Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD


  • Please log in to reply
388 мнения по тази тема

#241 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 10 август 2011 - 15:03

Или френските могат да се джуркат и със спирачка? :)

п.с
Що подаряваш китки на мъжко? :gayfight:

:)

Могат ва ... Газ,газ,газ, ръгаш която влезне, леко на ръчната :headbang: ... Готино е като имаш товар точно след кабината ..
При тез "маневри" обикновенно се пишеха 3-4 галона аут :soldier:
Китки давам на всеки :jester:
  • 0

#242 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2011 - 15:08

Китки давам на всеки :jester:


Даваш ама не всички приемат китки. :jester:
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#243 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 10 август 2011 - 15:10

Я ме кафи да овладявам 190-ка , отколкото да карам спокойно с някой пасат 2-ка :smiley_emoticons_joint: Със 190-ката си се пързалям и си овладявам колата и ми прави кеф и никога не ме е било страх да влеза в някой завой на една страна , защото съм сигурен в мене си и в колата , е сгреших със 124-ката , но и имаше много други фактори , който ме замотаха там където не трябва .Дори сега със ес-вицата , си подавам газ през целия завой и чак при излизането от завоя подавам още повече газ.Никой никога не ме е учил да шофирам по ред причини , затова аз така съм свикнал.И подкрепям колегите , който уважават до болка задното предаването , защото са готови да поемат риска и да влезат в ситуация и като овладеят автомобила , да се почивстват горди със себе си :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#244 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 10 август 2011 - 15:14

Е гледай аз каква ти бях подготвил :icon_coolgrin:
Прикачен файл  45789_main_medium.jpg   105,39K   19 Брой сваляния
ПП за да не тръгнат приказки - всичко си е в кръгО на шегата ...
  • 0

#245 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 10 август 2011 - 15:23

защото са готови да поемат риска и да влезат в ситуация и като овладеят автомобила , да се почивстват горди със себе си :)

БМВ форум номер две ...
Един познат ми спомена, че неговият инструктор му казал : Когато си мислиш че си се научил да караш - тогава става белята !
Все едно не писах че ми се е случвало един и същ завой, да излезна по различен начин ...
И на мен ми е било кеф, и все още ми е, обаче имам други приоритети ... Вече ...
Въобще не ми е до пързалки и т.н. !
Карал си си седан 4х4 !?
Ми там ми е по-голям кефа примерно ...
  • 1

#246 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 10 август 2011 - 22:18

Както вече писах, ако предното беше по-добро от задното, едва ли щяхме да гледаме Ф1 само със задно, дори 4х4 няма, защо ли...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#247 BadAngel

BadAngel

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 66 Мнения:

Публикувано 10 август 2011 - 22:33

Както вече писах, ако предното беше по-добро от задното, едва ли щяхме да гледаме Ф1 само със задно, дори 4х4 няма, защо ли...

4х4 няма, защото има доста сериозни правила, които ограничават булидите само до един двигателен мост

като цяло състезателните серии не могат да бъдат особено показателни за качествата на една или друга концепция, тъй като голяма част от тях

са ограничени с безброй правила...

е, разбира се гореописаното си има изключение.. и то се казва ГРУПА Б

не знам дали сте се интересували, но в средата на 80те години е създадена група Б като част от световния рали шампионат, където

организаторите са били много щедри по отношение на изискванията за произведени бройки за хомологация на автомобили и иновациите

отборите са имали голям кард-бланш за развитие

до този момент всички рали автомобили са били предимно със задно предаване, а отбора на ЛАНЧИЯ - МАРТИНИ е бил безспорен фаворит...

до момента, когато не се е появило ауди ур-куатро.. първия автомобил в рали шампионата с 4х4 задвижване

колата е била непобедима, скоро всички разбрали, че с един двигателен мост не могат да се конкурират и започват свои разработки по темата..

към края на 80те ГРУПА Б е забранена, автомобилите стават прекалено мощни и опасни, а състезанията дават много човешки жертви

за да добиете представа за какво става дума, въпросното ауди е правело пробега от 0-100 км/ч за по-малко от 2 секунди

та, за мен лично това е сериозен показател за достойнствата на 4х4 пред задното предаване...
  • 0

#248 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2011 - 23:34

Грешно си ме разбрал колега.
Лежането под колата и мъдрото гледане под предния капа си бяха национално хоби.
Не че нещо се ремонтира,, просто се вдига капака и се гледа и се цъка с език, идват съседи да помагат, един вид център за социална активност в междунлоковите пространства. Иначе веднъж месечно, магарето се товари с буркани от село и се ходи на до морете веднъж годишно.

:beer: Няма ядове
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#249 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2011 - 23:48

Ивекото може и повече да поеме ... Подобия викаш ... Как пък само моят Джъмпер зимата на 2006 се качи на Елаците горе, натовварен с 145 бройки 19 литрови бутилки с вода ... А всичкото Спринтер-и и ЛТ-та драпаха безпомощно нагоре, и слагаха вериги ... Айде да си говорим случки, не "дефакто" !
Кое да е предизвикано !? Даже и тази катастрофа в София на България казаха че БМВ-то се е завъртяло и е насмело Аудито ... Толкоз ли се имате за карачи на това задно, та не може да проумеете че даже и превкл. на скорости е рисково на мокра настилка !? Не дай Боже с повече газ ... Писна ми да обяснявам че толкова случки имам с таз 190-ка, колкото не мога и да си представя ... И то от нищото произлезли ... И моля да не се споменава кой колко може да кара !

То хубаво може да го поеме, ама после спирачките като НЕмоат да го поемат става лошо...
Не са ли подобия тия френски коли.Баси за да смениш крушка на фар на Рено тря му се махне гума и подкалник... е па идеално... А нещото, което най не мога да го проумея е да сложиш ремък за връзка между колянов и разпределителен вал.
На бул. България е много спорно. Има и версия, според която БМВ-то минава Аудито и то го блъска отзад. Но нямах този инцидент в предвид. Ясно посочих примет, за който писаха в пресата. Кола с предно на завой на сух път обърната по таван.
Аз далеч не се имам за КАРАЧ. Винаги съм предпазлив на завой. Не толкова от страх,че ще ми поднесе, отколкото да не ми изкочи пак някой самоубиец, който си мисли, че Господ му е навигатор. А за това кой колко може да кара най-много ти споменаваш и се натягаш. Не си мисли, че винаги като подадеш газ в повечко можеш да излезнеш невредим от завоя имай си едно на ум, защото загуби ли се сцеплението дали си с предно или задно или 4х4 СИ АУТ.
  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#250 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2011 - 00:04

4х4 няма, защото има доста сериозни правила, които ограничават булидите само до един двигателен мост

като цяло състезателните серии не могат да бъдат особено показателни за качествата на една или друга концепция, тъй като голяма част от тях

са ограничени с безброй правила...

е, разбира се гореописаното си има изключение.. и то се казва ГРУПА Б

не знам дали сте се интересували, но в средата на 80те години е създадена група Б като част от световния рали шампионат, където

организаторите са били много щедри по отношение на изискванията за произведени бройки за хомологация на автомобили и иновациите

отборите са имали голям кард-бланш за развитие

до този момент всички рали автомобили са били предимно със задно предаване, а отбора на ЛАНЧИЯ - МАРТИНИ е бил безспорен фаворит...

до момента, когато не се е появило ауди ур-куатро.. първия автомобил в рали шампионата с 4х4 задвижване

колата е била непобедима, скоро всички разбрали, че с един двигателен мост не могат да се конкурират и започват свои разработки по темата..

към края на 80те ГРУПА Б е забранена, автомобилите стават прекалено мощни и опасни, а състезанията дават много човешки жертви

за да добиете представа за какво става дума, въпросното ауди е правело пробега от 0-100 км/ч за по-малко от 2 секунди

та, за мен лично това е сериозен показател за достойнствата на 4х4 пред задното предаване...


Е що па да не са с предно тия болиди от Ф1?

Ей, пусти правила викаш. Язък.
Аз мислех че щото няма как да впрегнат 7-800 коня в предните гуми и цялата работа по завиване, спиране и ускорение да се пада на някакви келяви CV-joints. Които между другото при тия скорости и натоварвания трябва да са и бая масивни, което поражда нови проблеми.


Вече отдавна съм загубил вяра в техническия напредък. Щото от към началото на 90-те в комппаниите финансовият отдел се разраства и нароява. Появяват се маркетинг отдели, бранд мениджъри, али-бали. Един вид - раздува се щата, който няма реален принос към даден продукт.

Приносът на тия хора е само виртуален, но те трябвa да оправдаят заплатите си. И техните заплати се включват и в себестойността на даден нов продукт. Те създават имидж, изтъкват имагинерни предимства, и най-вече създават пазарни нужди. Най-лошото е че тия косвени хора, стават в един момент по-важни от важните инженери и дизайнери.

Не че няма нововъведения, но те са много по-малко отколкото ни ги представят ала-балистите. И са по-незначителни.

и лошото е че потребителите почват все по-малко да търсят важните неща в един продукт, а все повече да се водят от косвените му качества. Което пък поражда един порочен кръг.
  • 0

#251 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 11 август 2011 - 07:51

То хубаво може да го поеме, ама после спирачките като НЕмоат да го поемат става лошо...
Не са ли подобия тия френски коли.Баси за да смениш крушка на фар на Рено тря му се махне гума и подкалник... е па идеално... А нещото, което най не мога да го проумея е да сложиш ремък за връзка между колянов и разпределителен вал.
На бул. България е много спорно. Има и версия, според която БМВ-то минава Аудито и то го блъска отзад. Но нямах този инцидент в предвид. Ясно посочих примет, за който писаха в пресата. Кола с предно на завой на сух път обърната по таван.
Аз далеч не се имам за КАРАЧ. Винаги съм предпазлив на завой. Не толкова от страх,че ще ми поднесе, отколкото да не ми изкочи пак някой самоубиец, който си мисли, че Господ му е навигатор. А за това кой колко може да кара най-много ти споменаваш и се натягаш. Не си мисли, че винаги като подадеш газ в повечко можеш да излезнеш невредим от завоя имай си едно на ум, защото загуби ли се сцеплението дали си с предно или задно или 4х4 СИ АУТ.

Ами да ти кажа проблема със спирачките са го решили кардинално - 300 мм дискове, и 4 бутални апарати ... Всичко от Брембо !
Не ги мисли толкова ... Бусове могат да правят ...
Крушка викаш :D ... BMW E90 (3 серия) е същото ... Да не говорим за Опел ...
Инцидента с обърнатото Ауди, не знам на какво се дължи - все едно да ме питаш що се е обърнал някой Бенц! Причината може да е една и съща ... Те ако са толкова кекави тез коли на предно, ти представяш ли си какво ще е по магистралите ! Да не говорим че има места където и с 70 км/ч да караш е приключение - подскоци и дупки ... Определено нито задното, нито предното са виновни за преобръщане на колите!
Кое не може да проумееш - ремъка ли !?
Ами поради факта че е по-безшумно с такова газоразпределение, са забили такова ... Да, Мерцедес си държат на традицията - всичко да е с вериги и дискове отзад, което е много добре !
Обаче при обслужване на едно верижно разпределение, финансите надхвърлят многократно единичната инвестиция в една ролка,ремък и водна помпа евентуално ! Изключения правят някой малоумщини на големи производители, чиито инженерен отдел е бил отпуска когато са слагали, както ти каза - връзката !
Друг е въпроса че българина винаги минава по най-тънкото съпротивление, и пропуска някой важни части !
Нищо не споменавам и не се натягам - нито обяснявам кой колко кара и т.н., само дето Уеко ми омръзна да ми се обяснява разбираш ли, че задното е толкова лесно за овладяване, че всеки "карач" може да се оправи с него ! Мит който БМВ форума всеки ден разбива ;) Е представи си, че срещу теб излезе някой който си е мислел че може да го вземе тоя завой, понеже от поста на бай Васил е разбрал колко е безпроблемно ...
Аз няма да съм поради две причини : не мога и не искам :D
Кофтито е когато стане без да искаш, и си викаш как се случи с мен ...
Не ме разбирай погрешно, говоря от мое си име, а не е било веднъж и дваж да прилягам умения за които даже и не подозирам, с Бенца ...
Последното ти изречение много ме вълнува, и цялото ми несъгласие тръгна от тази идея ... По-лесно се вкарва предница с двигателен мост там, отколкото задница с двигателен там ... !
И въпрос към Стани - маме, ти какво имаш на полуоските отзад - точкови заварки ли ?!
Как пък на онез бегачки по състезанията, даже и на Явор Аудито дето дава пак около 800 коня е на CV-joints ...
Ако толкова те дразни, има коли и с цели мостове отзад, даже и Мерц ;)
  • 0

#252 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2011 - 09:56

Кое не може да проумееш - ремъка ли !?
Ами поради факта че е по-безшумно с такова газоразпределение, са забили такова ... Да, Мерцедес си държат на традицията - всичко да е с вериги и дискове отзад, което е много добре !
Обаче при обслужване на едно верижно разпределение, финансите надхвърлят многократно единичната инвестиция в една ролка,ремък и водна помпа евентуално ! Изключения правят някой малоумщини на големи производители, чиито инженерен отдел е бил отпуска когато са слагали, както ти каза - връзката !

И въпрос към Стани - маме, ти какво имаш на полуоските отзад - точкови заварки ли ?!
Как пък на онез бегачки по състезанията, даже и на Явор Аудито дето дава пак около 800 коня е на CV-joints ...
Ако толкова те дразни, има коли и с цели мостове отзад, даже и Мерц ;)


Смяната на моята верига и обтегач излезе далеч по-евтина от смяната на ремък, ролки и водна помпа на Гоуфчето на брат ми. Гоуф 4, AKQ. Момчето извади поне една хилядарка за първоначалното обслужване на колата - ремък ролки, помпа, масло, филтри и работа.

И за полуоските - е с полуски съм. Но нали се сещаш. едно е да правят лека чупка на 10-тина градуса в експлоатационни условия, друго е да се усукват на 30-и повече градуса. Особено като смачкаш педала в завой. Дали не им се иска да се бяха родили задни полуоски вместо предни :).

Недей дава примери със самоуки "тунери" дето рейсят само в права линия - щото там са най-големите малоумщини. Искам пример за нещо дето го е правил инженерен екип на голям автомобилен производител. 800 коня на предно. Може и 700, айде, от мен да мине.

Как пък няма сериознo спротно купе с предно?
Lotus Elise ги правят със задно предаване и средноразположен двигател.
Ами Totyota MR2.
Honda S2000.
Ariel Atom.

И за да не съм голословен - ето списък с времена от Нюрбургринг. Разгледайте челната 20-ка, или може и челната 30-ка даже и кажете къде са колите с предно?

http://en.wikipedia....leife_lap_times
  • 3

#253 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 август 2011 - 10:01

Мит който БМВ форума всеки ден разбива


Комедианти! :thumbdown:


(((((((((((((((((((((((((( :rofl: ))))))))))))))))))))))))))))

. Хумора е здраве! .
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#254 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2011 - 10:43

На почетното 89-то място се появява Renault Megane Trophy RS, което държи рекорда за най-добро време на автомобил с предно задвижване.

И гледам че то е около 265 коня.

А Renault Sport Meganne Trophy, което е специално разработено за състезания е около 330 коня. Толкова са преценили че могат да натоварят върху предните колела от Рено. Не бива да пропускаме факта че на състезателното рено двигател и трансмисия са зад кабината.

Обаче може да ги свържем с Явор с Аудито 800-коня, да почерпят челен, да пият от извора дето се вика :).
  • 0

#255 Алекс Панов

Алекс Панов

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 август 2011 - 11:06

От 2-3 седмици чета тази тема защото ми идват съобщения в пощата за нови постове. Направи ми впечатление че дискусията ме зарибява със същата тематичната насоченост както радиопредаването "Хумор, Сатира и Забава"! Шегата настрана, но ще обобщя изводите от дългата дискусия:
Задното е по-добро, предното е по-ефтино за производство и затова е по разпространено!
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни