Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Mercedes 190 с M119 V8 5.0


  • Please log in to reply
619 мнения по тази тема

#541 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 21:06

Сега като чета този спор между нас е безмислен тъй че мисля да приключа с него, може би просто нещо не сме се разбрали.  

:welldone

 

Ти си спореше сам до сега Жоре, но се радвам че си прочел назад и си разбрал че мегата е последното нещо което се споменава от мен. Това е, има ли вероятност, споменава се.....  Звучиш като все едно ти си с мега и надвишаваш оборотите за нищо. Бързо палиш, но не се сърдя, познато ми е!  От самото начало дадох твърдо предположение а ти ми вмени мегата, как стана така....  Неприятна работа, но отдавна съм в чата и съм свикнал. Да забравим! 'І


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#542 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 февруари 2014 - 21:21

Под лагера беше сухо

 Запушила е, колкото и да е грял да изсуши, ти си го въртял още.....там няма как да е сухо.  Много як мотор е това, не се троши така лесно, какъвто ще да е ако ще да се разшляпал, ще гори масло, ще дими, ама маже ли се ще се върти! Най-яките мотори са тези години!

 

Чуваме се. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#543 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 февруари 2014 - 22:02

Ламбо как върви с проекта? :)


  • 0

#544 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 01 март 2014 - 13:26

Еми не върви :D Седя си на гъза, събирам пари и се чудя какво да правя. Така или иначе поредния (за съжаление не и последен) семестър върви с пълна сила и не знам кога ще мога да се занимавам с колата. За това пък продължава да ме гложди мисълта, че като ще се наливат пари трябва да направя нещо повече от просто да сменя двигателя или само блока със същия.

 

Взеха да ми минават едни мисли да го строукна с колянов вал и биели от М117 5.6, правено е доста пъти, но за съжаление никъде няма подробно описание кое става кое не. Другото е че сигурно ще се пенсионирам преди да открия такъв вал с биели, още повече на прилична цена. В Своге уж има един 5.6 ама го продават само целия, парите са прилични, но собственика не бил сигурен че е 5.6, само така си мислел.. 

 

Един в 190рев беше писал че си направил двигателя с такъв вал и биели, но сменил и буталата, портнал главата, строукнат +0.6 литра с колянов вал и биели от 5.6, и борнат още +0.6 литра от буталата, демек в крайна сметка беше станал 6.2 и колата му беше извадила 300 киловата на колелата без да са я настройвали особено много, поне по негови думи.

 

Малко ме е яд, че не си разглобих целия двигател да видя дали няма други щети, да знам дали има смисъл да търся само вал или цял блок или направо цял двигател. Иначе освен от продавалника тва 5.0 амг за 1500 имам оферта 1000 за цял двигател комплект пак 5.0 от 140ка като моя. Звънях и в моргата в подгумер да питам какви пари ще искат само за вала и какви за целия блок с вътрешностите, че имат едно оглозгано М119 там от чочоне, но още не са казали какво предлагат, като знам какви цени обявяват обикновено ме съмнява да ми пуснат смислена оферта. И до бай Васил трябва да отскоча да видим той какво ще предложи.

 

Както казах след като ще се дават пари не ми се скача на същия вариант, но май смелостта ще ми стигне само да си поиграя с колекторите. Някой ако има някакви идеи да казва. Не ми се сменя концепцията с М119 защото както казах съм инвестирал не-малко във фланеца и инсталацията, отделно че с каквото и да го сменя ще си е компромисен вариант.


  • 0
Follow your own star...

#545 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 март 2014 - 12:42

Малко цени от магазинчето в софия от което пазарувам. Някои цени са с отстъпка, някои без, почти нищо го няма в наличност. Та първо лагери - биелни 150лв, основни 250лв, сегменти между 30 и 60 на цилиндър - 250/500лв, семеринги предна и задна общо около 40лв, обтегач 255лв, верига 165, плъзгачи около 350 общо всички, маслен филтър около 15лв, свещи 40, гарнитури на капаците 110лв двете, гарнитури на главите 170лв двете, гарнитури за всмукателния колектор 40, за изпускателните 50, за двата картера общо 70.От подгумер за колянов вал само ми казаха 300лв, колкото ми казаха и за шлайф. После главите - по 5лв за клапаните -160лв, по 25лв на глава да и вземат лице, отделно още 40-50лв да се измият всички вътрешности на двигателя от гадния нагар. Масло, хидравлична течност, антифриз, + че трябва да си взема и нов притискател за съединителя - отвсякъде си отиват 3 бончета :D

 

Явно проекта ще е в застой известно време. Варианта за пълен основен ремонт отпада, тъй като все още знам стойността на парите и на 20 годишните железа, а може би просто съм беден :D Другия вариант е да направя частичен основен ремонт - вал + биелни и бутални лагери и всичко останало да го оставя същото, но и в този случай ще отидат едни 1000лв, което пак не е малко, и продължавам да клоня към това да взема друг двигател. Ще обърна малко внимание на другата ми 190тка. Излязоха програмата и регламента за новия дрифт сезон - във варна няма да има кръг на клас модифицирани, само стрийт, та ще се пробвам да си приготвя другата 190тка за клас стрийт, макар че правилата както винаги са мътни и не е много ясно дали ще ме пуснат с 3.2 да карам. Ето на който му е интересно да почете

 

http://drifting.bg/f...php?f=80&t=9245

http://drifting.bg/f...php?f=80&t=9246


  • 0
Follow your own star...

#546 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 06 март 2014 - 19:36

А,замислял ли си се защо са такива цените за тебе в Подгумер?

Защото това са цени за тебе.


  • 1
Не хапи този,който може да те изяде.

#547 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 март 2014 - 21:18

Ами аз там се чувам с Влади, който обявява приемливи цени, дори като ме види че се дърпам сам сваля, без да се пазаря (не обичам да се пазаря), но за по-големите неща не казва той цените. Има още един там, не го знам шеф ли е, бачкатор ли е, но цените ги обявява от въздуха без много връзка с реалността. Явно там са на принципа "едно нещо струва толкова, за колкото можеш да го продадеш", което може и да е печелившо, аз гледам да получа оферти от където мога и да избера най-евтината/изгодната. Но няма как да ми обявяват (не Влади, а другия с хвърчащите цени) 1800лв за необорудван М104 3.2, от S-ка с десен волан, която най-вероятно цялата им е струвала по-малко, и в същото време аз да отскоча до Петрич при PM Brothers (много точни момчета между другото), и за 600-700лв да ми продадат същия М104 3.2 от S-ка с десен волан, само че пълен комплект, оборудван двигател. Даже ми свалиха 50лв от предварително уговорената цена да си покрия горивото от софия до петрич, и освент това после няколко пъти ми пращаха за без пари по еконт разни работи от двигателя, които бях забравил, тъй като двигателя го извадихме и натоварихме на бързо за 1-2 часа в снега. Познат, непознат, колко ще е разликата в Подгумер? А и не съм вчерашен там, не си пия ракията с шефа, но с Влади се чувам от 2-3 години, когато взех един капак за клапаните за двигателя ми от там. От тогава съм пазарувал 10тина пъти разни неща от него, включително и спирачните апарати които ги взех само преди 3 месеца. А за коляновия вал цената мисля че е добра, ако е читав, дали ще дам 300лв за шлайф или 300лв за вал, все тая.. От сервиза даже ме посъветваха че е по-добре друг вал да взема, вместо да ремонтирам моя. Иначе блока на двигателя бил ударен, за това ми казаха оферта само за вала, а не за целия блок с вътрешностите.


  • 0
Follow your own star...

#548 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 06 март 2014 - 22:22

Да де,само че цената за двигателя е била без колектори и картер.

На това ако се казва необорудван двигател,здраве му кажи.

Все едно,няма значение.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#549 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 06 март 2014 - 23:38

Да де,само че цената за двигателя е била без колектори и картер.
На това ако се казва необорудван двигател,здраве му кажи.
Все едно,няма значение.


Не искам да споря, само към нещата които са ти спестили набързо ще добавя компютър (ще го паля с мега), бобини (ползват се други бобини с вградени комутатори), дросел, компресор за климатика, дебитомер.. Сигурен съм че си наясно, че всяко едно от тези неща струва трицифрена сума. Не ми трябват и стойките с тампоните, EGR помпата, към картера и маслената помпа не ми върши работа (за 190 се слагат картер и маслена помпа от 124, 202 или 210).. Как да е, да кажем, че не сме се разбрали, но нещо ми подсказва, че цената за наистина необорудван мотор пак щеше да е четирицифрена. И сега да не стават интриги, тъй като явно си се консултирал вече с някой от тях за случая - общувал съм си само с Влади и съм супер доволен от него, всеки път като ми трябва нещо - звъня му, като отида всичко е приготвено, давам парите и си заминавам. Останалите там не ги познавам, впечатление ми направи само човека който казваше цени както звездите му ги говорят, специално за 3.2-то като говорихме даже не ме изслуша докрай какво ми трябва и какво не преди да ми каже цената, предполагам и от там е дошло неразбирателството. Влади специално за 3.2-то не се е обаждал като се коментираше цената, сега за М119-то като му звъннах също каза "трябва да се консултирам с шефа".

Както и да е, аз двигател вече си намерих на супер цена, още един път ще използвам случая да кажа че PM Brothers са супер коректни, и цените и отношението им са топ, но за това ще говоря на дълго и на широко като си пусна тема за другото 190.
  • 0
Follow your own star...

#550 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2014 - 16:06

Да ъпнем темата :) Набавих двигател да смени раненото си братче :)

 

1016003_760348583976326_7956688118312380

 

 

Вчера го докарах вкъщи във варна и вече е подготвен за почистване и да му се нарежда периферията :)

 

 

10001149_761301550547696_781189895141835

10013453_761301553881029_914084203673015

 

 

Ето и нещо което трябваше да свърша преди много време, а именно да претегля двигателя :) Ето и супер сложната конструкция за претегляне на двигател на домашен кантар :D

 

 

904102_761301547214363_85089177131841935

 

 

 

Е, двигателя излезе 145кг, в състоянието в което го виждате на снимките :) Премерих и някои други неща - маховика + зъбчатката на автомата + керамичен диск + притискател - 18кг, смукателен колектор + рейка + инжектори + дросел + механизъм на дросела 17кг. Изпускателни колектори - 12кг двата общо. Както виждате само колекторите + маховика и съединителя са 1/3 от собственото тегло на двигателя. Тъй като кантара е домашен и не е предназначен за двигатели няма как да премеря двигателя окомплектован, така че ще трябва на части да го претеглям :)


  • 2
Follow your own star...

#551 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 17 април 2014 - 17:05

Много хубаво,че си си сетил да го претеглиш,защото знаеш колко често се спори за килограмите на тези мотори.По-другата седмица като започна да качвам мотора на моята бангия ще се опитам да претегля и м 113 от 55-та ,както и бмв кутията,съединитела маховика и притискатела за да ги сравним.Така както гледам комплект мотора,окомплектован със съединитела и притескатела гони едни 200килограма.
  • 0

#552 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2014 - 18:42

Ами единствения път който съм срещал по чуждите форуми да се коментира теглото на м119 беше споменато, че тежи 240кг. Моя така като гледам оборудван ще излезе около 210-220, и това е с 20 кила маховик и съединител, вярно по принцип има турбина, която не знам колко тежи, но едва ли ще е 20 кила. А не съм написал че това е и с източено масло и изпразнен от вода. Тия дни сигурно ще разглобя 3.2-то дето взех за ежедневката и ще го премеря в същото състояние - блок с картер и глава с капак. Ще претегля и новия осмак в същото състояние, понеже е от друга генерация - номера му е отзад до камбаната на скоростите, а на предишния беше отпред до водната помпа, и може да има някаква разлика, примерно единия да е closed deck, другия да е open deck, просто ще сравня да видя за какво става въпрос. Иначе аз моите скорости ги претеглих като ги взех - точно 30кг с масло в тях, и двата фланеца са ми близо 11кг (2.6 дуралуминиевия и още 8.2 е металния), но преди да тръгна да слагам мотора ще ги занеса и двата на стругар и ще му кажа да ги надупчи като швейцарско сирене да станат, че нещо не ме кефи да имам 11кг от фланец на кутията.. Ще има и други олекотявания и модификации, със сигурност няма да е същото нещо както преди.

 

 

А с твоята кола какво се случва, още ли не си я подкарал с ръчните скорости?


  • 0
Follow your own star...

#553 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 17 април 2014 - 18:54

Защо не го сложиш и караш , за да разбереш тече ли от някъде и дали ще изкара 1000 км. Пък след това четкане лъскане и омагъосване.


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#554 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 17 април 2014 - 20:25

хайде честито,дано вече само масло да сменяш.


  • 0

#555 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 април 2014 - 21:20

Мерси Митак :) Стойко, чистенето на двигателя не е само за красота ами и за удобство при работа, обичам колата ми да е чиста и след работа само да си изплаквам ръцете, а не да ги търкам половин час с паста. И ръцете са лесната работа, чистенето на всеки камък и гаечен ключ един по един не е много забавно. А и не са само инструментите - крика, колата, джантите и тн, всичко което пипнеш с мазни ръце става мазало.


  • 3
Follow your own star...




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни