Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#46 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 December 2012 - 19:01

Малко бавно схващам, а и не съм го разглобвал ваноса, /леко ми е омаслена буксата и на мен/ но някой с думи прости ще обясни ли какво трябва да се направи за да не тече масло от буксата?
как спираме теча като сложиме гарнитура или силикон между главата и ваноса? от там нищо не тече всъщност...

представлява нещо като 2 шапки с периферия, една в друга. Те крият ел.магнит,
М/у двете нитовани метални "шапки" има гарнитура, която... ТЕЧЕЕЕЕЕЕЕ, от нея стига до ел.магнита, от ел.магнита до буксата, от буксата до кабелитеее по инсталациятааааа.

Да разбирам ли, че трябва да разнитим двете "шапки" и между тях да сложим добър силикон или гарнитура и да занитим отново. После силикон между ваноса и главата и няма да тече масло нито от буксата нито отникъде?
Ако е така това е елемнентарно
нов ванос няма да взимам ще го наглася оригиналния..

Edited by polaris, 03 December 2012 - 19:11 .

  • 0

#47 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 03 December 2012 - 19:15

Точно така, в дъното на вътрешността на задната шапка е проблема.
Там трябва да се уплътни, за да не пълни кухината на предната шапка.
Аз мисля да ги калайдисам и да му приключа мъките, в момента в който си купя един нов, колкото да не оставям колата на пътя, ако нещо сгафя.

Днес любезно ми звъннаха от БалканСтар, за да ме уведомят, че не влизам в никаква сервизна програма по този (и май по какъвто и да е друг проблем). Момичето беше много мило, това й е и работата.
На въпросът ми дали е възможно да има сервизна програма за САЩ, която покрива моят автомобил, но в Европа, където законите не са по-толерантни да бъде премълчан изцяло, тя просто се смути и каза, че няма никаква представа, но ми повтори че колата ми не попада в такива recall бюлетини.

Остава да видим отговора от Щутгарт. :)
Аз откровено съм много приятно изненадан от върнатото обаждане и възпитаното отношение.
Не запомних името на момичето, но мога да изкажа само хвалебствия.

Не ми е за 70-80те лева клапан... просто ме втрещява факта, че аз имам пълната извадка от сервизният бюлетин за САЩ, който е доста лесен за намиране в интернет и крайно популярен, вкл. и номерът му, но в БГ/Европа е пълно информационно затъмнение по този въпрос и предизвиква вдигане на рамене.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#48 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 03 December 2012 - 19:30

Ок за рикола ясно...но снимай да видим как ще го направиш това

Точно така, в дъното на вътрешността на задната шапка е проблема.
Там трябва да се уплътни, за да не пълни кухината на предната шапка.
Аз мисля да ги калайдисам и да му приключа мъките.


  • 0

#49 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 03 December 2012 - 20:34

http://forums.mbclub...attach_id=21471

Е там в основата от вътрешната страна. От там отива към ел.магнита.
Няма как да го разпробия веднага и да седна да го правя, но скоро. Трябва да видим дали хваща калай този материал или ще мисля някаква друга глупост.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#50 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 03 December 2012 - 21:06

Mислил съм и О пръстенче да му пригаждам ама Рейнц пести време...откак го мазнах е сух като на баба Вуна шаваро...:D
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#51 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 03 December 2012 - 21:09

........а защо не О пръстен и Рейнц. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#52 Simona_B

Simona_B

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Executive Search

Posted 20 December 2012 - 15:38

Здравейте,

На моя цлк 230 компресор се оказа, че има точно такъв теч, и в крайна сметка майсторите ми прецениха, че могат да се справят със силикон. Честно казано изобщо не се усещаше разлика нито преди да сложат силикона, нито след това. сега теч няма.
  • 0

#53 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 30 December 2012 - 22:17

Част 2 от клошарския ми ремонт.
Поръчан е новия клапан с ъпдейтнатия парт номер, но решихме да боцнем една гарнитурка, да има.
(около 1500км. по-късно, нито капка) :)
Attached File  20121222_141137.jpg   159.07K   129 downloads Attached File  20121222_141127.jpg   169.75K   153 downloads Attached File  20121222_142336.jpg   111.32K   117 downloads
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#54 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
Garage View Garage

Posted 31 December 2012 - 09:32

Един тъп въпрос: M111.960 има ли ванос? 111960 12 099334
  • 0

#55 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 31 December 2012 - 09:44

Един тъп въпрос: M111.960 има ли ванос? 111960 12 099334

Има.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#56 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
Garage View Garage

Posted 09 February 2013 - 18:45

Днес го свалих, изчистих го хубаво и му пернах Reinzosil, че ми течеше. Гледам още не е тръгнало по буксата масло. Кофтито е, че трябваше да сваля и двата датчика пред него и изтича малко антифриз, но не е болка за умиране. Работа за 30 мин. с подходящите инструменти.
  • 0

#57 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 09 February 2013 - 21:15

В основата ли или по периферията маза?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#58 E220T

E220T

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 72 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W124 '95 E220T (М111.960) automatic
Garage View Garage

Posted 10 February 2013 - 08:50

Ами намазах само в основата

Публикувано изображение

Тая кафявата гадория я почистих хубаво, обезмаслих, почистих и там дето седи клапана, минах със фина шкурка двете повърхнини и намазах тънко с Victor Reinz черен силикон до тези пъпки (т.е остава до края 2-3 мм ненамазано).

Снимката е от нета, но моя клапан е абсолютно същия и беше в същото състояние.
  • 0

#59 snaiperisto

snaiperisto

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 34 Posts:

Posted 22 August 2014 - 23:58

Стара тема , ама като се зачетох ми стана ясно защо в буксата на моя "ванос" има масло.

 

 Обаче друго ми стана интересно , аз също тествах с управлението на ваноса (ако мога така да го нарека) с пробна лампа , закачена на двете жици . "Плюс" има постоянен , а "минус" винаги , когато натисна газта. Тук в темата гледам че говорите за включване на ваноса след 2000 оборота , защо ли моя работи винаги при подадена газ и дори с отнета газ , докато оборотите не паднат до около празен ход ?  Другия случай е , че му подавах "плюс" и "минус" и ваноса сработваше , оборотите падаха , ама след като си поиграх така двайсетина пъти , спря да реагира ?

 

Колата е автомат а мотора м104.980, демек 300 е-24.


  • 0

#60 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 19 October 2014 - 06:56

Изчетох цялата тема от самото начало и както повечето тук споделям същия проблем. При мен обаче има друго. Пробвах да подам ток директно на ваноса и се чу отчетливо щракане, което означава че ваноса си бачка, въпреки омасленията.

 

Когато обаче вързах лампичка към женската букса, която влиза в магнита, лампичката не светна изобщо. Първо пробвах с подаване на газ на място, след това пробвах и в движение - прекарах дълги кабели от женската букса в края на които има лампа 12V, прекарах ги от двигателя през прозореца към купето, за да видя дали ще светне, но резултата отново беше отрицателен, дори и с обороти стигащи до 4000.  

 

Сега проблема ми е тока, който отива до ваноса. Знам че по пътя си трябва да минава през релета и бушони, които предпазват от компа от аварии и най-вероятно там е причината за да не стига ток до ваноса. Някой имал ли е подобен проблем, освен омасляването и може ли да ме насочи кавко друго да погледна ? Решил съм да мина всички релета и бушони едно по едно. 


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users