W124 300ce Twin Turbo
Започната от siriospepi, 02 май 2013 - 19:00:28
649 мнения по тази тема
#151
Публикувано 08 август 2013 - 21:00
Вальо,вие с Братовчед ти ме изумявате с подръчни средства какви ги сътворявате.Нищо лично,ама този начин за тунинговане на МЕРЦЕДЕС не го разбирам и за мен е пълна простотия.За Мен такива проекти направени по тоя начин са обречени на провал и постоянни ремонти.
До автора на темата:Колега ако искаш имам блок (пълен комплект от М104)Незнам дали ще ти стане за твоя мотор,но ако ти трябва съм готов да ти го подаря.Телефона ми е 0886178393.Намира се в Смолян.
До автора на темата:Колега ако искаш имам блок (пълен комплект от М104)Незнам дали ще ти стане за твоя мотор,но ако ти трябва съм готов да ти го подаря.Телефона ми е 0886178393.Намира се в Смолян.
#152
Публикувано 08 август 2013 - 22:15
Всеки според възможностите си. А и не знам ти какво си представяш под ръчна помпа за диференциала, но в общи линии е това на снимката, почти същото като в темата от superturbodiesel форума, от където тръгна идеята, само че там е с със соленоид а тук е с ръчна клапа. В крайна сметка важното е да работи, външния вид е на второ място. Като цяло само предлагам просто и ефективно решение на проблема, не питам никой за мнение или оценка, иначе да, изпълнението не е за изложение, но както казах важото за мен е да работи.
Follow your own star...
#153
Публикувано 13 август 2013 - 13:20
Значи колеги работата се е сговняса*а много... шийките на коляновия вал идват за 3-ти ремонт а точно около втори цилиндър вала е крив с 0,6мм... Такаче отивам на варианта нов вал и ново бутало, само дето нов вал няма как да намеря затова варианта е цял блок с всичките карантии вътре За щастие обаче цилиндрите буталата и всичко по мотора е като ново, даже и шлайфиста с който работя го потвърди, такаче колеги ако на някой случайно му изпадне само вал (здрав разбирасе) или оборудван блок от м103 да пише ЛС директно. Снимки няма какво да качвам, нещата изглеждат по същия начин както при Жорето когото е скършил неговия м103 (чипс в картера и надран на доста места вал)
#154
Публикувано 20 август 2013 - 14:26
Колеги при мен момента на сглобяване наближава, и ми изникват два въпроса с които можеби можете да ми помогнете
1: Предлаганите гарнитури за моя мотор са на много марки но все еднакви като дебелина, а аз смятах да взема малко по-дебела с цел да разредя малко мотора (нищо че той си е поразреден заводски). Истина ли е това т.к. в Ауто плюс и на още едно место не можаха да ми предложат различни дебелини, и относно слагането на 2 гарнитури знам че се изрязва същото нещо от неръждавейка и т.н. и т.н. и накрая цялата работа става тип "сандвич". Конкретно въпросът е някой знае ли къде можем да намерим просто по-дебела гарнитура, ако не възможно ли е непосредствено поставяне на две една върху друга без да се изрязва трета от неръждавейка която да се постави между тях?
И сега вторият ми въпрос който е по-засукан : Имам проблем с празният ход на колата, и ще обесня точно какво става т.к. проблема се проявява само при конкретни обстоятелства. Да кажем че паля колата студена и я карам извсетно време докато загрее, и през цялото време празен ход си държи без да има никъкви проблеми. Обаче когато колата е загряла и я изгася (или ми изгасне при тръгване) и съответно запаля веднага след това, тя си пали и държи празен ход, но тръгна ли да кажем на първа и в момента който превключвам тя гасне и губи празния ход, и колкото и пъти да па ля и каквото и да правя просто трябва да я изчакам да изстине хубаво (да кажем 3 часа) за да мога да запаля и да си имам празен ход през цялото време. На кратко: колата гасне само когато е запалена вече загряла и го прави не веднага като запаля (защото след като се е самозагасила и я запаля може да си стои 1 час на празен ход без проблеми) , а веднага след като потегля... Държа да отбележа че колата прави този проблем отпреди турбинирането!
Колеги мерси пак за помощта!
#155
Публикувано 20 август 2013 - 16:34
А ако запалиш на топъл мотор, изфорсираш почти веднага до 2000-3000 оборота на място и пуснеш педала, пропадат ли оборотите?
Ако изчакаш половин или една минута да работи на празен ход и тогава изфорсираш до 2000-3000 оборота и пуснеш, пропадат ли пак оборотите?
#156
Публикувано 20 август 2013 - 18:01
Значи каквото и да правя си задържа празния ход, паля форсирам няма проблеми, оставям я половин час да работи и си работи, но тръгна ли ... веднага падат, даже на полу-съединител да мина 3 метра и веднага гасне ...
#157
Публикувано 20 август 2013 - 18:26
Първо, този мотор няма смисъл от разреждане освен ако не мислиш да правиш драгджиика или нещо подобно (т.е. да не е всекидневка), само ще стане по-мудна в атмосферните режими, ще почне да ти харчи повече т.е. нищо няма да спечелиш (пробвано) . Иначе , по-дебела гарнитура може да ти направят по поръча, забрави за варианта с две , една върху друга.
Второ, скоро чистил ли си моторчето за празен ход ??? :-D
Този пост е редактиран от joreto: 20 август 2013 - 18:27
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#158
Публикувано 20 август 2013 - 18:52
За гарнитурата: мерси няма да се занимавам
За моторчето за празен ход: абсолютно никога не съм го пипвал ... може ли обаче толкова странен и специфичен проблем да се оправи от нещо такова?
#159
Публикувано 20 август 2013 - 19:43
По въпроса с гарнитурите до колкото знам като се ползват 2 е задължително между тях да има същото нещо от неръждавейка, тоест да стане сандвич
Follow your own star...
#160
Публикувано 20 август 2013 - 19:55
Вземи си презапои релето за пренапрежение и му почисти крачетата,както и буксата.Почисти и крачетата и буксата и на бензиновата помпа.
#161
Публикувано 20 август 2013 - 21:48
Вземи си презапои релето за пренапрежение и му почисти крачетата,както и буксата.Почисти и крачетата и буксата и на бензиновата помпа.
Релето за пренапрежение го бях отварял преди и му бях презапоил всичко, ще погледна тея дни буксата му и т.н. но пак питам и теб, смяташ ли че толкова специфичен проблем ще се оправи с толкова генерални намеси? Тези неща които вие ми предлагате отстраняват големи проблеми от типа: колата няма празен ход, колата гори 25/100, колата не пали, колата глъхне от 3000 оборота нагоре и т.н и т.н. Сервиза в който работя се занимава главно с електроника/електротехника и аудио системи, и смея да твърдя че съм запознат с проблемите които могат да създадът окислени крачета, букси и прочие. И от опита който имам а и на всичките майстори покрай мен, проблема който имам аз не се състои в окислени крачета на буксата на помпата или в това реле за пренапрежение. Този вид проблеми които ме съветвате да отстраня премахват перманенти проблеми, а не такива които се проявяват при точно определени обстоятелства и в никой друг случай. Все пак може и да греша т.к. не съм убеден изцяло в работата на релето за пренапрежение и въпреки че съм го отварял и презапоявал, ще го направя пак. Ще почистя и моторчето за празния ход, и наистина се надявам да се оправят нещата, и ще се радвам защото въпреки че греша защото всичко ще е минало по лесния начин... въпреки това съм леко скептично настроен за резултата от тях
Този пост е редактиран от siriospepi: 20 август 2013 - 21:50
#162
Публикувано 20 август 2013 - 23:36
Ами щом се занимавате с електроника-хващай модула на Ке-джетроника и го мятай с апаратурата с която разполагате.
На 3-ти пин мисля,че беше управлението на моторчето за празен ход.С ШИМ се управлява,с осцилоскопа и мериш.
Ключето ,което е лостовата система на механичната инжекция пък "казва" че си пуснал газта и колата е на празен ход.
#163
Публикувано 28 август 2013 - 15:41
Колеги аз започнах със сглобяването на мотора и се натъкнах на едно малко проблемче с обтегача на веригата за разпределителния вал. Има ли някой схема, упътване или би ме упътил как точно да го свия и прибера навътре, т.к. когато го разглобявах и махах тои потъна навътре в максимално натегнато положение, и съответно незнам как да го върна за да сложа алуминиевия капак отгоре? Махнал съм тапата отгоре която се отвива с голям шестограм, извадил съм пружинката дълга около 10-тина см. и това което виждам е че положението му сякаш се регулира от един огромен дванадесетостен, който го няма никъде а и не см сигурен дали въобще е от него.... давайте съвети какво да правя т.к. опитах какво ли не но не мога просто да ги наредя нещата ако тоя обтегач (буалце) не се върне назад ...
#164
Публикувано 28 август 2013 - 19:53
Буталцето се изважда отпред и след това се мушка от задната страна.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#165
Публикувано 28 август 2013 - 19:59
А как точно се вади? Т.к. с дърпане с ръка и парцал не става? Имам в предвид да хвана гаргите и да го издърпам, или има нещо което го законтря и държи да не излезе в крайно положение?
ПП: Сега го чукнах отзад с отверката и излезе... Жоре мерси отново!
За малко бях започнал да храня по немците че нямат мозък за да го измислят толкова сложно ... и за ПОРЕДЕН ПЪТ се оказа че аз нямам мозък .... сигурно 1 час стоях и го гледах и се чудих как излиза ....
Този пост е редактиран от siriospepi: 28 август 2013 - 20:20
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни