Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#76 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 20 март 2012 - 01:58

П.П.: Днеска установих че има само 2 вида коли на тоя свят: Мерцедеси, и останалите които са направени за разнасяне на части от Мерцедеси :D


Има и 3ти вид .. такива от които можеш да ползваш части на без пари за да подкараш рейката и мегата ;)
Аз лично ползвах части от Форд , Рено , Фиат и те така ама това ще го разбереш след някой друг/я месец/седмица :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#77 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 23 март 2012 - 21:14

Такаа, днес ходих да си видя адаптора, останах впечатлен от работата на дядото, беше се справил по добре от очакваното :)

Ето снимка на главния герой в цялата работа.. Една бормашинка доста по височка от мен :D

p1090314t.jpg

Eто и какво беше сътворил:

p1090316m.jpg

p1090317t.jpg

Ето и без самата плоча, въпросния удължител и втулката която уплътнява оста. Между другото както плочата беше завинтена за скоростната кутия отзад четирилъчката за кардана се въртеше с лекота заедно с първичния вал, което за мен лично значи че са си задоволително съосни (да не кажа перфектни).

p1090318f.jpg

Ето и колко стърчи :) Стърчащата част е точно с дебелината на първичния вал на ръчната скоростна кутия, което беше и целта на цялата занимавка :)

p1090319x.jpg

След днешните доуточнения утре се надявам да си го взема вече орязан и оформен :) Така че stay tuned ;)


  • 0
Follow your own star...

#78 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 30 март 2012 - 08:30

И така, най-после.. Ето я черешката на тортата :) Тежи точно 3.5кг, остатъчния материал го измерих 15.1кг, като сметнем и стружките значи плочата си е тежала едни 20 кила, демек 15лв/кг са ме обръснали за дуралуминия. Тотала към настоящия момент за адаптора (с почерпката за стругаря) е към 600, трябва да видя какво ще правя с останалия дуралуминий, ако някой ми го изкупи на 15лв килото ще дойда доста напред с тая плоча :) Само остава да допробием дупката която ще трябва за стартера и започваме със съединяването на двигателя и кутията, а когато това стане колата влиза в бокса за следващите черешки - стойките на двигателя, а след това и електрониката, която май ще е не-по-малка занимавка от адаптора :D

p1090326f.jpg


  • 0
Follow your own star...

#79 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 30 март 2012 - 11:09

С мегичката хич няма да ти е проблемна електроника
ако и бобините както казваш влизат ще имаш един много приятен и изчистен кош
Интересен е тоз фланец даже доста .. за първи път виждам такова нещо :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#80 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 30 март 2012 - 19:25

То още работа има по него :) Трябва да се направят легла на главите за болтовете с които ще се захване адаптора към двигателя, и освен това има още да се орязва, лошото е че май сме поизбързали като сме го оформили така адаптора, защото дупката за стартера на механичните кутии не съвпада с нито една от двете дупки за стартер на автомата, а пък ние го орязахме по формата на автомата, тоест като се пробива дупка за стартера може да се получи така че да се наруши цялостта на фланеца (нещо като почти затворен полумесец може да се получи), но при положение че имам 15кг остатъчен материал може да се отреже и да се завари нещо допълнително към фланеца да има "месо" за орязването :)

Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 30 март 2012 - 19:28

  • 0
Follow your own star...

#81 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2012 - 16:26

Тия дни не ми беше предоставена възможност да свърша нещо по сериозно за това се позанимавах с малко почистване по двигателя.
Ето ги капаците на клапаните свалени и почистени
p1090339o.jpg

После беше ред на смукателния колектор + рейката, инжекторите и дросела:
p1090340.jpg
p1090342o.jpg

Ето ги вече почистени:
p1090343rb.jpg
p1090344o.jpg

Ето и леглото на колектора вече почистено:
p1090348a.jpg

И обратно на мястото му:
p1090349.jpg

Много успокояващо ми действат тия профилактични почиствания, голям кеф е. А и колектора е страхотно инженерно произведение, само да не тежеше 20 кила.. В крайна сметка реших че капаците са доста надраскани и няма да стоят добре до тоя красив колектор, нито пък ще са хубав фон за бобините, за това ги занесох на прахово, утре живот и здраве ще ги взема.. Тъкмо извадихме двигателя от коша и скоро време ще има пробни напасвания, така че ще има малко реално развитие по проекта.


Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 06 юли 2013 - 18:14

  • 0
Follow your own star...

#82 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 април 2012 - 16:39

Много добре братле много :)
Тея дни ще вземеш и новите дюзи от турбо колата и ще стане работата един път :)
Да ти кажа май ще трябва легла да им се правят ама това е дребна работа :)
Няма да се плашиш .. поне така като ги гледам на външен вид де :)

П.С Абе тоя за 1 час колко ще харчи ? Смятал ли си я ? :D
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#83 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2012 - 17:51

Еми помпата с която съм в момента е 300 литра на час, а дюзите ако може да се вярва на един сайт който ползвам са 200 кубика в минута на 3 бара, тва са около 100тина литра на час, така че на пълна газ там някъде ;) По принцип малко ме съмнява да са 200 кубика дюзите, в тоя сайт дето гледах пише че всички двигатели на мерцедес са с еднакви дюзи - 200 кубика, само последната цифра от серийни номер им се различава. Пък може наистина да са 200 кубика, но горивния регулатор да е на по-високо налягане..

http://users.erols.c...ss/tableifc.htm Ето го сайта, номерата които коментираме са бошовските от 0-280-155-201 до 0-280-155-209, както и малко по-надолу 217 и 219. Не знам каква е разликата между 201 и 219, и 207 и 217, но си е факт че на моя осмак и 8те дюзи са с номера 0-280-155-203, а на братчеда дюзите на 3.6AMG-то са 0-280-155-209, така че предполагам, че и другата информация в сайта е вярна. Интересно е че специално за 3.2 двигателя дюзите са с друг номер от групичката която ползва 209, в която влизат 2.8 и 3.6 които са си същите двигатели..
  • 0
Follow your own star...

#84 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 април 2012 - 18:04

Ламбо ,поправи си горния пост ,че си свалил капаците на клапаните ,а не главите ,че се излагаме пред чужденците ;) :D
Ще рече някой ,че сме неграмотни и ще ни анатемоса :)
Успех с проекта.
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#85 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2012 - 18:32

Аа ми то аз както им падне им викам, я капаци на главите, я капаци на клапаните, според мен няма как да стане объркване за какво се говори :) Иначе те чужденците от нас са се засилили да вземат акъл..
  • 0
Follow your own star...

#86 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 април 2012 - 19:09

На М103 горивния регулатор е 5,2 - 5.6 бара - водят го 5 навсякъде
на М117 от 86 - 91ва година е 6,2 - 6,4 бара , а при твойто зверче нямам идея какъв е филма ама ме съмнява много да е 3 бара - да не кажа , че е невъзможно
а за дюзите - тоя филм го минах , леглата са им еднакви , flow-а също ама парт номера нищо общо :) С 104кови дюзи съм :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#87 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2012 - 20:26

Механичния инжекцион няма нищо общо тук, там помпата е на 6 бара, при М117 сигурно са 2 или пък някоя още по яка помпа, а при М119 са 2 обаче не знам от кои - от 3 баровите или от 6, май са 3 барови.. Да опрем до там, моята уж ми я продадоха за 10 бара 300л на час, ако наистина е такава мисля че ще се справя и сама..
  • 0
Follow your own star...

#88 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 17 април 2012 - 21:20

Регулатора трябва да е на 3.8 бара като на почти всички мерцедеси от тези години,за които говорите.
И от 205цц става на около 260цц за инжектор.
  • 0

#89 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 април 2012 - 08:42

...... а на братчеда дюзите на 3.6AMG-то са 0-280-155-209, така че предполагам, че и другата информация в сайта е вярна. Интересно е че специално за 3.2 двигателя дюзите са с друг номер от групичката която ползва 209, в която влизат 2.8 и 3.6 които са си същите двигатели..


Интересно, m104 995 (3.2-24v) също ползва 0-280-155-209 , явно 3.6АМГ-то ползва регулатор с по-високо налягане. Според мен помпата която си взел ще ти върши идеална работа, аз лично ползвам 2-те стандартни помпи от 2.5-16в и за сега нямам проблеми с горивото .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#90 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 19 април 2012 - 09:49

При 3.8 регулатор инжекторите идват точно около 250 кубика, които според таблицата долу би трябвало да стигат за между 300 и 350 коня, колкото е и двигателя. Ще ми е много интересно като закачим мегата да видим какво ще покаже. По принцип тая таблица май е с доста завишени стойности, защото 2.3-16то го подкарахме със 250 кубикови инжектори и даже показваше че имат резерв..
 

65122d1238198795-injector-sizes-53281d12


  • 0
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни