Благодаря ти, Васе!
Поздрави и респект! 
 
	
Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.
		 Started by stonozhka, 25 Apr 2012 - 23:50:06 
	
	
	
	
		89 replies to this topic
	
		
			
				
					
						
					
					#76
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 29 October 2014 - 18:26
The best or nothink.
			
				
					
						
					
					#77
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 30 October 2014 - 09:30
Здраве и Късмет, Мирко!  
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#78
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 05 November 2014 - 14:17
Както можеше да се предположи и моя магнит беше много омаслен. Затова реших да си го почистя като съм направил и снимков материал за това как изгледжаше преди и сега.
Ето как изглеждаше омасления магнит на вала преди няколко дена:
 IMG_20141018_160741.jpg   137.86K
  18 downloads
 IMG_20141018_160741.jpg   137.86K
  18 downloads    IMG_20141102_114004.jpg   139.47K
  17 downloads
 IMG_20141102_114004.jpg   139.47K
  17 downloads    IMG_20141102_114009.jpg   149.67K
  15 downloads
 IMG_20141102_114009.jpg   149.67K
  15 downloads    IMG_20141102_114017.jpg   119.99K
  14 downloads
 IMG_20141102_114017.jpg   119.99K
  14 downloads    IMG_20141102_114056.jpg   130.87K
  15 downloads
 IMG_20141102_114056.jpg   130.87K
  15 downloads
Първо имаше обилно къпане със спрей на коресилинова основа, а след това шкурене както на самия магнит, така и на частта към двигателя:
 IMG_20141102_140634.jpg   219.76K
  19 downloads
 IMG_20141102_140634.jpg   219.76K
  19 downloads    IMG_20141102_140640.jpg   203.09K
  15 downloads
 IMG_20141102_140640.jpg   203.09K
  15 downloads    IMG_20141102_140651.jpg   165.01K
  16 downloads
 IMG_20141102_140651.jpg   165.01K
  16 downloads    IMG_20141102_170118.jpg   143.42K
  14 downloads
 IMG_20141102_170118.jpg   143.42K
  14 downloads    IMG_20141102_170142.jpg   112.59K
  14 downloads
 IMG_20141102_170142.jpg   112.59K
  14 downloads
Дойде време и за гарнитурка от клингерит от страната на частта:
 IMG_20141102_145729.jpg   172.62K
  15 downloads
 IMG_20141102_145729.jpg   172.62K
  15 downloads    IMG_20141102_145625.jpg   147.22K
  14 downloads
 IMG_20141102_145625.jpg   147.22K
  14 downloads    IMG_20141102_145706.jpg   111.35K
  14 downloads
 IMG_20141102_145706.jpg   111.35K
  14 downloads
И накрая, най-силното оръжие срещу течове от каквото и да е естество - чичко Reinz:
 IMG_20141102_171524.jpg   118.04K
  14 downloads
 IMG_20141102_171524.jpg   118.04K
  14 downloads
Финалния резултат е повече от впечатляващ:
 IMG_20141102_172647.jpg   144.4K
  14 downloads
 IMG_20141102_172647.jpg   144.4K
  14 downloads     IMG_20141102_172706.jpg   149.87K
  15 downloads
 IMG_20141102_172706.jpg   149.87K
  15 downloads
	
	Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж   
 
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
				
				
				
			
				 
 Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
			
				
					
						
					
					#79
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 05 November 2014 - 14:36
Нали изчака силикона да стегне преди да го навиеш?
А защо ти е клингерит, като има силикон?
			
				
					
						
					
					#80
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 05 November 2014 - 18:21
Не съм чакал да стяга. Като го намазах обилно го лепнах на двигателя и затегнах. Реших да сложа клингерит и силикон за по-сигурно  
	
	Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж   
 
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
				
				
				
			
				 
 Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
			
				
					
						
					
					#81
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 11 December 2018 - 10:51
Здравейте.Протекоха ми ваносите в буксите на w211 200 компресор 184к.с.Колегата kdl в предишен пост го обясняваше,че ако се калайдисат и запоят кабелите след буксата,това спирало маслото да продължава по кабелите.Някои правил ли го е и има ли ефект?Трябва ли да се изолират кабелите след това или се оставят оголени?Благодаря.
Edited by plamenford, 11 December 2018 - 10:56 .
			
				
					
						
					
					#82
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 11 December 2018 - 13:04
Аз съм с такава букса и когато ми беше протекъл вануса маслото не беше навлязло в инсталацията.
https://www.ebay.com...33/111544628302
			
				
					
						
					
					#83
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 12 December 2018 - 12:08
Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.
Attached Files
Edited by plamenford, 12 December 2018 - 12:09 .
			
				
					
						
					
					#84
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 12 December 2018 - 16:31
Проверявай от време на време за наличие на масло в буксата.Аз когато го ''ремонтирах'' моя ги махнах тези гумени гарнитури.Не е нужно по принцип да го занитваш след това.Те трите болта си го държат.
			
				
					
						
					
					#85
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 13 December 2018 - 18:28
Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.
Здрасти колега. Какви са силиконовите гарнитури от снимките, които си качил? От къде ги купи, а ако си ги направил ти, по каква технология, с какъв силикон? Изглежда ми изключително професионално и с мерак направено.
	
	2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#86
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 14 December 2018 - 11:02
Това са си оригиналните гарнитури,намазах ги със силикон за гарнитури.
			
				
					
						
					
					#87
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 17 July 2020 - 01:50
Съжалявам за глупавия въпрос, но с какви нитове се занитват двете части на магнита? Очевидно, от едната страна не трябва да стърчат, но за моите нормални клещи не съм виждал такива нитове.
			
				
					
						
					
					#88
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 27 July 2020 - 08:09
					Няма нужда винтовете ги стягат достатъчно
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
			
				
					
						
					
					#89
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Posted 18 January 2021 - 23:16
Колега. Темата е стара, но да те питам:тоя ванос проблем ли, че хърка? И моя хърка до 2 оборота при загрял мотор и леко подаване на газ. Четох бая за този проблем и всички казват, че не е нищо сериозно и от МБ също така казватКолеги, проблемът е стар, от МБ го знаят, но не го признават.
Нормален е за 111.9хх мотора. Идва от течащ ванос.
Има три решения:
- допълнителен кабел към електрониката (имам номера на МБ), който е прекъснат на едно място, за да не стига маслото до електрониката
- половин ден игра с поялника и свеждаме решението до горното
- нов ванос + регулярни проверки за нов теч
Аз се спрях на третия вариант, още като взех колата. За да съм честен, досега не съм чул какво ще стане, ако маслото стигне електрониката. Немците реват, че се стигало до ремонт за 4000 евро.
Българските майстори се почесват и казват, че моторното масло не било проводник и "карай си така, не бой се".
Само за инфо - новият ми ванос "хърка" при подаване и отпускане на газта. Също стандартен проблем
Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users



 
				 
				
 
			
			
			
				 
				
				
				 
			
			 View Garage
 View Garage 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				 
				
				
				









