Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#46 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 21 октомври 2011 - 12:03

При колегата Dicksun с 3.92 диференциал и 0.8 5та предавка ще е същото както диф 3.13 и 5та 1.0, каквато е моята, тоест диф около 3.1 ще ми е нормално къс, а 2.65 в никакъв случай няма да е непоносимо дълъг, никак даже..

Като зачекнахме темата за момент и мощност, да ви покажа графиката на М119, обърнете внимание на кривата на момента :lolsign или май "правата" трябва да кажа :harabe Това е от брошурката на една фирма, която предлага чип-тунинг за този двигател, както виждате почти безрезултатно..

 

m119graph.jpg


  • 0
Follow your own star...

#47 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2011 - 13:30

Аз сега съм с 3.07 диф. и мога да кажа ,че с този диф. 1-ва и 2-ра са по4ти неизползваеми по нашия готин асфалт (даваш газ и директно палиш маратонките). Ако колата ще се ползва като всекидневна, лично аз мисля ,че един диф 2.65 ще и дойде перфектно, аз също съм се ориентирал към 2.65 (естествено с шпер касетата от 3.07) но ще е малко по-натам.

Lambo_Rambo, честно да ти кажа технотеста е доста тегава работа и много трудно се минава, на едни познати им направиха проблем само заради това ,че не са с фабрични седалки, ти се сети как се минава с в8 мотор който не е предвиден за това купе.

Според мен колегата Dicksun е прав, първо реши предимно за какво ще се ползва колата за да може да си я развиваш в тази насока.

П.П. Dicksun , би ли споделил как натягаш ЛСД-то. Аз умувах над варианта да добавя допълнителни фрикционни дискове.

П.П.П. Забравих да кажа ,че избора на дифа също зависи и от избора на скоростите.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#48 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 октомври 2011 - 13:44

Малко са смачкали мащаба, защото основните деления са през 100. Ако са през 10, ще изглежда по друг начин, но да, моторът е як.

Обаче,предлагам да вземеш 3.27 или 3.46 диф от ЕВО. Нали целта е да дрифтиш.
  • 0

#49 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 октомври 2011 - 15:56

С този въртящ момент :hailandkill ще си дрифти и с 2.65 без проблем.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#50 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 21 октомври 2011 - 21:54

Хубава тема сте си спретнали.Обаче с т'ва v8 ,гетраг и къс диф ще се видиш в чудо в градски условия.И най-вероятно някоя 318is-ка ще ти взема старта от светофар до светофар.(както и да е,ти без това няма да я ползваш за драг)
Според мен не е нужно да се хвърляш на толкова къс диф,ако няма да я ползваш постоянно за писта.
При 300е-24 с 3.27 диф и 717.450 кутия си тръгва съвсем нормално на 2-ра,въпреки че е само 265нм.Градско може да се побъркаш с тази кутия,постоянно си в обороти и сменяне на скорости,да не говорим за 3.92.
  • 0

#51 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 октомври 2011 - 01:55

Така тъкмо ме возиха с едно Е30 с 4.0 V8 и 6 степенни ръчни скорости, кутията му е за 3.07 диф, той я кара с 2.74 (май толкоз беше, не ги знам бмв дифовете) и колата си върти прекрасно на 1ва 2ра и 3та :) Точка по въпроса с дифовете :D
  • 0
Follow your own star...

#52 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 октомври 2011 - 02:02

Тая тема стана малко като латиноамерикански сериал. Говорите ми за драг, градско каране, икономия, извънградско, евридейка, ама то не било сигурно още каква ще става колата, щяло да бъде междинен вариант между комфортна градска кола и агресивна дрифтачка :kill_myself

Явно тая кола ще е всичко друго но не и дрифтачка.Не може да я подготвяш за дрифт и да мериш Астри, Йески и произволни агресии, като търсиш икономия от V8 5000 кубика - ми мушни му газово и го карай до 2000 оборота. Ся остава и кожа и клима да му сложиш, че да ти е комфортно докато късаш гуми... Карай с 2.65 диф, че да може като ходиш на балкана със семейната дрифтачка да си със 1800 оборота на 120км.

Сега защо трябва да изписваме тонове глупости.Слагаш мотора - като ти хареса с 2.65 диф - караш, като не сменяш го и готово. Но пак да повторя - тоя диф е за автоматик. Не се заяждам, просто искам да те вкарам в правия път и да ти спестя няколко хиляди лева хвърлени върху неправилната платформа.

Когато ти идват къси скоростите - слагаш следващата (с 500 нютона няма да преставлява трудност буксуването)
Когато са дълги - ще връщаш първа ли? Няма ли да те е срам да дрифтиш 5 литра звяр на първа скорост :D :D

Пак ще се повторя, понеже гласа ми е "глас в пустиня" - първо си приготви купе без ръжди, после пред себе си се уточни каква кола искаш да правиш - евридейка, ърбан, дрифтачка, стоячка?!?! 2.65 диф ще е отвратителен за дрифт, с 3.92 диф ще си като тракторист градско каране - трябва да търсиш златната среда.

П.П Жоре, точно така както си мислиш се прави, но трябва да имаш под ръка някой диф да му ползваш фрикционните дискове :)
  • 2

signatureqps.jpg
 


#53 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 24 октомври 2011 - 22:44

.....


Дълго мислех дали да отговарям на този пост, мислех да не се занимавам ама някой ще остане с впечатлението че си прав и че аз съм в грешка.. Та все пак ще отговоря, със доза недоволство, като ще се постарая да запазя добрия тон..

Първо темата няма да коментирам кой я направи латиноамерикански сериал...

Второ.. Дрифтаджийките са перфектни коли и за драг, и за тайм атак, и за какво ли още не! И тук не приемам никакви други мнения по въпроса, ако не си съгласен ходи да се караш на матрикса и на али що се дърпат на драг с "дрифтаджийките".. А миналата година май не беше във варна, когато Краси със старото му БМВ (зеленото) щеше да убие чисто ново Рено Клио ралиджийка от БФАС на тайм атак!... Ама той сигурно за 5 мин на пистата си е сменил и настройки на окачването, и скорости, и дифове, и гуми, препрограмирал е двигателя, та аз съм в грешка?..

Трето.. Колко от дрифтачките в българия се карат с платформи до пистите, а не на собствен ход? 5%? Има няма.. Сигурно не повече от 10-15 коли в българия са това, и това са колите които гледаме по първите места на състезанията и в speed challange.. Имаш ли си идея колко от колите дето ходят на пистата във варна всяка събота и неделя ходят НА СОБСТВЕН ХОД до шумен да карат?.. Така че за икономичността съм си напълно сериозен, пък ти си карай с 3.92 диф, ако искаш 5.92 си сложи, да дрифти повече.. Жорето ти каза че 2.65 ще е екстра, съседа ми с бмв-то 4.0 кара с 2.74 диф, ама не, дай да сложим 3.92 защото ти така казваш..

Четвърто за климата и кожата.. в интерес на истината колата ми ги няма тези екстри, но и да имах, от никой няма да ме е срам! Това е философията на Мерцедес - отиваш до пистата в пълен комфорт, избиваш всичко там и си заминаваш по същия начин! И SLR е правен на този принцип, и всички AMG-та! Мога да ти дам едни клипчета как на писта (не за дрифт, нормална голяма писта) един E55AMG изпреварва на дрифт лотуси и други олекотени бегачки, които се пънат да го догонят, ама не на дрифт.. Трябваше да поразпитам пича с мерцедеса дето ги наказа дали си е махнал климатика и кожата че толкова му върви колата.. Пак ти казвам не правя кола за КОЕ..

За дрифтенето на 1ва.. Не, никак даже няма да ме е срам.. Защо не отидеш да питаш пичовете в америка с драгстерите по 5-6 000 коня дали не ги е срам да карат с 500км/ч на 2ра предавка, защото там всички кутии са с 2 скорости!..

В правото си си да не се кефиш на колата ми и на идеята ми за нея, в свободна държава живеем, но не мисли че си кой знае какъв капацитет и че всички трябва да се съобразяват с теб..

Извинявам се за всичко написано ако е звучало обидно, няма да крия че бях доста изнервен докато го писах, постарах е да запазя добрия тон, нямам лоши чувства към теб, кефя се на всеки който се е захванал да работи по мерцедес, но мисля че целта на форума е да обменяме идеи и да си помагаме, а не да се налагаме един над друг..
  • 5
Follow your own star...

#54 Dicksun

Dicksun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Интереси:Drifting
  • Автомобил:
    everyday car 124 230E '87 136hp
    drift car 190E '90 3.2 220hp 315NM
    ex 190 2.0 105hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 11:22

Пич, разбери, че нямам лоши чувства към теб и виждам, че си се захванал с много добро начинание, но съм минал по тоя път и имах едно 190 което се мъчех да направя като истинска дрифтачка и да може да си го карам всеки ден, но в интерес на истината се мъчих около 2 години и не слушах хората, че няма как да съчетая дрифтачка със евридейка и да си работят в 100% синхрон. Ще трябва да правиш компромиси докато ти писне.По-добре си купи едно 190 за 800-1000 лева и си свиркай. И разхода му разход, комфорт, с удобни седалки, високи гуми, газчица за да ти е евтино, музичка (даже и бокс може да си сложиш), няма да имаш никакви проблеми с ограните на реда за вида и състоянието на колата.

Средните 15-тина реда ще се направя, че не съм ги видял... само един прост пример - как така Матрицата и Али не могат да направят по-добро време от корсата на Urban Team която е с два пъти и повече по-малък двигател?
Сиерата на Цунами е изрязана отвсякъде, НЯМА ЗАДНИ СПИРАЧКИ, с турбина колкото футболна топка, няма ръчна, няма значение с какво окачване е, понеже няма странично натоварване. Драгаждийките използват слик на задвижващите колела, нямат хидравлични ръчни, използват нитро системи, имат съвсем различен ролкейдж от пистовия. Разлики мога да изброявам до утре, но наистина настройките и "екстрите" по дрифтачки и драгаджийки нямат нищо общо.

Вярно, че демокрацията ти дава пълно право да изказваш собственото си мнение, така както правим всички в тоя форум. Тея глупости не ти ги бръщолевя за да показвам какъв съм капацитет, а защото искам да ти помогна и един ден живот и здраве като излезеш на пистата да имаш еквивалентна на останалите дрифтачки, а не да плюят, че Мерцедес не ставал за дрифт! Искам да ти помогна, но това явно не го разбираш. Затова за да запазим добрия тон, спирам да пиша в проекта ти, а в другите теми подминавай "капацитетните" ми постове. Не искам да се карам с нито един колега, така както не съм от сума ти години откакто съм в този форум!
Успех ти пожелавам и живот и здраве ще се видим на пистата догодина! пък тогава ще си проличи кое магаре е по-мъжко...
  • 6

signatureqps.jpg
 


#55 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 октомври 2011 - 19:05

...


И аз година и нещо се мъчих да правя една 190тка, накрая всичко пропадна заради предния собственик, дето ако го хвана не знам какво ще го направя, колата се оказа запорирана и не можах да си я прехвърля, много пари отидоха в канала, кола дето година и половина я правих и я направих медна за 3 дни беше разглобена и хвърлена на металекса.. И точно щото знам какво е да си купиш кола и да я приготвиш, за това и се дърпам да купувам друга 190тка, по скоро ще си купя друга ежедневка, най вероятно не 190тка..

Аз матрицата и Али не съм ги видял да сложат нови гуми 18ки отзад, още повече семи сликове или сликове, да не говорим че колите им изобщо не са нищо кой знае какво, както те претендират, сложили едни тежки чугунени двигатели с има няма 300 коня, дето едвам ги устискват да не влязат в авариен режим, и вече голямата работа и претенции.. Дето уж ултраскъпите проекти имат, а всъщност един нискобюджетен турбо проект ще ги убие от бой.. За нитрото.. има си и дрифтачки с нитро.. А и малко изопачаваш нещата, много ясно че ако хванеш американски драгстер и кола от формула Д примерно естествено няма да имат нищо общо, но в българия нито един от двата спорта не е на такова ниво че колите да нямат нищо общо.. Аз смятам че имат доста общо, а тея коли на тсунами и така нататък изобщо не ги броя за коли, те ако можеха щяха да махнат купето и да го сменят с 5-6 тръби оплетени на шаси, и още 1-2 тръби за окачване и айде кола 900 коня 300-400 кила..

Много добре знаеш че и аз искам да накажа малко бмв-та че да си знаят мястото, а това че мерцедесите не ставали за дрифт произлиза изцяло от това че са по скъпи и по сложни за направа, да не говорим че в бг няма никакво ноу-хау за мерцедес, докато бмв всеки втори може да ти изреди в детайли какво се преправя по колата..

Иначе за пистата си много прав, колите ще говорят на пистата един ден, а за постовете не ти забранявам да пишеш, оценявам желанието ти да помогнеш, реакцията ми беше по скоро към отношението, все пак не си мисли че говориш на 6то класник дето тъкмо е набарал 190тка и сега се чуди какво да прави, не съм вчерашен и аз съм понаучил това онова покрай експлоатацията на този автомобил и бих се радвал да обменим тънкости.. Поздрави и без лоши чувства
  • 0
Follow your own star...

#56 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 20:22

На Металекс казваш....
Друг път ако закъсаш, да се обадиш :ninja
  • 0

#57 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 октомври 2011 - 22:11

А случайно да забелязвате че водите дебат за един елементарен ДИФЕРЕНЦЯЛ ?Който струва 200-400лв и смяната е 3-4 часа макс (ако трябва да се смени и задното парче на кардана + полуоските)

На човека му предстои епопея с фланци, кутии, съединители, ел.инсталации, мега, изпуск. система, работа по кош... а сте тръгнали да правите дебат 4 страници какво да е предавателното число на дифа ???
Ми слага 2,65, като не го кефи, слага 4,98....
Аз пък никога не съм слушал никой, а си правя тва което аз искам, щото аз си плащам скарата...
предлагам за момента да приключите с тоя диф.
Ако някой може да помага, да помага за моментните проблеми, изброени по-горе... а дифа и спирачките--последният проблем на света..

Аз като по-не кипял, да подметна проблем с по-голяма важност от дифа: предна стабилизираща щанга? щото оригиналната НЕ пасва. Ламбо, почвай от сега да се оглеждаш за щанга САМО от Е500 Е400 (124) на части.
  • 1

#58 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 26 октомври 2011 - 06:00

Стабилизиращата щанга не знам защо, но някак си не ме притеснява. Повече ме тревожи кво правя ако картера и гредата на която се захващат стойките на мотора си пречат.. Даже съм почти сигурен че ще стане така, На М102/М103 "дълбокото" на картера е супер изнесено напред, пък М119 като го оставиш върху картера си стои прав, демек е някъде около средата. Още един проблем дето при БМВ-тата е мислен и измислен, само че при мен не знам как ще стане работата. Тва така или иначе ще се види като се пусне двигателя в коша, има и други неща които ме притесняват като например дали стартера изобщо ще може да опре в по малкия маховик от М102 (то вярно че разликата е малка, около 1-2см в диаметър ако не се лъжа, но дали ще има място да се компенсира тая разлика.. И Другото което е дали стартера няма да си пречи с кормилната кутия, на осмака стартера може да се сложи и от двете страни ако не се лъжа, но куиите от М102/103/104 са си за стартер само от шофьорската страна, което като цяло ме вкарва в размисли дали направо да не мина на рейка, че цялата система с тая кормилна кутия е много неудобна, а може и да се пробва да се сложи стартера от пасажерската страна пък кутията да се модифицира..
  • 0
Follow your own star...

#59 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2011 - 08:42

Валка,стартера и контакта му с маховика в случая ще зависят от подвижното зъбното колело в началото на оста му. Орежи главата на стартера и търси да пригаждаш по-голяма зъбчатка.....може да се наложи направата на втулка със шпонка. Да,ще има разлика във оборотите при въртене,но мисля че стартера ще се справи.

Следя темата с интерес и както те познавам,съм убеден че ще го завършиш успешно!!! Не подминавай нито един пост,колкото и критичен да е той. Просто пиши,споделяй и ако искаш да отсееш неизвестните,се вслушвай във всичко!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#60 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 октомври 2011 - 21:23

ако сложи по-голямо зъбно колело, ще промени редукцията на стартера,и ако успее въобще да завърти, стартера ще се скапе бързо, заради многократно повишения ампераж (загряване) при въртене.

а защо не ползваш зъбния венец от М119ската? и да го наставите на маховика?
Всъщност май и така няма да стане, защото камбаната на ръчната кутия няма да може да побере големия венец. И донякъде работата блокирааа....

Аз мисля че М119 ще влезе, без да закача кормилната кутия. Щом това става при Е500, би трябвало да стане и при 190. мисля че разтоянието между роговете беше еднакво на 190 и 124.

иначе изрезката на кутията лесно ще се прежвърли отдясно, чрез рязане и заварка на аргон.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни