Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#106 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2013 - 14:14

И моя беше м103.983, значи няма проблем, ако ти трябват бутала/биели пиши. Иначе м104-та я взех поради двете причини. Според мен м104 е по-добрия мотор във всяко едно отношение, първо - имаш 24клапана т.е. самата глава има доста по-голям потенциял за коне, второ - има маслени пръскалки фабрично, трето - имаш прокменлива фаза на всмукателния вал и т.н., просто няма как при еднакви неща м103 да прави повече сила, да не говорим ,че при мен м104-ка издържа доста повече от м103-ка. Ако намериш м104 на прилична цена изобщо не го мисли ами направо взимай. 

 

П.П. да сръвняваш м103 с м104 е все едно да сръвняваш 2.3-8в с 2.3-16в :-D


Този пост е редактиран от joreto: 30 юли 2013 - 14:15

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#107 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2013 - 14:21

Така , според мен проблема на тези мотори е в мазането когато се добави турбина, поне така мисля от това което виждам при Пепи и това което видя при мен. Доколкото знам може да се смени зъбното колело на помпата с такова от на дизел което водило до по-добро мазане (поне според това което ми баха писали) но лично аз не съм го пробвал.

 

 

П.П. ето интересно четиво за причините поради които са се предали лагерите : http://www.nb-cofris..._fallos_ing.PDF

 

П.П.П Пепи, свали и другите лагери и ги огледай хубаво, това ще ти даде идеа за причината , но според мен 100% е мазането 


Този пост е редактиран от joreto: 30 юли 2013 - 14:23

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#108 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 юли 2013 - 14:43

Ще има Investigate след няколко дена като ми дойде музата и паур-а, междодругото да те питам ако случайно мина на м104 като твоя, мога ли да взема само глава и блок, и да играя с моя колектор и мега за да стане оптимална системата? Един вид ако мина на м104 какво друго ми трябва да взема от колата донор овсен блок и глава с пълнежите?

Мерси за бързото съдеиствие!


Този пост е редактиран от siriospepi: 30 юли 2013 - 14:45

  • 0

#109 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 30 юли 2013 - 14:54

Ако искаш колата да ти остане изрядна и да спечлиш нещо от тоя проблем, защо не вземеш колянов вал от дизел и с подходящи биели печилш обем, момент и малко мощност, и може и да спестиш некви пари.


  • 0

#110 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 юли 2013 - 15:10

Идеята за "stroker" и на мен отдавна ми се върти в главата, но въпросът е кой дизелов вал става на бензиновия блок?

 

Дали от ОМ603 става вал на м103, и дали ще се удължи хода без да се наложи смяна на биели и бутала с къстъм изпълнения, което обезмисля всичко?

 

В моя случай съм се чудил за м102 и ом601. От 2.5-16 е с по-дълъг ход, но май лагерите са други.

 

Иначе буталата мисля са поне 3 вида - при м102 със сигурност има едно "дефорсирано" за степен на сгъстяване 8:1, което трябва да го има и при м103, изпъкнало с вдлъбнатини за клапаните, и едно със странно чело (open chamber).

 

По-късно ако имам време ще погледна във ВИС-а.


  • 0

#111 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 30 юли 2013 - 15:16

Ако искаш колата да ти остане изрядна и да спечлиш нещо от тоя проблем, защо не вземеш колянов вал от дизел и с подходящи биели печилш обем, момент и малко мощност, и може и да спестиш некви пари.

 Колега в това което ми предлагаш... за да го направя както трябва и т.н. накрая няма да съм спестил много пари, така започнах проекта, само с допълнителни инжектори, промяна на аванса доколкото ми позволи октан коректора, и турбини -2 бр. от ТДС-и , и всичко с цел да е малко по-евтино и намоменти изпитано... и сега накрая може и да отида на 24в. с мега и сингъл голямо турбо... а тва с други валове, преправяне на биели и т.н.... в тая работа пестене на пари и сигурност не виждам :)
Subsonic- като имаш резултат в търсенето казваш (ако имаш в предвид моя мотор), аз със сигурност следващите 2-3 дена няма да предприемам нищо за да мога да измисля хубаво какво точно и как ще направя.


ПС: А да и за въпрос ами за всмукателния колектор на м104, очаквам да бъда наречен глупак защото главата е с 2 клапана все пак ... но по спомени от снимки нямаше видима разлика, затова ще кажете вие :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 30 юли 2013 - 15:18

  • 0

#112 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2013 - 15:29

Трябва ти и всмукателния колектор, има разлика и не са заменяеми, също така ще трябва да преправиш изпускателния колектор тъй като захващането и портовете са различни. 

 

 

П.П. ето ти малко за нахъсване ( от 1:30 ) , хареса ми как е направен клипа :) 

 

http://youtu.be/ognm8aW8bkQ


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#113 KrumB

KrumB

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 2.0K

Публикувано 30 юли 2013 - 15:33

Гадна история!

 

Хвърли един поглед. Може да ти даде ориентир....

 

http://catalog.mahle...tor/index.xhtml

 

Избери производител и брой цилиндри.


  • 0

#114 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юли 2013 - 15:39

Е той ако тръгне по този път направо да подковава, доколкото си споням имаше H биели от хонда (май) които с малко преправяне ставаха на коляновия вал, от там е лесно и един бутала да се изберат и така ...... :-D


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#115 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 30 юли 2013 - 16:16

де го чукаш , де се пука :D


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#116 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 30 юли 2013 - 23:52

Ето тук намерих една тема за м103, но май не става без преправяне вал от ом603:

http://bb.bbboy.net/...um=3&thread=128

 

Иначе буталата за м103 са описани в прикачения файл.

Прикачени файлове


  • 0

#117 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2013 - 07:06

Ето тази от моя мотор как изглеждат

20130511_163614_zps6215f3a1.jpg


Този пост е редактиран от joreto: 31 юли 2013 - 08:22

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#118 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 31 юли 2013 - 11:09

Колеги мерси за линковете и мненията, краят  на тази седмица ще ходя малко на почивка такаче се очаква да започна чак по-другата седмица с ваденето на мотора и вземането на решение какво да се прави ( все пак ще остана на м103 , т.к. за м104 и мега и всичко да направя както искам няма да успея с парите тази година). И колеги ако пак някой дочуе от някъде за колянов вал от м103 да ми пише на ЛС да го взимам.

Мерси пак поздрави на всички! :beer


Този пост е редактиран от siriospepi: 31 юли 2013 - 11:11

  • 0

#119 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 31 юли 2013 - 12:29

Ами що не сложиш М104 с механичната инжекция дето я имаш.


  • 0

#120 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 31 юли 2013 - 12:57

Ами що не сложиш М104 с механичната инжекция дето я имаш.

 

Финансово най рентабилното предложение

 

103кови валове се въргаляха по и-бей , ако искаш мога да потърся


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни