Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#91
Публикувано 27 юли 2009 - 22:44
утре отивам да разбия някоя банка и почвам един проект
ЕВАЛА Боянски.... нямам думи просто каква машина е станала.
Звукът е уникален просто.
Успех за напред.
ЕВАЛА Боянски.... нямам думи просто каква машина е станала.
Звукът е уникален просто.
Успех за напред.
#92
Публикувано 28 юли 2009 - 16:22
Някой тука май спомена , че едва ли щял да падне по 8сек и нямало да бие прнишки гоуф, та ето нагледно други резултати аз виждам доста под 8сек, а вие? Браво колега аз си мечтая моето 200це да стане 300це, но твоят проект е уникален.Поздрави.
#93
Публикувано 28 юли 2009 - 17:25
Някой тука май спомена , че едва ли щял да падне по 8сек и нямало да бие прнишки гоуф, та ето нагледно други резултати аз виждам доста под 8сек, а вие? Браво колега аз си мечтая моето 200це да стане 300це, но твоят проект е уникален.Поздрави.
това на клипа е 500Е с м119 мотор който е ~ 326 коня, на Боян доколкото разбрах е м117 но намирам доста различни цифри за конете на този мотор от 245(1985) до 320 (1992 г). Бояне това м117.965 ли е ? Лично мое мнение е ,че в това купе ще върви повече от колкото в 500 sec и предполагам ,че ще е под 8сек (дават 300се-24в да е ~8.0 сек. а този мотор има повече коне и повече момент). Боян ако иска може някоя събота/неделя да го замерим с моя г-тек.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#94
Публикувано 29 юли 2009 - 22:45
А не е честно и ти си уличен "хулиган" с много големи инжектори и турбо и какво ли не (четох твоята тема няколко пъти ) , това в рамките на майтапа, иначе и на двамата имам голямо желание да ви видя колите и ще е доста интересно.Поздрави колеги.това на клипа е 500Е с м119 мотор който е ~ 326 коня, на Боян доколкото разбрах е м117 но намирам доста различни цифри за конете на този мотор от 245(1985) до 320 (1992 г). Бояне това м117.965 ли е ? Лично мое мнение е ,че в това купе ще върви повече от колкото в 500 sec и предполагам ,че ще е под 8сек (дават 300се-24в да е ~8.0 сек. а този мотор има повече коне и повече момент). Боян ако иска може някоя събота/неделя да го замерим с моя г-тек.
#95
Публикувано 02 август 2009 - 21:59
OFF: Идеята ми хрумна спонтанно - целта е да се получи звука от боксер мотор, където цилиндрите се събират по реда на запалване 1324 - 1-3 и 2-4.
А понеже на 102 е ниастина 1342 - тотова значи 1-2 и 3-4, или 1-3 и 2-4.
за целта ще трябва да направиш нов изпускателен колектор.
сам--ще луднеш.
да ти го направят--около 600лв
жоре ще се скиваме и ще пробваме машините.
Моята има свиреп старт--на скорост се развърта, все едно е на празен ход. Ускорението от 1500 до 6000 оборота е еднакво. предполагам че твоята може да дръпне над 3000об с доста, все пак е с турбо
тези дни ще слагм окабеляването за празния ход и после ще видим.
Отделно на ПХ, 2 дюзи ми правят проблем-капят. интересното е, че дори да взема от друг мотор--преседяли ли са 7-8 г-- и те са се скапали.
някой да е измислил успешен вариянт за почистване на НЕелектрически дюзи?
#96
Публикувано 02 август 2009 - 22:25
Добавка на Castrol, в горивото и ще се оправи
Аз моя постоянно като го пълня си наливам от кастролчето..... пропорций неспазвам както дойде
Аз моя постоянно като го пълня си наливам от кастролчето..... пропорций неспазвам както дойде
#97
Публикувано 02 август 2009 - 22:45
някой да е измислил успешен вариянт за почистване на НЕелектрически дюзи?
Взимаш Desolit за бензин от Балкан Стар и сипваш, има супер ефект, на моята кола и се оправи вървенето и вече не ми светка лампата на двигателя, мисля че много добре ми почисти дюзите.
#98
Публикувано 02 август 2009 - 23:57
принципно да.
но преди няколко дни говорих с едно приятелче с пура 500 и това което ми разказа--доста ме разубеди.
сипал добавка--и тотално скапал инжекцията. после трябвало да ходи да му отварят дистрибутора и да почистват всяка една дюза.
явно е разтворило утайките в резервоара и ги набило в инжекцията. можеби филтъра не спира всичко....
та сега съм в голяма дилема дали да сипвам добавки, или да сваля 2те дюзи и да ги мъча с ултразвук.
Мисля че тези добавки са добре, за коли на малко километри, в резервоарите на които няма корички гняс, които да се разтворят...
но преди няколко дни говорих с едно приятелче с пура 500 и това което ми разказа--доста ме разубеди.
сипал добавка--и тотално скапал инжекцията. после трябвало да ходи да му отварят дистрибутора и да почистват всяка една дюза.
явно е разтворило утайките в резервоара и ги набило в инжекцията. можеби филтъра не спира всичко....
та сега съм в голяма дилема дали да сипвам добавки, или да сваля 2те дюзи и да ги мъча с ултразвук.
Мисля че тези добавки са добре, за коли на малко километри, в резервоарите на които няма корички гняс, които да се разтворят...
#99
Публикувано 03 август 2009 - 00:08
принципно да.
но преди няколко дни говорих с едно приятелче с пура 500 и това което ми разказа--доста ме разубеди.
сипал добавка--и тотално скапал инжекцията. после трябвало да ходи да му отварят дистрибутора и да почистват всяка една дюза.
явно е разтворило утайките в резервоара и ги набило в инжекцията. можеби филтъра не спира всичко....
та сега съм в голяма дилема дали да сипвам добавки, или да сваля 2те дюзи и да ги мъча с ултразвук.
Мисля че тези добавки са добре, за коли на малко километри, в резервоарите на които няма корички гняс, които да се разтворят...
Аз останах с мнение за теб , че си голям мераклия ... сваляй тоя резервуар и го чисти не се колебай! Всички знаем на какво си способен, съмнява ме това да те спре! Като ще я правиш като нова, поне да е чиста отвсякъде!
Успех!
#100
Публикувано 03 август 2009 - 00:21
мераклия съм, ма нямам време да го сваля--кара ми се!!!
имам още 1000 довършителни неща..
А отделно колата няма и 200литра изхабени в България. Нали скоро я взех от Немско, а там уж бензинът е качествен? значи мога да бухам добавки--колкото си искам?? да ама нещо се колебая... ще ми се да си изчистя дюзите
Много ме е яд че неможах да отида с него на море.... не ми стигнаха 4-5 дни да го доизкусоря...
Сори Гросе...
имам още 1000 довършителни неща..
А отделно колата няма и 200литра изхабени в България. Нали скоро я взех от Немско, а там уж бензинът е качествен? значи мога да бухам добавки--колкото си искам?? да ама нещо се колебая... ще ми се да си изчистя дюзите
Много ме е яд че неможах да отида с него на море.... не ми стигнаха 4-5 дни да го доизкусоря...
Сори Гросе...
#101
Публикувано 03 август 2009 - 09:02
за целта ще трябва да направиш нов изпускателен колектор.
сам--ще луднеш.
да ти го направят--около 600лв
жоре ще се скиваме и ще пробваме машините.
Моята има свиреп старт--на скорост се развърта, все едно е на празен ход. Ускорението от 1500 до 6000 оборота е еднакво. предполагам че твоята може да дръпне над 3000об с доста, все пак е с турбо
тези дни ще слагм окабеляването за празния ход и после ще видим.
Отделно на ПХ, 2 дюзи ми правят проблем-капят. интересното е, че дори да взема от друг мотор--преседяли ли са 7-8 г-- и те са се скапали.
някой да е измислил успешен вариянт за почистване на НЕелектрически дюзи?
моята дърпа зверски във всички обороти, буста почва от доста ниско ~ 1500 оборота а на ~2600 имам максимално налягане . Проблема при мен обаче е сцеплението, дори на 3-та поднася като и дам пълна газ (гумите са 215/45/17 Pirreli P Zero nero). Определено трябва да се съберем някой път, че имам голямо желание да чуя тоя осмак .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#102
Публикувано 03 август 2009 - 16:19
И аз не съм фен на добавките за чистене на горивната система, най-добре свали инжекторите и ги почисти .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#103
Публикувано 03 август 2009 - 20:27
Чистенето / ти самият си ко казвал / и добавките са вятър работа . Незнам скъпили са дюзите / верно че са много / , но най добре нови .
The Gods Made Heavy Metal
#104
Публикувано 03 август 2009 - 22:28
днеска си го покарах порядъчно и... в края на теста--дюзите се самоотпушиха и сега е като нов
явно времето ги скапва и после пак трябва време да се оправят.
Някой има ли идея къде балансират перки? мисля да скъся витлата на перката за виското с 10мм с флекса, но после ми трябва и баланс.
явно времето ги скапва и после пак трябва време да се оправят.
Някой има ли идея къде балансират перки? мисля да скъся витлата на перката за виското с 10мм с флекса, но после ми трябва и баланс.
#105
Публикувано 06 август 2009 - 01:17
ще успея да монтирам оригиналното виско за М117, при това без да режа перката. оказа се че до изолацията на капака има 3 пръста разтояние! кво съм мерил преди това???
обаче като дам рязко газ под товар и перката е закачала лекичко горния маркуч. утре ще изчистя и този проблем
Днес си поръчах и нов дифузьор от Балкан Стар
обаче като дам рязко газ под товар и перката е закачала лекичко горния маркуч. утре ще изчистя и този проблем
Днес си поръчах и нов дифузьор от Балкан Стар
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни