Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD


  • Please log in to reply
388 мнения по тази тема

#256 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 11 август 2011 - 13:50

На почетното 89-то място се появява Renault Megane Trophy RS, което държи рекорда за най-добро време на автомобил с предно задвижване.

И гледам че то е около 265 коня.

А Renault Sport Meganne Trophy, което е специално разработено за състезания е около 330 коня. Толкова са преценили че могат да натоварят върху предните колела от Рено. Не бива да пропускаме факта че на състезателното рено двигател и трансмисия са зад кабината.

Обаче може да ги свържем с Явор с Аудито 800-коня, да почерпят челен, да пият от извора дето се вика :).

Не съм много честен - всъщност Аудата е квадро ... И си е постоянно щар по щар ...
По принцип си много прав за конете на преден двигателен мост, даже имаше едно клипче с един Форд или Воксхол в Топ Гиър ... Там имаше невероятните проблеми при FTP позиция на педала ...
Обаче същото го има и при C63 ... Той даже и на празен ход си върти гуми :icon_coolgrin:
Не искам да ставам повод за раздори и т.н. !
Мен си ме кефи повече предното, затова и се прехвърлих на кола с такова предаване !
И сподели за на брат ти Голфа, за 4 ролки и два ремъка - колко 260 лева е дал !?????????????????????
Да ти дам ли цена на веригата, бананите и зъбните колела ?!
  • 0

#257 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 11 август 2011 - 15:38

Не съм много честен - всъщност Аудата е квадро ... И си е постоянно щар по щар ...
По принцип си много прав за конете на преден двигателен мост, даже имаше едно клипче с един Форд или Воксхол в Топ Гиър ... Там имаше невероятните проблеми при FTP позиция на педала ...
Обаче същото го има и при C63 ... Той даже и на празен ход си върти гуми :icon_coolgrin:
Не искам да ставам повод за раздори и т.н. !
Мен си ме кефи повече предното, затова и се прехвърлих на кола с такова предаване !
И сподели за на брат ти Голфа, за 4 ролки и два ремъка - колко 260 лева е дал !?????????????????????
Да ти дам ли цена на веригата, бананите и зъбните колела ?!


Бананите-успокоители не е нужно да се сменят, освен ако не са спукани или счупени.

Във ВИС пише че веригата се вдълбава в успокоителите до едно ниво и спира. После и нов успокоител да сложиш, пак ще се вдълбае, докато си направи улейчета.

Смених само верига и хидравличен обтегач. Не помня колко беше - но под 300лв. струваха и двете. На около 280 хил. километра. Гоуфо ще трябва още един-два ангренажа и помпи да изяде докато докара до толкова.

Зъбчатките няма нужда да се сменят ако веригата е сменена навреме. Ако караш дълго с разтеглена верига, може да има нужда и те да се сменят. Но може и първо клапаните да срещнат буталата :).

А на брата обслужването си му беше хилядарка и отгоре. Ще го питам дали пази фактурата. Сигурно са му направили некоя "примоция" във великия ХЕЕД, ама като редови клиент - толкова. Те му доставяха частите.
  • 0

#258 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 11 август 2011 - 15:58

:0_poster_offtopic: A ти пък не можа ли да му кажеш да НЕ си взема ГоУф с 1.4 мотор, с 16 клапана и от всичкото това - 75 коня :censored:
Бе всичко се сменя - зъбчатки, банани и т.н. ... Викаш на 280 - демек 2 смени на ангренаж в Германия ... !!! То така си и пише в книгите за Б-я - тук на 90 К !
За да не ме нападате - и аз съм за верижното, само дето по света е равно на ремъчното ;)
  • 0

#259 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 11 август 2011 - 20:01

със сигурност е препоръчително да се смени всичко покраи веригата и парата за това е доста над ремъка

това че за гоуфа са отрязали главата на човека си е лично негов проблем

и когато сравняваш гоуф 4 то би било добре другата кола да е от същите години, тъй като цените на консумативите лекинко се изменят със годините на машината...

и аз съм на 100% за верижното задвижване, няма значение че е по скъпо

темата е близо до заглавието... :smiley_emoticons_joint:
  • 0

#260 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Публикувано 11 август 2011 - 22:39

Колега,
Дали е удобно да разясниш, какво разбираш под професия АВТОМОБИЛИСТ преди демокрацията, щото не схващам за кои точно автомобили става дума. Вярно че съветски ковчези за изтазание се произвеждат непроменени и до днес, ама това автомобили не ги прави, примерно Лада 2107.
Ако това за теб е автомобил, или пък е било автомобил някога, то разбирам какво е АВТОМОБИЛИСТ - човек с хоби да си лежи под курника зад блока повече, отколкото да се придвижва с него.


Ееее, колега,
тук си в голяма грешка. Колегата има в предвид, че на времето имаше специализирани училища за шофьори и за автомонтьори. А сега какво е?-всеки се качва и кара и се мисли за голям шофьор, или се хваща в сервиз, защото можел да развива гайки и вече е големия майстор разбирач...
Не знам дали си карал Лада, но при нея си проличава, кой е майстор зад волана, а не с хиляди системи и помощници.
Лично аз имах Лада 2107 и за близо 200 х.км, които й навъртях съм сменил съединител, шарнири, външни накрайници, помпите на съединителя и спирачките и едно спирачно цилиндърче на предното колело. Всичко това е сменено по веднъж за тези километри, при положение, че я взех на 190 000 км. на старо. Баща ми кара още Ладата, която си е купил 1976 г. и за този период НЯМА нищо сменено освен съединителя, а е на 180 х.км.
Така, че в сравнение с доста други модели (примерно Рено, или колеги , които са си взели евтини Мерцедеси) е мн. по-издръжлива.
Другото което е - преди 10-на години в Германия имаше рали с автомобили от 70-80те години. Класирането бе 1. БМВ, 2. ВАЗ 2101 и т.н., като до момента в който заваля водеше баба Жужа - Жигулата.
  • 0
Публикувано изображение

#261 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 11 август 2011 - 23:04

Спомням си ремонтната книга за МБ 190, където за 2.5Д, бащата имаше такава, пишеше на 300К км веригата да се провери(беше описано как да се измери) и ако се налага да се подмени, а на 500К км да се замни обезателно, ако не е сменяна до момента. По същото време, аз имах Опел Аскона, на който в ремонтанта клинга пишеше на всеки 60К км да се подменя Ангренажния ремък с водната помпа, която играе роля на обтяжна ролка. Цената само на веригата за МБ-то беше 490 лева, а пък на мен с Асконата водната помпа ми беше 90 кинта и 40 пари за ремък + 3 лева много важен о-пръстен на водната помпа, който не вървеше в комплект с помпата, вероятно само в БГ са го вадили от кутията и са го прадавали отделно. Това са цени по спомен(след отстъпка) от сравнително читав и известен магазин в който ползвахме отстъпка 15-20%.
По прости сметки, теоритично, на Асконата "ролки и ремъци" за 300К = 5х130 = 650 пари, а на Бенца на тате само веригата 490 + хидравличен обтегач + 2 банана, на които не си спомням цените.
Практически, докато карах колата, аз смених три пъти "ролки и ремъци", демек около 400 кинта, а пък тате само замери веднъж веригата, без да сменя нищо, а той минаваше почти двойно на моето. Та така, някой сменя ролки и ремъци, друг само си мери, нищо че са по-скъпи чарковете...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#262 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 07:27

Ееее, колега,
тук си в голяма грешка. Колегата има в предвид, че на времето имаше специализирани училища за шофьори и за автомонтьори. А сега какво е?-всеки се качва и кара и се мисли за голям шофьор, или се хваща в сервиз, защото можел да развива гайки и вече е големия майстор разбирач...
Не знам дали си карал Лада, но при нея си проличава, кой е майстор зад волана, а не с хиляди системи и помощници.
Лично аз имах Лада 2107 и за близо 200 х.км, които й навъртях съм сменил съединител, шарнири, външни накрайници, помпите на съединителя и спирачките и едно спирачно цилиндърче на предното колело. Всичко това е сменено по веднъж за тези километри, при положение, че я взех на 190 000 км. на старо. Баща ми кара още Ладата, която си е купил 1976 г. и за този период НЯМА нищо сменено освен съединителя, а е на 180 х.км.
Така, че в сравнение с доста други модели (примерно Рено, или колеги , които са си взели евтини Мерцедеси) е мн. по-издръжлива.
Другото което е - преди 10-на години в Германия имаше рали с автомобили от 70-80те години. Класирането бе 1. БМВ, 2. ВАЗ 2101 и т.н., като до момента в който заваля водеше баба Жужа - Жигулата.


Мойта е 76, ВАЗ 2111, яко качва баирите :). Отзад е с 175/80/13, некви гуми ужким за "американския" пазар, ужким зимни, ама незнам за кой пазар са - не стаат за зима. Обаче пък за кал са екстра, яките копани. Ще взема да пусна някоя снимка, ама по-късно, че не съм на мой комп. Сега един приятел ходи за гъби с нея и ми разправя един овчар го срещнал и му казал: "Абе момче, ти как съ качи до тука?", и нашия каза: " Ми на, нал видиш как." Мдааа, Ладата е яката работа, и наистина с нея си личи по-добре задкормилното устройство ;) Подкрепям колегата.
  • 0

#263 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 09:27

Всеки божии ден карам Лада 21214 2007г. Нива 1.7л бензин и нищо не става от нея :)
Не бе ,като изключим това ,че руснака не е сметнал ,че хора ще се возят вътре е добре. Сравнително икономична 9,5л/100км смесено и катери яко ,в гората няма грешка , но смених всичко по 2 пъти за 117 000 км. Да цените са смешни ,но тая кола си иска професионален шофьор ,всеки път спира различно колело ,но най-често някое от задните :)
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#264 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 10:07

Всеки божии ден карам Лада 21214 2007г. Нива 1.7л бензин и нищо не става от нея :)

Е те тука сме на едно мнение за този анти-автомобил :)
  • 0

#265 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 10:38

Много яка тема момчета. Да се изкажа и аз. Две кратки истории
Преди години когато купих вездесъщия си Трабант, с който имаме 100К км., и бях абсолютно млад шофер на 19г. и ми бяха казали - няма да пускаш газта в завой... И какво се случи... пътувам си към Павликени по едни яки завои и ми се стори, че съм влязал с прекалено висока скорост в завоя, десен беше си спомням и то не мислиш в такъв момент, а действаш инстинктивно. Не беше дори сняг или мокро. Какво направих - дръпнах крака от газта рязко и в резултат на което Траби се прекоса на пътя и си изкарах акъла... После се научих как да го карам де и си беше много проходим, макар и само с две нови зимни гуми ;)

Много години след това със 124ката валеше як дъжд и на изкачването към Саранци(подбалканския път) има един ляв завой, колата тъкмо я бях купил(с две различни дори пластмасови гуми отзад) не бях карал до този момент задно. Влязох в този ляв завой с около 80, но ми се стори че пак съм се забързал и отпуснах газта рязко може би - отново - наляво, надясно(вече имах доста по-голям стаж, макар и на Трабант) и накрая се завъртях на 360 пак напреко на пътя.

Оттогава винаги с 4ри нови гуми и никакви компромиси с гуми. На мокро винаги имам едно наум и карам с поне 10км. по-надолу отколкото бих минал на сухо.
И двете ми завъртания бяха след рязко отнемане на газ в завой, но във втория по-скоро го отдавам на абсолютната липса на гуми и на водата, която се стичаше по пътя.
Съгласен съм с мнението, че колата с предно ако я изтървеш е неконтролируема, с бенца въртях обратен това-онова и мисля, че тези опити доста отнеха от скоростта, защото 80-90 си беше бая и можеше да се получи страшна катастрофа, но доста се изплаших.
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#266 cyanogen78

cyanogen78

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Gabrovo
  • Интереси:абсолутно всекакви
  • Автомобил:
    W124 E 200 - 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 10:57

Така е, Бенца си е Бенц, вари го печи го - пак си е Бенц (както беше казал някой от Просветените :) ). Може много, много повече от Ладата, но иска много повече ресурс да го управляваш. Още повече да катериш. Аз моя го качвам и на яките камъни, но Ладето и Трабето са по-къси (значително) и това "резва претенцийките" на Мечо за по-нагоре. Ся, ако е G- нали, друга работа :)
  • 0

#267 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 12 август 2011 - 12:47

http://spisanie.mobi...t-mercedes.html
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#268 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 14:27

Наско, ти направо уби темата с тоя линк. Сега очаквам да има извление на Дитер Цетше да обоснове избора на предното :)

Не знам за вас, но аз се отказвам да купувам новото комби на основата на CLC Shooting Brake...
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#269 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2011 - 15:01

Не,не я е убил. :sSig_goodjob2:

Сигурно вторият съединител ще е за,като се отпусне газта,специален робот да прекъсва връзката между колелетата и двигателя за предотвратяване на това за което говорим. :wind14: ;) :tongue:

Ся майтап,ама нищо чудно един ден да и това да стане. :google:



:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#270 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 12 август 2011 - 17:24

Втория съединител прави чудесата в цялата тая история :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни