пари няма да даваш много. Отделно нещо ми се върти в главата, че дизеловия вал пръска по буталата
Аз преди се бях ровил защото се чудих дали може бюджетно да се направи пълна реплика на 3.4/3.6 AMG, които са си 270 коня фабрично, а M103 3.2 e към 245.
The AMG 3.6 M104 was rated at 280 horsepower (210 kW) at 5,750 rpm and 284 pound-feet (385 N·m) of torque at 4,000 rpm using the HFM engine management system.AMG later conceded that since the engine was hand modified,power outputs could vary slightly from 276 hp to 287 hp.The boost in displacement was obtained by boring the 2.8 litre M104 block by 2.1MM and using a highly modified version of the crankshaft from the 3.5L OM603 to increase throw by 18.9MM; this necessitated the use of new forged pistons with shorter skirts. A larger intake crossover pipe, freer flowing exhaust, a unique intake camshaft, minor changes to the cylinder head, and modifications to the HFM fuel computer also contribute to the increase in power.
Follow your own star...
#138
Публикувано 02 август 2013 - 08:38
Аааа колега Subsonic или някой друг, можете ли да ми пуснете линк с .pdf-че за вадене на м103 от в124. Доколкото съм запознат ваденето на този мотор не е кой знае каква философия, и колата трябва да се вдигне леко отпред за да станат нещата по-лесно, но все пак бих се радвал ако имам някъква информация която да погледна преди да започна да се бучкам насляпо
#139
Публикувано 02 август 2013 - 09:01
Не е нужно да вдигаш колата колега, от 190-ката излезе сравнително лесно, разглабяш гредата между фаровете, махаш радиаторите и вече почваш да разкачаш кабелаци вакуумчета тръбички и дърпаш
M112.940 inside
#140
Публикувано 02 август 2013 - 10:41
Ето аз как го вадя от 190-ката (колата изобщо не я вдигам) http://forums.mbclub.bg/topic/139-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82-190%D0%B5-25-16%D0%B2-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE/page-24#entry214216
Този пост е редактиран от joreto: 02 август 2013 - 10:44
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#141
Публикувано 02 август 2013 - 11:15
Нз така пишеше в спецификация която бях видял преди седмица 2 ... както и да е ще се оправим, аз вече разкачих и разглобих всичко нужно за да се извади, остава само следващата сеадмица като се върна от почивка да намеря време да го извадя и да го започна Междодругото Жоре при мен "чипса" в картера беше същия и най-странното е че и при мен проблема е на 2-ри цилиндър ....
#142
Публикувано 02 август 2013 - 11:34
Аз точно поради това почвам да си мисля, че е проблем в мазането, все пак два мотора заминават по един и същи начин. Проблема най-вероятно се появява когато колата се гази доста време, т.е. ако се кара нормално и не се прекалява със стартове и т.н. (примерно 15-20 стара без почивка) според мен няма да има проблем . Също така е интересно дали липсата на маслено охлаждане е част от проблема, примерно м104-ка си има маслено охлаждане .
П.П. при мен преди да се предаде имаше принзаци (на ход държеше маслото малко под 3 а нормално преди това го държеше на 3) ама кой да се замисли
П.П.П. като се замисля , не е лошо да пусна една тема относно проблема в peachparts форума , да видим експертите дали ще имат идеа .
Този пост е редактиран от joreto: 02 август 2013 - 11:41
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#143
Публикувано 02 август 2013 - 12:26
Охлаждане на маслото в системата как се прави попринцп? Взима се високо налягане и след това се пуска в картера както минава през турбините ли (но така ще падне дебита много такаче не е удачно), или примерно охладителя се слага на пътя на маслената магистрала за турбините или нз (да ама тогава с тея редуктори по 1мм. потока през радиатора ще е нулев ... дай някъква идея за да видим ако има смисъл и ми остана време и над това да рзмишлявам. А относно пускане на тема в пиичпартс-а... според мен много от хората там са толкова влюбени в този мотор, и са убедени че ако се кара до 1 бар няма нужда от нищо... и накрая ще ти изтрият темата и т.н. и т.н (шегувам се разбира се но все пак там много обичат мотора и са уверени в него ... нищо че ние ги чупим пред да сме изцедили зададения от тях приблизителен максимум )
ПП: Жоре аз сега като свалям главата и от там гарнитурата, нямам представа с кой номер гарнитура съм, но според теб удачно ли е да сложа една идея по-дебела с цел да слезем малко под 9 в степента на сгъстяване?
#144
Публикувано 05 август 2013 - 20:21
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#145
Публикувано 08 август 2013 - 14:24
Ааа колеги здрасти пак, утре в Петък ще ми остане време да вкарам колата и да започна с ваденето на двигателя и установяване на проблемите и т.н. Обаче имам едно питане към тези които са по в час или по-скоро имат разни схеми и т.н. на 124-ките. Става въпрос за довършване на АСД системата ми, т.к. тя в момента не е във вида който искам съм си купил хидравлична помпа казанче, и хидравличния акумолатор (който седи близо до бензиновата помпа) за да я направя като заводска. Имам проблем с този хидравличен акумолатор: сега аз незнам дали той е от такава с нивомат или не (по скоро не), защото на него има 4 на брой изводи за масло. Като аз знам че на него имаме вход високо налягане който идва от помпата на двигателя, обратно масло което се връща в казанчето, третия извод пуска високо налягане когато системата пусне масло към диф-а , и проблема е за какво е 4-тия извод? Сега 4-тия извод можеби е за амортисиорите или тези устройства които регулират височинатана колата? Или за тази функция трябва да има 2 извода за които регулират поотделно двете задниколела ... незнам и няма значение в случая. Въпросът е тези 4 извода за какво точно са? Един вид митрябва схема на която да пише : това към помпата това към дифа онова еди къде си и т.н....
Мерси предварително колеги!
#146
Публикувано 08 август 2013 - 14:33
На тебе ти трябва хидравлична помпа с 4 извода.
2 за хидравликата и два за АСД-то - на отделни кръгове е помпата просто ползват една помпа.
Щото на 2000 помпата е на разпределителния вал ,а на 6-ака на хидравликата.
http://www.benzworld...no-fluid-2.html
Само не ме кръщавай пак Димо
Този пост е редактиран от Dimitar m: 08 август 2013 - 14:34
#147
Публикувано 08 август 2013 - 14:39
Това аз помпата беше полезно, обаче ме интересуват 4 извода на хидравличния акумолатор който се намира отзад някъде между диф-а и бензиновата помпа , той е един такъв със една пластмасова сферичка на него
PS: кажи как да ти викам че Dimitar M е много дълго за писане
#148
Публикувано 08 август 2013 - 15:49
Ще погледна ако мога да намеря схема.
#149
Публикувано 08 август 2013 - 17:29
Не те ли мързи да си играеш? Ето на братчеда как е, черната тръбичка долу в дясно влиза направо в диференциала и не се занимаваш с глупости.
Follow your own star...
#150
Публикувано 08 август 2013 - 19:19
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни