То хубаво може да го поеме, ама после спирачките като НЕмоат да го поемат става лошо...
Не са ли подобия тия френски коли.Баси за да смениш крушка на фар на Рено тря му се махне гума и подкалник... е па идеално... А нещото, което най не мога да го проумея е да сложиш ремък за връзка между колянов и разпределителен вал.
На бул. България е много спорно. Има и версия, според която БМВ-то минава Аудито и то го блъска отзад. Но нямах този инцидент в предвид. Ясно посочих примет, за който писаха в пресата. Кола с предно на завой на сух път обърната по таван.
Аз далеч не се имам за КАРАЧ. Винаги съм предпазлив на завой. Не толкова от страх,че ще ми поднесе, отколкото да не ми изкочи пак някой самоубиец, който си мисли, че Господ му е навигатор. А за това кой колко може да кара най-много ти споменаваш и се натягаш. Не си мисли, че винаги като подадеш газ в повечко можеш да излезнеш невредим от завоя имай си едно на ум, защото загуби ли се сцеплението дали си с предно или задно или 4х4 СИ АУТ.
Ами да ти кажа проблема със спирачките са го решили кардинално - 300 мм дискове, и 4 бутални апарати ... Всичко от Брембо !
Не ги мисли толкова ... Бусове могат да правят ...
Крушка викаш
... BMW E90 (3 серия) е същото ... Да не говорим за Опел ...
Инцидента с обърнатото Ауди, не знам на какво се дължи - все едно да ме питаш що се е обърнал някой Бенц! Причината може да е една и съща ... Те ако са толкова кекави тез коли на предно, ти представяш ли си какво ще е по магистралите ! Да не говорим че има места където и с 70 км/ч да караш е приключение - подскоци и дупки ... Определено нито задното, нито предното са виновни за преобръщане на колите!
Кое не може да проумееш - ремъка ли !?
Ами поради факта че е по-безшумно с такова газоразпределение, са забили такова ... Да, Мерцедес си държат на традицията - всичко да е с вериги и дискове отзад, което е много добре !
Обаче при обслужване на едно верижно разпределение, финансите надхвърлят многократно единичната инвестиция в една ролка,ремък и водна помпа евентуално ! Изключения правят някой малоумщини на големи производители, чиито инженерен отдел е бил отпуска когато са слагали, както ти каза - връзката !
Друг е въпроса че българина винаги минава по най-тънкото съпротивление, и пропуска някой важни части !
Нищо не споменавам и не се натягам - нито обяснявам кой колко кара и т.н., само дето Уеко ми омръзна да ми се обяснява разбираш ли, че задното е толкова лесно за овладяване, че всеки "карач" може да се оправи с него ! Мит който БМВ форума всеки ден разбива
Е представи си, че срещу теб излезе някой който си е мислел че може да го вземе тоя завой, понеже от поста на бай Васил е разбрал колко е безпроблемно ...
Аз няма да съм поради две причини : не мога и не искам
Кофтито е когато стане без да искаш, и си викаш как се случи с мен ...
Не ме разбирай погрешно, говоря от мое си име, а не е било веднъж и дваж да прилягам умения за които даже и не подозирам, с Бенца ...
Последното ти изречение много ме вълнува, и цялото ми несъгласие тръгна от тази идея ... По-лесно се вкарва предница с двигателен мост там, отколкото задница с двигателен там ... !
И въпрос към Стани - маме, ти какво имаш на полуоските отзад - точкови заварки ли ?!
Как пък на онез бегачки по състезанията, даже и на Явор Аудито дето дава пак около 800 коня е на CV-joints ...
Ако толкова те дразни, има коли и с цели мостове отзад, даже и Мерц