BMW Killer - 190E 3.2 - drift carThe ultimate drift machine
Започната от Dicksun, 04 юни 2011 - 19:53:35
297 мнения по тази тема
#106
Публикувано 26 юли 2012 - 13:33
Аз миналото лято карах на Вилян колата, още като беше с тая мега, вървеше си прилично, на 1ва 2ра че и 3та пързалки без проблеми, но за мен мегата не е читава, не знам дали е от настройките или нещо друго, но до колкото си спомням и тогава държеше лош празен ход, а и по стечение на обстоятелствата същия ден пръсна блока двигателя му, когато той седна да направи демонстрация защото аз не и давах много зор.
Прегряването може би не си с достатъчно голям радиатор, вилян бая голям беше сложил на неговия двигател, до колкото си спомням беше рязал и преправял отпред че да го вкара. Не помня обаче дали имаше виско или не
Прегряването може би не си с достатъчно голям радиатор, вилян бая голям беше сложил на неговия двигател, до колкото си спомням беше рязал и преправял отпред че да го вкара. Не помня обаче дали имаше виско или не
Follow your own star...
#107
Публикувано 26 юли 2012 - 22:23
С извинения за спама - миналия петък взех от Ивая тия втулчици за скоростите и на другия ден ги сложих. Малко е гърч процедурата, защото се свалят шишовете под колата, маха се част от барчето и се разглобява целия механизъм на селектора - но си заслужава. Сега влизат много готино скоростите. Хем мазно, хем по-твърдо. Като на нова кола.
Старите втулки бяха леш.
#108
Публикувано 26 юли 2012 - 23:07
Понагорява си масълце - пуши бяло на дебело...като двутактов
Направих 2 старта и това нещо върви УМОПОМРАЧАВАЩО! Нооо не за дълго и спря да му идва пауъра.
Пълни маслото с бензин и сега не знам кво да го правя. Идва ми на акъла да го източа и да го преваря...
Съмнява ме, че грее яко заради аванс - тея дни ще я нося на някой дето разбира да видим какво ще излезе в крайна сметка.
Пуши бяло и при много бензин, а и сам казваш че разрежда маслото.
Виж и МАП сензора дали е вързан правилно и дали отива вакум към него.
#109
Публикувано 27 юли 2012 - 07:35
Диксан,вземи викни човек който е в час с Мегата да я направи. Докато се луташ ще скапеш мотора,а този двигател ти гарантирам,че беше като нов.
#111
Публикувано 27 юли 2012 - 10:49
Реших да послушам всички ви и да спра да се правя на майстор преди да е станало късно. Понеделник ще я нося на едно момче което си разбира от работата. Каза ми за тогава да смъкна дюзите да ги провери да няма някоя запекла и да монтирам ТПС датчик, но това вече ще е приказка...мисля да изхвърлям електронната газ за да мога да намеря място за ТПС-а. Мисля, че имам един от М103-ка с 3 крачета и би трябвало да свърши работа.
Има хиляди дребни работи за доизкусуряване. Скоростите не отделят хубаво, да не казвам, че почти се губят, нямам датчици за вода, масло и оборотомер, гумичките на селектора са леш отвсякъде (ще си направя на стругар, че в Даскалов ми обявиха ебати цифрата) И мисля да монтирам друго виско и да го прибера малко по-навътре. Не ми хареса и как спира колата...не знам дали от вървежа или от това, че е с базовите спирачки, но не ми допадна... Като върна ключа и не изгасва, а гасне като натисна спирачка, все едни такива приятни и досадни работи. Предните гуми стържат във веждите и ще се наложи да играе тръбата, задните фланци заминаха на вторични, понеже умния ми стругар ги направил на стружки и ми оставил само барабана и диска, а самия фланец го струговал....щях да го убия
Има хиляди дребни работи за доизкусуряване. Скоростите не отделят хубаво, да не казвам, че почти се губят, нямам датчици за вода, масло и оборотомер, гумичките на селектора са леш отвсякъде (ще си направя на стругар, че в Даскалов ми обявиха ебати цифрата) И мисля да монтирам друго виско и да го прибера малко по-навътре. Не ми хареса и как спира колата...не знам дали от вървежа или от това, че е с базовите спирачки, но не ми допадна... Като върна ключа и не изгасва, а гасне като натисна спирачка, все едни такива приятни и досадни работи. Предните гуми стържат във веждите и ще се наложи да играе тръбата, задните фланци заминаха на вторични, понеже умния ми стругар ги направил на стружки и ми оставил само барабана и диска, а самия фланец го струговал....щях да го убия
#112
Публикувано 27 юли 2012 - 11:49
Няма да ти свърши работа ТПС-а от този мотор.Онзи ,който се ползва е потенциометричен тип.Тоест при промяна ъгъла на дросела се променя съпротивлението и така мегата разбира колко си отворил дросела.Калибрирането на ТПС-а е направо елементарно,щом аз знам как става
Този от мерцедеса работи само в 3 положения-напълно затворен,отворен и 100% отворен.
Този от мерцедеса работи само в 3 положения-напълно затворен,отворен и 100% отворен.
#113
Публикувано 30 юли 2012 - 20:33
Намерих ТПС от М42-ка (318ИС) и мисля да го пригаждам към моя дросел. Днескка го изкорубих и го оставих само по ос. Купих ново масло пак Равенол РСС 10В60. Старото беше доста потъмняло и вонеше ужасно на бензин. Поне ще имам да си доливам на останалите коптори и да си смазвам гайките... Занесох и бензиновата рейка с дюзите на ултразвук, че нещо ме съмняват. 15 литра бензин да избягат за 20 паления и 2км пробег... Като сложа ТПС-а и наредя пак всичко по мотора ще го нося за настройка и профилактика. И тогава откъм технична гледна точка колата е готова на 100%, иначе козметично е трагедия, но ще се занимаваме нататъка с козметиката.
Клапата, която е по средата на колекторите и работи с вакуума мисля да я пенсионирам, понеже я завъртях на грешната посока и приключих земния й път, та какъв ще е ефекта без нея?
Клапата, която е по средата на колекторите и работи с вакуума мисля да я пенсионирам, понеже я завъртях на грешната посока и приключих земния й път, та какъв ще е ефекта без нея?
#115
Публикувано 17 август 2012 - 02:24
Първо евала за ентусиазма и автомобила, който си подготвил. Понеже в началото на темата видях, че тръбната клетка в купето сте я правили сами искам да задам няколко въпроса във връзка с нея.
- Първо: Колко грубо ти излезна като сума цялата манипулация
- Второ: Цялата клетка ли е правена от вас, или сте ползвали отделни хомологирани елементи (т.е. в пистовият шампионат паспортизацията на автомобила може да премине пред федерацията дори и само с елемент от цялата клетка)
- Първо: Колко грубо ти излезна като сума цялата манипулация
- Второ: Цялата клетка ли е правена от вас, или сте ползвали отделни хомологирани елементи (т.е. в пистовият шампионат паспортизацията на автомобила може да премине пред федерацията дори и само с елемент от цялата клетка)
#116
Публикувано 17 август 2012 - 10:46
Клетката само аз с двете си ръце съм я направил. Ползвах безшевни тръби. Направих си първо едно скеле от арматура и ги занесох на тръбогиб в една фирма за ауспуси.Взеха ми по 5 кинта на чупка, а те бяха 9. Доволен останах от работата им при положение, че някои тръби трябваше да имат и аксиално изкривяване.
Като сума излезе малко над 300 лева, като това включва тръбите, тръбогиба, една ролка тел за ЦО-то, доста дискове за флекса, ламарината за кутииите и планките (2.5мм ползвах) Като време някъде около 3 седмици плътно като се има предвид, че никога не бях правил подобно нещо никога, но се получи сравнително добре. Схемата уж има хомологация, но това слабо ме интересува, понеже не мисля да се пускам в БФАС или ФИА, засега само там се иска хомологация. Тръбите и всичко останало нямат хомологация, по-скоро клетката я направих за моя собствена сигурност!
Тая кола гаранция няма да стъпи на пистов шампионат, понеже не си падам по чистото каране, ралитата и пистови надпревари. Правя я единствено и само за дрифт, а там засега не се изисква хомологиран ролкейдж.
Единственото нещо което не ми харесва на моя кейдж е, че не изкривих тръбата на тавана нагоре и слезе под нивото на което си мислех, че ще дойде и се наложи да си смъкна седалката почти на пода, но като се има предвид, че съм 195 санта на нормален човек ще му е добре, та даже и ниско.
Между другото всичко по колата е наредено, дюзите са перфектни, та утре ще я нося за настройка и живот и здраве до 1 седмица ще гърми гуми, което не ме топли особено, понеже края на месеца ми вземат книгата за един доста дълъг за мен период....
Като сума излезе малко над 300 лева, като това включва тръбите, тръбогиба, една ролка тел за ЦО-то, доста дискове за флекса, ламарината за кутииите и планките (2.5мм ползвах) Като време някъде около 3 седмици плътно като се има предвид, че никога не бях правил подобно нещо никога, но се получи сравнително добре. Схемата уж има хомологация, но това слабо ме интересува, понеже не мисля да се пускам в БФАС или ФИА, засега само там се иска хомологация. Тръбите и всичко останало нямат хомологация, по-скоро клетката я направих за моя собствена сигурност!
Тая кола гаранция няма да стъпи на пистов шампионат, понеже не си падам по чистото каране, ралитата и пистови надпревари. Правя я единствено и само за дрифт, а там засега не се изисква хомологиран ролкейдж.
Единственото нещо което не ми харесва на моя кейдж е, че не изкривих тръбата на тавана нагоре и слезе под нивото на което си мислех, че ще дойде и се наложи да си смъкна седалката почти на пода, но като се има предвид, че съм 195 санта на нормален човек ще му е добре, та даже и ниско.
Между другото всичко по колата е наредено, дюзите са перфектни, та утре ще я нося за настройка и живот и здраве до 1 седмица ще гърми гуми, което не ме топли особено, понеже края на месеца ми вземат книгата за един доста дълъг за мен период....
#117
Публикувано 17 август 2012 - 14:03
За каране на писта книга се не иска
Репатраци бол
Репатраци бол
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#118
Публикувано 18 август 2012 - 01:25
Благодаря за изчерпателният отговор. Ясно ми е, че автомобила не е правен за писта. Въпроса ми беше по-скоро продиктуван от клетката. Понеже при нас в пистовият шампионат, основен регулаторен орган е федерацията а тя е свързана с ФИА, хомологациите са доста болезнен въпрос. Та цялата тази хамалогия свързана с хомоголациите, натоварва всеки един нов проект в пъти. И понеже някъде бях прочел, че с хомологирана конзола на тавана може да се премине паспортизацията реших да питам. Иначе един кейдж на OMP без монтажа си е цифра - 1100 лв.Клетката само аз с двете си ръце съм я направил. Ползвах безшевни тръби. Направих си първо едно скеле от арматура и ги занесох на тръбогиб в една фирма за ауспуси.Взеха ми по 5 кинта на чупка, а те бяха 9. Доволен останах от работата им при положение, че някои тръби трябваше да имат и аксиално изкривяване.
Като сума излезе малко над 300 лева, като това включва тръбите, тръбогиба, една ролка тел за ЦО-то, доста дискове за флекса, ламарината за кутииите и планките (2.5мм ползвах) Като време някъде около 3 седмици плътно като се има предвид, че никога не бях правил подобно нещо никога, но се получи сравнително добре. Схемата уж има хомологация, но това слабо ме интересува, понеже не мисля да се пускам в БФАС или ФИА, засега само там се иска хомологация. Тръбите и всичко останало нямат хомологация, по-скоро клетката я направих за моя собствена сигурност!
Тая кола гаранция няма да стъпи на пистов шампионат, понеже не си падам по чистото каране, ралитата и пистови надпревари. Правя я единствено и само за дрифт, а там засега не се изисква хомологиран ролкейдж.
Единственото нещо което не ми харесва на моя кейдж е, че не изкривих тръбата на тавана нагоре и слезе под нивото на което си мислех, че ще дойде и се наложи да си смъкна седалката почти на пода, но като се има предвид, че съм 195 санта на нормален човек ще му е добре, та даже и ниско.
Между другото всичко по колата е наредено, дюзите са перфектни, та утре ще я нося за настройка и живот и здраве до 1 седмица ще гърми гуми, което не ме топли особено, понеже края на месеца ми вземат книгата за един доста дълъг за мен период....
Благодаря още веднъж за изчерпателният отговор и ти желая успехи с бегачката
#119
Публикувано 19 август 2012 - 21:41
Ето вече и ксенон на халогена имаме
Малко заигравка с огледалата и капачката на бившия резервоар
Новата аптечка на новото й място
Вътре вече стана като истинските бегачки
Заигравка с флекса за постигане на някакъв резултат
Вече сме с черна маска и центрирана чистачка
Вече приложих и хватката за издуването на калниците с дървена бухалка и се надявам да не задират вече гумите. А като направя и 5 градуса наклони ще застане по желания начин колелото
Салона вече е във 100% завършен вид. Всичко си заспа по местата
Остана настройката на колата и....нали
Малко заигравка с огледалата и капачката на бившия резервоар
Новата аптечка на новото й място
Вътре вече стана като истинските бегачки
Заигравка с флекса за постигане на някакъв резултат
Вече сме с черна маска и центрирана чистачка
Вече приложих и хватката за издуването на калниците с дървена бухалка и се надявам да не задират вече гумите. А като направя и 5 градуса наклони ще застане по желания начин колелото
Салона вече е във 100% завършен вид. Всичко си заспа по местата
Остана настройката на колата и....нали
#120
Публикувано 20 август 2012 - 07:03
Екстра е станала колата, харесва ми . Мерил ли си я на кантар в това състояние ?
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни