Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#571 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 юли 2014 - 18:05

Хах сега премерих и клапаните - на 4.2-то са 33 изпускателен и 35 всмукателен, на 5.0-то са 33 изпускателен и 38 всмукателен, както трябва и да си бъдат.... :) Чистокръвно 4.2 съм си купил....


  • 0
Follow your own star...

#572 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 юли 2014 - 21:04

Еми отивай при тоя дето ти го е продал и да сменя или връща парите, или бой .... за мен такива тъпотии са неприемливи... разбирасе ако продавача не го е знаел боя отпада като вариант, и остават другите два :) Аааа иначе ми е много мъчно за теб човек ... просто с тея двигатели нямаш късмет ... дано решиш този проблем бързо и покараш малко това лято :) УСПЕХ ти пожелавам и късмет с разправиите с моторя! :)


  • 0

#573 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2014 - 21:34

Еми не върви :D Седя си на гъза, събирам пари и се чудя какво да правя. Така или иначе поредния (за съжаление не и последен) семестър върви с пълна сила и не знам кога ще мога да се занимавам с колата. За това пък продължава да ме гложди мисълта, че като ще се наливат пари трябва да направя нещо повече от просто да сменя двигателя или само блока със същия.

 

Взеха да ми минават едни мисли да го строукна с колянов вал и биели от М117 5.6, правено е доста пъти, но за съжаление никъде няма подробно описание кое става кое не. Другото е че сигурно ще се пенсионирам преди да открия такъв вал с биели, още повече на прилична цена. В Своге уж има един 5.6 ама го продават само целия, парите са прилични, но собственика не бил сигурен че е 5.6, само така си мислел.. 

 

Един в 190рев беше писал че си направил двигателя с такъв вал и биели, но сменил и буталата, портнал главата, строукнат +0.6 литра с колянов вал и биели от 5.6, и борнат още +0.6 литра от буталата, демек в крайна сметка беше станал 6.2 и колата му беше извадила 300 киловата на колелата без да са я настройвали особено много, поне по негови думи.

 

Малко ме е яд, че не си разглобих целия двигател да видя дали няма други щети, да знам дали има смисъл да търся само вал или цял блок или направо цял двигател. Иначе освен от продавалника тва 5.0 амг за 1500 имам оферта 1000 за цял двигател комплект пак 5.0 от 140ка като моя. Звънях и в моргата в подгумер да питам какви пари ще искат само за вала и какви за целия блок с вътрешностите, че имат едно оглозгано М119 там от чочоне, но още не са казали какво предлагат, като знам какви цени обявяват обикновено ме съмнява да ми пуснат смислена оферта. И до бай Васил трябва да отскоча да видим той какво ще предложи.

 

Както казах след като ще се дават пари не ми се скача на същия вариант, но май смелостта ще ми стигне само да си поиграя с колекторите. Някой ако има някакви идеи да казва. Не ми се сменя концепцията с М119 защото както казах съм инвестирал не-малко във фланеца и инсталацията, отделно че с каквото и да го сменя ще си е компромисен вариант.

Малко е стар поста, но сега го виждам. И аз имах разни такива мисли за колянов вал от 5.6, Даже и мотор за смешни пари си бях намерил.

Не че не може да стане, но по евтино ще излезе да си купя м119 6.0 с електрониката :)

Вала от М117 трябва да се преработи, да се намалят противотежестите и да се балансира на ново. Буталата на М119 надстърчат с 4,9 мм с този вал (Разликата между 5.0 и 5.6 не е в биелите, а в буталата) Дефакто трябва да се поръчат нови бутала и... кому е нужно

Височина на цилиндрите M117: 245,40 mm
Височина на цилиндрите M119.974: 229 mm

Биела M117: 154,5 mm

Биела M119.974: 149 mm

Малко ме е яд, че не отиде при теб мотора на моята англичанка. Просто беше в страхотно здраве и щеше да иде в наш човек.


  • 0

#574 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 юли 2014 - 22:35

Петьо аз нищо няма да правя, никой няма и да ми върне парите :) За 800лв панаири няма да правя, пускам и двата мотора на части и каквото изкарам... Някой ако дойде да му дам и двата мотора насипно за по 500лв.. И ще събирам пари за Е50 двигател, там поне си има AMG щампа на блока и няма бъркане, щот явно на серийни номера доверие не може да се има :)

 

Анди информацията ти е вярна, запознат съм с тези неща, но аз пък чувам една друга работа която може да се получи :) До колкото съм чел има high deck и low deck М119-ки, като май на никой не му е много ясно кой какъв е и от кога до кога кой тип блокове се произвежда, но до колкото съм чел из нета уж всички М119-ки със механичен инжекцион са high deck, и то до колкото съм чел е точно толкова висок че да обере това надстърчане на буталата, а и точно на този блок нямало нужда от преправяне на коляновия вал за да влезе, докато на low-deck блоковете противотежестите опирали някъде по блока.. Ако имаш някакви връзки ще се радвам ако успееш да го провериш, освен теб май няма кой друг да провери такава информация. Ако е така ще е лесно на някой SL500 от първите с механичната инжекция да се бутне колянов вал от 5.6, 600 кубика бонус кой ти ги дава, все едно един двигател от смарт да вържеш отзад да бута :D

 

За двигателя от 6.0 няма да ти излезе толкова евтино според мен, един блок от М119 ако имаш - тук във варна са ми казвали по 100лв на цилиндър набиване на метални ризи, във продавалника underground performance garage са пуснали обява за бутала и биели по поръчка, по 210лв биелата, по 320 буталото, или пък ако намериш направо биели и колянов вал от 5.6 - поръчваш само буталата, с каквото тегло трябва, примерно на 102мм, както е направил тоя от 190рев. Той между другото писа резултати преди известно време - 5.0 М119 с биели и колянов вал от 5.6, поръчкови бутала на 102мм, с компресия 10.5:1, е изкарал 605Nm и 370kw на колелата, с оригиналнте клапани при това, само сменил пружините и портнал главите. Доста впечатляващ резултат, получил се е по-мощен двигател от 6.2 литровия във SLS, който между другото е и с по-висока компресия  :) Ако имаш блок от М119 и вал и биели от 5.6, останалото според мен е постижимо в рамките на 5 бона :)

 

Петьо, между другото не знам дали обърна внимание на снимките, но явно точно М119ките които се слагат във W140 не са open deck, така че след време можеш да турбинираш спокойно :)


  • 0
Follow your own star...

#575 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 юли 2014 - 22:51

Ами ако така е и с моя мотор ... то ще дойден ден в който ще трябва да отрежа роговете или да измисля нещо подобно за да събера турбинките :D Все пак Вальо аз разбирам че явно има разни обърквания с номера и т.н. но човекът който ти е продал мотора го е свалил от кола, която по документи е била с мотор с едиколко си кубика ... и най-вероятно е знаел какво ти продава ... и за мен няма значение с 50 лв. или с 500 ме лъжат .... мен като ме ебават много полудявам незнам за теб, а и в края накраищата 800лв. не са малко пари ....


  • 0

#576 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 юли 2014 - 23:05

Ами може и да не е знаел тъй като в подписа му още седи "S500" :) А и това с номера не мога да си го обясня, не изглежда пренабиван, цифрите на номерата и на двата блока са идентични, и на двата започват с 119 970... Според мен още в германия е направена някоя врътка навремето, примерно мотора да се е счупил и да са го сменили с 4.2, но да са оставили същия номер за да няма разправии с регистрацията.. Чувал съм че резервните блокове идвали без номера, може да са го поръчали със същия номер... Не мога да си го обясня още

 

Знаел, незнаел, пари никой няма да ми върне, пък и никой не ме е бил да ходя да го купувам тоя мотор... Ще си имам вече едно на ум като купувам мотор - на място се свалят капаци, картери, глави, мери се диаметър, ход, и тогава се дават парите... Вече разпарчетосах 3.2-то дето взех за ежедневката, то поне си се оказа наистина 3.2, ще се захвана с него да го монтирам докато се раздвижи работата с тия осмаци, дано да успея да ги продам на части и да избия поне част от парите.


  • 0
Follow your own star...

#577 Bat Andi

Bat Andi

    Председател на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 1006 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    W201 2.0E
    W201 2.6E (Automatik)
    W140 500SE
    C215 CL55AMG (Kompressor)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 юли 2014 - 23:07

Ламбо, знам ли това с ризите... Цилиндрите са покрити с Алусил (със сигурност знаеш), което е доста скъпо за нанасяне.

Иначе съм срещал по немски обяви М119 6.0 за малко над 4000 евро, но бяха все с механичен инжекцион. Говорим за мотор с комп, и всичко около ного. И документ на колата разбира се.

Та за това. 

Иначе един съвет, смени всички водачи на веригата на М119 с Оригинални!!! Не са скъпи, имам им цените даже. Това е проблем на М119 предвид възрастта и води до късане на верига много често. А инвестицията е малка

 

Вижте какво изпадна http://www.ebay.de/i...=item27e6455c50

 

Ще се поинтересувам за блоковете


Този пост е редактиран от Bat Andi: 14 юли 2014 - 23:09

  • 0

#578 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 юли 2014 - 23:19

4000 евро наистина са нищо пари за такъв двигател, предвид колко редки са Е60.. И все пак аз бих си направил реплика с по евтини части - примерно поръчкови бутала, вал от 5.6, че по тоя мотор счупи ли се нещо кой знае какви ще са цените на частите, ако изобщо в мерцедес държат някакъв запас от части за тези мотори..

 

Ясно ми е покритието, но аз имах предвид да се мине на железни ризи все едно блока е железен, мисля че бях чел че това трябва да е съгласувано с буталата, но така или иначе ако ще се правят нови бутала...

 

За водачите също съм наясно, нали за това го отворих този мотор - имаше парчета от водач в картера, в крайна сметка се оказа че е един от водачите който е монтиран в едната глава и изобщо не е имало нужда да го отварям, но като е тръгнал един ще заминат и другите рано или късно, пък и ако не го бях отворил сега щях да си карам 4.2 и да се чудя къде ми се губят 50 коня и 100 нютонметра..


  • 0
Follow your own star...

#579 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 юли 2014 - 23:42

И малко сухи данни да не е само чесане на клавиатурите.. Купих си преди известно време кантар до 500кг, от продавалника някакъв ги продаваше по 100лв и съм супер доволен, не е като домашните кантари да се качиш 1 път да покаже едно и след това като се качиш да покаже друго - доста прецизен, макар и точността да му е до 0.1кг. Та след като вкъщи вече заприлича на морга реших вчера да поизмеря малко части, ето пълния разпис на М119 5.0 (истинското 5.0)

 

Гол блок - 29.5кг (34 със лагерите, гайките, болтовете и черупките (май така им се казваше..))

Колянов вал - 23.4кг

Шофьорската глава + клапаните и пружините - 18.9кг

Пасажерска глава + клапаните и пружините - 19.6кг

шофьорски разпределителен всмукателен вал - 4.3кг

пасажерски --------------------------------------------- - 4.4кг

шофьорски разпределителен изпускателен вал - 3.3кг

пасажерски ----------------------------------------------- - 3.4кг

бутало + биела + черупка + лагер - 1.5кг (х8)

шофьорски капак на клапаните 2.4кг

пасажерски капак на клапаните 2.8кг

голям + малък картер - 6.6кг

ангренажна верига + повдигачите + болтовете на главите - 6.9кг (бях ги оставил в една купа намазани с масло да седят)

капак на ангренажа - 2.3кг

преден фланец на коляновия вал - 0.6кг

зъбчатка на ангренажа на колянов вал - 0.3кг

паразитна зъбчатка ангренаж 0.7кг

заден капак семеринга - 0.5кг

капаци на ваноси + ваносите - 1кг (х2)

 

Тотал - 148.4кг... Измерени 150.1 в сглобено състояние, явно останалите 1.7кг разлика идват от неточности в меренето, липсващи болтове, гарнитури, отмита мръсотия и тн :)

 

Както казах по-горе блока от 4.2 е около 1кг по-тежък, което се компенсира с около 1кг по-лекия колянов вал... Няма как за съжаление по теглото да се определи двигателя дали е 4.2 или 5.0..

 

До няколко дни ще кача подробен разпис и на частите на 3.2 :) Ще е интересно предвид дискусийката която се заформи във темата за новия шестак и новия SL :)


  • 0
Follow your own star...

#580 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 15 юли 2014 - 06:17

Рамбо,така и така си купил 4.2-то,защо просто не го сложиш и не караш колицата докато ти изпадне 5000.Не мисля,че 280-300 коня на ръчна кутия ще ти са малко за дрифт и то осмак(в предвид н.м)

   И тези мераци за още мощност не ги разбирам,но идва един момент в който мощноста почва да пречи за управлението на автомобила.Не винаги повечето е по-добре.


  • 0

#581 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 юли 2014 - 06:59

Защото не ми се наливат пари в ревизията на такъв мотор, не ми се дават пари за подкарването на такъв мотор, тъй като само маслото, антифриза и разни други нещица са 200-300лв, ще трябва и мегата да се пренастройва, а пък и като цяло идеята да се получи по-слаба кола след тези инвестиции не ми допада, честно казано и 5.0то ми малееше, което може да е било и от лоша настройка, не успях да го кача на дино, но така или иначе искам достатъчно мощност за да може колата само с подаване на газ да върти гуми на всички предавки поне до 3та, а тя преди и на втора се замисляше с големите гуми, а на 3та само с клъч-кик или лашване в завоя ги въртеше. А сега със 100Нм по-малко сигурно съвсем ще умре.

 

 

Ще се оглеждам дали няма да изпадне някой блок с колянов вал и бутала от 5.0 и директно да си го сложа със старите ми глави, ако не ще чакам някой да ги изкупи тия двата двигателя и направо си вземам един двигател от Е50 и край.


  • 0
Follow your own star...

#582 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 15 юли 2014 - 15:48

То по тези коли край няма,ама ти си знаеш.А това с малеенето винаги може да се коригира,я с диф я с кутия,ама първо си искарай на дино заводските коне.Не мисля,че 17,18 цола са нещо голямо за мотор v8-съдя по мене си.

  Успех с покупката на поредния мотор,дано този път да е читав.......


  • 0

#583 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 юли 2014 - 20:08

Мерси, то и тоя не беше лош, просто не се оказа такъв за какъвто го купих..


  • 0
Follow your own star...

#584 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юли 2014 - 23:48

  :kill_myself


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#585 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 юли 2014 - 23:59

Тъкмо и на мен това ми иде да си направя в момента. Виж ти си взе парите за "5.0" мотора и нямаш грижи :)


  • 0
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни