
Колата завива сама надясно
Започната от Praetorian, 10 апр 2012 - 22:14:48
151 мнения по тази тема
#31
Публикувано 12 април 2012 - 07:09
Swon, лошото е, че решения няма. А проблемът си стои от пускането на 203ката.....
Има едни болтове за допълнително вграждане и настройка, каквито Тоцата е сложил. Обаче те НЕ гарантират винаги задоволителен резултат. Даже в някои форуми се оплакват, че с тях колата отклонява по-малко на дясно, но управлението като цяло ставало много нервно.
Има едни болтове за допълнително вграждане и настройка, каквито Тоцата е сложил. Обаче те НЕ гарантират винаги задоволителен резултат. Даже в някои форуми се оплакват, че с тях колата отклонява по-малко на дясно, но управлението като цяло ставало много нервно.
#32
Публикувано 12 април 2012 - 07:51
Дори и при мен проблемът да е някакъв частен случай, аз се дразня на всеобщия феномен, че страшно много Мерцове (и като модели, и като бройка) си завиват надясно.
Хора стряскате ме направо че чак пък и било нормално да дърпат Мерцедесите в дясно.Карал съм няколко модела Мерцедес е един не е дърпал (124,124 500,210,129,460,463,220 55 АМГ, 2 Х 140 -ки от които едната и в момента.)
Сменете или гумаджията или сервиза според мен.
Погледнете си посоката на гумите да не е обърната ако всеки път въртите гумите на едни джанти.Винаги човек може да се обърка.
Амортисьорите как са?Пружините също?Спирачните апарати също.
#33
Публикувано 12 април 2012 - 07:52
Момчета, незнам как да подходя за да не се сецнете, но отговора на чуденето по този явно "глобал" проблемацион ще дойде от въпроса:
- Въпросните модели така ли са си излезли от завода?
_________________
За начало си оправете поомекналите тампони и си рециклирайте 'качествено' рейките! Проблема е там!!!
- Въпросните модели така ли са си излезли от завода?
_________________
За начало си оправете поомекналите тампони и си рециклирайте 'качествено' рейките! Проблема е там!!!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#34
Публикувано 12 април 2012 - 07:53
Хмм... като се замисля и моята дърпа леко вдясно на гадни пътища, но го отдавам на много ниските гуми. Имам случаи като натисна спирачки на леко вълнист път да тръгва вдясно, ако не държа кормилото.
Иначе я пуснах на околовръстното вчера в хубавата част и не влачи на никъде.
209ката и тя е със същото окачване. Явно не е проблем. Иво, като се видим, освен да я видя дали се държи като моята?
Иначе я пуснах на околовръстното вчера в хубавата част и не влачи на никъде.
209ката и тя е със същото окачване. Явно не е проблем. Иво, като се видим, освен да я видя дали се държи като моята?
#35
Публикувано 12 април 2012 - 08:30
Аз ще си замълча.....похваля ли се с нещо и си е@$%а маата
Но пък още не съм сложил летните гуми
Но пък още не съм сложил летните гуми

ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01

#36
Публикувано 12 април 2012 - 10:03
Моето поведение на колата е на 99% точно като твоята кола, само че като се връщах от Пловдив по магистралата имаше странично люлеене. Да не би пък да е от страничен вятър?Хмм... като се замисля и моята дърпа леко вдясно на гадни пътища, но го отдавам на много ниските гуми. Имам случаи като натисна спирачки на леко вълнист път да тръгва вдясно, ако не държа кормилото.
Иначе я пуснах на околовръстното вчера в хубавата част и не влачи на никъде.
209ката и тя е със същото окачване. Явно не е проблем. Иво, като се видим, освен да я видя дали се държи като моята?

#38
Публикувано 12 април 2012 - 10:15
Момчета, не е зле да прегледате основно, освен предното, също така и задното окачване.
От мерцедес не са виновни.
А ексцентричните болтове са опит за замазване на положението.
На 124-ката има ексцентрични болтове на предните носачи, и регулиращи щанги отзад. Но и там не са панацея когато нещо не е наред.
Аз имах проблем с дърпане, който всички реглажаджии твърдяха че е от гуми. ДАже един ми се караше че ми били втора употреба гумите, което не беше вярно. Оказа се крив кормилен накрайник. Хари го е виждал колко беше крив.
Към автора на темата, можеш ли да публикуваш разпечатката от реглажа?
Преден и заден мост.
От мерцедес не са виновни.
А ексцентричните болтове са опит за замазване на положението.
На 124-ката има ексцентрични болтове на предните носачи, и регулиращи щанги отзад. Но и там не са панацея когато нещо не е наред.
Аз имах проблем с дърпане, който всички реглажаджии твърдяха че е от гуми. ДАже един ми се караше че ми били втора употреба гумите, което не беше вярно. Оказа се крив кормилен накрайник. Хари го е виждал колко беше крив.
Към автора на темата, можеш ли да публикуваш разпечатката от реглажа?
Преден и заден мост.
#39
Публикувано 12 април 2012 - 10:27
Люлеенто може да е от тампони на задния мост, или тампони на задни носачи.
#40
Публикувано 12 април 2012 - 11:48
Добре, но с 15-ките нямах никакъв проблем, нито когато бяха летни нито когато бяха зимни. Даже когато купих колата отпред беше със страшните галоши, леко износени от вътрешната страна и пак нямаше проблеми.Люлеенто може да е от тампони на задния мост, или тампони на задни носачи.
Този пост е редактиран от rado32: 12 април 2012 - 11:48
#41
Публикувано 12 април 2012 - 13:55
Дай размери на летните и зимните гуми, както и ЕТ на джантите?
Понякога ако се намали прекалено ЕТ-то, колата може да стане твърде отзивчива към неравности по пътя, тъй като се променя т. нар. scrub radius, но се съмнявам да е това.
Принципно стойностите за реглаж са валидни само за препоръчания от производителя размер гуми и джанти.
Камбер-а и кастер-а не знам дали има как да се нагласят при теб.
С малко повече toe-in трябва да се подобри праволинейната стабилност.
Гуми.
Или кофти реглаж.
Понякога ако се намали прекалено ЕТ-то, колата може да стане твърде отзивчива към неравности по пътя, тъй като се променя т. нар. scrub radius, но се съмнявам да е това.
Принципно стойностите за реглаж са валидни само за препоръчания от производителя размер гуми и джанти.
Камбер-а и кастер-а не знам дали има как да се нагласят при теб.
С малко повече toe-in трябва да се подобри праволинейната стабилност.
Гуми.
Или кофти реглаж.
#42
Публикувано 12 април 2012 - 14:34
Според мен очакваме прекалено много от автомобил...
БМВ-то примерно едва седи на пътя. С огромни джанти тръгва след всеки коловоз.
Същото и беше със старото ми ЦЛК. С АМГ-джантите влачеше навсякъде, значително по-малко от БМВ-то, но все пак се усещаше.
Със зимните 16ки, не можеш да я мръднеш от пътя. Но определено не ми се е люлеела. БМВ-то беше с моднато //М окачване, ЦЛК-тата и двете са с АМГ окачване.
Не говорим за по-големи диаметри на гумите, напълно заводски като диам. спрямо 205/55/16, коетое нормалното, със заводски ЕТ-та, но просто много ниска гума.
Сега с 18ките, също се усеща да се влияе от неравностите.
БМВ-то примерно едва седи на пътя. С огромни джанти тръгва след всеки коловоз.
Същото и беше със старото ми ЦЛК. С АМГ-джантите влачеше навсякъде, значително по-малко от БМВ-то, но все пак се усещаше.
Със зимните 16ки, не можеш да я мръднеш от пътя. Но определено не ми се е люлеела. БМВ-то беше с моднато //М окачване, ЦЛК-тата и двете са с АМГ окачване.
Не говорим за по-големи диаметри на гумите, напълно заводски като диам. спрямо 205/55/16, коетое нормалното, със заводски ЕТ-та, но просто много ниска гума.
Сега с 18ките, също се усеща да се влияе от неравностите.
#43
Публикувано 12 април 2012 - 14:40
Зимни: 195/65/15 ЕТ37 Ж7Дай размери на летните и зимните гуми, както и ЕТ на джантите?
Понякога ако се намали прекалено ЕТ-то, колата може да стане твърде отзивчива към неравности по пътя, тъй като се променя т. нар. scrub radius, но се съмнявам да е това.
Принципно стойностите за реглаж са валидни само за препоръчания от производителя размер гуми и джанти.
Камбер-а и кастер-а не знам дали има как да се нагласят при теб.
С малко повече toe-in трябва да се подобри праволинейната стабилност.
Гуми.
Или кофти реглаж.
Летни: 205/55/16 ЕТ40 Ж7.5
#44
Публикувано 12 април 2012 - 14:44
Ще я пробвам пак на магистрала как се държи колата, щото имам съмнение, че е било от страничен вятър. При градско каране няма проблеми освен, че усеща неравностите по пътя.Според мен очакваме прекалено много от автомобил...
БМВ-то примерно едва седи на пътя. С огромни джанти тръгва след всеки коловоз.
Същото и беше със старото ми ЦЛК. С АМГ-джантите влачеше навсякъде, значително по-малко от БМВ-то, но все пак се усещаше.
Със зимните 16ки, не можеш да я мръднеш от пътя. Но определено не ми се е люлеела. БМВ-то беше с моднато //М окачване, ЦЛК-тата и двете са с АМГ окачване.
Не говорим за по-големи диаметри на гумите, напълно заводски като диам. спрямо 205/55/16, коетое нормалното, със заводски ЕТ-та, но просто много ниска гума.
Сега с 18ките, също се усеща да се влияе от неравностите.
#45
Публикувано 12 април 2012 - 18:25
- Въпросните модели така ли са си излезли от завода?
Да, бай, Василе, има много случаи на Мерц, излязъл от завода с оригинални гуми, да си дърпа надясно. Изправи ми се косата.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни