Колега,
Дали е удобно да разясниш, какво разбираш под професия АВТОМОБИЛИСТ преди демокрацията, щото не схващам за кои точно автомобили става дума. Вярно че съветски ковчези за изтазание се произвеждат непроменени и до днес, ама това автомобили не ги прави, примерно Лада 2107.
Ако това за теб е автомобил, или пък е било автомобил някога, то разбирам какво е АВТОМОБИЛИСТ - човек с хоби да си лежи под курника зад блока повече, отколкото да се придвижва с него.
Колега преди да скочим на Бенцовете сме имали две Лади и един Москвич дванайстак. Е верно, че са гробници, като вдигнеш 80 имаш чувството, че ще излизатш, ама никой не може да им отрече, че са здрави. През какви ли не изтезания минаха и нямаше чупене, а дори и да има всичко може да се поправи само с тел, чук и клещи. На тях просто няма, наистина няма какво да им се счупи, защото почти няма пластмаса по-тях, а и няма никаква електроника и други гевезалъци.Бяха производство около 70-80 и ги рязах за желязо (остатъци от него ) преди 3-4 години.
А до това с Ивекото няма какво да го говорим. Задкормилното устройство навлиза с прекалено висока скорост. За коли си спорете кое е по-добро. Ама бус да изтъквате, че с предно би бил по-добър от същия със задно вече наистина граничи с глупост и то много голяма.Това Ивеко, ако не се лъжа е с товароносимост около 3 тона ( не съм сигурен ), ако е пълен ( и претоварен както почти винаги) с предно както доста коментираните френски подобия на возила имаш ли идея какво ще се случи със задвижващия мост? За зимата направо да не говорим...
И като цяло какво толкова го хвалите това прословуто предно. Ей го на днес във в.Стандарт пак има снимка на кола по таван с предно. Колата е пастче от новичките и се катурнала по таван на суха настилка. Изовщо от няколко седмици катастрофите за които чета и гледам почти всички са на завои и предизвикани от коли с предно.
Като цяло всяко едно нещо си има +/- . И от там вече се правят различни компромиси в реализацията на даден продукт. За товарни машини примерно е по подходящо RWD. За колите има три варианта. Но в никакъв случай предното не е най-разпространено, защото е най-хубаво,надеждно или пък сигурно. ПРОСТО Е НАЙ-ЕВТИНО!!!!!!!! Задното е една идея пред предното, балансира тежестта на атомобила, отделя задвижващия от управляващи мост... Белите със задно най-често стават, когато поредният псевдо шофьор карал само коли с предно и до скоро си мислил че педала на газта е като на електронна игра.Изобщо всичките ни катастрофи са следствие от слабо подготвени шофьори, които и на 16х16 да се качат колата пак ще им поднесе без да разберат защо.