Така да раздвижим темата След като пропуснах последните 2 италиански, дойде време да се прибирам за празниците и съответно да отделя време на количката. Та както бях писал след последните ми опити да си оправя завиването малко си бях блокирал спирачките и колата я оставих пред сервиза. Ето снимка как ги бях блокирал (много тъпо ама някой трябва да гледа и да мисли като прави..)
Та целта на упражнението беше да се приближи накрайника към шенкела максимално, за да може хем да спре да ми прекантарва рейката, хем акермана малко да се пооправи. Опита беше сполучлив за завиването, но не и за спирачките. Така че трябваше да си ходят. Наско ми даде да пробвам едни апарати и дискове от W140 S500, но не идваха нито на дупките, нито диска където му е мястото. После след доста консултации с Митака и още няколко души малко на сляпо взех апарати от Е320, 4 бутални. Оказа се че идват перфектно на дупките на шенкела на 190, но трябва да им се подложат 1-1.5мм шайби, защото иначе апарата съвсем леко трие в диска, и имам предвид наистина съвсем леко, на ръка може да се върти диска но все пак опираше и трябваше да се оправи. Ето снимки на новите спирачки, и на разстоянието което остана за кормилния накрайник след тях.
Нов комплект пинчета и ламаринки
Нови дискове
Вече монтирани, но още не-разработени
И колко място остана зад тях (и подложените шайби се виждат тук)
Взех и ново радиаторче, за 124ка 300D OM605/606, марка Thermotec за стабилната сума от (внимание) 95лв Същия радиатор който колегата в темата за радиатори БНР писа че не може да ми предложи за по-малко от 250-300лв, и същия който тук го има за 200лв с безплатна доставка http://www.avto.bim....31221m1159.html Сега да не ми скочите, знам че е друга марка, но едно е 300лв друго е 95 Радиатора си върши работата перфектно. Свързах и ел-перките ми с реленце и вече се включват автоматично когато запаля колата, тъй като преди или забравих да ги включа и колата като загрее няма охлаждане, или забравих да ги изключа и ми падаше акумулатора. Ето го в сравнение със стария ми, течащ радиатор
Ето го и монтиран. Малко се наложи да орежа бронята, но сега така е модерно
И отзад остана прилично място двигателя да си мърда, тук се вижда и къде съм скатал масления радиатор..
Ама много хубаво не е на хубаво нали, излизам си аз от сервиза след като монтирах спирачките, да пробвам какво става, и за няма и 200-300м пак взе да върти само едната гума, пак пасажерската (демек проблем пак със тая от шофьорската страна). Ето какво се оказа, външното каре малко се е наиграло
Оста си беше цяла и здрава
Май накрая ще се окаже че тънките полуоски са по-здрави от дебелите Смених си полуоската с една от резервните вкъщи и колата вече си я прибрах. Подозирам че това с полуоската е станало като скъсах и заварката на диференциала, което стана на картинг пистата и май стана защото при начинаещите ми опити за влизане в завой с ръчна пуснах съединителя преди да пусна ръчната, на която тъкмо бях сменил накладките и бях натегнал После явно скъсаната заварка е законтряла от време на време защото малко по-късно усетих че има проблем, а не веднага, пък и веднага след картинг пистата возих Марто и той може да потвърди че колата си се пързаляше прилично И те така продължаваме със разработването на съединителя и спирачките, и успоредно с това борбата със завиването, и да се надяваме че скоро колата ще бъде технически изрядна