Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.
Започната от stonozhka, 25 апр 2012 - 23:50:06
89 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 май 2012 - 20:57
Дам, квото и да си говорим теорията и практиката са си различни неща
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#17
Публикувано 03 май 2012 - 21:00
Много готино сайтче Честито.
М/у другото, ако тези дни станат едни работи, ще търсим някой безсмъртен Daikin 2ра ръка... Искам да работи безпроблемно поне до 2086г.
М/у другото, ако тези дни станат едни работи, ще търсим някой безсмъртен Daikin 2ра ръка... Искам да работи безпроблемно поне до 2086г.
#18
Публикувано 03 май 2012 - 22:04
Толкова безсмъртен не знам къде ще го намерите Ако имаш нужда от съвет в избора ти звънкай
П.П. Сайтът си го направих лично сам след 2 седмици четене на един учебник по уеб дизайн
П.П. Сайтът си го направих лично сам след 2 седмици четене на един учебник по уеб дизайн
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#20
Публикувано 03 май 2012 - 22:57
Чува се звук, характерен за нагнетателя на въздух
виуууууууу
виуууууууу
#21
Публикувано 03 май 2012 - 23:54
Да точно такъв звук.
Питам защото се качвах на едно ЦЛК 200к и при него го нямаше това фучене при 2000об а при мен е все едно точно на 2000об някакъв ел. магнит зацепва и компресора се включва.
Но най-добре се усеща когато качваш плавно оборотите и точно на 2000об изригва
Питам защото се качвах на едно ЦЛК 200к и при него го нямаше това фучене при 2000об а при мен е все едно точно на 2000об някакъв ел. магнит зацепва и компресора се включва.
Но най-добре се усеща когато качваш плавно оборотите и точно на 2000об изригва
#22
Публикувано 31 май 2012 - 21:41
Смених въпросният ванос(плюс още няколко неща) в Балкан Стар, като се възползвах от отстъпката която получих от профилактичният преглед. Та цените са:
електромагнит(ванос) - 85.78 с 10% отстъпка - 77.20 лв.
тапа - 5.82 с 10% отстъпка - 5.24 лв.
електропроводник ( който ако се появи проблема отново няма да позволи да тръгне масло по кабелите) - 50.88 с 10% отстъпка - 45.79 лв.
Подмяна - 66 с 30% отстъпка - 46.20 лв.
Всичко общо: 174,43 лв без ДДС.
Излезе малко скъпичко но не съжелявам. Идеята ми беше да не слагам елетропроводника, защото предполагам ваноса няма да издъхне скоро ама не ми се разправяше. Като цяло можеше да се спести някои друг лев за подмяната която е 50 лева с ДДС, и разбирасе да не се слага електропроводника, но пък в крайна сметка като ще се върши нещо да се върши както трябва
електромагнит(ванос) - 85.78 с 10% отстъпка - 77.20 лв.
тапа - 5.82 с 10% отстъпка - 5.24 лв.
електропроводник ( който ако се появи проблема отново няма да позволи да тръгне масло по кабелите) - 50.88 с 10% отстъпка - 45.79 лв.
Подмяна - 66 с 30% отстъпка - 46.20 лв.
Всичко общо: 174,43 лв без ДДС.
Излезе малко скъпичко но не съжелявам. Идеята ми беше да не слагам елетропроводника, защото предполагам ваноса няма да издъхне скоро ама не ми се разправяше. Като цяло можеше да се спести някои друг лев за подмяната която е 50 лева с ДДС, и разбирасе да не се слага електропроводника, но пък в крайна сметка като ще се върши нещо да се върши както трябва
#23
Публикувано 02 юни 2012 - 20:37
Да попитам на моя М119 дали е същия ваноса. Защото е омаслил.
Този пост е редактиран от staniola: 02 юни 2012 - 21:47
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#24
Публикувано 02 юни 2012 - 21:49
Mдаа...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#25
Публикувано 02 юни 2012 - 22:18
Добре а за да спра омасляването какво трябва да се смени ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#26
Публикувано 02 юни 2012 - 22:21
Гарнитурката и да се залепи за да не пуска през клемата.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#27
Публикувано 02 юни 2012 - 23:23
Бай Васил винаги е човека Wiki : )))
И аз предположих че има гарнитура, но гледам колгите из темата не са писали за такава. За това реших да питам : )
Някой дали има номер на тая гарнитура или да е на ясно колко струва ?
И как да я залепя за да не изпуска през клемата ?
п.п. случайно видях и тромбите къде при цялото разглобяване днеска.
Като ги намериш свирни да мога да си свиркам
И аз предположих че има гарнитура, но гледам колгите из темата не са писали за такава. За това реших да питам : )
Някой дали има номер на тая гарнитура или да е на ясно колко струва ?
И как да я залепя за да не изпуска през клемата ?
п.п. случайно видях и тромбите къде при цялото разглобяване днеска.
Като ги намериш свирни да мога да си свиркам
Този пост е редактиран от staniola: 02 юни 2012 - 23:35
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#28
Публикувано 03 юни 2012 - 08:48
Станиолче, сваля се и се лепи като му се прави заливка от вътрешната страна с качествено лепило........гарнитурките са О пръстени.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 03 юни 2012 - 18:11
Тоест така трябва да го намажа:
http://i234.photobuc...epair/Cam13.jpg
Предполагам с тоя силикона който е за високи температури.
http://i234.photobuc...epair/Cam13.jpg
Предполагам с тоя силикона който е за високи температури.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#30
Публикувано 03 юни 2012 - 18:57
Отдека измъкна тфа кадро ве мой?
Види ми се че е силикон, става, ама аз не бих ползвал силикон. Страх ме е че може да се разкашка и да направи беля! Ако е тънко да, ама тънко няма да държи......а когато е дебело е потдатлив на разпад. Ако че е масло устойчив, та дори и на топ марка да е. Дебело ли е, аз му нямам вяра!
Може би трябва да отвориш някой сайт и да прочетеш кой ще е подходящият цимент - лепило.......
Види ми се че е силикон, става, ама аз не бих ползвал силикон. Страх ме е че може да се разкашка и да направи беля! Ако е тънко да, ама тънко няма да държи......а когато е дебело е потдатлив на разпад. Ако че е масло устойчив, та дори и на топ марка да е. Дебело ли е, аз му нямам вяра!
Може би трябва да отвориш някой сайт и да прочетеш кой ще е подходящият цимент - лепило.......
Този пост е редактиран от бай Васил: 03 юни 2012 - 18:59
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни