
ЕВАЛА Боянски.... нямам думи просто каква машина е станала.
Звукът е уникален просто.
Успех за напред.
Публикувано 27 юли 2009 - 22:44
Публикувано 28 юли 2009 - 16:22
Публикувано 28 юли 2009 - 17:25
Някой тука май спомена , че едва ли щял да падне по 8сек и нямало да бие прнишки гоуф, та ето нагледно други резултати аз виждам доста под 8сек, а вие? Браво колега аз си мечтая моето 200це да стане 300це, но твоят проект е уникален.Поздрави.
Публикувано 29 юли 2009 - 22:45
А не е честно и ти си уличен "хулиган" с много големи инжектори и турбо и какво ли не (четох твоята тема няколко пътитова на клипа е 500Е с м119 мотор който е ~ 326 коня, на Боян доколкото разбрах е м117 но намирам доста различни цифри за конете на този мотор от 245(1985) до 320 (1992 г). Бояне това м117.965 ли е ? Лично мое мнение е ,че в това купе ще върви повече от колкото в 500 sec и предполагам ,че ще е под 8сек (дават 300се-24в да е ~8.0 сек. а този мотор има повече коне и повече момент). Боян ако иска може някоя събота/неделя да го замерим с моя г-тек.
Публикувано 02 август 2009 - 21:59
OFF: Идеята ми хрумна спонтанно - целта е да се получи звука от боксер мотор, където цилиндрите се събират по реда на запалване 1324 - 1-3 и 2-4.
А понеже на 102 е ниастина 1342 - тотова значи 1-2 и 3-4, или 1-3 и 2-4.
Публикувано 02 август 2009 - 22:25
Публикувано 02 август 2009 - 22:45
някой да е измислил успешен вариянт за почистване на НЕелектрически дюзи?
Публикувано 02 август 2009 - 23:57
Публикувано 03 август 2009 - 00:08
принципно да.
но преди няколко дни говорих с едно приятелче с пура 500 и това което ми разказа--доста ме разубеди.
сипал добавка--и тотално скапал инжекцията. после трябвало да ходи да му отварят дистрибутора и да почистват всяка една дюза.
явно е разтворило утайките в резервоара и ги набило в инжекцията. можеби филтъра не спира всичко....
та сега съм в голяма дилема дали да сипвам добавки, или да сваля 2те дюзи и да ги мъча с ултразвук.
Мисля че тези добавки са добре, за коли на малко километри, в резервоарите на които няма корички гняс, които да се разтворят...
Публикувано 03 август 2009 - 00:21
Публикувано 03 август 2009 - 09:02
за целта ще трябва да направиш нов изпускателен колектор.
сам--ще луднеш.
да ти го направят--около 600лв
жоре ще се скиваме и ще пробваме машините.
Моята има свиреп старт--на скорост се развърта, все едно е на празен ход. Ускорението от 1500 до 6000 оборота е еднакво. предполагам че твоята може да дръпне над 3000об с доста, все пак е с турбо
тези дни ще слагм окабеляването за празния ход и после ще видим.
Отделно на ПХ, 2 дюзи ми правят проблем-капят. интересното е, че дори да взема от друг мотор--преседяли ли са 7-8 г-- и те са се скапали.
някой да е измислил успешен вариянт за почистване на НЕелектрически дюзи?
Публикувано 03 август 2009 - 16:19
Публикувано 03 август 2009 - 20:27
Публикувано 03 август 2009 - 22:28
Публикувано 06 август 2009 - 01:17
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни