Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.
Започната от stonozhka, 25 апр 2012 - 23:50:06
89 мнения по тази тема
#32
Публикувано 03 юни 2012 - 19:55
Радо, я ти направи снимка на твоя да се види колко е омаслил.
Казах ти, не се вманиячавай! Колата ти е бомба! Ще я разбарникаш.
Е може да имаш малко ама не течеш,.............
Казах ти, не се вманиячавай! Колата ти е бомба! Ще я разбарникаш.
Е може да имаш малко ама не течеш,.............
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#33
Публикувано 03 юни 2012 - 20:00
Е малко е вярно. Даже незнам кога е омаслила. Може да е от скоро, може да е от преди 5 години, просто като видях тази тема и реших да махна капака, за да видя какво е положението.Радо, я ти направи снимка на твоя да се види колко е омаслил.
Казах ти, не се вманиячавай! Колата ти е бомба! Ще я разбарникаш.
Е може да имаш малко ама не течеш,.............
Утре по- светло ще и направя едно кадро, ако успея да махна капака този път, че миналия път едно приятелче го махна, защото ми се опъна на мене.
#34
Публикувано 03 юни 2012 - 20:02
Ще щракна некое друго фото.
При мен десния, този който съм снимал е омаслил повечко иначе левия е съвсем малко.
При мен десния, този който съм снимал е омаслил повечко иначе левия е съвсем малко.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#36
Публикувано 03 юни 2012 - 20:17
едно приятелче го махна, защото ми се опъна на мене.
Бъркаш, хващаш го от долната му страна и леко дърпаш към виското и нагоре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#37
Публикувано 03 юни 2012 - 20:45
Извинявам се : ))А това твоя ли е бил?
Не се изразих правилно. Това е моят в момента преди да разглобявам.
http://media.snimka....7421284-big.jpg
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#38
Публикувано 03 юни 2012 - 20:51
Разбрах.Извинявам се : ))
Не се изразих правилно. Това е моят в момента преди да разглобявам.
http://media.snimka....7421284-big.jpg
Ако нищо не ти пречи направи няколко снимки и напиши какво си подменил и колко струва.
Поздрави.
Благодарско!Бъркаш, хващаш го от долната му страна и леко дърпаш към виското и нагоре.
#39
Публикувано 01 декември 2012 - 22:30
И такааа... панаирът е пълен
Има сервизен бюлетин, който е за американския пазар. Отправих любезно запитване до Балканстар... и понеже съм леко недоверчив, паралелно и до Германия. Ако не ми отговорят от немско, ще взема алтернативни контакти от Петко, че той ги бореше там
Бюлетинът гласи следното:
Най-общо гадният клапан представлява нещо като 2 шапки с периферия, една в друга. Те крият ел.магнит, който издърпрва накрайника на вала навън. Какво точно се случва навътре зад вала не ме вълнува в случая. М/у двете нитовани метални "шапки" има гарнитура, която... ТЕЧЕЕЕЕЕЕЕ, от нея стига до ел.магнита, от ел.магнита до буксата, от буксата до кабелитеее по инсталациятааааа.
Масло до компютъра не беше стигнало, но намерих обилно до буксата на дебитомера, която е далеч. Имаше и по буксата на ламбдата, както и по буксата на някакъв датчик в задната част на мотора.
Имах един спрей за почистване на спирачки. Почистих огромните количества изтекло масло с него, цъках с език и подкарах и буксите с него. Мазгоча се махна.
Веселата част: Мазгоча се махна от спрея и реших да приложа един дебилски подход.
Принципно маслото тече по кабелите и в някои случаи вътре под изолацията на кабела, м/у нишките на многожилният кабел. Както каза един приятел: "Ако някой ми беше казал по-рано, щях да му се смея много време". Но го видях с очите си.
И какво се прави... Ми поим дебело и прекъсваме изолацията да тече отвън и да не може да тече м/у жилките на кабела.
А Мерцедес предлагат repair kit, който представлява едно кабелче с 2 букси, шаумра! Истината е, че не могат да оправят глупавият детайл. Дори и да си купя нов, той пак ще протече... е може би след 1 година, но ще протече.
Та сигурно ще си купя един нов, който да сложа там за всеки случай и ще запоя основата в тунелчето от задната страна... да го видя как ще протече тогава
Ето малко теми за размисъл и моята част от заигравката днес в прикачените снимки.
http://www.benzworld...tml#post4255294
http://www.benzworld...cam-magnet.html
http://mbworld.org/f...ensor-leak.html
http://mbworld.org/f...eplacement.html
http://www.slkworld....aft-sensor.html
http://forums.merced...ead.php?t=50418
После... изолираме и затваряме.
Тъпото е, че гофренцето се рони от температурата... трябва да си намеря ново гофренце или просто да ги поувия в текстилна лента и да разкарам тея пластмасови боклуци, които са използвали преди... 10ина години.
Минах с фина шкурка и клапана и частта от главата, на която се монтира... пак ще тече, ама кво да се прави. Трябва да измисля и някаква гарнитура, защото... от завода нямаааа!
Много исках да си почистя дросела и рециркулационната клапа, ама някой друг път.
Има сервизен бюлетин, който е за американския пазар. Отправих любезно запитване до Балканстар... и понеже съм леко недоверчив, паралелно и до Германия. Ако не ми отговорят от немско, ще взема алтернативни контакти от Петко, че той ги бореше там
Бюлетинът гласи следното:
SERVICE: GROUP 00 OF SERVICE INFORMATION BINDER
PARTS: GROUP I OF INFORMATION _ PARTS & ACCESSORIES BINDER
Campaign No. 2009100001, December 2009
TO: ALL MERCEDES-BENZ CENTERS
SUBJECT:
Models 170/203, Model Years 2001 - 2004 / 2002 - 2004
Replace the Camshaft Adjustment Solenoid(s) and Install Adapter Harness(es)
Revision Date Purposea 12/15/09 Inclusion of reimbursement information- 12/04/09 Initial issue
This Service Campaign has been initiated because Daimler AG (DAG), the manufacturer of Mercedes-Benz vehicles, has determined that due to the settling properties of the seal of the camshaft adjustment solenoid specification, oil may enter the engine wiring harness (es) through the electrical connection of the camshaft adjustment solenoid from capillary action. Dealers will replace the camshaft adjustment solenoid(s) and install an additional adapter connector harness (es) at the next workshop visit.
Prior to performing this Service Campaign:
^Please check VMI to determine if the vehicle is involved in the Campaign and if it has been previously repaired.
^Please review the entire Service Campaign bulletin and follow the repair procedure exactly as described.
Please note that Recall and Service Campaigns do not expire and may also be performed on a vehicle with a vehicle status indicator.
Approximately 66,113 vehicles are affected.
Най-общо гадният клапан представлява нещо като 2 шапки с периферия, една в друга. Те крият ел.магнит, който издърпрва накрайника на вала навън. Какво точно се случва навътре зад вала не ме вълнува в случая. М/у двете нитовани метални "шапки" има гарнитура, която... ТЕЧЕЕЕЕЕЕЕ, от нея стига до ел.магнита, от ел.магнита до буксата, от буксата до кабелитеее по инсталациятааааа.
Масло до компютъра не беше стигнало, но намерих обилно до буксата на дебитомера, която е далеч. Имаше и по буксата на ламбдата, както и по буксата на някакъв датчик в задната част на мотора.
Имах един спрей за почистване на спирачки. Почистих огромните количества изтекло масло с него, цъках с език и подкарах и буксите с него. Мазгоча се махна.
Веселата част: Мазгоча се махна от спрея и реших да приложа един дебилски подход.
Принципно маслото тече по кабелите и в някои случаи вътре под изолацията на кабела, м/у нишките на многожилният кабел. Както каза един приятел: "Ако някой ми беше казал по-рано, щях да му се смея много време". Но го видях с очите си.
И какво се прави... Ми поим дебело и прекъсваме изолацията да тече отвън и да не може да тече м/у жилките на кабела.
А Мерцедес предлагат repair kit, който представлява едно кабелче с 2 букси, шаумра! Истината е, че не могат да оправят глупавият детайл. Дори и да си купя нов, той пак ще протече... е може би след 1 година, но ще протече.
Та сигурно ще си купя един нов, който да сложа там за всеки случай и ще запоя основата в тунелчето от задната страна... да го видя как ще протече тогава
Ето малко теми за размисъл и моята част от заигравката днес в прикачените снимки.
http://www.benzworld...tml#post4255294
http://www.benzworld...cam-magnet.html
http://mbworld.org/f...ensor-leak.html
http://mbworld.org/f...eplacement.html
http://www.slkworld....aft-sensor.html
http://forums.merced...ead.php?t=50418
После... изолираме и затваряме.
Тъпото е, че гофренцето се рони от температурата... трябва да си намеря ново гофренце или просто да ги поувия в текстилна лента и да разкарам тея пластмасови боклуци, които са използвали преди... 10ина години.
Минах с фина шкурка и клапана и частта от главата, на която се монтира... пак ще тече, ама кво да се прави. Трябва да измисля и някаква гарнитура, защото... от завода нямаааа!
Много исках да си почистя дросела и рециркулационната клапа, ама някой друг път.
Прикачени файлове
#40
Публикувано 02 декември 2012 - 19:33
Качествено силиконче и заспива.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#41
Публикувано 02 декември 2012 - 20:13
Бай Васо, правиш ли му гарнитура м/у магнита и главата или на сухо (или със силикон).
След зачистването днес има само една капчица и мисля ще спре, но се чудя дали да не режа клингеритна гарнитурка.
След зачистването днес има само една капчица и мисля ще спре, но се чудя дали да не режа клингеритна гарнитурка.
#42
Публикувано 02 декември 2012 - 20:33
Само силикон е напълно достатъчно.
Странно ми е,че всички ревете от тоя дребен проблем.
Странно ми е,че всички ревете от тоя дребен проблем.
Никога не оставям магарето си в калта.
#43
Публикувано 02 декември 2012 - 21:30
Toзи дребен проблем е пълен фарс от страна на Мерцедес.
Като почнем от recall програмата им (която към днешна дата се отнася само до САЩ потвърдено), минем през великият им ремонтен комплект, който се състои от кабелче, през което да тече масло надолу върху ремъците и кората кората на мотора, и стигнем до маслото, което тече през буксата.
Иначе е ясно, че малко шляпа шлюпа със силикон ще забави достатъчно проблема, или поне докато колата е наша собственост.
Като почнем от recall програмата им (която към днешна дата се отнася само до САЩ потвърдено), минем през великият им ремонтен комплект, който се състои от кабелче, през което да тече масло надолу върху ремъците и кората кората на мотора, и стигнем до маслото, което тече през буксата.
Иначе е ясно, че малко шляпа шлюпа със силикон ще забави достатъчно проблема, или поне докато колата е наша собственост.
#44
Публикувано 02 декември 2012 - 22:01
M/у другото, ако някой е сменял леко триъгълният вариант за 111 мотора и му се въргаля още из гаража/мазето, ще съм много благодарен да ме замери с него за един читав DIY, знам как да го оправя и без силикон, просто не ми се купува нов, за да разпробия моят, а понеже ми е единствената кола в движение, няма как да почна да го работя на моята кола.
#45
Публикувано 03 декември 2012 - 09:55
Косе, слагай качествен силикон, няма да протече.
....и с гарнитурка ще стане.
Бай Васо, правиш ли му гарнитура м/у магнита и главата или на сухо (или със силикон).
След зачистването днес има само една капчица и мисля ще спре, но се чудя дали да не режа клингеритна гарнитурка.
....и с гарнитурка ще стане.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни