Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#526 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 10:56

Явно си наясно как ги караме ?? Аз пък ти гарантирам че всека една е виждала доста повече от тези 400-500 км в критични , пък и не е като да няма подготвена дрифт кола която да се тормози почти всяка събота неделя.

 

Пак казвам проблема не е в мегата, проблема е че не е направил ревизия преди да качи мотора, отделно се е хванал да прави един куп неща наведнъж .....

 

За кое съм наясно няма как да знаеш! Гледам се докачаш нещо?? Да виждаш някой да твърди с убеденост че е мегата? Затова няма нужда от гаранций!

 

Споменавам я като вероятност, което си потвърдил и ти.  Дали е от настройка, не ме интересува, никога не бих ползвал такава - макар че я споменавам на доста хора в нужда. Надвишаването на оборотите е фактор и ако не беше, завода нямаше да ги пореже! Естествено че е една от причините!

 

Участвам в темата понеже нося отговорност за този мотор и съм загрижен за случващото се. Готов съм да помогна на Вальо с всичко необходимо и това ме кара да се интересувам!  Подкрепям крастата ви, градивна е, интересна ми е и дано не прозвучи зле, се уча от грешките ви! Ничие мнение не подценявам а напротив! Всичко друго + заядливите постове ми е на фуя!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#527 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 февруари 2014 - 11:35

Участвам в темата понеже нося отговорност за този мотор и съм загрижен за случващото се. Готов съм да помогна на Вальо с всичко необходимо и това ме кара да се интересувам! 

 

:allhail


  • 1
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#528 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 17 февруари 2014 - 11:55

Тежкия всумактел бих го заменил с двойка дросели от мотор, при всичката работа която си свършил и която ще свършиш тва ще ти е играчка а ефекта трябва да е супер и ще се реже много добре. За ниските обороти си трябва повече съпротивление на изхода, но пък точно тоя мотор в купе на 190-ка едва ли има недостиг в ниските.


  • 0

#529 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 11:57

За кое съм наясно няма как да знаеш! Гледам се докачаш нещо?? Да виждаш някой да твърди с убеденост че е мегата? Затова няма нужда от гаранций!

 

Споменавам я като вероятност, което си потвърдил и ти.  Дали е от настройка, не ме интересува, никога не бих ползвал такава - макар че я споменавам на доста хора в нужда. Надвишаването на оборотите е фактор и ако не беше, завода нямаше да ги пореже! Естествено че е една от причините!

 

Участвам в темата понеже нося отговорност за този мотор и съм загрижен за случващото се. Готов съм да помогна на Вальо с всичко необходимо и това ме кара да се интересувам!  Подкрепям крастата ви, градивна е, интересна ми е и дано не прозвучи зле, се уча от грешките ви! Ничие мнение не подценявам а напротив! Всичко друго + заядливите постове ми е на фуя!

 

Ми определено за това как си караме колите не си (100% съм сигурен), а ми писна всеки втори да дава мнение кой как си карал колата и в какви критични все едно по-добре от мен знае как я карам. Щом съм го споменал, значим съм имал нещо предвид т.е. не съм го написъл е тъй.  Надвишаване до каква граница говорим ,че има доста коли които без проблеми въртят 500-600 оборота над фабрично а 2.5-16в го въртях до 8000 на един бар а пък лагер не се предаде, а ако тръгнем по логиката щото така са го направили в завода то....по-добре да не пипаме нищо.  Честно казано на мен ич не ми дреме кой за кое и каква отговорност носи, казвам нещата така както ги виждам и на базата на скромния ми опит, въпреки ,че на някой може да не му хареса (лично не държа да се харесвам на всички) .


  • 4
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#530 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 13:20

Щом съм го споменал, значим съм имал нещо предвид т.е. не съм го написъл е тъй.  

 

Същото важи и за мойте постове! 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#531 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 14:49

т.е. според теб 400-500 км са някаква страшна цифра за дрифт кола и затова лагера е сдал багажа (тогава не знам как дрифт БМВ-то вече 2-ра година почти всяка събота/неделя яде яката газ и още е здраво) или може би както казах знаеш как си караме 350-400 к.с. колите и колко време седят в критични ??? Питам щото не ми стана ясно какво имаш предвид ....

 

 

П.П. ей тъй информативно, моя тези неделя освен 15-20 ръна 0-240км без почивка го въртах на един полигон 40 мин (малко да се опитам да дрифтя че не ми е силната страна) и да чукна да дърво още е здрав ама сигурно щото е ежедневка и не седи У критични .....


Този пост е редактиран от joreto: 17 февруари 2014 - 14:55

  • 3
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#532 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 15:23

Сега като чета този спор между нас е безмислен тъй че мисля да приключа с него, може би просто нещо не сме се разбрали.  Относно проблема с мотора според мен няма смисъл да се търси под вола теле, мисля че просто си му е дошло време. Както писах, напълно съм съглаесн с Боян ,че при такъв проект ревизирането е задължително, не че при мен на м103-ка не заминах нови, усилени лагери, да не говорим  че 90% от нашите проекти (включително и моя) са малко клошарска работа и няма гаранция колко време ще държат .


Този пост е редактиран от joreto: 17 февруари 2014 - 15:29

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#533 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 февруари 2014 - 16:24

Пичове не се карайте тук сме да се учим един от друг и да си помагаме :) Предлагам да се обединим около идеята че на двигателя му е дошло времето и толкова. Днес натоварих двигателя в рендака и се метнах до сервиза, даже не се стигна до сваляне на главите - свалих големия картер и един по един проверих всички лагери - оказа се че е превъртял на 8ми цилиндър лагера, не на 7ми, но пак близо съм бил. Интересното беше че останалите лагери бяха перфектни, само съседния на 8ми който е на същата шийка (на биелата на 4ти цилиндър) предполагам е поел малко бой от съседа му. Шийката е надрана, лагера естествено е тоталка, изтънял е и се е разширил, а на съседния лагер се вижда нещо което на мен ми прилича на засъхнало масло. Ясно е че от недостиг на масло е станало, но ровичкахме с едно телче магистралката на коляновия вал която храни този лагер, не изглеждаше да е запушена.. Ето малко снимки:

 

xysh.jpg

pfr3.jpg

12zd.jpg

5ti0.jpg

4vkj.jpg

up7y.jpg

99nv.jpg

 

 

Сега какви са вариантите.. в най-лекия случай шлайф на вала + ремонт на биелата и лагери, това е най тънкото. Да ама за шлайф ми казаха 300лв... Минаваме нататък - друг колянов вал, пак ремонт на биелата, пак лагери - най вероятно ще отидат същите пари. Основен ремонт няма да правя, тъй като днес седнахме да смятаме колко ще излезе двигателя да стане като нов - като минахме 2000лв само за части спряхме да броим. Сегменти между 30 и 65лв на цилиндър(250-500) за целия, ревизия на главите горе долу по 100-150, шлайф на вала 300, биелни и основни лагери общо към 300-400, обтегач и ангренажна верига 200, всичките плъзгачи отпред които са (бананите) още 100-200, сложете 2 гарнитури за картера, по 4 гарнитури на глава, семеринги, още някоя и друга гарнитурка тук таме.. Мисля че ви стана ясна картинката :) Така че основен ремонт надвишаващ 2-3-4 пъти стойността на двигателя аз няма да правя, ако ще да сменям двигатели всяка година :) А както каза Жорето и това че има основен ремонт пак за нищо не е гаранция, така че ще разчитам на късмета. Главите не съм ги свалял, но в сервиза решихме да се обединим около идеята че нищо им няма :D Така че сега или си търся блок с вал, бутала и биели, или ако изскочи колянов вал тънко...


  • 0
Follow your own star...

#534 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 17:52

Lambo, според мен ако си решил да правиш колата само за дрифт и имаш ограничен бюджет то според мен това не е мотора за тази работа, аз лично бих взел някой който лесно се намира да е евтин и с евтини части ( например някой 2.0-2.3 8в), метам един турбо кит и газззз, така ако нещо роди (което е много вероятно) просто с минимални финанси се оправя и пак газ. Другия вариант е да метнеш 3.2 мотора дето взе за всекидневката, но който и мотор да сложиш аз бих те посъветвал да го ревизираш. 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#535 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 февруари 2014 - 19:25

Ами M104 3.2 не е много по-често срещан двигател от M119, да не кажа че в момента в българия май се продават повече 5 литрови М119-ки, отколкото 3.2 литрови М104-та, по цена също не се различават много. Ревизията на М104 също не мисля че ще е много по-евтина, най вероятно като стойност пак ще е по голяма от цената на мотора, като добавим че М119 колкото и да е спънат от завода си има едни 50% повече и коне и въртящ момент от 3.2, за съжаление моя не доживя да го настроим като хората и да го премерим какви коне показва.. Ще се огледам тия дни какво има на пазара, писах на бай Васил за двигателя от неговата S-ка дали няма да можем да се разберем нещо, в подгумер моргата има един двигател от чочоне на части, макар че там обикновено цените са космически, последния път като ходих ми искаха 1800лв за гол блок с глава за М104 3.2 от S-класа :D Отделно във варна има една S500 на части, а и двигателя от продавалника от Е50 също е добър вариант на фона на ревизия за 2-3 000лв, макар че човека каза че го дава само комплект така че няма мърдане от цената. Много съм инвестирал вече в този двигател за да се отказвам от него - инсталация на мегата, фланец за скоростите, модификации по купето...


  • 0
Follow your own star...

#536 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 19:29

Какво е мнението за мотора в сервиза Валка? 


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#537 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 17 февруари 2014 - 19:32

Аз те съветвам да му направиш един шлайф на вал-а и да му вземеш едни нови заводски си (не усилиени) Основни и Биелни лагери. Това със сигурност ще ти даде още много каране на този мотор, няма да струва много и ще имаш достатъчно време да разсъждаваш реално кой е най-добрия вариант за дрифтачка (този на Жорето или какъвто си решиш)  :)


  • 0

#538 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 февруари 2014 - 20:10

Еми казаха че останалите лагери са супер, питаха ме дали веригата тракала, аз казах че не трака, те казаха че ако не трака те не биха я сменили, казаха че буталото едва ли е повредило главата, казаха че като цяло най евтиния ми вариант е шлайф на вала + ремонт на биелата и нов лагер, обсъдихме и варианта с пълната ревизия, за труд не сме говорили защото са приятелчета и ако си направя сам ремонта при тях най вероятно няма да ми вземат пари за даването на акъл и ако имам нужда от някаква помощ, но цените за частите грубо са това горе, като може би са без отстъпката, което не ме топли супер много, дали ще са 1500 или 2500лв все са ми непосилно много.

 

Еми Пепи дали ще направя шлайф + нови биелни и основни лагери, или ще взема един блок с колянов вал, биели и бутала, горе долу е все тая, просто тоя шлайф 300лв влиза много хард. Даже най вероятно ще имам повече вяра на един мотор който си е с оригиналната сглобка отколкото на правен. Това което съм чел по чуждите форуми почти не съм виждал 119 да хвърли лагери, най-честите проблеми са счупените банани отпред и съответно батаци с веригата, или другото което е пластмасовите маслени тръбички по главите - тръбичките ми са добре, а и се сменят супер лесно само капаците трябва да се свалят, бананите бих ги сменил защото така или иначе за да извадя вала трябва да сваля капака отпред, който за да се свали трябва да се отвият едни болтове в главите, до които за да стигна трябва да сваля валовете, което направо си е равносилно на сваляне на главите..... Та работата отива на банани, нови гарнитури на главите, ще взема нови и за всмукателните и изпускателните колектори, те поне са евтини, и ако получа добра оферта клоня към това да взема друг блок с вал, биели и бутала, а моя да чака по-добри дни да му направя ремонт, да си седи за резервен..


  • 0
Follow your own star...

#539 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 20:33

Това ме интересуваше, другите лагери.  Побутнаха ли билета, как е пистолният болт?  Питам понеже търся луфт и там? Любопитно ми е от какво отиде тоя мотор, работеше безупречно до катастрофата, говорили сме..

 

Ще свършиме работа с блока, трябва обаче да ми помогнеш, гърнетата и кутията са свалени.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#540 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 февруари 2014 - 21:05

Аз бръкнах с ръка през коляновия вал и я побутнах малко, стори ми се че има лек луфт при болта, но не обещавам че съм усетил добре, като се свалят главите ще стане по-ясно. Ако има пак няма да е ясно със сигурност от къде е тръгнала работата - от буталния болт или от лагера първо. Под лагера беше сухо, но като гледам лагера такова триене е имало там че може маслото да е изгоряло, така че не мога да преценя дали е имало мазане или не, уж бъркахме с едно телче в дупката по която се маже и не изровихме нищо от там, но и това при по-обстойно разглобяване ще стане по-ясно. Под всички останали лагери беше подгизнало с масло.

 

За разглобяването няма грижи следващия уикенд 1-2 март ако си в лозен идвам и го мятаме, тъкмо да полафим малко повече, че последните пъти все е за по 5-10 минути


  • 0
Follow your own star...




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни