Mercedes 190 с M119 V8 5.0
Започната от Lambo_Rambo, 15 окт 2011 - 22:38:00
619 мнения по тази тема
#136
Публикувано 20 юни 2012 - 10:03
Аз не виждам защо се изнервяш.При условие,че си пуснал тема в публичното пространство е нормално да има критики,да се дават съвети и т.н.На някой съветите са добри,на друг не чак толкова.Ти си избираш кой коменмтар е полезен за теб и кой не.Пази си нервите за по-нататак в проекта,че ще ти трябват.
За осъществяването на такъв проект се иска само едно нещо и това са пари.Вадиш 20 000-30 000лв даваш ги на някой и автомобила е готов до 3 месеца.
И идеята за спирачките не беше с кои спирачки спира по-бързо или по-бавно,ами кои ще издържът на пистата(нали за там се спряга автомобила).
И да,300е-24 спираше по-добре от колкото 190-ката със стоковите спирачки.
За осъществяването на такъв проект се иска само едно нещо и това са пари.Вадиш 20 000-30 000лв даваш ги на някой и автомобила е готов до 3 месеца.
И идеята за спирачките не беше с кои спирачки спира по-бързо или по-бавно,ами кои ще издържът на пистата(нали за там се спряга автомобила).
И да,300е-24 спираше по-добре от колкото 190-ката със стоковите спирачки.
#137
Публикувано 20 юни 2012 - 17:27
Абе Бай Васо кажи,че си ти(професоре)ще се изпокараме.Да сега си спомням,че говорихме с теб преди години.Няма никакви проблеми,не искам да се карам с никой тук или където и да е,а просто се опитвам да дам съвети,там където аз съм бъркал други да не го правят.А относно Колегата Станиола-аз по тоя път съм минал по които върви Ламбо и продължавам да вървя.На всичкото отгоре съм направил всичко Сам с двете си ръце,без да разполагам с много пари та затова си позволявам да давам някакви съвети.
#138
Публикувано 20 юни 2012 - 17:45
Ти вярно каза на няколко пъти, че просто си изразяваш мнението, но каза и че съм тръгнал по грешен път, ако така смяташ аз не съм съгласен.. За мен е важното да има вървяща кола, нещо което да се кара и по него да се надгражда.
Достатъчно проекти съм видял за 5 и дори 6 цифрени суми, които като им разделиш инвестицията на пробега се получават стотици левове на километър, и един човек дето се качва в извънземен кораб, който не е карал до сега, и не знае как да го кара.. Щото се извинявам ама не може един човек да е карал една кола 100км и после като смени тампони, стабилизираща щанга, или дори цяло окачване, да седне и веднага да направи разликата.. Аз моята 190тка вече 30к км съм и навъртял, като и сложих спортното окачване ми трябваха 1000км пробег може би преди да усетя пълната разлика. И главно на извънградско се усещаше при висока скорост в завойте че body-roll-а беше значително намален..
А има и хора които като им разделиш инвестицията на пробега и се получават стотинки, само дето са се спукали от каране и от кеф, и резултата е един човек, който се е научил и може да кара, и който дори да си тотализира колата някъде/някога, няма да има нужда после да си реже вените..
И аз каквото мога гледам да правя сам, до колкото инвестицията е оправдана и смислена, защото за парите дето ще дам на сервиза можех да си купя и жираф и CO2 и всичко да си свърша сам, само че нямам време, от началото на септември до края на юни (че и част от юли) едвам намирам време да се прибера за коледа и великден, другото са прибирания за уикендите (когато никой не работи - сервизи, стругари, магазини..) за по 1-2-3 дни и това е, тая година даже абитуриентската на сестра ми пропуснах.. Ти си правиш сам колата и знаеш какво време е нужно за правене..
Накрая ще напиша горе долу като цена кое какво ми е стъпило, горе долу да направим една сметка колко е излязла конверсията (само двигателя с електроника и скорости), само частите които са по колата. Просто ако някой ентусиаст прочете темата и иска да се захване с такова нещо да знае за какво става въпрос, дет се вика в какъв филм влиза и дали е за него или не.. Да не бързам да приказвам ама може и като тегля чертата да съм се събрал в 5 бона, далече е от 10, 20 или 30 Но за това и става бавно де.. Както каза с определената сума има кой да я беше свършил тая работа 10 пъти до сега
Достатъчно проекти съм видял за 5 и дори 6 цифрени суми, които като им разделиш инвестицията на пробега се получават стотици левове на километър, и един човек дето се качва в извънземен кораб, който не е карал до сега, и не знае как да го кара.. Щото се извинявам ама не може един човек да е карал една кола 100км и после като смени тампони, стабилизираща щанга, или дори цяло окачване, да седне и веднага да направи разликата.. Аз моята 190тка вече 30к км съм и навъртял, като и сложих спортното окачване ми трябваха 1000км пробег може би преди да усетя пълната разлика. И главно на извънградско се усещаше при висока скорост в завойте че body-roll-а беше значително намален..
А има и хора които като им разделиш инвестицията на пробега и се получават стотинки, само дето са се спукали от каране и от кеф, и резултата е един човек, който се е научил и може да кара, и който дори да си тотализира колата някъде/някога, няма да има нужда после да си реже вените..
И аз каквото мога гледам да правя сам, до колкото инвестицията е оправдана и смислена, защото за парите дето ще дам на сервиза можех да си купя и жираф и CO2 и всичко да си свърша сам, само че нямам време, от началото на септември до края на юни (че и част от юли) едвам намирам време да се прибера за коледа и великден, другото са прибирания за уикендите (когато никой не работи - сервизи, стругари, магазини..) за по 1-2-3 дни и това е, тая година даже абитуриентската на сестра ми пропуснах.. Ти си правиш сам колата и знаеш какво време е нужно за правене..
Накрая ще напиша горе долу като цена кое какво ми е стъпило, горе долу да направим една сметка колко е излязла конверсията (само двигателя с електроника и скорости), само частите които са по колата. Просто ако някой ентусиаст прочете темата и иска да се захване с такова нещо да знае за какво става въпрос, дет се вика в какъв филм влиза и дали е за него или не.. Да не бързам да приказвам ама може и като тегля чертата да съм се събрал в 5 бона, далече е от 10, 20 или 30 Но за това и става бавно де.. Както каза с определената сума има кой да я беше свършил тая работа 10 пъти до сега
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 20 юни 2012 - 17:50
Follow your own star...
#139
Публикувано 20 юни 2012 - 17:51
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#140
Публикувано 20 юни 2012 - 18:55
Ламбо малко да поясня-имах чочоне,беше по километраж на 320 000 километра.Качих го на дино в Пловдив от интерес-изкара 349 кс и 420 н.м така.Мотора е същия като твоя и какво се получава имаш сила и неможеш да я сложиш на земята,защото няма Шпер.Отивам да карам на Калояново и какво давам почти същите времена като w124 e 300 24v,която пък изкара на същото дино едва 149 кс и 230 н.м-явно имаше някакъв проблем.След това Чочко не искаше да спира от 180,повече от 5 пъти без да кривне дисковете слагах му цимермани които се спукаха всякакви накладки и ефекта беше същия.С W210 e55 същата работа докато не забих ротора спирачки 355 мм с 6 бутални апарати и карбонови накладки-ефекта колкото повече ги загирам толкова по-добре спира.Твоята кола ще стане в пъти по-бърза от Чочоне и затова те посъветвах да помислиш за твоята сигурност.
Забравих да те потсетя за едно друго нещо за което ти бях писал по-рано но ти не ме отрази.При мен се получи опиране на мотора в предния капак при подаване на газ,а моя мотор е с доста по-малки глави от м119,така че помисли за височината на мотора в коша.Аз ако имаше някои да ми каже за това нещо щтях да реша проблема ,но сега вече е късно.Тъпото е че става въпрос за 2,3 сантиметра,но нямаше кои да ми каже.
Забравих да те потсетя за едно друго нещо за което ти бях писал по-рано но ти не ме отрази.При мен се получи опиране на мотора в предния капак при подаване на газ,а моя мотор е с доста по-малки глави от м119,така че помисли за височината на мотора в коша.Аз ако имаше някои да ми каже за това нещо щтях да реша проблема ,но сега вече е късно.Тъпото е че става въпрос за 2,3 сантиметра,но нямаше кои да ми каже.
#141
Публикувано 20 юни 2012 - 19:44
За диференциала - аз съм със заварен и карам така от 2 години и половина.. Проблема е че при слаб мотор и опити за пързаляне се получаваше ефекта че задните гуми вместо да превъртят, заради слабия мотор просто избутваха предницата, което в резултат даваше невероятно недозавиване, и 1-2 пъти съм се удрял така.. На мокро или лед го няма този проблем защото лесно превъртат гумите, презавиването без проблеми го овладявам, но проблема пък при мокро или лед е че предните гуми още по лесно блокират при спиране, и пак се губи управление.. Идеята ми с този мотор е просто да елиминирам всякаква възможна опция гумите да не превъртат когато искам да превъртат и да изчезне тоя ефект на бутане на предницата.. За шпер - не един или двама души са проплакали че шперовете им отключват когато не трябва, а и не е тайна за никой че при наще коли шперовете малко ги е хванала липсата като наличност.. Ако карах по-нова кола, няма проблем, щях да си седя на задника и да събера 1500$ за Quaife, но не е такъв случая..
За спирачките - аз не съм имал проблеми, нали ти казвам до бургас един път като ходих тръгнах със перфектно почистени изблизани джанти, като пристигнах бяха черни от феродо, ама като ти казвам черни - все едно някой ги е пръскал отгоре, дискове не съм кривил, само няколко пъти съм достигал до fading на спирачките и това е.. Но и не се е случвало примерно да вдигна 180- резки спирачки - веднага пак 180 - пак резки спирачки, и така нататък няколко пъти.. Имал съм резки спирания от 180, и то не веднъж, но не и няколко последователно в малък интервал. По принцип гледам така да карам, че да използвам максимално малко спирачката, все пак това е педала който дава разхода на гориво, нали знаете
Ако не е тайна какво време даде на калояново? Братчеда ходи миналата седмица със неговата 190тка с М104 3.6 даде 1:04-1:05 не помня точно колко беше.. Аз нямам амбиции за time attack, по скоро към дрифт съм се насочил, естествено при добра воля и на drag бих се пуснал, може и за време но пак казвам без особени амбиции.. За време си трябва една мноого подготвена кола, много голяма инвестиция, и риска да си тотализираш колата е най-голям, докато при драг и дрифт няма чак такава опасност, няма и резки спирания, пък кефа е голям - според зависи от човека, може би дори и по голям от това да караш за време..
За мотора ако чукне капака, ще трябва да мислим нещо алтернативно, двигателя ще е така сложен че картера да е над заводската греда под двигателя на 190тката, което ще вдигне мотора малко нагоре, но ще позволи да се бутне поне 5-10 санта още назад, съвсем до парното.. Но пък и ще го карам без капаците и филтрите дето са отгоре.. Ако опре, обмислям hood-scoop, но така и не съм попаднал на вариант който ще ходи на 190тката.. Имам предвид нещо съвсем скромно, без някакви излишни цигании, просто леко повдигане на част от капака колкото да се получи фуния - тъкмо ще наглася от там да смуче въздух..
Нещо подобно ако може да се направи, само че идея си нямам как ще стои на колата..
За спирачките - аз не съм имал проблеми, нали ти казвам до бургас един път като ходих тръгнах със перфектно почистени изблизани джанти, като пристигнах бяха черни от феродо, ама като ти казвам черни - все едно някой ги е пръскал отгоре, дискове не съм кривил, само няколко пъти съм достигал до fading на спирачките и това е.. Но и не се е случвало примерно да вдигна 180- резки спирачки - веднага пак 180 - пак резки спирачки, и така нататък няколко пъти.. Имал съм резки спирания от 180, и то не веднъж, но не и няколко последователно в малък интервал. По принцип гледам така да карам, че да използвам максимално малко спирачката, все пак това е педала който дава разхода на гориво, нали знаете
Ако не е тайна какво време даде на калояново? Братчеда ходи миналата седмица със неговата 190тка с М104 3.6 даде 1:04-1:05 не помня точно колко беше.. Аз нямам амбиции за time attack, по скоро към дрифт съм се насочил, естествено при добра воля и на drag бих се пуснал, може и за време но пак казвам без особени амбиции.. За време си трябва една мноого подготвена кола, много голяма инвестиция, и риска да си тотализираш колата е най-голям, докато при драг и дрифт няма чак такава опасност, няма и резки спирания, пък кефа е голям - според зависи от човека, може би дори и по голям от това да караш за време..
За мотора ако чукне капака, ще трябва да мислим нещо алтернативно, двигателя ще е така сложен че картера да е над заводската греда под двигателя на 190тката, което ще вдигне мотора малко нагоре, но ще позволи да се бутне поне 5-10 санта още назад, съвсем до парното.. Но пък и ще го карам без капаците и филтрите дето са отгоре.. Ако опре, обмислям hood-scoop, но така и не съм попаднал на вариант който ще ходи на 190тката.. Имам предвид нещо съвсем скромно, без някакви излишни цигании, просто леко повдигане на част от капака колкото да се получи фуния - тъкмо ще наглася от там да смуче въздух..
Нещо подобно ако може да се направи, само че идея си нямам как ще стои на колата..
Follow your own star...
#142
Публикувано 20 юни 2012 - 21:07
Chochone, част от проблема при тези коли които изброи е тежеста, 500Е-то е голямо прасе, по-спомен беше около 1700кг. така ,че е съвсем нормално на писта като Калояново по-слаба но по-лека кола да дава подобни времена . Същото е положението и при спиране, едно е да спираш от 180 - 0 км/ч 1200кг, друго е 1700 кг ....
Този пост е редактиран от joreto: 20 юни 2012 - 21:10
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#143
Публикувано 21 юни 2012 - 07:03
Последно съм карал на Калояново преди около 2-години.С първата кола (визирам w124 e 300 24v)давах 1.03,а с Чочко давах 1.02.Сега от приятели знам,че пистата е променена(отворени са няколко завоя)и сега се дават с около 2 секунди по-добри резолтати.Другата година като отида с 190 ще опресним резолтатите,или ще съм много доволен или ще съм много разочарован.
#144
Публикувано 21 юни 2012 - 10:00
За спирачките мога да вмъкна, че няма значение толкова размера на дисковете и колко бутални са за спирачния път, а за това колко пъти можеш да спреш от 150 до 0км. Стоковите спирачки са си изчислени за масата, гумите, баланса на автомобила. Разликата между 260мм дискове с двубутални апарати и 320мм на 6 бутално Брембо при една 124-ка с гуми 195/65/15 не би се уловила по никакъв начин при рязко спиране, но ако се спре 10 пъти от 200 до 0км, то тогава резултата ще е плачевен при базовите спирачки - прегряват и стават неефективни, докато по-големите (вентилирани или надупчени също) не успяват да прегреят.
При промяна на цолажа (примерно от 15 на 17-18) базовите спирачки ще виждат зор да блокират 225-235 и нагоре гума. Тогава си трябват по-голямо серво, апарати и дискове.За дрифтачка не са толкова важни спирачките, понеже рядко се ползват и трудно прегряват.
Голям жокер е охлаждането на дисковете. Сложете хубава сп. течност, меки накладки (и миришещи на умряло животно), ако нямат цепка по средата, ноже да направите, сложете 2 гофрирани тръби да набива студен въздух от предницата към дисковете и шанса да се прегреят намалява драстично. Голям жокер е моторната спирачка! С нея може да се борави и с баланса на автомобила и да се подвежда колата в завоя и да се намали ползването на спирачките.
Най-важното за спирането, ускорението, стабилноста на една кола са не окачването, мотора и спирачките, а ГУМИТЕ! Няма как да ускорява, спира и да стои в завоите ако няма свежи гуми с хубав грайфер и качествен каучук! Аз винаги съм карал с чисто нови гуми на предницата и никога съм нямал проблеми с поведението на колата. Началото на това лято сложих едни Пирели П6000 на предницата (на евридейката), понеже нямах пари за нови гуми и за 3 месеца имах толкова инфарктни ситуации, колкото съм нямал за целия си шофьорски стаж! Сега сложих Континентал премиум контакт 2 на предницата и изместих пирелито отзад и нещата си дойдоха на местата.
Единствения контакт на колата с асфалта са гумите! (като изключим чат-пат брони и картери де )
При промяна на цолажа (примерно от 15 на 17-18) базовите спирачки ще виждат зор да блокират 225-235 и нагоре гума. Тогава си трябват по-голямо серво, апарати и дискове.За дрифтачка не са толкова важни спирачките, понеже рядко се ползват и трудно прегряват.
Голям жокер е охлаждането на дисковете. Сложете хубава сп. течност, меки накладки (и миришещи на умряло животно), ако нямат цепка по средата, ноже да направите, сложете 2 гофрирани тръби да набива студен въздух от предницата към дисковете и шанса да се прегреят намалява драстично. Голям жокер е моторната спирачка! С нея може да се борави и с баланса на автомобила и да се подвежда колата в завоя и да се намали ползването на спирачките.
Най-важното за спирането, ускорението, стабилноста на една кола са не окачването, мотора и спирачките, а ГУМИТЕ! Няма как да ускорява, спира и да стои в завоите ако няма свежи гуми с хубав грайфер и качествен каучук! Аз винаги съм карал с чисто нови гуми на предницата и никога съм нямал проблеми с поведението на колата. Началото на това лято сложих едни Пирели П6000 на предницата (на евридейката), понеже нямах пари за нови гуми и за 3 месеца имах толкова инфарктни ситуации, колкото съм нямал за целия си шофьорски стаж! Сега сложих Континентал премиум контакт 2 на предницата и изместих пирелито отзад и нещата си дойдоха на местата.
Единствения контакт на колата с асфалта са гумите! (като изключим чат-пат брони и картери де )
#145
Публикувано 21 юни 2012 - 12:08
ти хубави гуми си сожил отпред-легендарните от 20 години насам P6000... това е любима гума за дрифт маниаците, ама за задни..
Аз с такива гуми направих първата, втората и третата катастрофа.. докато разбера че те били правени САМО за задни
Аз с такива гуми направих първата, втората и третата катастрофа.. докато разбера че те били правени САМО за задни
#146
Публикувано 21 юни 2012 - 13:23
Имам 4-5 комплекта П6000 в мазата и си ги пазя ревностно за някое мероприятие или специален случай! Такава гума никога повече не слагам на предницата! То и като цяло всички италиански гуми са кенефи де... (не ме нападайте - това е лично мнение) Откакто ги махнах забравих, че колата ми има ABS.
А като споменах ABS, Ламбо, ти ще го махаш ли на твоята кола? За писта е силно препоръчително да няма ABS
А като споменах ABS, Ламбо, ти ще го махаш ли на твоята кола? За писта е силно препоръчително да няма ABS
#147
Публикувано 21 юни 2012 - 13:45
Че аз никога не съм имал Май не вярвате, че нямам нито една екстра Ама сега отпред направо ще слагам носачи с шенкели с апарати и дискове от 2.6, те си имат датчици за АБС ама ще им намеря някво друго приложение, от кога искам да си направя електронен скоростомер и да приключа с жилата..
Аз съм пред голяма дилема обаче с тия гуми - да минавам ли на по-големи джанти, или да си купя едни хубави широки нископрофилни 15ки за отпред и да не се занимавам.. С тия големите май много ще ми бие в калника и в носача, няма да може да завива?.. Имам едни 15ки ЕТ23 дето много си ме кефят, даже 2 комплекта от тях имам, не се съмнявам че и 18ка ще навра отпред и отзад, но завиването най много ме притеснява, защото като ти тръгне задницата, нямаш ли ъгъл..
Аз съм пред голяма дилема обаче с тия гуми - да минавам ли на по-големи джанти, или да си купя едни хубави широки нископрофилни 15ки за отпред и да не се занимавам.. С тия големите май много ще ми бие в калника и в носача, няма да може да завива?.. Имам едни 15ки ЕТ23 дето много си ме кефят, даже 2 комплекта от тях имам, не се съмнявам че и 18ка ще навра отпред и отзад, но завиването най много ме притеснява, защото като ти тръгне задницата, нямаш ли ъгъл..
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 21 юни 2012 - 13:47
Follow your own star...
#148
Публикувано 21 юни 2012 - 16:45
E тея 15ки дето ги оставихме на Иван няма ли тях да ги ползваш ?
Ако - не .. тогаз що ги оправяш ?
Ако - не .. тогаз що ги оправяш ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#149
Публикувано 21 юни 2012 - 16:47
ем щот ме кефят много, няма смисъл да стоят счупени, пък не стават нито за продаване, нито пък ще ги хвърля..
Follow your own star...
#150
Публикувано 22 юни 2012 - 10:40
С риск това което казвам да се приеме за офтопик - външния вид е едно, функионалността е съвсем друго.
ЕТ 25 са доста изнесени джанти. Знам, че стоят по-красиво от прибраните в калниците гуми, но с малкото ЕТ колата ще хваща всяка "бразда" по пътя, а не е като да имаме перфектни пътища. Ако ще се кара на писта и само за дрифт, може и да е желан ефект, но за ежедневка колкото по-изнесени джантите, толкова по-нервна колата.
Това е заради увеличаването на т. нар. scrub radius.
Карал съм и на няколко пъти, в рамките на няколко дни и за по няколко стотин км, два еднакви като купе автомобила (не Мерцедес ), като единствената разлика е в джантите - едните ламарина, другите лети с по-малък офсет и по-голям диаметър. Тази с летите осезаемо се влияеше повече от надлъжните неравности по платното. На моменти имах чувството че карам по въображеми трамвайни релси.
А преди няколко дни се заиграх с едно радио-управляемо моделче на децата, което на дистанционното няма контрол на посоката (китайска му работа), само напред и назад. Винаги тръгва да завива надясно - стана ми интересно и погледнах. Предния мост е изместен в страни централната ос на купето, но сочи направо.
На левия "шенкел", оста на колелото е по-къса от на десния. И на двете колела, scrub radius-a е положителен, но е по-голям в дясно. В 10 от 10 случая количката тръгва сама надясно. Иначе много са си поиграли китайците - даже и Акерман геометрия са вкарали при завиването , а отзад е с истински отворен диф.
П.С. На картинката си представете че е гледано отгоре, не отдолу
ЕТ 25 са доста изнесени джанти. Знам, че стоят по-красиво от прибраните в калниците гуми, но с малкото ЕТ колата ще хваща всяка "бразда" по пътя, а не е като да имаме перфектни пътища. Ако ще се кара на писта и само за дрифт, може и да е желан ефект, но за ежедневка колкото по-изнесени джантите, толкова по-нервна колата.
Това е заради увеличаването на т. нар. scrub radius.
Карал съм и на няколко пъти, в рамките на няколко дни и за по няколко стотин км, два еднакви като купе автомобила (не Мерцедес ), като единствената разлика е в джантите - едните ламарина, другите лети с по-малък офсет и по-голям диаметър. Тази с летите осезаемо се влияеше повече от надлъжните неравности по платното. На моменти имах чувството че карам по въображеми трамвайни релси.
А преди няколко дни се заиграх с едно радио-управляемо моделче на децата, което на дистанционното няма контрол на посоката (китайска му работа), само напред и назад. Винаги тръгва да завива надясно - стана ми интересно и погледнах. Предния мост е изместен в страни централната ос на купето, но сочи направо.
На левия "шенкел", оста на колелото е по-къса от на десния. И на двете колела, scrub radius-a е положителен, но е по-голям в дясно. В 10 от 10 случая количката тръгва сама надясно. Иначе много са си поиграли китайците - даже и Акерман геометрия са вкарали при завиването , а отзад е с истински отворен диф.
П.С. На картинката си представете че е гледано отгоре, не отдолу
Прикачени файлове
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни