"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#226
Публикувано 09 август 2011 - 22:47
всъщност колкото и хумористична да ти е дефиницията, толкова е и вярна
но аз по-скоро исках да посея идеята за пясъка в багажника и задното предаване..
задното предаване наистина е прекрасно за спортен автомобил, но за ежедневно каране предното има безспорни предимства
най-малкото - по-слабите загуби на мощност, по-малките капризи по отношение на гумите, по-лекото управление на мокро и снеговито
но аз по-скоро исках да посея идеята за пясъка в багажника и задното предаване..
задното предаване наистина е прекрасно за спортен автомобил, но за ежедневно каране предното има безспорни предимства
най-малкото - по-слабите загуби на мощност, по-малките капризи по отношение на гумите, по-лекото управление на мокро и снеговито
#227
Публикувано 09 август 2011 - 23:08
Идеята за пясъка в багажника е актуална и в днешно време колега, стига някой да сбърка разпределението на теглото между предени заден мост. Някъде из темата имаше пример с американски Форд Краун, ако не се лъжа, който е показател за подобна грешка.всъщност колкото и хумористична да ти е дефиницията, толкова е и вярна
но аз по-скоро исках да посея идеята за пясъка в багажника и задното предаване..
задното предаване наистина е прекрасно за спортен автомобил, но за ежедневно каране предното има безспорни предимства
най-малкото - по-слабите загуби на мощност, по-малките капризи по отношение на гумите, по-лекото управление на мокро и снеговито
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#228
Публикувано 09 август 2011 - 23:12
за ежедневно каране предното има безспорни предимства
Ооооо,това изобщо не е така. Най-малко при ежедневно пътуване на дълъг път.
Предното е една ужасна смърфония.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#229
Публикувано 09 август 2011 - 23:34
Колега преди да скочим на Бенцовете сме имали две Лади и един Москвич дванайстак. Е верно, че са гробници, като вдигнеш 80 имаш чувството, че ще излизатш, ама никой не може да им отрече, че са здрави. През какви ли не изтезания минаха и нямаше чупене, а дори и да има всичко може да се поправи само с тел, чук и клещи. На тях просто няма, наистина няма какво да им се счупи, защото почти няма пластмаса по-тях, а и няма никаква електроника и други гевезалъци.Бяха производство около 70-80 и ги рязах за желязо (остатъци от него ) преди 3-4 години.Колега,
Дали е удобно да разясниш, какво разбираш под професия АВТОМОБИЛИСТ преди демокрацията, щото не схващам за кои точно автомобили става дума. Вярно че съветски ковчези за изтазание се произвеждат непроменени и до днес, ама това автомобили не ги прави, примерно Лада 2107.
Ако това за теб е автомобил, или пък е било автомобил някога, то разбирам какво е АВТОМОБИЛИСТ - човек с хоби да си лежи под курника зад блока повече, отколкото да се придвижва с него.
А до това с Ивекото няма какво да го говорим. Задкормилното устройство навлиза с прекалено висока скорост. За коли си спорете кое е по-добро. Ама бус да изтъквате, че с предно би бил по-добър от същия със задно вече наистина граничи с глупост и то много голяма.Това Ивеко, ако не се лъжа е с товароносимост около 3 тона ( не съм сигурен ), ако е пълен ( и претоварен както почти винаги) с предно както доста коментираните френски подобия на возила имаш ли идея какво ще се случи със задвижващия мост? За зимата направо да не говорим...
И като цяло какво толкова го хвалите това прословуто предно. Ей го на днес във в.Стандарт пак има снимка на кола по таван с предно. Колата е пастче от новичките и се катурнала по таван на суха настилка. Изовщо от няколко седмици катастрофите за които чета и гледам почти всички са на завои и предизвикани от коли с предно.
Като цяло всяко едно нещо си има +/- . И от там вече се правят различни компромиси в реализацията на даден продукт. За товарни машини примерно е по подходящо RWD. За колите има три варианта. Но в никакъв случай предното не е най-разпространено, защото е най-хубаво,надеждно или пък сигурно. ПРОСТО Е НАЙ-ЕВТИНО!!!!!!!! Задното е една идея пред предното, балансира тежестта на атомобила, отделя задвижващия от управляващи мост... Белите със задно най-често стават, когато поредният псевдо шофьор карал само коли с предно и до скоро си мислил че педала на газта е като на електронна игра.Изобщо всичките ни катастрофи са следствие от слабо подготвени шофьори, които и на 16х16 да се качат колата пак ще им поднесе без да разберат защо.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#230
Публикувано 10 август 2011 - 00:47
а е най-евтино.... защото е най-разпространено..Но в никакъв случай предното не е най-разпространено, защото е най-хубаво,надеждно или пък сигурно. ПРОСТО Е НАЙ-ЕВТИНО!!!!!!!!
колкото до бусовете - до някъде си прав, но все пак има и бусове, които се карат с В категория,
за тях по-подходящо е предното предаване наистина
сериозните фирми, които предлагат в момента на пазара бусове от този тип
обикновенно имат възможност на избор на задвижващия мост
така е при транзита, така е при мастъра.. за модификациите с голяма товароносимост - задно предаване, градските вагонетки - предно
#231
Публикувано 10 август 2011 - 07:22
Грешно си ме разбрал колега.Колега преди да скочим на Бенцовете сме имали две Лади и един Москвич дванайстак. Е верно, че са гробници, като вдигнеш 80 имаш чувството, че ще излизатш, ама никой не може да им отрече, че са здрави. През какви ли не изтезания минаха и нямаше чупене, а дори и да има всичко може да се поправи само с тел, чук и клещи. На тях просто няма, наистина няма какво да им се счупи, защото почти няма пластмаса по-тях, а и няма никаква електроника и други гевезалъци.Бяха производство около 70-80 и ги рязах за желязо (остатъци от него ) преди 3-4 години.
А до това с Ивекото няма какво да го говорим. Задкормилното устройство навлиза с прекалено висока скорост. За коли си спорете кое е по-добро. Ама бус да изтъквате, че с предно би бил по-добър от същия със задно вече наистина граничи с глупост и то много голяма.Това Ивеко, ако не се лъжа е с товароносимост около 3 тона ( не съм сигурен ), ако е пълен ( и претоварен както почти винаги) с предно както доста коментираните френски подобия на возила имаш ли идея какво ще се случи със задвижващия мост? За зимата направо да не говорим...
И като цяло какво толкова го хвалите това прословуто предно. Ей го на днес във в.Стандарт пак има снимка на кола по таван с предно. Колата е пастче от новичките и се катурнала по таван на суха настилка. Изовщо от няколко седмици катастрофите за които чета и гледам почти всички са на завои и предизвикани от коли с предно.
Като цяло всяко едно нещо си има +/- . И от там вече се правят различни компромиси в реализацията на даден продукт. За товарни машини примерно е по подходящо RWD. За колите има три варианта. Но в никакъв случай предното не е най-разпространено, защото е най-хубаво,надеждно или пък сигурно. ПРОСТО Е НАЙ-ЕВТИНО!!!!!!!! Задното е една идея пред предното, балансира тежестта на атомобила, отделя задвижващия от управляващи мост... Белите със задно най-често стават, когато поредният псевдо шофьор карал само коли с предно и до скоро си мислил че педала на газта е като на електронна игра.Изобщо всичките ни катастрофи са следствие от слабо подготвени шофьори, които и на 16х16 да се качат колата пак ще им поднесе без да разберат защо.
Лежането под колата и мъдрото гледане под предния капа си бяха национално хоби.
Не че нещо се ремонтира,, просто се вдига капака и се гледа и се цъка с език, идват съседи да помагат, един вид център за социална активност в междунлоковите пространства. Иначе веднъж месечно, магарето се товари с буркани от село и се ходи на до морете веднъж годишно.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#232
Публикувано 10 август 2011 - 08:45
И тоя бус от клипчето, ако беше с предно - как по-точно това щеше да му помогне?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#233
Публикувано 10 август 2011 - 09:35
Педал ту метал и няма къде да побегне гъзо, понеже го силите го теглят напред ..
Аз това имах предвид с всичките си постове - защото ако даде газ в тази ситуация, или ще се завърти още повече ( и това е опция да не се думнеш, ама трябва да мислиш много бързо, и също толкова бързо да работиш с краката), или ще се чалоса - както стана ...
Аз това имах предвид с всичките си постове - защото ако даде газ в тази ситуация, или ще се завърти още повече ( и това е опция да не се думнеш, ама трябва да мислиш много бързо, и също толкова бързо да работиш с краката), или ще се чалоса - както стана ...
#234
Публикувано 10 август 2011 - 09:50
Ивекото може и повече да поеме ... Подобия викаш ... Как пък само моят Джъмпер зимата на 2006 се качи на Елаците горе, натовварен с 145 бройки 19 литрови бутилки с вода ... А всичкото Спринтер-и и ЛТ-та драпаха безпомощно нагоре, и слагаха вериги ... Айде да си говорим случки, не "дефакто" !Това Ивеко, ако не се лъжа е с товароносимост около 3 тона ( не съм сигурен ), ако е пълен ( и претоварен както почти винаги) с предно както доста коментираните френски подобия на возила имаш ли идея какво ще се случи със задвижващия мост? За зимата направо да не говорим...
И като цяло какво толкова го хвалите това прословуто предно. Ей го на днес във в.Стандарт пак има снимка на кола по таван с предно. Колата е пастче от новичките и се катурнала по таван на суха настилка. Изовщо от няколко седмици катастрофите за които чета и гледам почти всички са на завои и предизвикани от коли с предно.
Кое да е предизвикано !? Даже и тази катастрофа в София на България казаха че БМВ-то се е завъртяло и е насмело Аудито ... Толкоз ли се имате за карачи на това задно, та не може да проумеете че даже и превкл. на скорости е рисково на мокра настилка !? Не дай Боже с повече газ ... Писна ми да обяснявам че толкова случки имам с таз 190-ка, колкото не мога и да си представя ... И то от нищото произлезли ... И моля да не се споменава кой колко може да кара !
#235
Публикувано 10 август 2011 - 10:13
Илия,правилен въпрос задаваш но за жалост отговорът му е удобно отклоняващ темата и отново снежни фантазий.
Тоя бус,с тази МАХ дължина,по това нанадолнище,с превишената скорост,обратният вираж,в момента в който вижда камерата натиска спирачка!
Ако продължават да не ти отговарят точно на зададеният въпрос,аз ще ти отговоря Илия. Имам желание!
Но първо ще изчакам.
Тоя бус,с тази МАХ дължина,по това нанадолнище,с превишената скорост,обратният вираж,в момента в който вижда камерата натиска спирачка!
Ако продължават да не ти отговарят точно на зададеният въпрос,аз ще ти отговоря Илия. Имам желание!
Но първо ще изчакам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#236
Публикувано 10 август 2011 - 11:55
Е ти пък как разбра че натиска спирачка ?!
Излезна на правата и взе да танцува ?!
Що Джъмпера не го правеше като си говорим за бусове, и той беше на ресори отзад ! И не еднократно е минавал с 2.5 тона през Петрохан в дъжд/сняг и ледове !?
Излезна на правата и взе да танцува ?!
Що Джъмпера не го правеше като си говорим за бусове, и той беше на ресори отзад ! И не еднократно е минавал с 2.5 тона през Петрохан в дъжд/сняг и ледове !?
#237
Публикувано 10 август 2011 - 12:17
защото джъмпера е с предно..Що Джъмпера не го правеше като си говорим за бусове, и той беше на ресори отзад ! И не еднократно е минавал с 2.5 тона през Петрохан в дъжд/сняг и ледове !?
#238
Публикувано 10 август 2011 - 13:32
Страшни сте
Проблема започна с поста в който бай Васил обяснява колко е по лесно да овладееш задницата, отколкото предницата имайки година и малко стаж ...
Имайки година и малко стаж, ми трябваха всичките три ленти на Гешов, за да хвана направо ! И всичкото от гъзария да покажа на един приятел и 3 мадами отзад, как се прави обратен със задно ... Nice, a !?
Не знам как да го кажа, ама явно повечето хора си знаят едно, и по-готино да кажеш че може да овладееш колата, отколкото да си признаеш че е бая преживяване !
Няма ядове, разбирам всичко, и съм бил така - не исках и да чуя за коли на предно, и викам на хората че карат грешната кола и те ми се смеят ...
Аз не крия че една нищо и никаква 190-ка ме правеше щастлив, ама колкото ми е било готино, двойно повече ме е било страх ! Просто винаги си мислех едно и нарочно я забивах по един и същ начин, и от 4 пъти, един хваща на евем ти страна ...
Проблема започна с поста в който бай Васил обяснява колко е по лесно да овладееш задницата, отколкото предницата имайки година и малко стаж ...
Имайки година и малко стаж, ми трябваха всичките три ленти на Гешов, за да хвана направо ! И всичкото от гъзария да покажа на един приятел и 3 мадами отзад, как се прави обратен със задно ... Nice, a !?
Не знам как да го кажа, ама явно повечето хора си знаят едно, и по-готино да кажеш че може да овладееш колата, отколкото да си признаеш че е бая преживяване !
Няма ядове, разбирам всичко, и съм бил така - не исках и да чуя за коли на предно, и викам на хората че карат грешната кола и те ми се смеят ...
Аз не крия че една нищо и никаква 190-ка ме правеше щастлив, ама колкото ми е било готино, двойно повече ме е било страх ! Просто винаги си мислех едно и нарочно я забивах по един и същ начин, и от 4 пъти, един хваща на евем ти страна ...
#239
Публикувано 10 август 2011 - 13:54
Е ти пък как разбра че натиска спирачка ?!
По поведението на колата!
Даваше много газ,уплаши се от завличането и натисна спирачка, ....ако след отпускането на газта беше предпочел да разчита само на управлението......... или щеше да се обърне по-късно или изобщо нямаше да се обърне.
Що Джъмпера не го правеше като си говорим за бусове
Явно френските са водещите. Незнам! Ползвам няколко Бенц от по старите...единият е легендата 609.
Ние не сме доволни от френските и не ги ползваме.
Как да кажа......някакси са много френски.
Или френските могат да се джуркат и със спирачка?
п.с
Що подаряваш китки на мъжко?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#240
Публикувано 10 август 2011 - 14:01
Проблема започна с поста в който бай Васил обяснява
Що проблем,няма проблем.
Не е точно казано 'обяснява'...'опитва да бяснява' е по-точно.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни