тази дискриминационна тема няма да я четаА защо е толкова опасно предното предаване?
"Задно предаване" срещу "Предно предаване"FWD vs RWD
Започната от shotgun600, 26 юли 2011 - 12:38:48
388 мнения по тази тема
#196
Публикувано 04 август 2011 - 19:58
#197
Публикувано 04 август 2011 - 20:08
тази дискриминационна тема няма да я чета
Не е малка верояността да отървеш от зло,нечий немирен и защо не апетитен задник!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#198
Публикувано 04 август 2011 - 20:11
Добре де, ще хвърля едно око..все пак
#199
Публикувано 04 август 2011 - 20:15
Добре де, ще хвърля едно око..все пак
Не е от вреда.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#200
Публикувано 04 август 2011 - 20:46
А като дадеш газ до дупка на предното и ако колата ти има коне какво ще стане когато предните колелета започнат да приплъзват а ти в този момент трябва да останеш в завоя? Къде ще иде колата направо или в пътя?
Обърнете внимание на конкретната суитуация а не се опитвайте да ми изтъквате предното щото съм грешният човек който изобщо ще се вслуша.
Истинското и по-безопасно задвижване ЗА НАЧИНАЕЩ водач от двете ЗА МЕН е задното!
Така и нямах търпение да дочета темата до края, но според мен не е и нужно. Може би според бай Васил и аз съм от бързо четящите, но наистина нямам излишно време да чета неща, дето са ясни за 5 минути като ги видиш. Така наистина може и да пропускам нещо, но какво пък, ако не е съществено. Темата е със заглавие "Задно предаване срещу предно предаване", а фактите са:
1. Бай Васил съвсем резонно е дал най-очевадния пример, защото е искал да покаже какво се вижда на пръв поглед. Едва ли някой ще спори, че професионалните автомобилни състезатели, като най-така добрите шофьори (?), могат да карат всякакви коли - със задно, с предно, 4х4, 8х8 и т.н. Но какво може обикновения човек, е друга работа. Какво можем ни е с МВ, е трета работа, щото то колата помага много ... много много
2. Аз катастрофирах по много подобен начин с Пасата миналата година, но в десен завой със спускане със 110-120. Няма значение ляв ли е, десен ли е завоя, важното е, че като пуснеш инстинктивно газта, колата ти дава ако ще и да са части от секундата, но много ценно време ... да вземеш глътка въздух от шаша, и тялото ти да се приведе в бойна готовност. Казвам ви го като човек, който разбира от химия, и да известна степен от биохимия - тези мигове спасяват живот. А при предното просто ги няма
3. Едно приятелче, което между другото не бях виждал повече от година и видях напълно случайно точно тази вечер (шааааш ), ми каза веднъж, че БМВ са постулирали - "Предното предаване е творение на Дявола!". А БМВ не са случайни хора, с цялото ми уважение към МВ. Той, между другото беше с W220 ... ема той е монтьор в София, ма затова се отказах да си правя колата при него ... иначе е много готин човек. Та мисли му, бай Василе, туй са важни нища, дет са вика ни съ давай на Деволо
4. Когато решиш да не пускаш газта, а да управляваш колата в завоя с препятствието, може и просто мокър завой да е, подаваш, или задържаш, или отпускаш газта в определена степен, и въртиш геврека обратно на завоя. Можете да го видите в адски много филми, клипове, състезания и т.н.
5. Най-добре е 4х4, но искам да ви кажа, че това се управлява доста по-трудно от задно, и може би по-лесно от предно ... но пък е доста по-бързо и от двете. Това професионалните състезатели също би трябвало да могат да го потвърдят. Аз не съм такъв.
6. Да живее задното ! А и по-лесно се поддържа - и като разходи, и като усилия, когато е направено добре ... като при МВ и БМВ. А да ви кажа, този свят ще си отиде, защото всеки иска още и още. Такива глупаци, напрао, низнам. Поздрави на всички другари!
#201
Публикувано 04 август 2011 - 21:25
А да ви кажа, този свят ще си отиде
Всичко е в ръцете на Гейнгста мен!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#202
Публикувано 04 август 2011 - 21:32
Сам го казваш това в червеното. Другото с газта начинаещият не го може а първото което всички правим е да отпуснем газата......чак след това следва правилното или грешното решение на водача.
A ето с това ти твърдение започна всичко ...
В описаната от теб ситуация - ляв завой и препятсвие в нашето платно, имаш точно 2 възможности - педала долу и продължаваш, или спирачка и се молиш всичко да е ОК ...
При възможност едно да дадеш газ - на задното и мокра настилка, даже и на блокируем диф си се завъртял в мига в който се зацепят двигател и скорости ... Веднагически, на секундата без грам възможност за реакция ... Ей така с брат ми щяхме да се изтрепем - понеже двата си пътувахме и Бенца празен ... И един ТИР кара с 70-80, и от там на трета и газ ... Валеше дъжд и да не ти обяснявам как се вкарва таз гадина в пътя ... Добре чееее, добре че ... Честно напълних гаките тогава ... Случай две - карам по Борис трети, хващам зеленото на Гешов и искам да ходя до ОМВ ... От 3-та падам на 2-ра, с около 30-40 км/ч и на завоя бях настрани с вратите ... Не съм и давал много газ, даже никак ...
Възможност едно с предно предаване .... Сравняваме моето Ауди е 190-ката ... Аудито е по-културно - даваш газ и си заминаваш без много усложнения ...
Възможност 2 - няма значение предаването, нацелваш този дето е спрял !
Мнеееее ...Съгласен ли си с мен за 1 на 0 в полза на Бенц?
Просто забрави да ме убедиш - карал съм двете коли, в един клас са с различно предаване и разпределение на масите - тази на предно е по-спокойна и контролируема !
Няма как млад шофер да овладее кола на задно тръгнала да дрифтне ... No way ...
Освен ако не е целенасочено !
Винаги, винаги ...........,ей така да си имат едно на ум и когато видят че е мокро или хлъзгаво да внимават.?
Честно проклинам този дъждовен 12 май ... Всеки път щом мина от там се чудя колко дълго се е въртяла таз кола ... Повече от 30 метра в опити да хване на някъде и не та не ... 3-та и газ - не, 2-ра и газ - пак не, 4-та без газ - не ... Айде с гъзо назад и вземи тоя стълб !!!
А валне, а съм превкл. на вълна смяна на предавки на 1500 оборота !
От тогава намразих задното предаване ... Няма да забравя как и тръгна багажника, все едно го ритна някой !
Eто двама млади шофери ...
Забележи Толиатката с колко газ минава през завоя, а на Е30 само и барнаха газта и вече танцуваше !
#203
Публикувано 04 август 2011 - 22:00
Е,явно трябва да си останеш във твоя филм докато живота не те научи.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#204
Публикувано 04 август 2011 - 22:04
ние си говорим ,а оно рупа ли рупа,,,,,,.................
Eто двама млади шофери ...
п.п.-без да се обижда никои-просто най близкото сравнение което ми идва за ситуацията е-велосипедист да убеждава ТИРаджия ,колко по сигурно е колелото....
Ай с здраве-аз спирам да се обаждам по темата-казаното казано-от тук нататък всеки е с предпочитанията си-моите си остават на кола с 4Х4,,,
#205
Публикувано 04 август 2011 - 22:06
Бе интересното е че аз твоят съм го гледал вече ...Е,явно трябва да си останеш във твоя филм докато живота не те научи.
Не ми харесва ...
Тоя сезон е по-добър
Жив и здрав !
#206
Публикувано 04 август 2011 - 22:09
тамън да напиша мнение и то пак се заоблачило като за пред буря...
господа самурая каза много неща - вгледаите се в неговите постинги... всеки си има неговата истина...
господа самурая каза много неща - вгледаите се в неговите постинги... всеки си има неговата истина...
#207
Публикувано 04 август 2011 - 22:15
Филко,оправи ако обичаш цитата в поста му. Удебеленият шрифт не знам как да го тълкувам,но той не е мой.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#208
Публикувано 04 август 2011 - 22:18
Те тука не се съгласявам хич. 4х4 е най-коварното нещо, което съм карал. Докато седи на пътя е по-добре и от предно и от задно, ама лъзне ли се край - нем вкарване в пътя, говоря за фул тайм 4х4.5. Най-добре е 4х4, но искам да ви кажа, че това се управлява доста по-трудно от задно, и може би по-лесно от предно ... но пък е доста по-бързо и от двете. Това професионалните състезатели също би трябвало да могат да го потвърдят. Аз не съм такъв.
Опита ми с предно е по-голям. Ситуации не са липсвали и при задното. За щастие тежки инциденти няма по моя вина, нито с предно, нито със задно. Казвам по моя вина, защото стоейки си на червено, спрял зад друг автомобил, не считам за моя вината, че се удрям в предния, щото някой идиот се забива в задника ми, където предно или задно са без значение(в случая бях с предно), тъй като си седя на спирачка, а пък колата ми стана на задник, жертви и наранявания нямаше, само криви ламарини, ама доста криви.
С 4х4 имам емоции само при тестове, на подсигурено трасе и без щети, ама лъзне ли се - край, в смисъл, ако си на обикновен път с движение и дървета или ядеш дървото или насрещното.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#209
Публикувано 04 август 2011 - 22:31
мнее--това удебеленото е неговия отговор на твоя цитат-ама го е вмъкнал в самия цитат-което си е объркващо...а и има ли сми като няма зна? ,,,човека си знае неговото ,,,,тва че няма още и 100 хиляди зад гърба си е друга тема-аз му пожелавам единствено и само -ЗДРАВЕ и БЕЗИНЦИДЕНТНИ пътувания-и дано никога не му се налага да излиза от ситуация=била тя с предно-задно,странично или никво задвижване...Филко,оправи ако обичаш цитата в поста му. Удебеленият шрифт не знам как да го тълкувам,но той не е мой.
Пък старите поговорки за патилото и старилото-тои сигурно си ги знае
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни