Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#196
Публикувано 29 януари 2012 - 01:13
След средните ли отваря това?
#197
Публикувано 29 януари 2012 - 01:21
какви средни? гърнета ли? можеш да си го сложиш където поискаш. за мен най-добре веднага след мотора, след Х/H-пайпа, за да има желания взривяващ ефект
#198
Публикувано 29 януари 2012 - 01:22
След средните ли отваря това?
Би трябвало
Така като гледам филмчетата ...
реално можеш да си го сложиш където пожелаеш
Този пост е редактиран от Наско: 29 януари 2012 - 01:22
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#199
Публикувано 29 януари 2012 - 01:28
Не вярвам, че клапата уплътнява достатъчно добре, да задържа газовете от колекторите, може и да се справи след първите гърнета, ако има такива. Според мен това се слага преди задното, там като отвори ще е адското трещене.
#200
Публикувано 29 януари 2012 - 01:52
ммм... ако махнеш само задно гърне на фабрична генерация, ще получиш боботене.
по-принцип генерациите ги правят така-първо гърне- реже високите честоти. 2рото (последно) гърне-реже басовете (боботенето).
затова си мисля че едно зилово ще ми свърши перфектна работа- то реже само басовете. или едно чочонево, ама само последното. (е нали съм умник и си продадох чочоне генерацията... )
за уплътняването, и аз си мисля че няма да уплътни добре, но звукът който ще изпуска ще е от високочестотен характер, такаче няма да е гадно (ако се сложи след мотора)
иначе на първия клип е точно след мотора
по-принцип генерациите ги правят така-първо гърне- реже високите честоти. 2рото (последно) гърне-реже басовете (боботенето).
затова си мисля че едно зилово ще ми свърши перфектна работа- то реже само басовете. или едно чочонево, ама само последното. (е нали съм умник и си продадох чочоне генерацията... )
за уплътняването, и аз си мисля че няма да уплътни добре, но звукът който ще изпуска ще е от високочестотен характер, такаче няма да е гадно (ако се сложи след мотора)
иначе на първия клип е точно след мотора
#201
Публикувано 29 януари 2012 - 02:28
Хубаво си говорите за генерациите и как ще изкара най-добър звук, но да вметна едно офтопик въпросче
Лоринзер, засичал ли си го за колко секунди изпълнява дисциплините 0-100 ; 0-200 ; максимална скорост ?
Прочетох в една тема, че смяташ да правиш 7.3 би-турбо, предварително ти желая огромен късмет с начинанието! Адски много бих искал да видя нещо подобно
Лоринзер, засичал ли си го за колко секунди изпълнява дисциплините 0-100 ; 0-200 ; максимална скорост ?
Прочетох в една тема, че смяташ да правиш 7.3 би-турбо, предварително ти желая огромен късмет с начинанието! Адски много бих искал да видя нещо подобно
Немеца го е измислил !
#202
Публикувано 29 януари 2012 - 12:54
турбото отпада, ще е с blower (компресор)
немога да го засека, много превърта гуми и реже старта.
някъде 7-7,5сек от 0-100
макс скорост-200, с къс диф съм. от 0-200не съм го мерил, че почти само градско я карам
немога да го засека, много превърта гуми и реже старта.
някъде 7-7,5сек от 0-100
макс скорост-200, с къс диф съм. от 0-200не съм го мерил, че почти само градско я карам
#203
Публикувано 29 януари 2012 - 15:14
рано или късно всичко уууупираме до компресорите
доста по ефективно и лесно е за изпълнение , аааа да не забравиш , че и Мега ще ти трябва и нови дюзи и някой други неща които ще ти издам като му дойде времето
доста по ефективно и лесно е за изпълнение , аааа да не забравиш , че и Мега ще ти трябва и нови дюзи и някой други неща които ще ти издам като му дойде времето
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#204
Публикувано 29 януари 2012 - 21:08
турбото отпада, ще е с blower (компресор)
немога да го засека, много превърта гуми и реже старта.
някъде 7-7,5сек от 0-100
макс скорост-200, с къс диф съм. от 0-200не съм го мерил, че почти само градско я карам
Ако искаш някой ден като се оправи времето може да я замерим с "уредите", знам и място където може да замерим и 0-200
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#205
Публикувано 29 януари 2012 - 22:56
Насо ти ми намери готови рейки за М117, с другите неща нямаме проблем..
Жоре има ли такова място в софия, където могат да замерят/сканират фланеца за кутията на М117 и фланеца за кутията на М103/104/102 и да го направят на ауто кад вариянт, такаче да мога дам информацията на носител на тия с водното рязане. целта е да сложа гет-раг
рошен, не видях цена на машинката? има ли я?
Жоре има ли такова място в софия, където могат да замерят/сканират фланеца за кутията на М117 и фланеца за кутията на М103/104/102 и да го направят на ауто кад вариянт, такаче да мога дам информацията на носител на тия с водното рязане. целта е да сложа гет-раг
рошен, не видях цена на машинката? има ли я?
#206
Публикувано 29 януари 2012 - 23:21
Кажи ми от какво да търся рейка ?
При 103 мотора съм с рейка от 104 , а при 117 как стоят нещата ?
Ориентирай ме малко
В случая ще е по добре да ти намеря дюзи рейката за пари ще я направим .. "един път" както се казва
При 103 мотора съм с рейка от 104 , а при 117 как стоят нещата ?
Ориентирай ме малко
В случая ще е по добре да ти намеря дюзи рейката за пари ще я направим .. "един път" както се казва
Този пост е редактиран от Наско: 29 януари 2012 - 23:25
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#207
Публикувано 30 януари 2012 - 09:18
Жоре има ли такова място в софия, където могат да замерят/сканират фланеца за кутията на М117 и фланеца за кутията на М103/104/102 и да го направят на ауто кад вариянт, такаче да мога дам информацията на носител на тия с водното рязане. целта е да сложа гет-раг
Нямам никаква идея къде в София може да направят подобно нещо, но пък и аз не съм се интересувал много тъй като не ми се е налагало да правя подобна замяна.
Този пост е редактиран от joreto: 30 януари 2012 - 09:19
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#208
Публикувано 30 януари 2012 - 16:28
Lorinser, аз сега февруари ще давам да правят моя фланец, още не съм задвижил нещата защото чаках да събера парите на куп за довършване на проекта, че ми писна почасти да се прави работата, пък и още не съм го уточнил с тия дет ше го правят, те искат да го правят от дуралумин, със стоманени втулки за болтовете, което на мен ми изглежда напълно излишно и оскъпяващо, ще им кажа да го направят от стомана целия, все пак за един фланец говорим, няма да е кой знае каква разликата в теглото...
Направят ли го веднъж ще гледам да го сканирам и аз някъде, понеже тия не давали чертежи ;/
За рейките провери дали разстоянията на цилиндрите случайно не е същото като на М102, имам някакво чувство че едва ли са си дали зор да проектират нов двигател и са направили от 2 М102-та едно M117 Около 102/103мм мисля че беше разстоянието между цилиндрите, ако и при теб е такова - вземаш 2 рейки от сааб 900, аз даже на Наско съм му поръчал да ми докара една такава Измери на око с една линийка горе долу между центровете на дюзите какво е разстоянието, мисля че 1-2мм разлика не е проблем...
Направят ли го веднъж ще гледам да го сканирам и аз някъде, понеже тия не давали чертежи ;/
За рейките провери дали разстоянията на цилиндрите случайно не е същото като на М102, имам някакво чувство че едва ли са си дали зор да проектират нов двигател и са направили от 2 М102-та едно M117 Около 102/103мм мисля че беше разстоянието между цилиндрите, ако и при теб е такова - вземаш 2 рейки от сааб 900, аз даже на Наско съм му поръчал да ми докара една такава Измери на око с една линийка горе долу между центровете на дюзите какво е разстоянието, мисля че 1-2мм разлика не е проблем...
Follow your own star...
#209
Публикувано 30 януари 2012 - 17:55
за дюзите се правят втулки / това ясно / за разтоянията до 3 мм са допустими доколкото ми е известно
Рейката - ДА
Надявам се тая седмица пристигне и неделя да тръгне към БГ с куп други неща
Рейката - ДА
Надявам се тая седмица пристигне и неделя да тръгне към БГ с куп други неща
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#210
Публикувано 30 януари 2012 - 22:44
рамбо, седя и мисля.... мисля и седя..... па накрая измислих, да дръпна шнура и да пусна водата... )))
Шегувам се.....
Наистина обмислям какво да правя. Хубавото е, че грам не бързам.
Би ли ми казал тия пичове каква цена са ти обявили за фланеца?
Те искат да ти го правят от дура-алуминий--познай защо... не щото е по-скъп (тях тва не ги грее, материала ти си го плащаш), или щото е по-лек. Ами алуминия е като кашкавал за фрезата. Реже се бързо, лесно, не хаби инстумента, не прави наклеп на инструмента.-те за тва...
Ама ти ги накарй да си е стомана, ако ще и по-мека.
Рейките и дюзите са ми последен проблем, и от нищо да не става, ше се направят. С флекса съм магьосник / Астор, дойде от мен да учи как да си реже главата безопасно..хаха/
Шегувам се.....
Наистина обмислям какво да правя. Хубавото е, че грам не бързам.
Би ли ми казал тия пичове каква цена са ти обявили за фланеца?
Те искат да ти го правят от дура-алуминий--познай защо... не щото е по-скъп (тях тва не ги грее, материала ти си го плащаш), или щото е по-лек. Ами алуминия е като кашкавал за фрезата. Реже се бързо, лесно, не хаби инстумента, не прави наклеп на инструмента.-те за тва...
Ама ти ги накарй да си е стомана, ако ще и по-мека.
Рейките и дюзите са ми последен проблем, и от нищо да не става, ше се направят. С флекса съм магьосник / Астор, дойде от мен да учи как да си реже главата безопасно..хаха/
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни