Не ми се търси много-много, но: Ето пример за едно ГЛК на 6000 км, което си дърпа у десно.
http://www.autoplenu...ts-glk-220.html
Най-долу се обажда още един колега, който също е купил ново ГЛК и то така. Това разбира се можеш да го откриеш с весеки модел след 203-ката. Не знам, дали си въобразявам, но май и 202ки видях засегнати.
Ето за една нова 212ка кабрио!
http://www.motor-tal...s-t3259653.html
Какво пише колегата:
"wenn ich zb auf eine ampel zufahre, sehr langsam, dann merke ich wie das lenkrad sich nach rechts dreht. MB sagte mir, die strasse in deutschland haben eine neigung nach rechts damit das wasser abläuft und die E Klasse sei sehr feinfühlig und merkt jede kleine bodenwelle."
преведено набързо:
"Когато много бавно приближавам към светофара, забелязвам как воланът се завърта надясно. От МБ ми казаха, че пътищата в Германия по принцип имат лек наклон на дясно, за да се оттича водата, и понеже Е-класата е силно чувствителна, на нея и се отразява всяка неравност." И това при кола за 60-100 хил евро!
Това може да се прочете за ВСЕКИ нов модел на Бенц. Улиците били с лек наклон - затова новите Мерцове биели у десно. Интересно що шофьори на други марки не се оплакват?!
Този пост е редактиран от Praetorian: 12 април 2012 - 21:34